۳۱۱۰۳۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

راجرز گزینه نخست جایگزینی هاجسون

شبکه تلویزیونی اسکای اسپورت دست به افشاگری بزرگی زد تا جایی که اعلام کرد برندان راجرز، سرمربی سابق لیورپول گزینه نخست جایگزینی روی هاجسون بعد از یورو ۲۰۱۶ است.

شبکه تلویزیونی اسکای اسپورت دست به افشاگری بزرگی زد تا جایی که اعلام کرد برندان راجرز، سرمربی سابق لیورپول گزینه نخست جایگزینی روی هاجسون بعد از یورو ۲۰۱۶ است.

به احتمال خیلی زیاد رقابت های یورو ۲۰۱۶ پایان کار "روی هاجسون" با تیم ملی فوتبال انگلیس باشد.

این مربی با تجربه به روزهای بازنشستگی خود نزدیک شده است. او در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل نتایج ضعیفی با تیم ملی فوتبال انگلیس به دست آورد. با این حال فدراسیون فوتبال انگلیس ترجیح داد تا به همکاری خود با این مربی باتجربه ادامه دهد چرا که گزینه شایسته ای برای جایگزینی او نداشت.

شبکه تلویزیونی سرشناس و پربیننده اسکای اسپورت دست به افشاگری بزرگی زد تا جایی که اعلام کرد برندان راجرز سرمربی سابق لیورپول شانس نخست جایگزینی هاجسون است و این مربی ایرلندی بعد از یورو ۲۰۱۶ رسما هدایت تیم ملی انگلیس را برعهده خواهد گرفت.

راجرز در لیورپول نتوانست انتظارات را برآورده کند و بعد از شروع بدی که در فصل جاری با این تیم داشت از کار برکنار شد و جای خود را به یورگن کلوپ داد با این حال تیم او بازیهای هجومی و تماشاگر پسندی را به نمایش گذاشت و همین باعث شد تا مربی محبوبی باشد.

در صورتی که راجرز به عنوان سرمربی انگلیس انتخاب شود سومین مربی خارجی تاریخ این تیم خواهد بود. پیش از این "اسون گوران اریکسون" و "فابیو کاپلو "هم هدایت این تیم را برعهده گرفتند. آلن پاردو و گری نویل از دیگری گزینه های هدایت تیم ملی فوتبال انگلیس به شمار می آیند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج