۳۰۰۴۷۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

اسپالتی: توتی به تمرین برمی‌گردد

سرمربی رم تاکید کرد اختلاف او با فرانچسکو توتی ادامه‌دار نیست و اسطوره جالوروسی به تمرین تیم برمی‌گردد.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از مدیاست، رم با لوچیانو اسپالتی تغییر و تحول زیادی کرده است. این تیم در فصل جاری سری A نتوانست با رودی گارسیا نتایج خوبی بدست آورد و به همین خاطر سران این باشگاه او را برکنار کردند و اسپالتی باتجربه را به عنوان سرمربی جدید انتخاب کردند.

جالوروسی با سرمربی جدیدش نتایج درخشانی بدست آورده است. این تیم در پنج بازی که با هدایت اسپالتی در رقابت های سری A به میدان رفته، پنج پیروزی به دست آورده است که آخرین پیروزی این تیم به دیدار شب گذشته برابر پالرمو بر می گردد. در این دیدار شاگردان رودی گارسیا با نتیجه پنج بر صفر حریف خود را شکست دادند.

اما یک اتفاق بسیار ناراحت کننده در این باشگاه ایتالیایی رخ داده است و آن اینکه فرانچسکو توتی، اسطوره و نماد باشگاه رم با سرمربی تیم به مشکل خورد و در نهایت هم اسپالتی حکم اخراج او را صادر کرد. این باعث خشم و ناراحتی هواداران این تیم ایتالیایی شده است تا جایی‌که آنها با وجود پیروزی قاطعانه برابر پالرمو، به حمایت از کاپیتان خود پرداختند و شعارهایی را علیه اسپالتی سر دادند.

سرمربی رم در نشست خبری بعد از بازی درباره شرایط توتی گفت: موضوع توتی به پایان رسید. او فردا با ما تمرین خواهد کرد و به تیم برمی‌گردد. برای یک لحظه عصبانی شدم و او را از تیم کنار گذاشتم. به عنوان سرمربی تیم باید با همه بازیکنان برخوردی مشابه داشته باشم حتی اگر آن بازیکن، اسطوره و نماد باشگاه یعنی فرانچسکو توتی باشد.

او ادامه داد: توتی قبل سخنان حاشیه سازی را بر زبان آورد و باید او را جریمه می کردم و به همین خاطر هم او را از تیم کنار گذاشتم ولی ما باهم صحبت کردیم و قرار است او برگردد. هر باشگاهی برای خود قوانین خاصی دارد و باید همه بازیکنان به آن پایبند باشند. باید به عنوان سرمربی تیم، مساوات را برقرار کنم و با همه بازیکنان، یک برخورد داشته باشم. توتی اسطوره باشگاه رم و نماد این باشگاه به شمار می آید. باید همه به او احترام بگذارند اما باید به دیگر بازیکنان هم احترام گذاشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج