جاباما
۳۱۴۱۵۴
۱ نظر
۵۰۱۲
۱ نظر
۵۰۱۲
پ

۱۰ تا از ناشناخته ترین جاذبه های گردشگری جهان!

تعداد بیشماری مقصد گردشگری حیرت انگیز در دنیا وجود دارد که توسط گردشگران قبضه شده اند. اما همچنان مکان های ناشناخته اما بسیار جذابی در نقاط مختلف دنیا وجود دارد که بسیاری از ما از وجود آن ها بی خبر هستیم. امروز تصمیم گرفتیم چند مکان حیرت انگیز را به شما معرفی کنیم تا اگر می خواهید این بار به جایی ناشناخته سفر کنید، در انتخاب بهترین مقصد به شما کمک نماییم.

وب‌سایت چیدانه: تعداد بیشماری مقصد گردشگری حیرت انگیز در دنیا وجود دارد که توسط گردشگران قبضه شده اند. اما همچنان مکان های ناشناخته اما بسیار جذابی در نقاط مختلف دنیا وجود دارد که بسیاری از ما از وجود آن ها بی خبر هستیم. امروز تصمیم گرفته چند مکان حیرت انگیز را به شما معرفی کند تا اگر می خواهید این بار به جایی ناشناخته سفر کنید، در انتخاب بهترین مقصد به شما کمک نماید. با ما همراه باشید...

ساحل پنهان جزایر ماریتا در زیر سطح زمین، ساحلی ناشناخته با آب های بسیار شفاف است که گردشگران هم از طریق شنا کردن و هم توسط قایقرانی در امتداد یک تونل آبی طویل می توانند به آن برسند.

10 تا از ناشناخته ترین جاذبه های گردشگری جهان!


Huacachina یک آبادی در میان کویر است که به فاصله ی ۵ ساعت در جنوب لیما، پرو قرار گرفته است. سوراخ آبی که در این مکان وجود دارد به ایستگاهی برای گردشگرانی تبدیل شده که برای لذت بردن از فعالیت هایی مانند شن سواری و سافاری به آنجا آمده اند.

10 تا از ناشناخته ترین جاذبه های گردشگری جهان!


دریاچه ی Hilliar در استرالیا رنگ صورتی خود را در کل سال حفظ می کند، حتی وقتی در بطری ریخته می شود. دلیل این رنگ همچنان به صورت راز باقی مانده، با این وجود برخی معتقدند دلیل آن می تواند نمک زیاد موجود در آب در ترکیب با گونه های باکتری صورتی باشد.

10 تا از ناشناخته ترین جاذبه های گردشگری جهان!


در دهه ی ۱۶۰۰، Isola Bella از یک تخته سنگ خالی در میان دریاچه ی Maggiore در ایتالیا به یک باغ پرطراوت و کاخ تبدیل شد. علاوه بر این کاخ، این منطقه به خاطر باغ های باروک خیره کننده اش شناخته شده است.

10 تا از ناشناخته ترین جاذبه های گردشگری جهان!


روستای Popeye در جزیره ی مالت قبل از اینکه به پارک و فضای تفریحی تغییرکاربری دهد، در اصل به عنوان صحنه ی فیلمی با نام «Popeye» در سال ۱۹۸۰ ساخته شد. این صحنه با استفاده از تنه های درخت که از هلند آورده شده اند و حدود ۲۰۰۰ گالن رنگ ایجاد شد. اکنون بازدیدکنندگان می توانند از قایقرانی و تفریحات دیگر در این جزیره لذت ببرند.

10 تا از ناشناخته ترین جاذبه های گردشگری جهان!


دروازه ی جهنم در Derweze ترکمنستان، سوراخی عظیم از آتش است که زمانی ایجاد شد که زمین شناسان به طور تصادفی در یک گودال پر از گاز طبیعی گیر افتادند. آن ها به امید اینکه آتش تمام سوخت را مصرف کند و بسوزاند، گودال را سوزاندند اما این آتش تاکنون روشن مانده است.

10 تا از ناشناخته ترین جاذبه های گردشگری جهان!


معماری نئوگوتیک خیره کننده ی بنای مقدس Las Lajas قابل تقدیر است. این بنا در مرز میان کلمبیا و اکوادور یک دره ی تنگ را قطع می کند. قبل از دیدن فضاهای داخلی باشکوه این بنا، منظره های زیبای آن در بالای رودخانه میان صخره های سرسبز و آبشارها چشم را به حیرت وا می دارد.

10 تا از ناشناخته ترین جاذبه های گردشگری جهان!


Setenil de las Bodegas از شبکه ای از غارها گسترش یافته است که در صخره های بالای Rio Trejo در اسپانیا قرار گرفته است. امروزه خانه های سفید آن درون شبکه ساخته شده اند و برخی از آن ها حتی سقف های سنگی و صخره ای دارند. این منطقه هم چنین محل بارها، رستوران ها و غذاهای خاص است.

10 تا از ناشناخته ترین جاذبه های گردشگری جهان!


Grotte de St Marcel d'Ardèche در فرانسه که در سال ۱۸۳۶ توسط یک شکارچی کشف شد، محل ۲۰۰۰۰۰ فوت گذرگاه های ناشناخته است. در این مکان گردشگران شبکه ای زیرزمینی از حوضچه های آبی و اشکال صخره ای نفس گیر را نظاره خواهند کرد.

10 تا از ناشناخته ترین جاذبه های گردشگری جهان!


شهر کوچک Castellucio di Norcia در نزدیکی Norcia در Umbria در ایتالیا واقع شده است. این شهر به خاظر نمایش فوق العاده زیبایش از گل هایی که در اواخر مه تا اوایل جولای شکوفا می شوند، مشهور است.

10 تا از ناشناخته ترین جاذبه های گردشگری جهان!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • هانا

      اگه پول داشتم میرفتم خوش میگذشت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج