۳۱۵۸۲۰
۳۰ نظر
۵۱۵۳
۳۰ نظر
۵۱۵۳
پ

تعرض به پسر نوجوان در خلوتگاه شیطان

پسر نوجوان زمانی که در شبکه اجتماعی بی‌تالک با یک پسر آشنا شد، نمی‌دانست که قربانی چه نقشه سیاهی خواهد شد. بلیت‌های رایگان استخر بهانه‌ای بود تا پسر جوان این نوجوان ١٦ ساله را به خلوتگاه شیطانی خودش و سه دوست دیگرش بکشاند.

روزنامه شهروند: پسر نوجوان زمانی که در شبکه اجتماعی بی‌تالک با یک پسر آشنا شد، نمی‌دانست که قربانی چه نقشه سیاهی خواهد شد. بلیت‌های رایگان استخر بهانه‌ای بود تا پسر جوان این نوجوان ١٦ ساله را به خلوتگاه شیطانی خودش و سه دوست دیگرش بکشاند.

ماجرا به بهمن‌ پارسال برمی‌گردد؛ درست از زمانی که نوجوان ١٦ ساله دچار کابوس‌های شبانه شد و روز‌به‌روز افسرده‌تر شد. از همان زمان بود که خانواده این نوجوان سعی کردند متوجه مشکلات روحی که برای پسرشان به‌وجود آمده بود شوند؛ اما این پسر مهر سکوت بر لبانش زده بود و حرفی نمی‌زد و حالش روز‌به‌روز بدتر می‌شد. تا اینکه به خاطر فشارهايي از ناحيه دست دچار رعشه شد، پزشکان اعلام کردند كه اين علایم ناشي از فشار رواني است.

هنوز هیچ‌کس نمی‌دانست که این پسر قربانی چه سرنوشت شومی شده است. تا این‌که او را نزد یک روانشناس بردند و درنهایت راز یک جنایت سیاه فاش شد. این پسر درنهایت گفت که ٤ نفر او را به خلوتگاه شيطاني كشانده‌اند و با تهديد چاقو و شكنجه به او تجاوز كرده‌اند. فاش شدن همین موضوع باعث شد تا خانواده پسر نوجوان بلافاصله راهی دادسرا شوند و از ٤ متجاوز شکایت کنند. وقتی کار به شکایت کشید قربانی ابتدا ادعا کرد که يك روز هنگام رفتن به باشگاه ورزشي، ٤ موتورسوار سد راه او شده و با تهديد وي را به خانه‌اي حوالي جنوب تهران برده‌ و پس از آن با تهديد وي را مورد آزار و اذيت قرار داده‌اند.

اما حقیقت ماجرا چیز دیگری بود که این پسر نوجوان وقتی در مقابل آرش سیفی، بازپرس شعبه چهارم دادسرای جنایی تهران قرار گرفت آن را فاش کرد.

او گفت: «با پسر متجاوز در بی‌تالک آشنا شده بودم. او ادعا می‌کرد كه در يك باشگاه ورزشي كار مي‌كند و به واسطه شغلش مي‌تواند برايم بليت استخر بگيرد. همین باعث ارتباط بیشتر ما شد و هر روز با هم چت می‌کردیم. در اين مدت سعید خيلي از خودش تعريف مي‌كرد و مي‌گفت اگر با كسي رفيق شود، برايش سنگ تمام مي‌گذارد. من هم کم‌کم به او اعتماد کردم و به اصرار سعید با هم قرار ملاقات گذاشتیم. سعید می‌گفت تاریخ بلیت‌هایی که برایم تهیه کرده است، می‌گذرد و هرچه زودتر باید همدیگر را ببینیم تا بلیت‌ها را به من بدهد.

برای همین با او حوالي جنوب غرب تهران قرار ملاقات گذاشتم. وقتی سر قرار رفتم او مرا به يك باشگاه ورزشي برد. من هم چون تصور می‌کردم او در همین باشگاه کار می‌کند داخل آنجا شدم که درنهایت با هم به یک اتاقک رفتیم. آنجا وقتی در را قفل کرد متوجه نقشه‌اش شدم، ولی دیگر دیر شده بود. سعید می‌خواست به من تجاوز کند و من هم راه فراری نداشتم. او مي‌گفت اگر حرفي بزنم برايم دردسر درست مي‌كند. برای همین با تهديد چاقو مرا مورد آزار و اذيت قرار داد.

من که شوکه شده بودم هیچ راه فراری نداشتم؛ تا این‌که سعید از اتاق بیرون رفت و من هم تصور می‌کردم الان از این اتاق آزاد می‌شوم؛ ولی چند دقیقه بعد دو پسر دیگر وارد اتاقک شدند. آنها هم با زور ضرب‌و‌شتم مرا مورد آزار‌واذیت قرار دادند. من از ترسم زبانم بند آمده بود و از شدت ترس نمي‌دانستم چه كنم آن دو نفر كه رفتند، اين بار نفر چهارم به اتاق آمد و او هم مرا مورد آزارواذيت قرار داد. پس از آن رهايم كردند و سعید تهديد كرد كه اگر به كسي حرفي بزنم آبرويم را همه جا مي‌برد. من هم از خجالت ترسيدم به كسي حرفي بزنم.»

پس از اظهارات هولناک این پسر به دستور بازپرس جنايي، ماموران اداره شانزدهم پليس آگاهي تهران تحقیقات خود را براي دستگيري متهمان پرونده آغاز كردند. تا اینکه اسفند سال گذشته بود که درنهایت ٣ نفر از متهمان دستگير شدند. متهمان ادعا کردند كه به پيشنهاد سعید وارد اين ماجرا شدند و نمي‌دانستند كه او نوجوان ١٦ ساله را فريب داده است. آنها اعتراف کردند كه بارها در موبايل سعید تصاوير مستهجني از پسران نوجوان ديده‌اند. سردسته این باند سیاه نیز در ايام نوروز در مخفيگاهش در شهرستان گنبدكاووس دستگير شد. متهم در بازجویی‌ها به این تجاوز اعتراف کرد.

با اعتراف متهمان، آنها در اختيار ماموران اداره شانزدهم پليس آگاهي تهران قرار گرفتند و تحقیقات از آنها ادامه یافت. این درحالی است که شاكي به پزشكي قانوني معرفي شد تا ميزان صدماتي كه به او وارد شده بررسي شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اینم ایرانی که درش زندگی می کنیم !!!!!!!!! آخه به چی می نازیم ؟؟؟ به فرهنگ از دسته رفته مون یا به هزاران هزار عقب گرد !!!!!!!!!!!

    • بدون نام

      نمیشه یه کاری کرد این جوونهای شهوتی خودشون رو شرعی تخلیه کنند؟ کار به اینجا نکشه؟

      پاسخ ها

      • sara

        آدمی که به هم جنس خودش تعرض میکنه یه بیمار ِ روانی آشغاله نه یه جوون ِ شهوتی!!

      • بدون نام

        هم جنس و غیر همجنس نداره , این افراد تجاوز کردند , جونهای ما باید یاد بگیرند که خودشونو کنترل کنند و رابطه جنسی را در چارچوب و با کسی که موافق این کار هست انجام بدن .
        واقعا متاسفم

    • بدون نام

      حاصل تفکیک جنسی

      پاسخ ها

      • احمد

        چه ربطی بخ تفکیک جنسی داره آخه ؟ آدمی که این کار را می کنه تفکیک و غیر تفکیک سرش نمیشه . بهش می گن شهوت . یک غریزه است . تازه اگر تفکیک نکنند ببین این غریزه با انسان چه کار می کنه . دین که الکی یک حرفی را نمی زنه .

      • بدون نام

        از لحاظ روانشناسی بله خیلی تاثیر داره

      • بدون نام

        تفکیک جنسیتی یک عمل غلط است. دین هم چنین چیزهایی نگفته است. جالب است که دیگر کشورهای اسلامی را هم می بینیم .

      • بدون نام

        تفکیک جنسیتی به نظرمنم غلطه ولی هیچ ربطی به این موضوع توش نمیبینم

    • ترسو

      نميدونم ديگه منتظر چي هستيم ؟!
      ديگه بايد چه بلاهايي سرمون بياد ؟!

    • بدون نام

      فقط اعدام

      پاسخ ها

      • وفا

        زندگی با اعمال شاقه برای این افراد بهتره طوری که هر دقیقه هزار بار آرزوی مرگ کنن پست فطرتها

      • user

        باید مقطوع النسل بشن

    • بدون نام

      وااااااای پناه بر خدا ..داریم به کجا میریم ...تو‌رو‌خدا دستگیرشون کردین همین بلا رو‌سرشون بیارین و‌بعدشم اعدامشون کنید ...جامعه ی ما باید از وجود همچین انگلهایی پاک بشه ....یا خدا خودت کمک کن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آخه یعنی چی که همین بلارو سرش بیارین این کار یک عمل کاملا خلاف و غیر شرعی هستش هر کس این کار رو انجام بده مستوجب حد شرعی می شود انوقت کدام حاکم و از کی باید بخواد این قصاص انجام بشه ؟ خوبه به جوابهایی که میدید فکر هم بکنید

    • احسان

      مسئولان کشور لطفأ راههای ازدواج جوانها را آسان کنید،به یکی از بانک ها مراجعه کردم برای وام ازدواج و از قبل نیز از طریق سیستم توی اون بانک نام نویسی کردم و سیستم این اجازه رو داد ولی پس از مراجعه حضوری به بانک رئیس بانک به من میگه تو چرا تو این بانک اسم نوشتی؟اولویت با کسانی هست که تو این محله زندگی میکنن!!!یکی نیست به ایننا بگه که مگه بانک مال یک محله هست پدر بیامرز

    • علی

      هر چهار نفر زنا زاده اعدام باید گردد طبق شرع مقدس اسلامی.

    • بدون نام

      خدایا خودت منجی رو برسون

    • رازا

      این حروم زاده هاروبایدمثل سگ کشت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عزیزم اسم سگ رو نیار که این حیوان از خیلی از انسانها با شرف تر و با اعتماد تر است.

    • بدون نام

      تو سوئد هم یک ایرانی با یک زن همین کار رو کرده! حالا شانس آورده اونجا قانون اعدام نیست!
      فقط میتوان گفت که هنر نزد ایرانیان است و بس!
      این همه ادعا برای چه!
      بهتر نیست کمی در آموزش و تربیت مدارس و خانواده ها تجدید نظر کنیم!

    • بدون نام

      فکر کردین چیکارشون میکنند یکی دو ماه میرن زندان بازم با کمال پر رویی میان جلو خانواده پسر آسیب دیده راه میرن و باعث عذاب بیشتر میشن_

    • بدون نام

      اخرالزمان که میگن همینه خاک بر سرتون حال ادم ازتون بهم میخوره تچاوز ب ی پسر/ حالا تااخر عمرش این ادم زندگی نمیتونه بکنه زندگیش جهنم شد رفت چقدر خودخواه چقدر اشغال/ چرا ادما اینقدر پست هستن ک باخودخواهی زندگی همدیگه نابود میکنن از این دنیا متنفرم

    • بدون نام

      چقدر يه آدم ميتونه كثيف باشه زندگى اون پسر را نابود كردن بايد اين آشغال ها را به بدترين شكل تيكه تيكه كرد

    • بدون نام

      بهش اعتماد کردی؟!!!
      والا ادم تو این دوره و زمونه فقط میتونه به پدر و مادرش اعتماد کنه
      متاسفانه تو این مدت خبر تجاوز کم نبوده تو اکثرشونم از طریق فضای مجازی با هم اشنا شدن(البته منظورم این نیست که فضای مجازی بده)
      خواهشا به هرکس و ناکسی اعتماد نکنید چه تا حالا دیده باشینش چه ندیده باشین

    • بدون نام

      این اتفاقات ازاثرات دیدن فیلمهای مبتذل ماهواره ای است که متاسفانه خانواده هادراین موردبی تفاوتند.

    • حامد

      اون چهار نفر دچار بیماری انحراف جنسی هستند و احتمالا در بچگی مورد تجاوز دیگر اشخاصی قرار گرفته اند که انحراف جنسی داشته اند و این چرخه ادامه دار میشود .شخصیت انسان در حقیقت در خانواده شکل میگیرد .وای به حال پدر و مادرانی که فرزندان خود را به حال خود رها کرده اند

    • بدون نام

      اسیب روحی که این نوجوان خورده تا اخر عمرش همراه اوست چرا کار باید به اینجا کشیده بشود که بخاطرفقر برا تهیه یک بلیط استخر به این کشیده شد حالا این عزیز باید دولت بهترین روانکارو روانپزشک را در اختیار این نوجوان زیان دیده بگذارد در ضمن قوه قضاییه هم بدون فوت وقت و خارج از نوبت بدون هیچ گذاشتی هر 4 نفر را اعدام در ملا عام و در محله خودشان این جانیان را به سزا اعمالشان برساند

    • بدون نام

      باید به اردوگاههای کار اجباری سخت سخت فرستاده شوند و اینقدر کار کنند که راه برگشت خانه یادشان برود

    • مریم

      خداروشکر ایندفعه پای یک دختر در میان نبود وگرنه همه میگفتن تقصیر دختره بوده که سنگین رفتار نکرده و مردای بیچاره که دست خودشون نیست اصلا...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج