۳۰۰۵۴۶
۷ نظر
۵۰۱۰
۷ نظر
۵۰۱۰
پ

ستاره برنامه تحویل سال ۹۵ از نگاه ضیا

سیدعلی ضیاء مجری ویژه برنامه تحویل سال شبکه یک اعلام کرد که بخش های مختلف این ویژه برنامه توسط خود مردم ساخته می شود و امسال ستاره برنامه تحویل سال خود مردم هستند.

خبرگزاری مهر: سیدعلی ضیاء مجری ویژه برنامه تحویل سال شبکه یک با نام «یکِ یک» گفت: مردم تا ۲۰ اسفند ماه فرصت دارند در پنج رشته گزارشگرى، طراحى لوگو، خواندن يا سرودن ترانه تيتراژ برنامه، اجراى استندآپ كمدى و ساخت فيلم ١٥ ثانيه اى در مسابقه برنامه «یکِ یک» شرکت کنند.

وی افزود: این برای اولین بار است که خود مردم تیتراژ پربیننده ترین برنامه سال را می خوانند، لوگوی آن را طراحی می کنند و برای آن آیتم استندآپ کمدی تولید می کنند. ما در هر بخش سه داور داریم که از بین بهترین ها انتخاب شده اند و آثار رسیده را گزینش می کنند و سپس این مردم هستند که انتخاب نهایی را بر عهده دارند.

ستاره برنامه تحویل سال 95 از نگاه ضیا

مجری «یکِ یک» همچنین اعلام کرد: از مردم می خواهیم همراه با مادرانشان برای برنامه ما عکس سلفی بگیرند. ما این عکس ها را چاپ و آنها را در دکور برنامه نصب می کنیم. ما نهایت تلاشمان را برای تعاملی شدن برنامه گذاشته ایم و این اتفاق برای اولین بار رخ می دهد که مردم خودشان بخش های مختلف پرمخاطب ترین برنامه سال شبکه ملی را می سازند و ستاره امسال برنامه تحویل سال مردم هستند.

ضیاء «یکِ یک» را ویژه تحویل سال شبکه یک در مدت زمان بیش از ۱۲ ساعت اجرا می کند. کارگردانی این برنامه بر عهده افشین حسین خانی و علی ضیاء است. پیش از این برنامه هایی چون «ویتامین سه»، «نبش جنت آباد» و «بعضیا» با ترکیب این دو نفر شکل گرفته بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • خودمم

      تو ساعت های آخر سال همه مشغول ی کاری هستن به نظر من هیچکس فرصت دیدن برنامه های سال تحویل رو نداره، اینا هم واسه خودشون خوشحالن ((:

      پاسخ ها

      • سیندرلا

        برو بابا

    • بدون نام

      من که فقط برنامه اقای احسان علیخانی رو میبینم پارسال عید برابر بود با ایام فاطمیه که برنامشون هم مفرح بود هم حال و هوای فاطمی داشت ولی برنامه های دیگه اینجوری نبوذن .خدا ایشون رو حفظ کنه که خیلی کارهای دیگه برا تلوزیون انجام میدن ولی خیلی هم از برنامشون انتقاد میکنن و یا خیلی های دیگه هم میبینن ولی اخرش میگن یه ملت رو سرکار گذاشته

    • بابالنگ دراز

      جااااان. ایول اعتمادبه نفس. پربیننده ترین. کی چرت وپرتای شمارومیبینه

    • امیر حسین

      کی وقت داره برنامه اینو ببینه تکرار همه مجریان تلویزیون هست چیز جدیدی برای گفتن ندارد

    • بابالنگ دراز

      جااااان. ایول اعتمادبه نفس. پربیننده ترین. کی چرت وپرتای شمارومیبینه

    • راضی

      برو بابا با این کارش میخواد بگه من بهترین مجریم .مردم یادشون هست که چه توهین هایی به اقای مظلومی کرد/ برام سوال شده چرا این رو فقط 10روز ممنوع التصویر کردن ولی فیتیله ها رو 3 ماه ممنوع التصویر کردن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج