adexo3
۳۰۳۱۶
۱۰ نظر
۵۰۰۵
۱۰ نظر
۵۰۰۵
پ

پاسخ کارگردان خنده بازار به انتقادهای اخیر

پخش برنامه دست من نبود، خنده بازار برنامه ای ضبط شده است و اگر من مخالفت می کردم نیز این برنامه طبق نظر و صلاحدید مسئولان امر پخش می شد.

خبرگزاری مهر: کارگردان تبریزی برنامه طنز خنده بازار پخش این برنامه را در شرایط حاضر و همزمان با عزاداری مردم آذربایجان بعد از زلزله مرگبار، اقدامی نادرست نامناسب دانسته و مخالفت خود را با این عمل اعلام کرد.

شهاب عباسی اظهار داشت: پخش برنامه دست من نبود، خنده بازار برنامه ای ضبط شده است و اگر من مخالفت می کردم نیز این برنامه طبق نظر و صلاحدید مسئولان امر پخش می شد.

وی ادامه داد: طی چند شب گذشته این برنامه طنز را به دلیل مصادف بودن با ایام شبهای قدر از لیست پخش خارج کرده بودند و آرزوی قلبی من این بود که حداقل دو شب نیز به دلیل عزاداری مردم آذربایجان دست نگه دارند.

پاسخ کارگردان خنده بازار به انتقادهای اخیر

عباسی با اظهار همدردی با آسیب دیدگان زلزله آذربایجان شرقی و تسلیت به بازماندگان ۳۰۰ نفر از اهالی شهرستان های اهر، ورزقان، هریس و روستاهای اطراف که در این حادثه جان باختند، گفت: زمان وقوع زلزله در تبریز بودم و طی ساعات اولیه به شدت پیگیر اخبار تلویزیون و رادیو بودیم تا شاید به نوعی مردم از نگرانی خارج شوند اما متاسفانه توجه زیادی از طرف رسانه ملی نسبت به این مصیبت نشد.

این کارگردان تبریزی ادامه داد: با گذشت زمان بیشتر سایت های خبری به تدریج اخبار منطقه و مردم آسیب دیده را منتشر کردند و اطلاع رسانی مردم نیز در گروه های اجتماعی و اینترنت برای رفع نگرانی مردم بسیار مفید بود، دوستان و آشنایان زیادی نیز که از طریق اینترنت و سایتهای مجازی از وقوع این مصیبت باخبر شده بودند تماس گرفته و کسب خبر می کردند اما انتظار داشتیم رسانه ملی نسبت به این ضایعه دلخراش توجه داشته باشد.

وی اظهار کرد: خوشبختانه این خسارت ها به اندازه ای زیاد نبود که نیاز شدید به کمک استانها و کشورهای دیگر داشته باشیم، مردم غیور از همان لحظات اولیه وقوع زلزله شروع نسبت به انتقال نیروهای امدادی، اهدای خون، مواد غذایی و بهداشتی و دیگر وسایل مورد نیاز آسیب دیدگان اقدام کرده و تا حدودی در تامین نیازهای اولیه آسیب دیدگان موفق بودند.

عباسی افزود: وقتی برای اهدای خون به بیمارستان شهدای تبریز مراجعه کردم شور و همدلی مردم منطقه را برای کمک به همنوعان و هموطنان خود شاهد بودم که با زبان روزه کار و برنامه های خود را منحل کرده و ساعتها منتظر می ماندند تا برای آسیب دیدگان خون برسانند.

کارگردان تبریزی سریال طنز خنده بازار با اشاره مجدد به مصیبت روی داده در آذربایجان شرقی گفت: همه می دانیم که مردم آذربایجان در تمام ایران اسکان دارند و این مصیبت همه ماست، انتظار داشتیم در این شرایط عزای عمومی در تمام کشور اعلام شود.

شهاب عباسی در ادامه خود را با مردم داغدیده این ضایعه شریک دانسته و گفت: من با تمام مردم آسیب دیده در این ضایعه دلخراش اظهار همدردی می کنم و نهایت تاسف و ناراحتی خود را نسبت به پخش برنامه طنز خنده بازار همزمان با مصیبت این عزیزان اعلام می کنم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسن71

      بابا فهمیدیم کارگردان این برنامه تبریزی هست و مقصر او نبوده .
      ما که نگفتیم مفصر کارگردان این برنامه هست مقصر مسئولین صدا و سیما است

    • MoNA

      ما هم باور كرديم!!!

      پاسخ ها

      • رها

        مقصر صدا و سیماست که این برنامه رو پخش کرده

    • از اروميه

      پخش اين برنامه يكشنبه شب با اين مصيبت وارده به هموطنانمون در استان آذربايجان شرقي و كشته شدن حدود 300 نفر و مجروحاني چند هزار نفري، خجالت آوره.

    • پری

      خداییش مگه میشه!یعنی این برنامه خودبخودی پخش شده بدون هیچ مسئولی!

    • maral

      manam tabrizi hastam va az inke in barname pakhsh shod baray masolin moteasefam

    • ستار

      حالا اگه کسی متوجه شد این بنده خدا میگه؟

    • از قم

      چرا ریس سازمان صدا وسیما به انتقادها پاسخ نمی دهد؟باز دست کارگردان درد نکند که لااقل پاسخ داد.

    • امير

      ديروز سايت تابناك اعتراض كرد و امروز فيلتر شد.

    • محبت

      خدا همه ما رو بیامرزه وببخشه !

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج