کد خبر: ۳۰۷۹۲
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۷
تعداد بازدید: ۳۷۵۳۷
تعداد نظرات: ۱۱۹ نظر
"ترجنتج کیفر" بلند ترین زن جهان که به دلیل بیمارهای سرطانی در عنفوان جوانی جان خود را از دست داد. وی با قد 256 سانتی متر بلندترین زن جهان در تاریخ بشریت را به خود اختصاص داده بود.
 
 
 
 
برترین ها:
 
10."سویتلانا سنای"، زن هندی است که 219 سانتی متری قد دارد و با مرد 204 سانتی متری ازداوج کرد.



9."مالگورزاتا دایدک" از بازیکنان مشهور بستکبال بود و در سن 37 سالگی در حالی که 219 سانتی متر قد داشت مرد.



8."زینب بیبی" از پاکستان که بلندی قد وی منجربه مهاجرتش به انگلیس شده بود، 220 سانتی متر قد دارد.



7."ماریا ولیشیانا سانتو"، زن برزیلی است که 225 سانتی متر قد دارد.



6."ساندی آلین" بلند ترین زن آمریکایی است که در سال 2008 با 234 سانتی متر قد درگذشت.



5."یاو دیفین" از چین 237 سانتی متر قد داشت که وی نیز به دلیل بیماری نادر ترشح زیاد هرمون رشد جان خود را از دست داد.



4."کاتیلا داویلا رودریگر"، دیگر زن بزریلی است که در سال 2001 با 243 سانتی متر قد فوت کرد.



3."جین بانفورد" بلندقدترین زن شهروند انگلیسی بود که قد وی 244 سانتی متر بود و در سن 28 سالگی درگذشت.



2."زینگ جینلیان" یک شهروند کشور چین که به کوتاهی قد معروف هستند، است. وی 249 سانتی متر قد داشت که در سن نوجوانی مرد.



1."ترجنتج کیفر" بلند ترین زن جهان که به دلیل بیمارهای سرطانی در دوران جوانی جان خود را از دست داد. وی با قد 256 سانتی متر بلندترین زن جهان در تاریخ بشریت را به خود اختصاص داده بود.



بازدید از صفحه اول
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۱۹
-
|
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۱
پاسخ
46
12
برترين ها:مطءني اوليه قد زنه 219سانت بوده؟.....
اين طور كه تو عكس نشون دادين مث اينه كه زنه119سانتي متر قدش بوده....
جان من يكم دقت كن.
فك كنم 219براي زنه اشتباس.
پاسخ ها
نظر بهاره 2
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۱
جناب آقاي محسن خان
سمته راستيه زنه ست !
نظر MOHSEN
| - |
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۱
بهاره2 توجه كن:
."سویتلانا سنای"، زن هندی است که 219 سانتی متری قد دارد..........
ولي تو عكس اينو نشون نمي ده.............
اگه زنه219قدش باشه...لابد مرده هم3...4متري هست ديگه.....
ويكي ديگه اينكه اگه قد زنه 219 است......
وقد مرده هم204.......
پس بايد اختلاف قد اين دوتا بشه تو عكس.....15سانت باشه.
ولي تو عكس حد اقل اختلاف70سانت بيشتره.....
مجله شوخي نمي كنم.....
يكم....خودت توجه كن....لطفآ.
قصد من اينه كه بگم دوستان بدون اينكه متوجه بشن بهم منفي دادن.
نظر amir
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۲
خب حق دارن بهت منفی بدن آخه دکتر اونا هردوشون زنن فقط واتر مارک مجله خورده رو صورت اون زن قد بلنده اون بلنده شوهر نیست خوده زن است ببین ساری پوشیده مهندس
مجله جان خب اون واتر مارک و جا بهتری نمی شد بزنی که پرفوسور به اشتباه نیفته
نظر MOHSEN
| - |
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۲
بابا شما زبون منو بلد نيستين.
يا من زبون شمارو.....
نظر بهاره 2
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۴
سمته راستيه همون سوبتلانا سناي هستشششش! سمته چپيه دوستشه شايدم دختره همسايشونه كه هيچ توضيحي درموردش نداده! عكسه شوهرشو هم نشون نداده اوني كه شما ميگي شوهرشه مرد نيست خوده زنه ست
نظر بهاره 2
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۴
مهندس محسن :DDDDD
نظر بهاره 2
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۴
افتاااااااااااااااااااااااااد؟
نظر MOHSEN
| - |
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۴
يه چيزي مي گيد بابا شماما......
بلنده كه چه عرض كنم....درازه...مرده اس....
كوتوله هه زن......
نظر Mami
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۴
به نظر من محسن راست می گه .سمت راستی مرده.لباس هاش ساری مردونه است.زنها ساری شون فرق می کنه .مثل سمت چپیه، آستین کوتاه.بعد دست وپاش وببینید مردونه است و اصلا ضرافت زنونه نداره.نمی دونم شاید اشتباه کنم ولی بیشتر میاد مرد باشه.محسن من بهت +دادم.به خاطر اینکه تفکر کردی.
نظر بهاره 2
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۴
امير
دكتر و پرفسورم خنده داره ها ولي مهندس بيشتر بهش مياد :DDDD
نظر بهاره 2
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۴
مجله عزيز توروخدا اين آقا محسن رو ملتفتش كن! ما كه كم آورديم!!!!!!!
نظر azi
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
manam ba nazare mohsen moafegham
100%
chon ghad bolande lebasesh kamelan mardoonast
manam ta khoondamo negam behesh oftad daghighan b hamin mozoo residam
نظر کوروش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
دکتر مهندس متخصص فوق تخصص پروفسور دانشمند بابا خیلی کارت درسته عجب کشفی کردی !!!! زن یا مرد بودنشو تشخیص دادی مهندس جالبه که رو حرفت هم پافشاری میکنی مهندس محسن
نظر Melody
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
محسن جان منم با شما موافقم.
++
ساریشم مردونست.
نظر وجیهه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۷
آقا محسن من با نظرت موافقم بهت + دادم
نظر farhad
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۰
ایول عکس ها جالب بود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۱
پاسخ
8
27
من كه از قدم و وزنم راضيم فقط نميدونم چرا جديدا مردا انقدر قد كوتاه شدن!!!!!!!!
پاسخ ها
نظر MOHSEN
| - |
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۱
30سانت قدته....
15.5كليلو هم وزنت.
نظر sam
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۲
چون پاشنه کفش شما بلند شده
نظر sam
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۲
چون پاشنه کفش شمابلند شده
نظر اميرح
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۲
مواد شيميايي! مواد غذايي كه ديگه طبيعي نيستن و باعث نقص ميشن. علاوه بر تاثير ظاهري متاسفانه روي قدرت باروري (هر دو جنس) هم تاثير منفي داشته.
نظر zahra seven
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۲
آقا محسن میتونم بپرسم قدتون چنده؟
نظر zahra seven
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۲
انقد بدم میاد از کفش پاشنه بلند تازه دیدین میخوان باش راه برن نمی تونن من که خدارو شکر به کفش پاشنه بلند نیازی ندارم فقط sportرو عشقه راستی قدم 176
نظر MOHSEN
| - |
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۲
125CM
نظر lمهراوه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۴
اره جدا مردا روز به روز دارن کوتاه تر میشن
نظر بهاره 2
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۴
Mohsen
165 قدمه (نه انقدر كوتاهه كه نتونم اسپرت بپوشم نه انقدر بلنده كه نتونم پاشنه بلند بپوشم)
52 كيلو هم وزنمه
نظر zahra seven
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۴
اقا محسن 125cmچرا 4تایی میای خب نگو
نظر بهاره 2
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۴
نتيجه ميگيريم كه آقا محسن با اين قدش 10 سالشه!
نظر زی زی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
مهم قد زبونشه که از پس همه برمیاد:))) نه؟
نظر یه دختر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۹
سلام دوستان
من 18 سالمه
وزنم 78
و قدم 178 هست...
از قدم راضی نیستم.... به نظرم خیلی بلنده
واسه همینم ورزش نمیرم
میترسم شاید قدم بلند تر بشه
میشه راهنماییم کنید؟؟
ممنون
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۱
پاسخ
1
16
شماره 7 خیلی جالبه! با اون قدش پاشنه بلندم پوشیده!!!
پاسخ ها
نظر fereshteh71
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۲
اتفاقا منم میخواستم همینو بگم.
بااون قدش چه با اعتماد به نفس پاشنه بلندم پوشیده!!!!!!:)
نظر زی زی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
منظورت 4رمیه؟؟!!هفتمی که یه دمپایی ساده پاشه
نظر princess
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۶
زی زی جان مجله از بالا از شماره 10 شروع کرده اومده پایین!! یه دور دیگه با دقت ببین!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۱
پاسخ
0
3
تو شماره 4 فوت مرد یعنی چی؟؟!!
مدیر پایگاه با تشکر
اصلاح شد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۱
پاسخ
0
3
WwwOOo0OOOOoOoOO0OOoOOoO0OOwwW
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۱
پاسخ
4
7
قد بلند خیلی مشکله
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۱
پاسخ
0
7
shegeftaaaaaaaaaaa
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۱
پاسخ
0
12
من نمیدونم چرا پسرا انقد این روزا دنبال دختر قدبلندن؟؟؟؟!!!!!!!!!!
پاسخ ها
نظر از اروميه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۱
قد بلند منظور همون 170 تا 180 ايناست نه از اينا كه بالاي 2مترن.
البته اين مورد در مورد دخترا بيشتر صحت داره ها.... همشون دنبال بالاي 180 هستن.
نظر zahra seven
| FRANCE |
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۱
من قدم 176ولی هر چی پسر میبینم از من کوتاه ترن ولی قد بلندی خیلی باحاله من راضیم
نظر اميرح
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۲
علم روانشناسي ميگه (منم يجا خوندم) علت گرايش مردان به زناني كه در سلامت جسماني هستن (مهمترين شاخصش قد و جسه ست) براي داشتن فرزندان سالمه. كه نسل بعدي دچار مشكلات جسماني نباشند.
نظر hoda
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۲
یعنی آقای امیر ح درسته واسه قد با دختری که دوسش داری ازدواج نکنی.؟! یادمه یکی از دوستام با یکی از همکلاسیاش خیلی خوب بودن میخواستن ازدواج کنن قد دختره157بود پسره 186 به دختره گفت هرچی فکرمیکنم کوتاهی رفت پیکارش!!!!!! دوستم یادمه افسردگی گرفته بود تا یه مدت.خیلی ام خوشگله.
نظر sevda
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۴
به نظر من که همون 165 خوبه......کلا پسرا هم یه نمه عقده این با دختر بلند تر از خودشون ازدواج نمیکنن اگه هم کوتاه باشه باز میگن کوتاهی به من نمیای.......من که از قد خودم راضیم همون وسطه کسی نمیتون گیر بده......والا!
نظر زی زی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
هدی جون عزیزم اون بهونه اورده کلا دختررو دیگه نمیخواسته قدشو بهونه کرده
UNITED KINGDOM
|
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۱
پاسخ
1
8
دم برترین ها گرم با این خبرهای خاص خودش واقعا تک است میان دیگر سایت ها
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۴:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۲
پاسخ
1
5
ازحد فزون بودن به بلای زود رس رسیدن بود که اینها بدان رسیدند.
UNITED KINGDOM
|
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۲
پاسخ
0
3
عکس ها و مطالب جالبی بود لطفا برای این موضوع یک فایل بگذارید بلندی و کوتاهی قد و تضاد آنها یک مساله مورد توجه خیلی های هست و البته ارتباط آن با سلامتی و تغذیه مثلا متوسط قد خانم ها و آقایان ایرانی چقدر است؟ یا مشکلات زنان و مردان کوتاه قد و بلند قد در جامعه ما چیست در مجلات انگلیسی زبان خیلی مطلب در این مورد و موارد مشابه هست لطفا به صورت جدی و علمی به این موضوع بپردازید موفق باشید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۲
پاسخ
2
3
آب نوردبون میخوردن که انقدری شدن راستی چرا اکثرا تو جوانی ریق (ریغ )رحمت رو سر کشیدن؟؟؟؟؟
پاسخ ها
نظر زی زی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
چون هورمونشون و سیستم بدنیشون مشکل داشته.خب اکثر اینها براثر بیماری اینقد بلند شدن.بخاطر ترشح زیاد هورمون رشد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۳
پاسخ
5
17
منم يه دختر عموي ٢ متري دارم ، رفتم خواستگاريش ، تاقچه بالا گذاشت
ميخوام دكتر بشم و از اين حرفا
منم بي خيالش شدم
گفتم برو با يه ذرافه ازدواج كن خوشبخت شي !!!!
پاسخ ها
نظر sevda
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۴
انقد حرص نخور سکته میکنی ها!!!!
نظر ooo
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
emkane inke pustet kharab she ham hast!!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۳
پاسخ
0
4
تو ایران هم خیلی زن قد بلند زیاد داریم من 180 هستم ولی زن های دیدم که تا گردنشون هم نبوم!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۴
پاسخ
1
2
سلام
به نظر من اونهایی که قد بلند دارند نیز زجر می کشند چون هر جا که قدم می گذارند انگشت نما می شند و این در مورد افراد قد کوتاه نیز صادق هست
یادمه دوران کارشناسی یه دختره بود تقریبا ورودی 87 بود و تقریبان 175 شاید هم 180 قد داشت ولی بعد از کلاس هر جا چند تا دانشجوی دختر بودند و کنار آنها می ایستاد یه جوری می خواست بین اونا زیاد به چشم نیاد که قد بلند هست
و خدا را شکر که بنده قد 186س م دارم نه زیاد بلند نه زیاد کوتاه
پاسخ ها
نظر zahra seven
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۴
دختره خیلی خنگ بوده مگه چیه ادم قدش بلند باشه من قدم 176هیچم تابلو نیس ماشاا...که دخترای الان 140هستن بعد میان ی کفش 20سانتی می پوشن این که خیلی زشت به نظر میرسه
نظر سمي
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
من قدم بلنده همه جا مهم به قدم افتخار مي كنم و خدا رو شكر مي كنم كه كوتاه نيستم
لابد دختره كلا خجالتي بوده و بخاطر دش نبوده
نظر من
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
زهرا!!!!!!!!!!!
زشته ها انقدر پشت سر دختری دیگه حرف می زنی هااااا
درضمن کفش پاشنه دار مخصوصا بانوان.
تمام زیبایی و ظرافت خانم تو نوع لباس پوشیدنش. اینکه قد چنارو تو اسپرت قایم کنم و بعد چون بلد نیسم باهاش راه برم چون ظرافت یک دختر را ندارم به همه بد بگم!
یک کم ظریفتر رفتار کن.
انقدرهم قد مردونتو به رخ دخترا نکش
نظر zahra seven
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۶
شما بهتر با شخصیت تر کامنت بزاری دختر جون در ضمن من قدم و به رخ کسی نکشیدم کفش هم میپوشم معلومه از اون دخترا هستی که کفش30سانتی می پوشی اصلا دوست نداشتم جوابتو بدم خانومه من...........
نظر ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۶
zahra sevenدرسته "من" با بی ادبی انتقاد کرد ولی شما هم تو کامنت به دخترایی که کوتاهن و کفش پاشنه دار میپوشن توهین کردی گفتی زشته! درست نیست به خاطر صفتی که دست خودشون نیست بگی خوب نیستن یا با پاشنه بلند ناجورن!!!
نظر zahra seven
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۷
ناشناس جون من گفتم زشت به نظر میرسه به مرگه خودم قصد توهین نداشتم ولی از کامنت من خیلی خیلی ناراحت شدم اون میتونست بگه کار بدی کردم نه اینکه اون چیزارو بگه .من دیگه به غیر از فال اختصاصی سعی میکنم جای دیگه کامنت ندم چون از بی احترامی کردن متنفرم ممنونم از تو عزیزم
نظر ooo
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
didin, jadidan dokhtara b pesara tike mindazan, ............ oon daafe ba dustam dashtim miraftim, ye dokhtar dash rad mishod, gof pesar khaleye derakhti!!??? mano dustamam k cheshamun shode bud ghadde hulu gerrrrrrrd!!!! :O
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۴
پاسخ
0
2
agha mohsen khodetam ke rekord shekundiiiiiiiiii .....
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۴
پاسخ
1
6
هر چیزی اندازه اش خوبه.آدم های خیلی قد بلند موقع راه رفتن اگه دقت کنید اکثرشون سرشون خیلی به پایین خم می شه و کم کم بعداز مدتی اگه مواظب نباشن قوز در میارن .باید همیشه صاف بایستند و صاف بشینند.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۴
پاسخ
0
6
من تا الان هیچ وقت از قدم احساس بدی نداشتم ولی وقتی کامنتارو که خوندم افسردگی گرفتم!!!!!!!
پاسخ ها
نظر بهاره 2
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
حالا مگه چقدري هستي بهار جون؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۴
پاسخ
7
6
قد بلند خوبه ولی از قدیم میگن قد خیلی بلند کم عقلی میاره
پاسخ ها
نظر Diana
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۶
درسته اونایی که قد خیلی بلند دارن مثله همینا که عکس هاشون هست عقل هاشون نسبت به قد کوتاه تر ها کمتره چرا وقتی نمیدونید اینقدر منفی دادین؟!اصلا تو لوک خوشانس دالتونا نبودن که اون بلنده خیلی گیج میزد و اونی که کوچولو بود باهوش تر بود خوب واقعا همین جوریه البته ندیگه اونایی که 180-190 دارن خنگ باشنااا به خودتون نگیرین
نظر Diana
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۶
یه چیز دیگه یکی بود همیشه میگفت جمع عقل و قد با هم همیشه عددی ثابت است من خودم وقتی شنیدم نگرفتم دقیق یعنی چی!!!
یعنی هرچی عقل بیشتر قد کمتر و هرچی عقل کمتر قد بیشتر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۴
پاسخ
1
3
بهارجون از کجا میدونی اینا راست گفتن؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
پاسخ
0
3
من که 163 تاهستم و خیلی هم خوبه.خداروشکر میکنم هرچی که بم داده بابتش راضیم. راسی مامی جون شما چندسالته اسمتو که میبینم حال میکنم.انگار جدی جدی مامانی.مامان بچه های سایت.(البته جسارت نشه خدایی نکرده ناراحت نشی به لحاظ سن نگفتم.)
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
پاسخ
0
4
منم قدم 184 سانته . خيلي راضي ام . خدا رو شكر . 34 سالمه و هنوز نمردم.
پاسخ ها
نظر محمد رضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
دوست داشی قدت 115 سانت بود
نظر محمد رضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
دوست داشتی قدت 115 سانت بود
نظر بهاره 2
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۶
خوبه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
پاسخ
1
2
قد من115سانته و خواهرکوچکترمن که5سال از من کوچکتره با175سانت قد من را مسخره وهر روز کتک میزنه و به خواهر 9ساله ام کهالان 145 سانت قد داره هم یاد داده که من را بزند
پاسخ ها
نظر zahra seven
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
سلام محمدرضا چندسالته؟از خواهرت کتک میخوری واقعا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نظر Maryam
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
الهی بمیرم برا چی اخه؟
نظر Mami
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
شوخی می کنی دیگه؟در مورد کتک زدن.شیطونی ها....
نظر Diana
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۶
خوب مثلا مردیااا نذار کتکت بزنن خوب!!!
و از قدت هم ناراحت نباش بالا هم گفتم اونایی که قدشون نسبتا کمتر است(نمیگم که قد کوتاهی از این که از قدت راضی نیستی میگم اینو)عقلشون هم به همون نسبت بیشتره پس افتخار کن...
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۶
پاسخ
0
0
الهی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۶
پاسخ
0
3
خدایا ،ازاین که منو سالم وبی نقص آفریدی بی نهایت شکرگذارم وامیدوارم بنده ای باشم که راضی باشی ...
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۶
پاسخ
0
2
اینقدرم قد بلند هم واقعا خوب نیستش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۶
پاسخ
0
1
خدایا شکرت بخاطر اینکه استاندارد منو آفریدی ,واسه همه چیز شکر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۶
پاسخ
0
2
سلام من 190 سانتی متر قد دارم و 101کیلوگرم وزن دارم و 27 سالمه و خدا را شکر میکنم که سالم هستم اینها که اینجا نام برده شدند بیمار بوده اند و میبینیم که اکثر اینجور آدمها در جوانی از دنیا می روند
خدایا به خاطر چیزهایی که دادی و چیزهایی که ندادی سپاسگزارم......
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۲
پاسخ
0
3
نیم کیلو باش آآآآآآآآآآآآآآآآآدم باش ...
پاسخ ها
نظر Sadaf
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
afffffffffffffarin
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۹
چه ربطی به قد داشت!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۹
پاسخ
0
0
من قدم 198 cm
نه زیاد بلند نه زیاد کوتاه
پاسخ ها
نظر محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۷
داداش من قد استانداردبرای مردان175-185
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۱
پاسخ
0
1
من قدم 168 خوبه یا بد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۵
پاسخ
0
1
سلام به همه.به نظر من قد باید استاندارد باشه نه خیلی کوتاه نه خیلی بلند ولی ادم که دست خودش نیست تا قدشو تعیین کنه پس هرچی خدا بهمون داده رو شکر کنیم .من قدم 176
پاسخ ها
نظر میلاد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۳
افرین به نظرت چند سالته؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۲
پاسخ
1
0
بهاره2 165..همچین قد مناسبی نیست ها!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
پاسخ
0
1
خانم بهاره2 .........165هم همچین قد مناسبی نیست ها!!!""""ببخشید یادم رفت سلام کنم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۷
پاسخ
1
0
من183 سانتی مترم هم قد رضا گلزار و برد پیت
FRANCE
|
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۰
پاسخ
0
0
من 176 ام ولی دوست داشتم کوتاه تر بودم:(
UNITED STATES
|
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۵
پاسخ
1
1
من 183 ام. خیلیم خوبه!
کی استاندارد قد رو تعیین میکنه؟
همه که نباید یه شکل باشن...
نظر مدینه ایرانی
| درباره 10 زن قد بلند تاریخ جهان را بشناسید +عکس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۲
پاسخ
0
0
به نظر من ادم قد بلند تر هم داریم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
پاسخ
0
0
قد ش خیلی بلنده
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۵
پاسخ
0
1
سلام من قدم155 خواستگاری دارم باشرایط خوب فقط قدش بامن جور در نمیاد قدش 195.چیکار کنم راهنمایی کنید
AFGHANISTAN
|
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۸
پاسخ
0
0
سلام دوستان عريزم راستشو بگم منو اول از مردم ايران خوشم نمى آمد .مگى حالا كه تو هر سايتى كه رفتم وكامنت هاى جالبوشونو كه خواندم ازشون خوشم اومد.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۳
پاسخ
0
0
من 15 سالمه قدم 169است احساس می کنم خیلی کمه
CHINA
|
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
پاسخ
0
0
سلام بچه ها
خوبين؟
من 21 سالمه، قدم 170
چجوريم؟
دختر قدبلندتر از من هس؟
CHINA
|
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
پاسخ
0
1
ياسمينا؟ 15 سالته، قدت 169؟ تازه ميگى کمه؟!
من پسرم، 21 سالمه، قدم يه سانت ازتو بلندتره!
تازه پابرهنه که باشى،با پاشنه بلند که ازمنم بلندترى
CHINA
|
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
پاسخ
0
0
من قدم 170
21 سالمه
قدم چجوريه؟ دخترا بگين لطفا
دختر قدبلندتر از من هس اينجا؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷
پاسخ
0
1
سلام بچه ها من 157 قدمه و 22 سالمه... نامزدم 190 قدشه!!!!! هرجا میریم بد نگامون میکنن :(
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۳۱
پاسخ
0
0
قد من 171 cm و شوهرم 186 و البته شوهرم قدش به نسبت سایر اعضا خانواده کوتاهه و اگر چه تو دانشگاه و .... از دیگران در اکثر اوقات بلندترم ولی تو فامیل همسرم هیچ کس به من قد بلند نمیگه حیف.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
پاسخ
0
1
من قدم 160 و وزنم 65 و خانمم قدش 190 و وزنش 102 و همش کتکم میزنه و جلوی فمیلاش بهم میگه کوتوله و جوجه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
پاسخ
0
0
افکارتون خراووووو.............
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۴
پاسخ
0
0
ما که از قدمون راضی هستیم.نه زیاد بلندیم نه کوتاه.
بیچاره ها همشون تلف شدن رفت.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
پاسخ
0
2
من قدم 201 سانت و وزنم 105 کیلو همه مردای فامیل ازم میترسن 19 سالمه پسرای فامیل دوست دارن به من پیشنهاد ازدواج بدن ولی میترسن کتک بخورن چون از چند تاشون با اسپنک زهر چش گرفتم.
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
من قدبلنددوست دارم میخوام باشمااشنابشم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۴
پاسخ
0
2
من قدم 168 و شوهرم 164 هست و شوهرم ازم حساب میبره حالا چه برسه به فتانه خدا بداد شوهرش برسه. وقتی جلوی شوهرم می ایستم بهش میگم کوتوله برو اتاق تا بیام خدمتت برسم. اون بیچاره هم گوش میده اگرچه کم کتکش میزنم بیشتر تهدیدش میکنم
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
marda az zane bi abero mitarsan man 190cm 110kg tabehalam az hich kas kotak nakhordam vali az zanam 170 mitarsam ,shohare shoma az ghadet nemitarse
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۷
پاسخ
0
0
فتانه و درسا شما دیگه چه زنایی هستین ما شانس آوردیم شوهر شما نشدیم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
پاسخ
0
0
خوب
FRANCE
|
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۲
پاسخ