جاباما
۲۹۹۹۶
۴ نظر
۵۰۱۳
۴ نظر
۵۰۱۳
پ

شخصیت‌تان را از روی پنیرتان بشناسید

نیر می‌تواند نكات بسیاری را در مورد خودتان به شما بگوید! یك تحقیق جدید در این زمینه كه از سوی انجمن لبنیات‌سازی‌ ایالات متحده انجام شده است نشان می‌دهد، نوع پنیری كه انتخاب می‌كنید، می‌تواند اطلاعات زیادی را راجع به شما آشكار سازد.

شخصیت‌تان را از روی پنیرتان بشناسید

برترین ها: پنیر، یكی از لذیذترین غذاهاست كه با تنوع خاص خود تقریبا می‌تواند، تمام سلیقه‌ها را راضی نگه دارد اما در عین حال چیزهای دیگری نیز راجع‌به این افزودنی خوشمزه وجود دارد كه احتمالا شما نمی‌دانید. پنیر می‌تواند نكات بسیاری را در مورد خودتان به شما بگوید! یك تحقیق جدید در این زمینه كه از سوی انجمن لبنیات‌سازی‌ ایالات متحده انجام شده است نشان می‌دهد، نوع پنیری كه انتخاب می‌كنید، می‌تواند اطلاعات زیادی را راجع به شما آشكار سازد. بنابراین پنیر مورد علاقه‌تان را انتخاب كنید تا بگوییم چگونه شخصیتی دارید!

شخصیت‌تان را از روی پنیرتان بشناسید

پنیر نرم مثل پنیر خامه‌ای:

تحقیقات نشان می‌دهد، اگر شما طالب تجمل و تجمل‌پرستی هستید، به‌مراتب از خوردن پنیرهای نرم همانند پنیرهای خامه‌ای بیشتر لذت می‌برید و همیشه به‌دنبال لوازم لوكس و تجملی هستید؛ از پوشیدن لباس ابریشمی به‌عنوان لباس راحتی گرفته تا پوشیدن دمپایی‌های بسیار آراسته و گران‌قیمت روفرشی. همچنین شما می‌دانید كه چگونه و چطور باید با خود و زندگی‌تان كنار بیایید.


پنیر نیمه نرم مثل پنیر فتا:

پنیرهای نیمه نرم مثل پنیر فتا (پنیرهای پاستوریزه ) شما را به دوران بچگی‌تان می‌برند، بنابراین آنها همگی مربوط به خانه، خانواده و كانون گرم خانوادگی می‌شوند.
اگر هنوز به این پنیرها علاقه‌مندید، متخصصان معتقدند، عمیقا دوست دارید یك‌بار دیگر شرایط گذشته را برای خود بازسازی كنید و این همان دنیای امنی است كه همیشه به‌دنبال آن بوده‌اید. خانه شما همیشه گرم و پر از مهمان است و از دیدار دوستان شاد می‌شوید و سعی می‌كنید حداقل یك‌شب در هفته را با خانواده به خوشی بگذرانید.


پنیر سفت مثل پنیر تبریزی:

این پنیرها با طعم لذیذ، موجب می‌شوند به شما احساس سرمستی و لذت دست دهد و همان احساسی كه به انسان در جنگلی زیبا و پر از شقایق‌های وحشی دست می‌دهد. اصلا خجالتی نیستید. شما عاشق رفتن به موقعیت‌های جدید هستید و از اینكه منبع خیر باشید، لذت می‌برید. دوستان‌تان عاشق شما هستند زیرا همیشه بهترین لحظات‌شان را با شما می‌گذرانند. لذت گذراندن وقت با شما، آنقدر زیاد است كه هیچ مهمانی ای بدون حضورتان برگزار نمی‌شود.


پنیر فانتزی مثل پنیر چدار:

هر تكه از این پنیر كه معمولا در بسته‌بندی‌های كوچك و گاه با تركیبات سبزی‌ها و... تهیه می‌شود، گوشه‌ای از زندگی‌تان را به تصویر می‌كشد و این نشان می‌دهد كه شما در انجام كارهایتان چقدر مصمم و با اراده هستید و شما همانند پنیر چدار از خارج سخت و از درون نرم و انعطاف پذیرید. در هر كاری همانند بزرگسالان فكر می‌كنید و اجازه نمی‌دهید كسی در روابط شما با دیگران به ‌ویژه دوستان دخالت كند. آنچه شما را از دیگران متمایز می‌سازد، همان روح سخت ولی در واقع لطیف شما در برخورد با دیگران است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آمیتریس

      من که فقط پنیر پگاه رامک و کاله میشناسم.از رو اینا شخصیتم رو بگو

    • سمیر

      یه سوالی من به جز پنیر چدار که نمی دونم چی هست بقیشوکه لیست کردید به نوبه خودش دوست دارم ولی الان از پنیر کاله استفاده می کنم حالا کدومش منم

    • بدون نام

      کسایی مثل من که پنیر دوست ندارن چی؟

    • Mami

      منکه همه رو دوست دارم چی؟...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج