۳۰۲۲۰۶
۲ نظر
۵۲۵۲
۲ نظر
۵۲۵۲
پ

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (۳)

کیث کیمبل، از وبسایت متاکریتیک هر هفته آخرین اخبار، آپدیت ها، تریلرها و مطالب مربوط به فیلم های سینمایی که قرار است در طول ماه های آینده روی پرده سینماهای دنیا بروند را گردآوری و منتشر می کند.

برترین ها - ترجمه از سولماز محمودی: کیث کیمبل، از وبسایت متاکریتیک هر هفته آخرین اخبار، آپدیت ها، تریلرها و مطالب مربوط به فیلم های سینمایی که قرار است در طول ماه های آینده روی پرده سینماهای دنیا بروند را گردآوری و منتشر می کند. متاکریتیک وبسایتی تجاری است که نقدهای منتقدین در خصوص فیلم های سینمایی، بازی ها، آلبوم های موسیقی، سریال ها، دی وی دی ها و اخیراً کتاب ها را جمع آوری می نماید. بنابراین می توانید موثق ترین اخبار در مورد فیلم های مورد علاقه خود و ستاره هایی که قرار است در این فیلم ها بازی کنند را در اینجا بخوانید.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (3)

تریلر نهایی فیلم سینمایی "بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت" (Batman v Superman: Dawn of Justice) که در روز ۲۵ مارس ۲۰۱۶ اکران می شود منتشر شده است. وارنر برادرز و دی سی کامیکس امیدوارند که این فیلم موفقیت دیزنی و مارول را تکرار کند. زک اسنایدر، کارگردان فیلم "مرد پولادین" (Man of Steel)، این فیلم را کارگردانی نموده و هنری کاویل در نقش سوپرمن بازی می کند و بن افلک نقش بتمن را ایفا می نماید. همچنین بازیگرانی مانند جسی آیزنبرگ در نقش لِکس لوثر، گَل گَدوت در نقش زن شگفت انگیز، ایمی ادامز در نقش لوئیز لین و جرمی آیرنز در نقش آلفرد بازی می کنند.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (3)


در فیلم "خرچنگ" (The Lobster) که اولین فیلم بلند انگلیسی زبان یورگوس لانثی موس، کارگردان یونانی فیلم های "دندان نیش" (Dogtooth) و "آلپ" (Alps) است، کالین فارل نقش دیوید را بازی می کند، مردی که همسرش ترکش کرده و باید به مدت ۴۵ روز در هتلی زندگی کند تا بتواند در این مدت برای خود همسری پیدا کند، وگرنه تبدیل به حیوانی به انتخاب خود (خرچنگ) درآمده و در جنگل رها خواهد شد. جان سی. ریلی، بن ویشاو و بازیگر یونانی دائمی فیلم های لانثی موس یعنی آنجلیکی پاپولیا، نقش مجردهای دیگر فیلم را بازی می کنند و ریچل وایس یکی از زنانی است که فرار کرده و در جنگل در میان فراریان زندگی می کند. اکران این فیلم در جشنواره کن برایش نقدهایی عالی به ارمغان آورد و حتی در جشنواره کن ۲۰۱۵، این فیلم جایزه نخل طلای هیئت داوران را بدست آورد.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (3)


فیلم سینمایی "بابابزرگ کثیف" (Dirty Grandpa) ثابت کرد که اوبری پلازا نمی تواند هر فیلم کمدی مبتذلی را با انتخاب زک افرون در نقش اول آن فیلم، نجات دهد. ولی پلازا دوباره این قضیه را به امتحان گذاشته و قرار است با کمی کمک از سوی آنا کندریک و آدام دیواین، کمدی دیگری را در تابستان ۲۰۱۶ رو پرده سینماها ببرد. فیلم سینمایی "مایک و دیو همراه عروسی می خواهند" (Mike and Dave Need Wedding Dates) فیلمی کمدی رمانتیک است که اندرو جی. کوهن و برندان اوبرایان، فیلمنامه نویس های فیلم "همسایه ها" (Neighbors) آن را نوشته اند و جیک زیمانسکی آن را کارگردانی نموده است. داستان فیلم در مورد دو برادر به نام های مایک و دیو (با بازی زک افرون و آدام دیواین) است که همیشه در مهمانی ها دردسر درست می کنند و برای آنکه عروسی خواهرشان خراب نشود، به دستور والدینشان مجبور می شوند هر یک برای این مراسم، یک همراه خانم پیدا کنند. به همین منظور آنها یک آگهی تبلیغاتی اینترنتی منتشر می کنند و دو خانم به نام های تاتیانا (با بازی اوبری پلازا) و آلیس (با بازی آنا کندریک) پیدا می کنند که بعداً معلوم می شود در مهمانی ها وحشتناک تر از خودشان هستند. این فیلم قرار است روز هشتم جولای ۲۰۱۶ روی پرده سینماهای دنیا برود.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (3)


وقتی فیلم سینمایی علمی-تخیلی و اکشن "هِنری هاردکور" یا "هاردکور" (Hardcore Henry) در سال ۲۰۱۵ در جشنواره فیلم تورنتو نمایش داده شد، نقدهای متفاوتی دریافت کرد. این فیلم اولین فیلم بلند ایلیا نایشولر، کارگردان روس است که با دوربین های GoPro که روی بدن بازیگر سوار می شوند فیلمبرداری شده و از زاویه دوربین اول شخص که در این مورد یک سرباز به نام هنری است روایت می شود. هنری باید برای نجات همسرش (با بازی هیلی بنت) از شروری با نیروهای ماوراالطبیعه تلاش کند. دانشمندی به نام جیمی با بازی شارلتو کوپلی در لباس های مختلف به هنری کمک می کند. این فیلم متفاوت و مهیج در روز هشتم آوریل ۲۰۱۶ اکران خواهد شد.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (3)


در جدیدترین فیلم کمدی ساشا بارون کوهن با عنوان "برادران گریمسبی" (The Brothers Grimsby) ، سباستین (با بازی مارک استرانگ) خطرناک ترین جاسوس سازمان MI۶ و قاتلی مهلک، با برادر عشق فوتبالش نوبی (با بازی ساشا بارون کوهن) پدر ۹ فرزند که در دهکده ماهیگیری گریمسبی زندگی می کند، همکاری می کنند تا دنیا را نجات دهند. این بار نیز لوئیس لُتریر با نگاهی کمدی به ژانر جاسوسی این فیلم را کارگردانی کرده است. ربل ویلسون، ایان مک شین، آنابل والیس، ایسلا فیشر، پنه لوپه کروز، اسکات ادکینز، روری کینان، گبوری سیدیبی و تمسین اگرتون از بازیگران نقش مکمل این فیلم هستند که قرار است روز ۱۱ مارس ۲۰۱۶ به اکران عمومی دربیاید.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (3)


"پاکسازی: سال انتخابات" (The Purge: Election Year) دنباله سوم سری فیلم های "پاکسازی" (The Purge) محصول ۲۰۱۳ و "پاکسازی: هرج و مرج" (The Purge: Anarchy) محصول ۲۰۱۴ است که دنیایی که این دو فیلم ساخته اند را گسترش می دهد. در سال ۲۰۲۵ با فرانک گریلو در نقش لئو بارنز، گروهبان سابق پلیس، همراه هستیم که حالا مسئول حفاظت از سناتور چارلی روان (با بازی الیزابت میچل)، نامزد انتخابات ریاست جمهوری شده است، این سناتور ۱۵ سال قبل خانواده اش را در شب پاکسازی از دست داده و حالا قسم خورده که پاکسازی را ریشه کن کند. این دو در شب آخر پاکسازی در خیابان های واشینگتن دی. سی. گیر افتاده اند، زیرا از درون نیروهای دولتی به آنها خیانت شده و این دو باید خود را نجات دهند. جیمز دیموناکو کارگردان و نویسنده این فیلم است و میکلتی ویلیامسون، ادوین هوج و کایل سیکور از بازیگران دیگر این فیلم هستند که قرار است روز اول جولای ۲۰۱۶ اکران شود.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (3)


آخرین تریلر فیلم سینمایی فانتزی "شکارچی: جنگ زمستانی" (The Huntsman: Winter's War) که دنباله/پیش درآمدی بر فیلم "سفیدبرفی و شکارچی" (The Huntsman: Winter's War) است، شاید با حضور امیلی بلانت سوار بر یک خرس قطبی جذابتر و هیجان انگیزتر شده باشد. در این فیلم که ماجرای آن قبل از به دنیا آمدن سفیدبرفی رخ می دهد، امیلی بلانت نقش فریا، ملکه یخی را بازی می کند که فرزندش را از دست داده و شارلیز ترون در نقش ملکه راونا و کریس همسورث و جسیکا چستین در نقش جنگجویان ملکه ظاهر می شوند. در مورد داستان فیلم چیز زیادی نمی گوییم و فقط به این نکته اشاره می کنیم که فیلم سینمایی شکارچی که قرار است روز ۲۲ آوریل ۲۰۱۶ اکران شود، محصول جلوه های ویژه ای است که کارگردان فیلم یعنی سدریک نیکولاس ترویان، برای تولید فیلم بکار گرفته است.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (3)


کوین کاستنر در فیلم مهیج و اکشن "مجرم" (Criminal) در نقش جریکو استوارت ظاهر می شود، زندانی محکوم به مرگی که خاطرات و مهارت های یک افسر مرده CIA در ذهن او کاشته شده است. فیلم مهیج آریل ورومن، کارگردان فیلم The Iceman، بازیگران مشهور و توانمندی همچون گری اولدمن، تامی لی جونز، گل گدوت، الیس ایو و رایان رینولدز را دارد و باید تا 15 آوریل 2016 صبر کنید تا این فیلم روی پرده سینماهای دنیا بیاید.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (3)


علیرغم آنکه ستاره هایی دوست داشتنی مانند آنا کندریک و سم راکول در فیلم اکشن و کمدی رمانتیک "آقای مطلوب" (Mr. Right) بازی می کنند، ولی در اکران این فیلم در جشنواره فیلم تورنتو در سال 2015، منتقدین روی خوشی به آن نشان ندادند. شاید بتوان تقصیر را بر گردن مکس لَندیس فیلمنامه نویس انداخت یا کارگردان یعنی پاکو کابزاس را مقصر دانست. در هر صورت فیلم سینمایی "آقای مطلوب" که روز هشتم آوریل 2016 اکران می گردد، ماجرای آنا کندریک در نقش مارتا، دختر بدشانسی در امور عشقی را روایت می کند که عاشق فرانسیس (با بازی راکول) آدمکشی حرفه ای می شود که آدم های زیادی برای دستگیری او تلاش می کنند.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (3)


تینا فی این بار در فیلمی به نام "ویسکی تانگو فاکستروت" (Whiskey Tango Foxtrot) مبتنی بر کتابی از کیم بارکر در مورد طالبان، در نقش بارکر ظاهر می شود که نگاهی کمدی به مدتی که در افغانستان و پاکستان گزارشگر بوده می اندازد. گلن فیکارا و جان ریکوا این فیلم را کارگردانی کرده اند و رابرت کارلاک فیلمنامه آن را نوشته است. نقش های مکمل این فیلم را بازیگران توانمندی همچون مارگو رابی، مارتین فریمن، بیلی باب ثورنتون، شیلا وند و الفرد مولینا تشکیل می دهند و این فیلم قرار است روز چهارم مارس ۲۰۱۶ اکران گردد.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (3)


لوکا گوادانینو، کارگردان فیلم "من عشق هستم" (I Am Love) فیلم "استخر" (La Piscine) محصول سال ۱۹۶۹ از ژاک دری را بازسازی کرده و ماجرای راک استاری (با بازی تیلدا سوئینتون) همراه با نامزدش (ماتیاس شونارتس) را روایت می کند که برای تعطیلات به جزیره ای در ایتالیا رفته اند و در این میان ناگهان سر و کله عشق پیشین وی (رالف فاینس) و دخترش (داکوتا جانسون) پیدا می شود. فیلم "هیاهوی بیشتر" (A Bigger Splash ) با اکران در جشنواره ونیز ۲۰۱۵ نقدهای مثبت و خوبی دریافت کرد و حالا باید منتظر اکران آن در روز سیزدهم مه ۲۰۱۶ باشیم.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (3)


این سوال در ذهنمان به وجود آمده که واقعاً چند مناسبت دیگر در تقویم مانده که گری مارشال از آنها برای ساختن یک کمدی دیگر الهام نگرفته باشد؟ بعد از فیلم های "روز ولنتاین" (Valentine's Day) و "شب سال نو" (New Year's Eve) حالا نوبت به فیلم "روز مادر" (Mother's Day) رسیده که ستاره هایی مانند جنیفر انیستون، جولیا رابرتز، کیت هادسون، جیسون سودیکیس، بریت رابرتسون، سارا چالک، هکتور الیزوندو، جان لوویتز، آصف مندوی، تیموثی الیفانت، شی میچل و مارگو مارتیندیل از بازیگران این فیلم هستند که قرار است روز ۲۹ آوریل ۲۰۱۶ یعنی یک هفته قبل از روز مادر (هشتم مه) روی پرده سینماها برود.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (3)


استیون فریرز فیلم سینمایی درام بریتانیایی-فرانسوی "طرح" (The Program) را کارگردانی می کند، فیلمی که نگاهی به ماجرای لنس آرمسترانگ از دیدگاه دیوید والش روزنامه نگار ورزشی (با بازی کریس اودوود) دارد. کتاب دیوید والش با عنوان "هفت گناه کبیره: پیگیری من درباره لنس آرمسترانگ" مبنای فیلمنامه جان هوج بوده است. اکران این فیلم در جشنواره تورنتو 2015 به خصوص بازی های بن فاستر در نقش آرمسترانگ و جسی پلمونس در نقش فلوید لندیس، نقدهای مثبتی برای فیلم آورد. فیلم "طرح" روز 18 مارس 2016 در ایالات متحده اکران خواهد شد.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (3)


آخرین کار دریک دورموس داستانی عاشقانه و آینده گرایانه است که در دنیایی اتفاق می افتد که احساسات و عواطف بطور ژنتیکی سرکوب می شوند. نیثان پارکر فیلمنامه را نوشته و کریستن استوارت و نیکولاس هولت در این فیلم نقش دو عضو از جامعه ای را بازی می کنند که کم کم به هم علاقمند می شوند. فیلم سینمایی "برابرها" (Equals) در سال گذشته در جشنواره فیلم ونیز اکران شد و بسیاری از منتقدین از آن خوششان نیامد. این فیلم با تیم بازیگری متشکل از گای پیرس، بل پاولی، کیت لین شیل و جکی ویور، قرار است اول جولای 2016 در ایالات متحده اکران گردد.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (3)

اخبار و یادداشت های کوتاه درباره فیلم هایی که قرار است ساخته شوند:

• اقتباس استیون اسپیلبرگ از رمان "بازیکن یک آماده" (Ready Player One) نوشته ارنست کلاین، فیلمی با بازی بن منلدسون و اولیویا کوک خواهد بود که روز ۳۰ مارس ۲۰۱۸ اکران خواهد شد و همزمان با "اپیزود هشتم جنگ ستارگان" (Star Wars: Episode VIII) در روز ۱۵ دسامبر ۲۰۱۷ اکران نمی گردد.

• فیلم های "تبدیل شوندگان ۵، ۶ و ۷" (Transformers ۵, ۶, and ۷) قرار است در تاریخ های ۲۳ ژوئن ۲۰۱۷، ۸ ژوئن ۲۰۱۸ و ۲۸ ژوئن ۲۰۱۹ اکران شوند.

• لوپیتا نیونگو در فیلم "زندگی هوشمند" (Intelligent Life)، فیلمی مهیج و علمی-تخیلی نوشته کالین تره وورو و درک کانلی بازی خواهد کرد. از ایوا دوورنی خواسته اند که این فیلم را کارگردانی کند. (منبع: Heat Vision)

• شارلوت رمپلینگ در فیلم سینمایی scheming Lady Denham اقتباسی از رمان ناتمام جین آستین یعنی Sanditon بازی خواهد کرد. (منبع: Screen Daily)

• ایمی شومر به تیم بازیگرانی مانند مایلز تلر، هیلی بنت، اسکات هیز، کیشا کسل-هیوز و غیره پیوست تا در فیلم اقتباسی دیوید فینکل از کتاب Thank You For Your Service بازی کند. (منبع: Deadline)

• دنی مک براید در حال مذاکره برای پیوستن به مایکل فسبندر و کاثرین واترستون در فیلم ریدلی اسکات با عنوان "بیگانه: پیمان" (Alien: Covenant) است. (منبع: TheWrap)

• جانی دپ که به تازگی بازی در نقش دونالد ترامپ را تمام کرده، قرار است در فیلم اقتباسی استودیوی یونیورسال از کتاب "مرد نامرئی" (The Invisible Man) اثر اچ. جی. ولز بازی کند. (منبع: Deadline و Heat Vision)

• گری گری کارگردان فیلم "سریع ۸" (Fast ۸) می خواهد که شارلیز ترون نقش ضدقهرمان این فیلم را بازی کند. (منبع: Deadline)

• جنیفر جیسون لیف در حال مذاکره برای پیوستن به ناتالی پورتمن، جینا رودریگوئز و تسا ثامپسون در دنباله فیلم "اکس مشینا" (Ex Machina) با عنوان "نابودی" (Annihilation) به کارگردانی الکس گارلند است. (منبع: TheWrap)

• مارتین کمبل قرار است کارگردانی فیلمی اقتباسی از رمان "در امتداد رودخانه به سمت درختها" اثر ارنست همینگوی را با بازی پیرس برازنان به عهده بگیرد. (منبع: THR)

• یورگوس لانثی موس (کارگردان فیلم "خرچنگ") قرار است در نوشتن فیلمنامه "کشتن یک غزال مقدس" (The Killing of a Sacred Deer) همکاری داشته باشد و فیلم آن را کارگردانی کند. (منبع: Deadline)
• تاراجی پی. هنسون قرار است نقش کاثرین جانسون ریاضیدان را در فیلم "سنت وینسنت" (St. Vincent) بازی کند که این فیلم اقتباسی از کتاب مارگو لی شترلی با عنوان "ارقام پنهان: داستان زنان آفریقایی-آمریکایی که به بردن مسابقه فضایی کمک کردند" به کارگردانی تد ملفی است. (منبع: Variety)

• ادریس البا و یک خانم بازیگر دیگر قرار است جایگزین چارلی هانام و رزاموند پایک در فیلمی اقتباسی از رمان چارلز مارتین با عنوان "کوه بین ما" شوند. (منبع: THR)

• چنینگ تیتوم و جوزف گوردون-لویت در کمدی موزیکالی که در مراحل اولیه تولید در یونیورسال است بازی خواهند کرد. (منبع: THR)

• رابرت شونتکه پس از کارگردانی فیلم "شورشی" (Insurgent) از سری فیلم های "ناهمتا"، آخرین فیلم این سری را کارگردانی نخواهد کرد و فیلم "هم پیمان" از این سری قرار است روز 18 مارس اکران شود. (منبع: Deadline)

• بلا هیث کوت به عنوان بازیگر نقش لیلا، یکی از معشوقه های سابق کریستین گری، در فیلم "پنجاه سایه تیره تر" (Fifty Shades Darker) انتخاب شد. (منبع: Variety)

• اد هلمس و آماندا سیفرید در فیلم The Clapper ساخته دیتو مونتیل بازی خواهند کرد. (منبع: Deadline)

• کیرا نایتلی و کیت وینسلت به ویل اسمیت، هلن میرن، ادوارد نورتون، نائومی هریس و مایکل پنا پیوستند تا در فیلم Collateral Beauty به کارگردانی دیوید فرانکل با تاریخ اکران 16 دسامبر بازی کنند. (منبع: Variety و THR)

• ساموئل ال. جکسون در حال مذاکره برای بازی در نقش کشیش چارلز جیکوب در فیلم اقتباسی جاش بون از رمان "احیا" (Revival) از استیون کینگ است. (منبع: EW)

• اولین فیلم انگلیسی زبان اگزاویر دولان با عنوان "مرگ و زندگی جان اف. داناوان" بازیگرانی همچون ناتالی پورتمن، نیکولاس هولت، ثاندی نیوتون و کیت هرینگتون را خواهد داشت. (منبع: Deadline)

• همانطور که همه انتظارش را داشتند دنباله فیلم سینمایی "ددپول" (Deadpool) در حال ساخت است. (منبع: Heat Vision)
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • saeed

      از فیلم undisputed 4 ( شکست ناپذیر 4 ) هیچی نگفتین ؟ !!!

    • سهراب

      عالی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج