۳۰۸۳۶
۸۲ نظر
۵۰۳۳
۸۲ نظر
۵۰۳۳
پ

نیوشا ضیغمی به جای بازيگری چه می كند؟

خودم تصمیم گرفتم پا به عرصه تولید فيلم بگذارم، چیزی که در سینمای جهان نیز مرسوم است كه حداقل اگر خودم هم فیلم بازی نکنم فیلمنامه‌ای ساخته شود که دوستش داشته باشم وچيزي براي گفتن داشته باشد.

تهران امروز: "نيوشا ضيغمي" بازيگر سينما و تلويزيون، شرایط سینمای ایران را دوری تکراری از تیم‌های خاص در فیلم‌های مشخص می‌داند و دلزدگی خودش از این عدم خلاقیت‌ها و شرایط تحمیلی را با تاسیس دفتر سینمایی برای تولید فیلم نشان داده است."

ضيغمي این گفت‌وگو را به بهانه بررسی فيلم «پرتقال خونی» که اولین محصول سینمایی دفتر اوست، انجام داده است:

نیوشا ضیغمی به جای بازيگری چه می كند؟

در جایی عنوان کردید، هشتاد درصد از فیلمنامه‌هایی که به دست‌تان می‌رسد را رد می‌کنید.بازمنتقدین وگهگاه خودتان درلابه‌لای مصاحبه های خود اعلام کردید در جایگاهی که فعلا در آن قرار دارید راضی نیستید مشکل کار از کجاست؟

مشکل کار اساسا از کل سینماست. سینما امری ذاتی و غریزی است. سینما از بطن تفکرهای مختلف و متنوع بیرون می‌آید. متاسفانه زمانی كه نسل من قدم به سینما گذاشت دوره‌ای بود که کارگردانان صاحب تفکر و صاحب سبک اندکی وجود داشتند. زمان علی حاتمی‌ و تقوایی‌ها نبود. اوج شکوفایی سینما دهه قبل از ما بود.

متاسفانه در سینمای ما به محض اینکه فیلمی‌ موفق می‌شود همه رو به تقلید می‌آورند و کپی‌برداری از فیلمهای خارجی بدون درنظر گرفتن ادبیات ایرانی كه بیداد مي‌كند. اینها دست به دست هم می‌دهد و شرایط ناراضی‌کننده‌اي به وجود می‌آورد.

منهای اين شرایط چه عاملی باعث شد شما برای دومین حضور خود در سینما نامزد جشنواره فجر شوید. در دهه بعدی به‌گونه دیگری ظاهر شوید و شرایطی که برای باران کوثری و نگار جواهریان اتفاق افتاد برای شما رخ نداد. آیا تاخیر و عدم اکران‌های متوالی باعث روی‌آوردن شما به سینمایی متفاوت بود؟

بله این شرایط به نوعی خود خواسته و ناخواسته اتفاق افتاد. از جهتی ناخواسته که من تنها بازیگری هستم که هشت فیلم بازی کردم که هیچ‌کدام اکران نشدند. شاید اگر "شوریده" که مثال زدید در همان زمان اکران می‌شد شرایط برای من تغییر می‌کرد. در همین سینمایی که ما اسم آن را سینمای هنری یا مخاطب خاص می‌گذاریم متاسفانه یکسری بازیگران و کارگردانان خاص تکرار می‌شوند، و انگار همه چیز در سینمای ما ثبت شده و غير قابل تغيير است.

نیوشا ضیغمی به جای بازيگری چه می كند؟

این تقسیم‌بندی‌ها و مرزبندی‌ها اغلب اتفاق می‌افتد که عده‌اي سینمای هنری را به تصویر بکشند و عده‌اي گیشه را پرفروش کنند؛ این به نظر شما غیرعادلانه است؟

غیرعادلانه که قطعا هست. البته بازیگران هر کدام باید در شرایط خود سنجیده شوند، اما اگر حتي خوشبينانه هم نگاه كنيم، آدم‌ها با هم دوست می‌شوند و دوست دارند مجددا همديگر را تکرار کنند. اما این تیم‌های کاری و ترکیب‌های دو، سه نفره هم برای مردم تکراری می‌شود. همین مسئله در سینمای هنری ما هم باعث افت می‌شود‌ و به عبارتی ديگر آن سبك هم دیگر برای جلب مخاطب جواب نمی‌دهد. این دوپاره شدن سینما اجازه تجربه و هنرنمایی را از بازیگر ‌می‌گیرد.

به‌ نظر شما این به عدم ریسک‌پذیری کارگردانان‌ها برنمی‌گردد که از انتخاب بسیاری از بازیگران می‌گریزند؟ به‌ عنوان مثال اصغر فرهادی که شاید دعوت از هر بازیگر برایش امکان‌پذیر نباشد؟

اتفاقا مثال خوبی نزدی، اصغر فرهادی در فیلم‌هایش از بازیگران چهره مثل شهاب حسینی استفاده کرده است. اما فرهادی ترکیب خوبی از چهره و غیرچهره کنار هم قرار می‌دهد. به‌ نظرم این شهامت و درایت یک کارگردان است که به کدام بازیگر اجازه حضور بدهد که در واقع اعتماد‌ به خودش است، مثل جعفری جوزانی که در اولین تجربه نقش دختر روستایی را درچشم باد به من داد که نقش خیلی آسانی هم برای یک بازیگر جوان نبود. متاسفانه کارگردانان دیگر به خود زحمت کشف بازیگر و ایفای نقش خلاقانه را نمی‌دهند.

نیوشا ضیغمی به جای بازيگری چه می كند؟

معمولا انتقادات این عدم خلاقیت‌ها نیز اول گریبان بازیگر را می‌گیرد، مثل انتقاداتی که در فیلم گشت‌ ارشاد به شما وارد شد؟

احتمالا شما به نشست خبری فیلم گشت ارشاد اشاره می‌کنید. گشت ارشاد فیلم خوبی بود، چون به یک موضوع خاص اجتماعی اشاره کرده بود. من هم نقش یک دختر کاملا معمولی را بازی کردم که جزئیات خاصی نداشت، گاهي حساسيت‌هاي اين‌چنيني در مورد يك فيلم شكل مي‌گيرد.

شما بعد از تاخیر اکران‌ها با "اخراجی‌ها" شناخته شدید. آیا قبلا به سینمای دفاع مقدس علاقه داشتید یا شوخی‌های خط قرمزی اخراجی‌ها را سکوی پرتاب و مطرح شدن تلقی می‌کردید؟

اخراجی‌ها موضوع دست‌نخورده‌ای بود و در آن شرایط برای من تجربه‌اي جذاب ، من اساسا سینمای دفاع مقدس را دوست داشتم‌ حتی زمانی که بازیگر نبودم آدم‌هایی را که به جبهه‌ها رفتند آدم‌هاي مقدسي مي‌دانستم. آنها ربطی به بسیاری از مسائل سياسي جاري روز ندارند. من امسال برنامه‌ای ضبط کردم که در مورد مادر پنج شهید بود. این فداکاری با کدام متر و قیمت می‌تواند سنجیده شود. اگر این آدم‌ها نبودند امروز ایرانی وجود نداشت. من شاید با اخراجی‌ها یاد گرفتم که جور دیگری می‌شود به آدم‌های جنگ نگاه کرد.

شما اخیرا به تهیه‌کنندگی روی آورده‌ و دفتر سینمایی تاسیس و مدیر برنامه استخدام کرده‌اید، علت این تصمیم شما بعد از یک‌سال‌ونیم عدم حضور در سینما چه بود؟

در مورد تولید و تهیه باید بگویم من در این یک‌‌ سال‌ونیم که در سینما حضور نداشتم فیلمنامه‌های زیادی خواندم که خیلی ضعیف بودند. نگرانی در من به وجود آمد نه به این دلیل که بازی نمی‌کنم. بلکه نگراني من ناشي از تولید وسیع و در عین حال ضعیف سینما بود. بنابراين خودم تصمیم گرفتم پا به عرصه تولید فيلم بگذارم، چیزی که در سینمای جهان نیز مرسوم است كه حداقل اگر خودم هم فیلم بازی نکنم فیلمنامه‌ای ساخته شود که دوستش داشته باشم وچيزي براي گفتن داشته باشد.

نیوشا ضیغمی به جای بازيگری چه می كند؟

پرتقال خونی را دوست داشتید؟ انتظار شما را تا چه‌حد در عرصه تولید برآورده کرد؟

پرتقال خونی فیلمنامه خوبی داشت. پیمان عباسی زحمت زیادی برای نگارش آن کشید، اما با اطمینان باید بگویم فیلمنامه پرتقال خونی به مراتب از فیلمش بهتر بود. فضای بسیار مدرني داشت و شخصیت‌پردازی‌های سبك تازه‌اي داشت. اما در فیلم سکانس‌ها اندکی بی‌ربط به‌نظر می‌آیند. متاسفانه به‌ علت طولانی شدن پلان‌ها، در مونتاژ، یک‌سوم فیلم کوتاه شد و این ضربه اساسی به فیلمنامه زد.

و این به علت بازنویسي فیلمنامه توسط سیروس الوند نیست؟ دخالت دادن سینمای سیروس الوند در پرتقال‌خونی و سینمایی که به نوعی متعلق به خود اوست؟

دقیقا همین اتفاق افتاد، اما پرتقال خونی فیلم بدی نبود. مي‌توانم بگويم از بسیاری از فیلم‌هايی که ساخته می‌شوند بهتر بود.

نیوشا ضیغمی به جای بازيگری چه می كند؟

چرا؟ فيلمنامه مثلث عشقی که چیز تازه‌ای در سينما نیست؟

موضوعات دراماتیک تعدادشان محدود است و نحوه پرداخت آنها متفاوت، اگر بخواهیم این گونه به درام در سينما نگاه کنیم تایتانیک پرفروش‌ترين فيلم جهان، فیلمي هندی است؟

ببینید! در روابط آدم‌های آنها دلایل منطقی وجود دارد.علت علاقه دختر هم در فیلمی‌ که مثال زدید تجربه طبقه دیگری بود. مثل فیلم‌های ایرانی نیست که دختری ثروتمند بی‌هیچ دلیل منطقی و روانی، عاشق راننده تاکسی سر خیابانش می‌شود؟

موافقم. چون در آنجا موقع نوشتن فیلمنامه از جامعه‌شناس و روان‌شناس‌ها کمک گرفته می‌شود. به همین دلیل پرداخت‌های آنها جذاب‌تراست. داستان پرتقال‌ خونی روایت سرگشتگی‌های یک نسل است که بین عشق و خانواده و نیاز مادی دست و پا می‌زند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • در اینجا ناشناس

      واقعاً زیباست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        زیبایی مصنوعی با جراحی که خیلی تو ذوق میزنه و اصلا زیبا نیست

      • maryam Ronaldo

        aslan bazigar nis...asan bazi balad nis,,,loooos o bi maze has

    • momo fard

      شاید خوب بازی کنه ولی من اصلا ازش خوشم نمیاد

      پاسخ ها

      • محسن

        ببخشيد من يه منفي اشتباهي زدم. يه مثبت اضافه كنيد.

    • ice

      به جای بازیگری چه می کند؟!!
      چه فرقی می کند؟؟ هر کاری میخواهد بکند به جز بازیگری!!!
      نیست حالا خیر سرش خیلی خوب بازی میکنه!!!

    • بدون نام

      چهره ش به مرور زمان با کمک جراحی پلاستیک به شدت تغییر کرده

    • هنگامه

      بگذارید به افطاریش برسد طفل معصوم...!!! او را چه به بازیگری!

    • Maryam

      زیاد خوب بازی نمیکنه ولی خیلی خوشگله البته وقتی که کم آرایش میکنه همینجا با این آرایش ملایم چه خوشگله ولی وقتی 300 رنگ آرایش میکنه زیاد خوب نمیشه آخه چندبار دیدمش میگم که خوشگله چون یکی از فامیلایه خیلی دورمونه ولی جدی خوشگله الانم دیگه کلاس میذاره کسی رو تحویل نمیگیره خانم

      پاسخ ها

      • سمي

        به نظر من زيبايي طبيعي خوشكله نه اينكه به زور جراحي بينيتو كوچيك كني لباتو فرم بدي ابروهاتو نقاشي كني
        صورتش كاملا ساختگيه بنده خدا

      • محسن

        مريم جان يه چيز ميگم كه جواب حرفت باشه

        من يكس از بازيكناي ليگ 1 گشور هستم به خدا قبل از اينكه برم داخل باشگاه با همه دوستام همه جا ميرفتيم الان ديگه نميتونم 1 چون خيلي تو چشمم و راحت نيستم بيرون بهم نميچسبه چون همه نگاه ميكنن 2 وقت نميكنم و اون لحظه هايي كه وقت خالي دارم ميخوام يا تنها باشم روحم اروم شه يا كنار عزيزام باشم

      • zahra seven

        محسن جون تو کدوم تیم لیگ 1 خیلی دوست دارم بدونم ممنون میشم کامنت بزاری

    • امید

      برو ور دل مامانت بشین اگه راست میگی هنرمندی یه کار خوب بساز کاری که مال ایران بشه

    • مازیار

      من به شخصه بازیشو دوست دارم.

    • بدون نام

      از شخصیتش خوشم نمیاد بازیگر نیس فقط ادا داره

    • ساجده

      من با رای اکثریت موافقم. چی باعث شد فکر کنه پرتقال خونی فیلمیه که میتونه افتخارآفرین باشه؟ من که به شخصه از زمانی که برای دیدنش گذاشتم نادمم. برو خوش باش و قلک خالی بفروش ولی خواهشا به سینما کاری نداشته باش!

    • آناهیتا

      ازش خوشم نمیاد.

    • بدون نام

      جوری میفرمایند دوری تکراری از تیم‌های خاص در فیلم‌های مشخص و عدم خلاقیت که گویی نصیریان هستند یا انتظامی و مشایخی. خود شما هم به اتکای همین چهره و جراحی و...به این سینما راه پیدا کردید(این دقیقا در ژست ها و میمیک هایی که در عکس های همین صفحه است مشخصه . این که ایشان خیلی به چهره و به تاثیر میمیک چهره وابسته اند و دقیقا این احساس رو دارند که با یک نگاه میتونند مخاطب رو مسحور کنند). سینمای عامیانه ما متاسفانه سینمای چهره ها و گیشه است و نه سینمای فیلمنامه ها و فکر های بزرگ. حالا شما از چه چیزی شاکی هستید؟ بفرمایید میخوام دفتر سینمایی بزنم. دیگه چرا از نکته ای ایراد میگیرید که دقیقا رمز موفقیت شماست؟

      پاسخ ها

      • سمي

        حالا كاش دوتا از هنرمندا قبولش داشتن
        آب كه سربالا ميره قورباغه ...
        حالا اين خانم شده منتقد
        فقط عده اي از عوام اونم به خاطر چهره 0 تا 100 جراحيش دوسش دارن

    • محسن

      5 تاعكس ازش زديد توي همشون موهاش بيرون!!! آرايش كرده!!!اون وقت ميگه آدمهايي كه به جبهه رفتن برا من مقدس هستن!!!! خب!چه فايده!!آدم وقتي چيزي براش مهم و مقدس باشه ازش الگو مي گيره و سعي ميكنه حداقل يه جوري خودشو بهش نزديك كنه و شبيه اش بشه!!! برو خودتو سياه كن خانم...!!

      پاسخ ها

      • sara

        منم با نظرتون کاملا موافقم.

      • ریحانه

        مهم دل ادم

      • امیرح

        محسن مخالف نظر شما هستم

    • بدون نام

      خوش استيله. قشنگم هست. اما بازيش دوست داشتني نيست

    • محسن

      همه نظر دادين من هم ميگم !!!
      نيوشا مغرور نيست تو كارش جديه
      نيوشا دوران جديدي به سينما مياره بچه ها شك نكنين
      مغز متفكري ميشه تو سينما شك نكنين
      انقدم پشت سر نيوشا غيبت نكنين

      پاسخ ها

      • zahra seven

        دخترخالته مگه حالا هی تعریف میکنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟این هم بازیگر زن حالا چرا این خانوم لیلا حاتمی اخره هرچی بازیگره موافق ها لایک بدن

      • zahra

        zahra sevenجان اگرمن ازیک کسی تعریف کنم صرفا "دخترخالمه؟؟؟درضمن خوب نیس که پشت سراو این طوری حرف بزنین.من که خودم خیلی دوستش دارم.ازلیلاحاتمی هم خوشم نمیادولی بهش احترام می ذارم وپشت سرش حرف نمی زنم.امروزه همه ی بازیگرهاآرایش می کنن.اگه آرایش نکنن وصورتشون روجراحی نکنن که نمی شه بهشون نگاه کرد!!!

      • zahra seven

        یه سوال زهرا خانوم شما با من مشکل داری اخه همیشه به کامنتای من گیر میدی؟اگه اینطوره همه اینا دارن پشت سرش حرف میزنن...در کل من نظرم و داد

    • شیسان

      فکر کنم منفور ترین بازیگر زن ایران

    • فرشته

      من تن صداش رو اصلا دوست ندارم .متاسفانه سينماي ما شده سينماي رنك و لعاب و چهره ولي اميدوارم ايشون در كارشون موفق باشن.

      پاسخ ها

      • امیرح

        آره. تن صداش قشنگ نیست

    • nastaran

      ah cheghad loose

    • فاطی گلی

      شک ندارم!!!یقین دارم عکس چیزایی که گفتی درسته.

    • valia

      بابا منم دماغ کوچول کنم لب گنده کنم خیلی قشنگ تراز این میشم.بعدشم این تنها بازیگری ک تو تمام فیلماش ارایشش هست و کلی ب خودش رسیده والاااااااااااااا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برو دماغ کوچول کن لب گنده کن تا خیلی قشنگتر از اون شی!
        یعنی حرفت پوکونده خودشو از حسادت

      • سمي

        چرا؟ مگه دروغ گفته
        زيبايي بايد ذاتي باشه نه مصنوعي
        به نظر valia و من و خيلي هاي ديگه
        حرف شما هم نشون ميده از اون چهره هاي عمل شده و مصنوعي هستي
        حرفت پكوند مارو از خنده

      • zahra seven

        ایول داداش سمی

      • سمي

        سمي مخفف سميراس آبجي زهرا

      • zahra seven

        ببخشید سمیرا خانوم نمیدونستم ابجی

    • بدون نام

      کلا سرتا پا عشوه و ناز و ادا و ....
      اگه این زیبایی رو به کمک عملای جراحی نداشت که معلوم نبود چیکاره بود!

    • مجید سوزوکی

      خوشگلی که به کمک جراحی بدست میاد پشیزی نمی ارزد .

    • Mami

      خدایش موهای خودش قشنگتر نیست.نمی دونم این موهای زشت چیه که دخترا می زارن.

    • khatere

      دماغشون که عمل کرده نیس!من بعید میدونم

    • baran

      aslaaaaaaaaaaaaaaaaaan azash khosham nemiyad
      ah ah ah ah ah

    • بدون نام

      واقعا قیافش مصنوعیه...
      مدل می شد بهتر نبود؟

      پاسخ ها

      • سمي

        با كدوم قد و قواره؟

      • zahra seven

        کفش20سانتی می پوشه بعد تو میگی قد و قواره نزن جایی این حرف و بره قدم بکاره هه هه هه.......

    • sara

      کی گفته هر کی لبشو گنده کنه خوشگله؟

      پاسخ ها

      • raha

        porptez manzooretoone?

    • سمیرا

      من بازیشو تو فیلم در چشم باد دوس داشتم ولی الان نمیدونم چرا ازش بدم میاد فک کنم حرفاتون روم تاثیر گذاشته

    • samira

      همه نظر دادن و از احساساتشون از این بازیگر گفتن
      احساسات شما به بازیگر مهم نیست
      باید دید که با کارهاشون در سینما و در فیلمها می تونن موثر ابشن یا نه؟>؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      خود من هم شاید از ایشون خوشم نیاد
      ولی چیزی که خیلی مهمه اینه که بازی ایشون خیلی مصنوعی هست.....اصلا افکار و رفتار و کردار صحیح رو به جوونا آموزش نمی دهند........توی کار بازیگری هم فعلا تغییر محسوسی نداشتن که بشه بیان کرد........
      البته امیدواریم که این اتفاقا براشون بیفته
      چون ایشون هم وطن ما هستند....
      و می تونن افتخار آفرین باشند

    • بدون نام

      گنده نه پروتز

    • سحر 1

      همه این حرفا یک طرف کرم پودر صورتش یک طرف دیگه ... من موندم چطور صورتش تحمل سنگینی وزن اینهمه کرم رو داره !!!
      خدایا حکمتت رو شکر !

    • مينا

      ببينيد بچه ها مشكل خانومه ضيغمي صورتش يا دماغش يا لبش نيست
      خيلي از خوده ماها دماغامونو عمل كرديم و همه كار واسه خوشگلتر شدن مي كنيم،اصلا هم به روي خودمون نمياريم
      به نظر من ايشون زيادي لوس بازي درمياره كه ناخودآگاه حرصه آدمو درمياره
      طوري كه احساس ميكني ازش بدت مياد درحالي كه چهره اش واقعا علي رغم عمل هايي كه كرده زشت و مصنوعي نيست. من از اين مصنوعي ترشم ديدم
      اما مشكل اين خانوم بازيگر نبودنشه

    • تینا

      دوستان حسود گرامی! ایشون هیچ عمل زیبایی انجام ندادند تا حالا که من خبر دارم!آره بچه فامیلمونه! از اول همین شکلی بوده!بسوزین ! ها ها!

      پاسخ ها

      • رهـــــــا

        اون خانمی که حیا و عفت رو برده زیر سوال تو روز قیامت میسوزه!حالا هر کی میخواد باشه

    • فرهاد

      هم خوشگله هم بازیگر نسبتا خوبیه.با مزه ترین قیافه رو هم داره.جزء موفق ترین بازیگرای خانوم در ایران هم هست.کسایی که میخوان نظر بدن لطفا بی احترامی نکنن البته اگربی احترامیشون از روی حسودی نیست.

      پاسخ ها

      • maryam Ronaldo

        اخه کی ب این حسودی میکنه!!هه!...لااله الله!!

    • فاطی گلی

      منم فک می کنم هیچ حسادتی در کارنیست آخه خیلییییی هم خوشکل نیست (اونم با 7 قلم...) که ما حسودی کنیم

    • بدون نام

      ایشون نه بازیگرند ونه در حدی که سینما رو نقد کنند.بازی اش هم دل ادم رو میزنه از بس که مصنوعی و لوسه.فقط دوست داره که در معرض دید باشه.اینقدر که از خودش خبر و عکس میذاره واله ما از هنرپیشه های خیلی پرکارتر و با تجربه تر و بااستعدادتر خبری ندیدیم و نشنیدیم.

    • رهــــــا

      این دسته از مردم که دین و ایمانشون رو فدای زیبایی دروغین میکنن جاشون تو جهنمه!!بعضیا که به پول و مقام میرسن فکر میکنن دیگه چی شده!شما کدوم بازیگری رو میشناسین که حیا و حجاب داشته باشه؟هر کی موافقه مثبت بزنه

    • سیاوش

      خواهش می کنم در مورد بهشت و جهنم دیگران داوری نکنید.من خودم از قرتی بازی بیش از حد خوشم نمی یاد ولی نمی دونم این چه کاریه که ما ایرانی ها گمان میکنیم خوب و بد بودن انسان ها رو می دونیم!!!

    • pary

      من که عاشق نیوشا ضیغمی ام از حرف زدنش خوشم میاد.

    • hiva

      اولا سیاوش جان + !
      دوما ظواهر و حاشیه هارو بریزین دور
      ایشون مثلا بازیگره و شما باید راجب بازیش نظر بدین نه اینکه الکی هزار جور ایراد به ظاهرش ببندین!!!!!!!!!!!
      من خودم به بازی ایشون منفی میدم چون بازیشون مصنوعی و شدیدا لوسه و بقول ناشناس آخری در حدی نیستن که منتقد سینما باشن.

    • یتا

      همتون پرحرفید مخصوصا سمی و زهرا سون

      پاسخ ها

      • سمي

        شما هم بي ادبي عزيزم

    • nastaran

      yebar bade hamum aks begire bad kamelan mlum mishe hag ba kiye

    • لیلی

      خوشگه اما با ارایش

    • تارا

      خوشکل خوشکل نیست لباش اینجوری دماغش اونجوری بس کنید بابا بخدا درست نیست اینجوری در مورد دیگران صحبت کردن یک لحطه خودتون بزارید جای این خانم.

    • محمد

      بهترین بازیگر ایرانه از هر لحاظ منم ازش خوشم میاد

    • شیوا

      بانظرتاراموافقم انقدربشت سرش حرف نذنید

    • بدون نام

      به نظر من آدم تو این دوره زمونه پول داشته باشه همه کارها میتونه بکنه حتی اگر زشترین ادم روی زمین باشه خوشگلیش رو مدیون پولش باید باشه

    • مریم

      اصلا خوب بازی نمی کنه. کاش این ادما بکشن کنار تابازیگر های توانامون وارد میدان بشن. اوضاع سینمای ایران الان برای بیننده نچسب و ناراحت کنندست.

    • بدون نام

      اتفاقا هم خیلی خوشکله هم جذابه هم بازیش عالیه جطور به خورد تون اجازه میدید به این میگید بد .نیوشا جون عاشقتمممم

    • بدون نام

      جمع کنید بابا بچه سوسولا عقده ای ها پولشو داره خرج خودشو میکنه به شما ها چه ربطی داره بد بختا

    • کوروش کبیر

      همتون برید بمیرید آشغال کله ها نیوشا خانم یک مخصوصا از نظر اون نکبت که ادعا میکرد فامیل دورشه خوشم نیومد

    • کوروش کبیر

      این خانمهایی که تو این سایت نظر دادن فکر کنم تا حالا از حسودی مردن

    • میگ میگ

      سلام خوبین؟ ببینید من شاید دیگه به اینجا نیام الانم اتفاقی اومدم من شخصا دوسش ندارم دلیلم داره ولی بیخیال.... نظراتتونو خوندم کلا اکثر آقایون دوسش دارن چون قشنگیه ظاهری داره. امیدوارم سیرتشم خوب باشه. ایشالله همه جوونا عاقبت بخیر شن. بگو آمین

    • اشکان

      ایا اینجا ایران :( ؟! ببخشیدا ولی تا الان این همه جونور یه جا ندیده بودم .کوروش جان پاشو ببین نوادگانتو ! زرتشت کجایی به اینا کردار رفتار پندارتو بفهمونی ! ادمین جون مادرت تایید کن در فکر اصلاح خود باشید خواهشا :|

    • سپهر

      هر کی هست هر کاری میکنه به خودش مربوطه.من نه موافقشم نه مخالفشم. واسم تفاوتی نداره.نیوشا ضیغمی بازی کنه یا نکنه.سینما بدون اون هم چیزی ازش کم نمیشه

    • بدون نام

      یه کم چاقه قدشم کوتاس

    • عاطفه

      به نظر من نیوشا زیباست.تموم بازیگزا ارایش دارن.یه دختر تو خیابون بدون ارایش ندیدم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج