کد خبر: ۳۱۵۹۷
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۰:۳۳
تعداد بازدید: ۲۷۷۰۶
تعداد نظرات: ۳۳ نظر
به تازگی یکی از اسرار زندگی شخصی «تام کروز» بازیگر مشهور هالیوود افشا شده است. این راز درباره ازدواج این بازیگر سینما با یک بازیگر ایرانی الاصلی است.

شبکه ایران :  به تازگی یکی از اسرار زندگی شخصی «تام کروز» بازیگر مشهور هالیوود افشا شده است. این راز درباره ازدواج این بازیگر سینما با یک بازیگر ایرانی الاصلی است.


 به تازگی یکی از اسرار زندگی شخصی «تام کروز» بازیگر مشهور هالیوود توسط مجله Vanity Fair افشا شده است. این راز درباره ازدواج این بازیگر سینما است. تام کروز که در سالهای اخیر عضو فرقه ای با نام ساینتولوژیست بوده، مدتهاست تحت تعالیم کلیسایی مختص همین فرقه قرار دارد و اتفاقا همین فرقه کاملا فانتزی بوده که اسباب دردسرهایی برای تام کروز را ایجاد کرده است.

ماجرا زمانی رقم خورده که کروز از همسر سابقش «نیکول کیدمن» جدا شده و برای جلب حسن نیت کلیسای ساینتولوژیستها از اعضای رده بالای این کلیسا میخواهد که آنها برای وی همسری انتخاب کنند.

این کلیسا هم با پیدا کردن یک سری کاندیدای ازدواج با تام کروز شرایطی را برای تست گرفتن از آنها و سپس انتخاب یکی درنظر گرفته است. عمده کاندیداهای کلیسا هم از میان هنرپیشه های هالیوودی انتخاب شده اند اما وجه ناراحت کننده قضیه زمانی رخ داده که کلیسا به هیچ کدام از کاندیداها نگفته که برای چه منظور انتخاب شده اند. البته شرط اصلی درباره تمامی کاندیداها آن است که عضو فرقه ساینتولوژیستها باشند.

کلیسا به کاندیداها گفته بنا بر آن است که فیلمی درباره کلیسای ساینتولوژیستها ساخته شود و بر این اساس باید از تعدادی بازیگر تست گرفته شود. جالب اینجاست که یکی از سوالات این تست، «نظر کاندیدا درباره تام کروز» بوده است.

بر طبق اطلاعات ارائه شده توسط Vanity Fair نازنین بنیادی بازیگر ایرانی الاصل ساکن در بریتانیا اولین گزینه ای بوده که توسط کلیسا برای ازدواج با تام کروز به وی معرفی شده و خطاب به بنیادی گفته شده او بناست ماموریتی مهم برای کلیسا انجام دهد و نکته عجیب ماجرا آنجاست که از این بازیگر زن خواسته شده که پیش از اولین دیدار با تام کروز تمام رازهای زندگی شخصی خویش و حتی فهرست دوستان نزدیکش را در اختیار کلیسا قرار دهد!!!

بنیادی سپس توسط کلیسا به آمریکا آورده شده و در فاصله زمانی نوامبر 2004 تا ژانویه 2005 با تام کروز معاشرت کرده است اما رابطه آنها به دلیل اختلاف نظراتی که در موضوعات مختلف داشتند زودتر از حد تصور به تیرگی می گراید. یکی از اصلی ترین موارد اختلاف اعطای «مدال شجاعت» کلیسای ساینتولوژیست ها به تام کروز بوده که این مساله آن طور که کروز فکر می کرده اسباب خوشحالی بنیادی را فراهم نیاورده است.



نازنین بنیادی

بعد از بالا گرفتن اختلافات و جدایی تام کروز از بنیادی وی به کلیسا فراخوانده شده و از وی خواسته می شود درباره این اتفاق با هیچ کس صحبت نکند و جالب اینکه بعدتر که وی درباره ارتباطش با کروز با یکی از دوستان نزدیکش صحبت می کند، کلیسا به خاطر این کار او را تنبیه میکند؛ نوع تنبیه بنیادی هم کاملا مضحک است چراکه بنیادی مجبور بوده به دفعات به شستشوی سرویسهای بهداشتی بپردازد!

بدتر اینکه کلیسای ساینتولوژیستها ادعاهای بنیادی را تکذیب کرده و گفته است:«کلیسا کسی را تنبیه نمی کند آن هم به شیوه ای که بنیادی ادعا کرده!» در صورتی که کسی که خود عضو یک فرقه است بعید است درباره آنچه به واسطه عضویت در آن فرقه بر سرش رفته دروغ بگوید.
بازدید از صفحه اول
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳۳
-
|
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
پاسخ
2
38
خب که چی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
پاسخ
1
39
تخیلم خوب چیزی نمیدونستیم!!!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
پاسخ
1
21
من که تا حالا این بازیگر ایرانی الاصلو ندیدم ولی جالب بود!چه کارا که اینا نمیکنن!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
پاسخ
0
35
عجب داستان دراماتيكى!حالا متأسف باشيم يا افتخار كنيم؟!!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
پاسخ
62
4
ابروی ایران و ایرونی بودن خودتو بردی نازنین.
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
چه ربطی داشت به آبروی ایرانیا
نظر هوروش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
راست میگه ناشناس واقعا چه ربطی به آبروی ایرانی ها داره؟؟
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۶
ببین. این سیا بود که حرف زد CIA همه جا جاسوس داره میخواست ببینه شما چی جواب میدین... ; )
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
پاسخ
6
4
khoob.
FRANCE
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
پاسخ
0
33
تام کروز کجا این خانم کجا این مسخره بازیا چیه؟ .................!!!!!!!!!!!!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
پاسخ
1
4
che bamaze bod
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
پاسخ
1
6
Hala ke hame famidan bezar begam ke in khanome dokhtar khalamoneeeeer
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
پاسخ
0
26
عجب حوصله ای دارید اینقدر چرت و پرت سر هم کنید!!!!!!!!!!!!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
پاسخ
0
11
اره والا خب که چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۶
پاسخ
2
11
تام کروز انقدر بدبخته ؟!! اونم با این دختره....!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۴:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۷
پاسخ
0
0
ta bode hamin bode.........jedi nagirin in masaele pishe pa oftada roo
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۷
پاسخ
1
13
حالا که این خانم رازشو گفت منم رازمو میگم...برد پیت اومد خواستگاریم گفتم از رنگ چشمات خوشم نمیاد..............
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۷
پاسخ
0
1
he he he khanDDm!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۷
پاسخ
0
2
خب که چی یعنی باید افتخار کنیم به این دختر واقعا ارزش های ما چیزای دیگس نه اینا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۷
پاسخ
1
4
به نظرم بنیادی اصلا خوشگل نیست نباید هم تام کروز اونو بگیره حق داشته بهانه اورده
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۸
پاسخ
1
2
اه..اه..اه این براد پیت به منهم گفته بود که اولین عشقش یه ایرانی بوده...مثل خیلی اولین ها که مال ایرانه ولی بقیه میگن"نخیر مال ماست!!!!!"
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۸
پاسخ
4
4
شبنم جون مثل اینکه یادت رفته برد پیت اول به من پیشنهاد داد،ولی نگفته بود که من رو میخواد.به بهانه گرفتن تست بازیگری من رو کشوند آمریکا.......
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۸
پاسخ
0
3
bikhial baba maro film kardin dast bardarin
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۸
پاسخ
5
1
نچ نچ چقددختراي ايرووني حسودن حالا ي بنده خدايي با تام كروز دوس بوده اينام چون ايراني بوده براشون جالب بوده گذاشتن تو سايتا شما دخترا چرا دارين دق ميكنين الحق ك دختر ايراني هستين
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۹
پاسخ
0
1
آقا امیر فکر میکنی ما نفهمیدیم سرکاریم؟!!!!بخدا دیگه شورش را درآوردند!!!به شعور ما احترام نمیگذارند..درهیچ موردی...بعضی وقتها با خودم میگم نکنه مشکل از خود ماست....
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۸
پاسخ
0
0
خانومای عزیز شما اصلا تصاویر نازنین بنیادی
رو دیدید که لایق تام کروز نمیدونید
خیلی سر تر از تام کروزه تازه متاسفم که
زیبائی تمام دخترها و زنان
ایرانی و خوش تیپی پسرها و مردهای ایرانی
رو قدر نمیدونید حالا تام کروز که تحفه نیست
پاسخ ها
نظر زهرا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
خوب دیگه آدمای بی سلیقه زیاده
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۵
پاسخ
0
0
حیف تام کروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۵
پاسخ
0
1
قربون دهنت اشنا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۲
پاسخ
2
0
akheiii
tefli
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۶
پاسخ
0
1
فکرکنم این کامپیوتره چیزیش شده!تام کروز ونازی!!!!تامی کجا ونازی کجا!!!
پاسخ ها
نظر زهرا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
دمت گرم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
پاسخ