اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۱۱۳۶۰
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

ایران ــ عمان؛ بازی خداحافظی کی‌روش؟

دیدار مقابل عمان شاید آخرین حضور کارلوس کی‌روش روی نیمکت تیم ملی کشورمان باشد.

خبرگزاری تسنیم: تیم ملی فوتبال کشورمان در آخرین دیدار خود در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و جام ملت‌های ۲۰۱۹ امارات از ساعت ۱۹ فردا (سه‌شنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف عمان می‌رود که این دیدار از جهاتی حساسیت بالایی دارد.

شاگردان کارلوس کی‌روش در حالی به مصاف عمان خواهند رفت که با ۱۷ امتیاز در صدر گروه D قرار دارند و حتی کسب نتیجه تساوی در این دیدار هم باعث صعود ایران به‌عنوان تیم اول گروه به مرحله بعد رقابت‌ها خواهد شد اما با توجه به تساوی دو تیم در دیدار رفت، چنانچه ایران بازنده این مسابقه باشد آن‌وقت جای دو تیم در جدول رقابت‌‌ها با یکدیگر عوض شده و این تیم عمان خواهد بود که با ۱۷ امتیاز و به‌خاطر کسب پیروزی در دیدار رودررو صدرنشین گروه می‌شود.

این در حالی است که در پایان این مرحله از مسابقات، ۱۲ تیم برتر (شامل ۸ تیم اول و ۴ تیم دوم که آمار بهتری دارند) راهی مرحله دوم گروهی برای رسیدن به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه می‌شوند تا در ۲ گروه ۶تیمی با هم رقابت کنند. این ۱۲ تیم البته به جام ملت‌های ۲۰۱۹ امارات هم راه پیدا خواهند کرد. جام ملت‌ها قرار است برای اولین بار در سال ۲۰۱۹ با ۲۴ تیم برگزار شود.

۲۸ تیم باقی‌مانده از ۴۰ تیمی که از دور اول مرحله گروهی وارد مسابقات شده‌اند، بار دیگر با قرعه‌کشی در یک رقابت گروهی حاضر می‌شوند تا از بین آنها ۱۲ تیم دیگر به جام ملت‌های ۲۱۰۹ راه یابند.

تیم ملی در بازی رفت مقابل عمان به‌خلاف انتظار ظاهر شد و انتقادات زیادی بابت عملکرد نه‌چندان خوب ایران در آن مسابقه از کی‌روش شد اما شرایط این بازی کاملاً متفاوت است و تیم ملی در ورزشگاه آزادی و مقابل تماشاگران خود به مصاف رقیب می‌رود. در این بین شاید هوای بارانی باعث افت کیفی این بازی شود اما رایگان اعلام شدن تماشای مسابقه می‌تواند بر شمار تماشاگران حتی در هوای بارانی بیفزاید.

غایب اصلی تیم ایران در دیدار فردا رضا قوچان‌نژاد خواهد بود که البته او در دیدار با هند هم به‌دلیل مصدومیتی که گریبانگیرش شده است، نتوانست به میدان برود.

دیدار ایران و عمان شاید آخرین حضور کارلوس کی‌روش روی نیمکت تیم ملی باشد چرا که او طبق گفته خودش، استعفایش را برای تاریخ ۱۱ اردیبهشت، درست همزمان با برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال، به رئیس فدراسیون داده و تا آن زمان نیز تیم ملی فقط دیدار فردا را پیش‌ِرو دارد، هرچند سرنوشت کی‌روش به انتخاب رئیس فدراسیون فوتبال بستگی دارد و از طرفی نصرالله سجادی اعلام کرده قرارداد کی‌روش ۴ساله بوده و زمان زیادی از آن باقی مانده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رضا

      بشنو وباور نکن کجا برود که از اینجا بهتر باشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج