۳۱۲۲۰۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

نظر مسی درباره پانصدمین گل حرفه‌ای‌اش

مهاجم آرژانتینی آبی‌و‌اناری‌ها می‌گوید دوست دارد با گشودن دروازه کهکشانی‌ها به رکورد ۵۰۰ گل زده در دوران حرفه‌ای‌اش برسد.

خبرگزاری تسنیم: لیونل مسی که در دوران حرفه‌ای خود تا به امروز ۴۹۹ گل به ثمر رسانده است، خیلی مشتاق است تا شنبه شب با گلزنی در بازی ال‌کلاسیکو شمار گل‌های خود را به عدد ۵۰۰ برساند. مسی بامداد روز گذشته (چهارشنبه) با گلزنی در پیروزی ۲ بر صفر آرژانتین مقابل بولیوی در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸، تعداد گل‌های ملی خود را هم به عدد ۵۰ رساند تا به شکستن رکورد ۵۶ گل گابریل باتیستوتا برای آلبی‌سلسته نزدیک شود.

مسی، دارنده پنج توپ طلا در آستانه دیدار حساس شنبه شب بارسلونا مقابل تیم اول شهر مادرید در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار داشت: رسیدن به رکورد ۵۰۰ گل‌زده در تقابل با رئال مادرید می‌تواند فوق‌العاده باشد. اگر هم در بازی شنبه به پیروزی برسیم و حاشیه امنیت‌مان را در صدر جدول افزایش دهیم، عالی خواهد شد.

ستاره ۲۸ ساله بارسلونا در دو سال اخیر پس از نایب‌قهرمانی آلبی‌سلسته در مسابقات جام جهانی ۲۰۱۴ و کوپا آمه‌ریکا ۲۰۱۵ و ناکامی در رسیدن به عنوان قهرمانی همواره یکی از اهداف منتقدان بوده که به اندازه تیم باشگاهی‌اش در تیم ملی تلاش نمی‌کند.

مهاجم تیم ملی آرژانتین در تمجید از هواداران آلبی‌سلسته که در پیروزی‌های متوالی این تیم در چارچوب مسابقات مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ به خوبی از شاگردان خراردو مارتینو حمایت کردند، گفت: خوشحالم که در دو بازی اخیرمان شش امتیاز کسب کردیم و هدف ما هم کسب پیروزی در چنین مسابقاتی است. حمایت هواداران هم فوق‌العاده بود و بار دیگر آنها حمایت‌ خود را از من نشان دادند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج