۳۰۹۴۵۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مانچینی: دلتنگ مربیگری در انگلیس هستم

سرمربی پیشین منچسترسیتی اعتراف کرد که دوست دارد دوباره به فوتبال جزیره بازگردد.

خبرگزاری تسنیم: روبرتو مانچینی، سرمربی تیم فوتبال اینتر گفت دلش برای مربیگری در لیگی که سال ۲۰۱۲ به عنوان سرمربی منچسترسیتی فاتحش شد، تنگ شده است.

مانچو که تیمش امشب (شنبه) برابر رم در هفته سی‌ام سری A به میدان می‌رود، نه تنها در انگلیس مربیگری کرده بلکه برای مقطعی کوتاه نیز در تیم لسترسیتی بازی کرده است.

او به سایت لستر مرکوری گفت: منچسترسیتی تیم انگلیسی بزرگ من است اما لسترسیتی تیم دومم است. فوتبال انگلیس را دوست دارم و شما این را می‌دانید. منچسترسیتی شاید این فصل نتواند قهرمان لیگ برتر شود، پس امیدوارم که لسترسیتی قهرمان شود. من کلودیو رانیری (سرمربی لسترسیتی) را دوست دارم. او انسان و سرمربی خوبی است. او لیاقتش را دارد و من هم به خاطر اینکه برای لسترسیتی بازی کرده‌ام، الان طرفدارش هستم. هنوز به این تیم علاقه دارم و این را فراموش نکنید.

مانچینی ادامه داد: من شیوه بازی لسترسیتی را دوست دارم، مخصوصاً ضدحملات سرعتی‌اش. این تیم به سرعت دست به ضدحمله می‌زند و در چند حرکت کار را تمام می‌کند اما این تیم بیشتر از یک ضدحمله است. لسترسیتی بازیکنانی سختکوش در خط میانی‌اش دارد که غلبه بر آنها کار سختی است. خط دفاعش هم مستحکم است. من از اینجا هم پیگیر بازی‌های لیگ برتر انگلیس و لسترسیتی هستم و باید بگویم که دلم برای فوتبال انگلیس تنگ شده است. لیگ برتر انگلیس بهترین لیگ است اما من فعلاً در اینتر هستم.

سرمربی پیشین منچسترسیتی درباره بازی امشب تیمش در خانه رم هم تأکید کرد: رم یکی از سه، چهار تیمی است که در این فصل از اینتر بهتر بازی کرده‌اند اما این دلیل نمی‌شود که نتوانیم شکستش بدهیم. هنوز امتیازات زیادی باقی مانده است که باید برای کسب آنها بجنگیم. مطمئناً بازی مهمی در پیش داریم و پیروزی در آن لذت‌بخش می‌شود. تنها چیزی که بابتش افسوس می‌خورم، این است که در نیم فصل دوم شکست‌های زیادی داشته‌ایم، مخصوصاً که برخی از آنها واقعاً حق‌مان نبوده است. اگر امشب بازی‌مان را ببریم، جایگاه‌مان در جدول بهتر می‌شود.

مانچینی درباره وضعیت ایکاردی، مهاجم آرژانتینی مصدوم تیمش هم عنوان کرد: همگی درباره مائورو ایکاردی به این نتیجه رسیدیم که به او استراحت بدهیم. ببینیم چه می‌شود.

اینتر از ساعت ۲۳:۱۵ امشب در ورزشگاه المپیکوی شهر رم میهمان قرمزپوشان پایتخت ایتالیاست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج