۳۱۴۵۹
۴ نظر
۵۰۰۸
۴ نظر
۵۰۰۸
پ

۲/۵ ميليارد تومان در جیب كلاه‌ قرمزی و بچه ننه

كلاه‌قرمزي و بچه‌ننه با فروش دو ميليارد و ۵۰۰ ميليون توماني‌ خود در طول دو هفته‌ي گذشته، همچنان به ثبت ركوردهاي جديد ادامه مي‌دهد.

خبرگزاری ایسنا: كلاه‌قرمزي و بچه‌ننه» با فروش دو ميليارد و ۵۰۰ ميليون توماني‌ خود در طول دو هفته‌ي گذشته، همچنان به ثبت ركوردهاي جديد ادامه مي‌دهد.

علي سرتيپي ـ مدير‌عامل موسسه فيلميران و پخش‌كننده فيلم‌هاي عيد فطر درباره فروش فيلم‌هاي روي پرده سينماها گفت: «كلاه‌قرمزي و بچه‌ننه» شب گذشته ـ ۱۰ شهريور ـ تنها در تهران ۱۴۰ ميليون تومان فروخت.

بنابراين، فروش «كلاه‌قرمزي» تا ديشب (جمعه) به يك ميليارد و ۶۵۰ ميليون تومان در تهران و ۸۰۰ ميليون تومان در شهرستان‌ها رسيده است و مي‌توان گفت اين فيلم در مجموع تاكنون توانسته دو ميليارد و ۴۵۰ ميليون تومان فروش داشته باشد.

وي درباره‌ي استقبال مردم از «كلاه‌قرمزي و بچه ننه» در روزهاي تعطيل تهران بيان كرد: كلاه قرمزي در چند روز تعطيلي تهران فروش بسيار خوبي داشت و در سينماهاي مختلف ركورد زد. اين فيلم ركورد‌هاي فروش سينماهاي «آزادي» را با ۱۸ ميليون تومان،‌ «اريكه ايرانيان» را با ۱۷ ميليون تومان‌، «زندگي» و «فرهنگ» را با ۱۲ ميليون تومان و سينما «شكوفه» را با ۱۰ ميليون تومان شكست كه بسيار قابل توجه است.

مديرعامل فيلميران در ادامه گفت‌وگو با ايسنا، درباره فروش دو فيلم «ضدگلوله» و «بي‌خداحافظي» هم خاطرنشان كرد: «ضدگلوله» تاكنون در تهران به فروش ۲۵۰ ميليون تومان و در شهرستان‌ها به فروش ۷۰ ميليون تومان رسيده است. اكران اين فيلم در ۲۵ سينماي تهراني و بسياري از شهرستان‌ها ادامه دارد.

وي ادامه داد: فيلم سينمايي «بي‌خداحافظي» هم با ۲۵ سينمايي كه در تهران دارد به فروش ۱۹۰ ميليون تومان دست يافته و در شهرستان‌ها هم فروش فيلم به ۴۰ ميليون تومان رسيده است.

سرتيپي همچنين به فروش فيلم سينمايي «خوابم مي‌آد» كه بيش از دو ماه از اكرانش مي‌گذرد، اشاره كرد و گفت: «خوابم مي‌آد» هنوز ۸ سينما در اختيار دارد. اين فيلم در تهران بيش از دو ميليارد تومان‌ و در شهرستان‌ها بيش از يك ميليارد تومان فروخته است.

مديرعامل فيلميران در پايان اين گفت‌وگو درباره وضعيت استقبال مخاطبان در روزهاي تعطيل تهران از سينماها تصريح كرد: استقبال از سينماها بسيار خوب بود. اميدوارم روند استقبال مردم در روزهاي بعد از تعطيلات تهران هم ادامه پيدا كند تا به اين ترتيب شاهد يك حركت جديد و پويايي در سينماها باشيم و اميد به سينما‌ها بازگردد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پری

      بازیگرا از یه عروسک یادبگیرن

    • بهار

      فيلمش خيلي خوفه.....

    • فرهاد

      به عنوان یک دوستدار واقعی کلاه قرمزی(نوستالژی بچه های دهه های 60 و 70) واقعا از دیدن این فیلم متاسف شدم. یک کمدی کاملا سر دستی، بدون هدف و ایده و حتی بدون هیچ گونه خلاقیتی. یعنی این فیلم نه ابتدایی داشت و نه به خصوص انتهایی. و به عبارت دیگر، به قول خودمان کاملا بی سر و ته. تمام فیلم تشکیل شده از یک چهارچوب خیلی ابتدایی و بچه گانه(کلاه قرمزی بچه ننه را پیدا میکند)، چند نمونه کمدی موقعیت به شدت تکراری که بار ها به عناوین متفاوت در تمام فیلمهای سینمایی و سریالهای به اصطلاح طنز-در واقع کمدی- تکرار شده اند(کلاه قرمزی در مدرسه، کلاه قرمزی و پسرعمه زا در کلانتری، همان ها در مجلس خواستگاری، همان ها در سربازی - این یکی چقدر تکرار شده...از زمانی که چاپلین شاهکاری مانند دوش فنگ رو ساخت، تا شب های برره، تا همین کلاه قرمزی ...-، همان ها در دادگاه- که این صحنه های مربوط به دادگاه و حضور "گل قرمزی" و وکیل و دادستان و قاضی و ...دیگر جزو بی معنا ترین قسمت های فیلم بودند- کلاه قرمزی در لباس زنانه، و...) و تمام داستان فیلم تشکیل شده بود از همین داستان های پراکنده بی نمک که به جا و نا به جا در فیلم گنجانده شده بودند و در واقع با چسباندن این شوخی های کلامی و شیطنت های هزار بار تکرار شده، داستانی تشکیل میشد که نه سر داشت و نه ته. و به یک چمدان شبیه بود که اثاثیه را در هم و نامنظم در آن چیده باشند و نهایتا درش را به زور بسته باشند. یک دلیل این تفاوت بین سریال ها و فیلم سینمایی مسلما این میتواند باشد که در سریال ها یک لوکیشن محدود هست و امکان تحرک بسیار کم. و در نتیجه شوخی ها به کلام منحصر میشوند. و در اینجا باید خلاقیت بالایی به کار برد تا همین بازی با کلمات و مفاهیم طنزی را بسازند. در فیلم سینمایی اما، امکان عوض شدن لوکیشن ها و تحرک عروسک ها خیلی بیشتر خواهد بود. و همین منجر به این شد که با قرار دادن شخصیت ها در موقعیت های متفاوت و شوخی آن ها با موقعیت های مختلف، بار خلاقیت را از دوش خود بردارند و نتیجه آن شد که دیدیم. متاسفانه این فیلم به نظر من تنها توهین به شعور تماشاگر و طرفداران این برنامه بود. گویا این دوستان با خود گفته بودند:" کلاه قرمزی و بقیه عروسک ها که در هر حال طرفداران خودشون رو دارند.مردم هم که در هر حال به تماشای این ها خواهند آمد و فیلم هم که در هر حال خواهد فروخت. چندین سال پشت سر هم برنامه تلویزیونی داشتیم و الان زمانش رسیده که فیلم سینمایی رو هم بسازیم. دیگه در این شرایط کیفیت چه اهمیتی خواهد داشت؟" و واقعا من به عنوان یک دوستدار واقعی برنامه های تلویزیونی کلاه قرمزی، این فیلم رو تنها یک شکست میدونم.

      و اما در پایان، برای آنهایی که معتقدند این فیلم برای بچه ها ساخته شده و بزرگ تر ها نباید با عینک بزگسالی به این فیلم نگاه کنند خواهم گفت که:" اولا کلاه قرمزی در تمام این سالها تنها برای بچه ها نبوده و مخاطبانی از همه سال و همه قشر به خصوص بزرگسال داشته. دوم اینکه بچه ها هم بر خلاف آنچه ما فکر میکنیم خیلی چیزها رو متوجه میشن. و سوم اینکه: ممکنه بفرمایید دیالوگی مانند:"خانم لش بازی درنیار"(در مجلس خواستگاری) دقیقا برای کدام بچه ها نوشته و اجرا شده؟ حد اقل این یک مورد رو دیگه از امثال طهماسب و جبلی انتظار نداشتیم.

      اما با این همه این رو هم ناگفته نذاریم که این فیلم اگر چه برای طهماسب و جبلی بی اندازه ضعیف - در واقع یک شکست انکار ناپذیر- محسوب میشه، اما در شرایط فعلی و برنامه های عموپورنگی و خاله شادونه ای و فیتیله ای و رنگین کمانی به هر حال یک سر و گردن بالاتره. و متاسفم که کار به جایی رسید که ناچارا باید کلاه قرمزی رو با چنین کارهای بی ارزش و سخیفی مقایسه کنیم.

      پاسخ ها

      • بهاره

        بسیار کامل و صحیح نقد شده بود.من که از رفتن به سینما و دیدن این فیلم با توجه به علاقه ای که به کلاه قرمزی داشتم واقعا پشیمان شدم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج