۳۱۶۱۶
۸۸۲ نظر
۵۲۶۴
۸۸۲ نظر
۵۲۶۴
پ

بازیگرانی که حس خوش صدایی هم دارند!

شاید اولین جرقه‌های ورود بازیگران به خوانندگی را باید در خواندن بازیگران بر تیتراژ سریا‌ل‌های تلویزیونی و شاید هم خواندن خوانندگان روی تیتراژ فیلم‌ها جستجو کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان: این‌ روزها خبرهای فراوانی از ورود بازیگران به عرصه‌های دیگر هنری و ادبی می‌شنویم. خبرهایی که اگر زمانی با آن مواجه می‌شدیم، برایمان تازگی داشت، ولی حالا این خبرها چندان ما را متعجب نمی‌کند.

شاید اولین جرقه‌های ورود بازیگران به خوانندگی را باید در خواندن بازیگران بر تیتراژ سریا‌ل‌های تلویزیونی و شاید هم خواندن خوانندگان روی تیتراژ فیلم‌ها جستجو کرد.

(بازیگرانی چون مهران مدیری با «شب‌های برره»، حامد بهداد با «غریبه» رضا عطاران با «کوچه اقاقیا» و از آن طرف هم صدای خوانندگانی چون فرزاد فرزین، بر تیتراژ «سریال راز پنهان» و محسن یگانه در تیتراژ «سریال فراموشی») که این امر دلیلی بر نزدیکی این دو قشر به یکدیگر شد.

بازیگرانی که حس خوش صدایی هم دارند!

بی‌رونقی، وضعیت بد اکران فیلم‌ها، وجود باندبازی‌ها، شما بخوانید (مافیا) در سینما، منشوری شدن بعضی بازیگران ،تمامی این دلایل سبب ‌شده بازیگران برای جلوگیری از دور شدن از دید عموم یا خارج شدن از یادها و گاهی برای تجارت و رسیدن به درآمد بدنبال خوانندگی بروند.

برخی دیگر هم به دلیل استفاده از فیلمنامه‌های یکسان و هدفمند سیاسی با موضوع‌های تکراری، از بازی در آن‌ها خسته شده و برای رهایی از این خستگی بدنبال مفری می‌گردند و عده‌ای دیگر به دلیل یکنواخت بودن و هسمو نبودن فیلمنامه‌ها با نوع تفکر و تکنیک بازی آن‌ها و به اجبار بازی کردن در فیلم‌ها برای بیان احساسات و سلیقه‌های واقعی خود به دوستدارانشان به خواندن روی می‌‌آورند.اما اگر از حق نگذریم بازیگرانی هم داشته و داریم که در این زمینه فعالیت‌ها و آثار خوبی را داشته اند.

رضا رویگری که در حال چکش‌ کاری‌های نهایی آلبوم جدیدش با نام جالب «کازابلانکا» که به گفته خودش از این فیلم الهام گرفته شده است اظهار داشت: این موضوع پدیده بدی نیست و می‌توان از آن در جهت خوب بهره برد به شرط آنکه بازیگران با خود صادق بوده و در صورت وجود استعداد با آموزش لازم فنون خوانندگی وارد این عرصه شوند، نه به خاطر مسائل دیگر.

بازیگرانی که حس خوش صدایی هم دارند!

وی یکی از اصلی‌ترین دلایل هجوم بازیگران به خوانندگی را ضعف سینما و فیلمنامه‌ها می‌داند و معتقد است بعضی از بازیگران هم به علّت تقلید از بازیگران خارجی به خوانندگی روی آورده‌اند و شاید این موضوع را راهی برای حرفه‌ای تر نشان دادن خود می‌دانند.

این بازیگر و خواننده سینمای کشورمان معتقد است بیشتر بازیگرانی که روی به خوانندگی می‌آورند از صدای قابل قبول و تکنیک لازم برخوردار نیستند و شاهد این ادعا را استیجی نبودن خوانندگان می‌داند.خوانندگانی که فقط به یک آلبوم بسنده کرده اند و به لحاظ صدا و تخصص، توان برپایی یک کنسرت را ندارند و با استفاده از علم روز و دستگاه‌های جدید قصد خواننده شدن را دارند.

رویگری می‌گوید که شاید دانش خوانندگی اکتسابی باشد امام اصلی‌ترین جزء آن یعنی صدا،ذاتی است و نمی‌توان آن را کسب کرد.

همچنین دکتر شاهین فرهت آهنگساز و استاد دانشگاه هنرهای زیبای دانشگاه تهران نیز در گفتگو با ما می‌گوید: این افراد به چه دلیل به سمت این هنر گرایش پیدا می‌کنند؟به دلیل علاقه به موسیقی یا به دلیل علاقه به شهرت؟به‌طور کلی اگر از جنبه درست و منطقی به این موضوع نگاه کنیم، متوجه می‌شویم این افراد از جنبه مادی به این موضوع نگاه می‌کنند و علاقه در درجه دوم قرار دارد.

بازیگرانی که حس خوش صدایی هم دارند!

فرهت در این باره اظهارداشت:این افراد فکر می‌کنند چون در عرصه بازیگری موفق بوده‌اند، می‌توانند در موسیقی و خوانندگی هم موفق باشند و این بزرگ‌ترین اشتباه آنهاست؛ زیرا هر کسی را برای کاری ساختند.

در طول تاریخ هنرمندان بسیاری بودند که موسیقیدان‌های خوبی شده‌اند؛ اما در این دوره این اتفاق کمتر پیش می‌آید زیرا موسیقی جنبه تجاری پیدا کرده است. به نظر من هر کس باید در حوزه‌ کاری خود فعالیت کند؛ زیرا هر انسانی باید یک راه را ادامه دهد تا بتواند در کار خود پیشرفت کند.

البته حضور بازیگران در عرصه‌های دیگر چون: ادبیات، فیلم‌سازی، نقاشی، زورنامه‌نگاری و... هم چشم‌گیر بوده است؛ اما شاید یکی دیگر از پررنگ‌ترین‌ِ این نقش‌ها ادبیات بوده است که برخی از منتقدین دلیل توجه به این مقوله از طرف بازیگران را سعی آنها برای روشن فکر نشان دادن خود می‌دانند.

بازیگرانی که حس خوش صدایی هم دارند!

حضور بازیگرانی چون رضا کیانیان با کتاب «این مردم نازنین» که چندین بار هم تجدید چاپ شد و ترانه علی‌دوستی به عنوان مترجم کتاب «رؤیای مادرم» که به عنوان بهترین ترجمه فصل و از پرفروش‌ترین کتاب‌های سال ۹۰ از آن تقدیر به عمل آمد.

خانم فریده حسن‌زاده (مصطفوی) شاعر و مترجم و نویسنده در نامه‌ای سرگشاده که در یکی از روزنامه های کشور هم به چاپ رسید گله‌مند شده بود که چرا وقتی جایزه‌ بهترین ترجمه فصل را به ایشان داده‌اند آن را به پیشکسوتان اهدا نکرده‌اید.

حسن‌زاده می‌گوید: همان‌هایی که پا به کتابفروشی نمی‌گذارند؛ مگر اسم یک کارگردان یا بازیگر معروف سینما را روی کتابی پشت ویترین ببینند، نمی‌توانند در اغراق آمیز بودن چنین تقدیری شک نکنند.

بازیگرانی که حس خوش صدایی هم دارند!

ایشان در ادامه خطاب به خانم علی‌دوستی می‌گویند: راستش من اگر جای شما بودم می‌گفتم «نه! من شایسته تشویق‌ام نه تقدیر» و نمی‌گذاشتم اصالت، علایق و تلاش‌های ادبی‌ام برای اهل فن زیر سوال برود.

بعضی از منتقدان هم معتقدند: در مورد بازیگرانی که به این عرصه وارد می‌شوند باید همسان با آنهایی که در آن عرصه قعالیت دارند برخورد کرد و کارهای آنها را مورد نقد و بررسی قرار داد، نه سابقه، شخصیت، سن و سال و معروفیت ‌آنها را. شاید این تشویق‌ها باعث تشویق بقیه جوان‌های مملکت‌مان باشد.

در انتها اگر به صحبت‌های هنرمندان و منتقدانی که در این زمینه نظرات دلسوزانه‌ای را ارائه کرده‌اند نگاهی اجمالی داشته باشیم درمی‌‌یابیم؛ اگر بازیگران به‌صورت حساب شده، با فکر و تجربه و پیدا کردن ریشه‌های آن هنر در خود وارد عرصه‌ای جدید شوند امکان موفقیت را هم دارند ولی در غیر این‌صورت نه تنها به خود بلکه به هنر و یا عرصه‌ای که به آن وارد شده‌اند هم می‌توانند لطمه وارد کنند و در مخاطبین دلزدگی ایجاد کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رها

      اخه ما چیمون سر جاشه که بازیگرامون باشن

    • پری

      حامدبهدادصداش مسخره ست

      پاسخ ها

      • علی

        اتفاقا با عرض معذرت خودشم مسخرست.

      • roza

        چه کج سلیقه!!!بهتره نظرتو واسه خودت نگه داری ...
        حامد بهداد نازنین صدای زیبا و دلنشینی داره یه معصومیت راز آمیز تو صداشه که آدمو به وجد میاره.....صداشم مثه خودش و بازیهاش خاصه.

      • roza

        علی خیلی حسود و تنگ نظر تشریف داری مواظب حرف زدنت باش و صفت خودتو به حامد بهداد نازنین نسبت نده...
        حامد بهداد نازنین از هر لحاظ به شدت بی نظیرههههههههه و در خوبی همتا نداره .

      • roza

        مسخره !!!!!!!!!!!!!!!!!! حتی ارزش تاسف خوردن هم ندارید.فقط توهین کردن بلدی واقعا که !!!از ارزش انسانی و هنری حامد بهداد ذره ای کم نمیشه فقط شما کوچیکی شخصیت خودتو نشون میدی .حامد بهدادنازنین اینقدر بزرگه که تو ذهن کوچیک امثال شما نمیگنجه .....

      • zahra seven

        من اقای بهداد رو دوست دارم خیلی خوب بازی میکنه و اهنگاش هم قشنگه سبکشم خیلی خوبه و خاصه.بعضیا فقط دنباله اهنگای زپرتی هستن.......

      • بدون نام

        رزا جون چند سالته عمو جون هنوز مهد کودکتو تموم نکردی ناززززززززززززززززززی

      • roza

        زهرا جوون شدیداااااااااااا باهات موافقم.

      • roza

        ضمنا ناشناس چ شما خیلی فکرت بسته است راست گفتند جهان هرکسی به اندازه وسعت فکرشه یه ذر ه فکر تو بزرگ کن تا دنیا ت بزرگ شه

      • roza

        من که بچه نیستم ..ناشناس شما احساس بزرگی می کنی البته از نوع کاذبش .

      • بدون نام

        بابا با بچه که نباید بحث کرد بزارید تو دنیای خودش باشه

      • roza

        خیلی خشک و بی سلیقه هستید خیلی بیشتر از خیلی.

      • Melody

        از بازیگر جماعت بدم میاد.

      • فرزانه1370

        خوبی ملودی جونم؟

      • Melody

        بد نیستم فرزانه جونم تو چطوری؟

      • م. م

        رزا خانوم؟ قاطی! بی خیال بابا! تو که بیشتر توهین کردی!!!

      • فرزانه1370

        منم خوبم
        ممنون

    • hamid

      صدای همشونو دوست دارم و بعضا آهنگ های قشنگی خونده اند ولی این صدای حامد بهداد خیلی ستمه! بگو خداوکلی نخون گند زدی به هرچی خواننده و خوانندگیه !

      پاسخ ها

      • roza

        مودب باش!!!!!!!!!!!! حق نداری به حامد بهداد نازنین بی احترامی کنی.
        اتفاقا از میان هنرمندانی که وارد عرصه موسیقی شدند حامد بهداد استثناست .
        صداش قشنگه از همه خواننده ها هم خیلی بهتر میخونه با ورودش به این عرصه کمک شایان توجه ای به موسیقی و شناخت آن می کند تک آهنگا و تجربه ای که تو گروه دارکوب داشت همگی فوق العاااااده هستن.
        میخونه به شما هم ربطی نداره ...

      • roza

        بهتــرین فقط حامد بهداده.

      • zahra seven

        اقا حمید توهین نکن تو گوش نکن اگه بدت میاد

      • hamid

        خانم نسبت مودب "روزا " اینقدر حرص و جوش نخور

      • roza

        آقا حمید شما بهتر یکم ادب یاد بگیری و توهین نکنی ......با zahra seven عزیز هم کاملا موافقم شما گوش نده کسی اجبارتون نکرده.

      • بدون نام

        اصلا به نظر من به ما ربطی نداره نظر من اینه که صداش خیلی مبتدی و بپه گانه هست و به شما مربوط نمیشه که خودتون رو الکی بندازید جلو! یادم رفت بپرسم چند سالته عمو ؟

      • roza

        خب نظر شماست و نشان سطح سلیقه پایین شما داره.....ولی واقعییت اینه که صدای حامد بهداد نازنین خاص و بسیار بسیار ...دلنشینه درست مثه خودش و بازیهاش.ناشناس تو خودت کوچیک هستی همه رو مثه خودت کوچیک نبین چون من مثه تو کوچیک نیستم خیالت تخت .....

      • ناشناس

        خانم روزا از حامد بهداد خوشت میاد درست.ولی دلیل نمیشه با همه با خشونت صحبت کنی و جنجال راه بندازی.یه کم خودتو کنترل کن.هرکس آزاده هر نظری دوست داره بگه حتی شما دوست عزیز

      • roza

        ناشناس عزیز کدوم خشونت ؟؟!!!! گیس و گیس کشی نکردم که شما میگی خشونت !!!!!!!!!! لابد خشونت هنوز ندیدی شما.چی !!!!!!!!!!!!!هرکسی آزاده هر نظری دوست داره بگه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!اشتباه نکن دوست عزیز هر کسی فقط میتونه عقیده خود را در قالب ادب بیان کنه ...نه اینکه پای از گلیم ادب فراتر گذارد و یک سری افاضات ایراد کند.ناشناس عزیز نکنه ازنظر شماعوووق.مسخره.ادا .گوشخراش و..توهین و بی احترامی نیست !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • roza

        ضمنا ناشناس عزیز من در برابر توهین و بی ادبی لحنم تغییر می کنه ....اینجا که جای عقده گشایی نیست که یه عده هر چی خواستند بنویسند چه کسی به اینها این اجازه را داده که در قالب اظهار نظر به تخریب دیگران بپردازید ؟
        شما بی احترامی مخالفا و اون ناشناسی که مدام تو نظرات بنده دخالت میکردو نمی بینی ؟؟!!!!!!!!! .

      • roza

        ناشناس عزیز من جنجال به پا نکردم حرف حق رو میزنم .در ضمن کسانی که این سعادت رو ندارند که حامد بهداد نازنین رو دوست داشته باشند با خودشون مشکل دارند.

      • roza

        افرادی که حامد بهداد نازنین رو دوست ندارند با خودشون مشکل دارند.

    • سمي

      بهتره بگيم مردمي كه احساس خوانندگي مي‌كنن

    • roza

      حامد بهداد نازنین صدای خیلی خوبی داره مشابه هم نداره. تمام اصول حرفه ای خوانندگی اعم از رعایت تونالیته ها، زیر بم بودن صدا و ... را رعایت کرده .
      کنترل صدای خوبی داره صداسازی و تقلید هم نمی کنه موسیقی رو هم میشناسه. _در عرصه خوانندگی هم موفقه و درخشیده و صد البته بهترینه .

      پاسخ ها

      • سمي

        عزيزم توناليته يعني ته رنگ
        چه ربطي به صدا و موسيقي داره؟؟؟؟؟

      • zahra seven

        موافقم roza++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

      • roza

        شما تونالیته صدا نشنیدی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!صداهايى كه كاملاً واضح و شفاف است و كلمات را به هنگام صدا كامل ادا مى كند و دچار لكنت زبان و يا گرفتگى نيست.

      • فرزانه1370

        خوش به حال شما که شنیدی

    • تبسم

      بايد به خانم فريده حسن زاده گفت:خانم عزيز ،تشويق و تقدير لايق كسى است كه درست و زيبا و روان ترجمه كرده،به اينكه اين ادم ترانه عليدوستى بوده يا كس ديگر نيست،شما هم توقع و خودخواهيت را كم كن جانم!!
      چقدر بعضيها از خودشون ممنون هستند خدا ميدونه!!

    • roza

      حامد بهداد نازنین واقعاااااااااااااااااااااا خوش صداست..... همیشه هم اصولی و قشنگ میخونه....تو همه چی بی نظیرههههههه .

      پاسخ ها

      • ر.ع

        زرشك

      • سمي

        آره مخصوصا اونجايي كه گفت: من خنديدم . . . استاد خنديد ... من بلند خنديدم... استاد بيشتر خنديد.... من دوباره خنديدم....
        و انقدر اين خاطره خنديدمو خنديد رو ادامه داد تا حوصله همه رو سر برد

      • roza

        ر.ع صفحات سایت رو با زیاده گویی سیاه نکن .

      • roza

        سمی مصاحبه مجله فیلم رو میگی !!!!اتفاقا مصاحبه فوق العاده ای بود....این قسمت هم مربوط به پایان مصاحبه است .(البته به این شکل هم که شما نوشتی نبود)بهتر ه مصاحبه رو دوباره بخونی.
        نه تنها حوصلمون سر نرفت بلکه لذت هم بردیم .سمی شما زیادی بی حوصله تشریف داری ضمناااا فقط از جانب خودت حرف بزن.

      • ملیکا

        رزا بابا جان بسته دیگه چه قدر نظر میدی حالا چون تو دوست داری همه باید نظرات مزخرفت رو بخونن؟ خسته مون کردی

      • roza

        ملیکا به شما هیچ ربطی نداره من هر تعداد که دوست داشته باشم نظر میذارم ...پس برای من یکی تعیین تکلیف نکن برویکی در حد خودتو پیدا کن .ضمنا بنده برای تو نظر نمیذارم که خوشت بیاد یا بدت بیاد....!!!کسی از تو نظر نخواست پس نظر سخیفتو واسه خودت نگه دار چون حرف امثال شما برای بنده اهمیتی نداره حالا هی بگو وخودتو خسته کن .

      • roza

        ضمنا حرف های من اصلااااا و ابداااااا مزخرف نیست بلکه حقیقت شیرینه ....نمی دونم والا چرا حقیقت به مذاق شما خوش نمیاد!!
        چرت و پرتای امثال شما از مزخرف هم مزخرف تره.

      • متانت

        رزا جان جدی می تونم بپرسم چند سالته؟ بعدم خدایی جانبداری از حامد بهدادم حد و حدودی داره. از اوله این صفحه رو بخون ببین چند تا نظر گذاشتی؟

      • بدون نام

        رزا واقعا که بچه و بی ادبی که با ملیکا این طوری حرف میزنی ما داریم نظرات رو میخونیم پس به ما ربط داره برو یه دفترچه خاطرات بگیر هر چی میخوای توش بنویس تو داری به نظرات دیگران بی احترامی میکنی بعد انتظار احترام داری یه نگاه به منفی هات بکنی بد نیست

      • بدون نام

        رزا حال همه رو بهم زدی اه تو برو اونو گوش کن کاریتم به بقیه نباشه کوچولو

      • roza

        متانت جان شما نظرات منو نخون عزیز من کسی اجبارت نکرده ........

      • roza

        ناشناس تو برو اول ادب یاد بگیر و طرز حرف زدنت رو درست کن بعد اظهار نظر کن خیلی هم بی ادب تشریف داری.توهم خود بزرگ بینی داری شما بهتره عقل و فکرت رو بزرگ کنی بابا بزرگ........

      • roza

        این که من چه تعداد نظر میذارم به کسی ربطی نداره ناشناس .............شما معنی بی احترامی رو نمی دونید نه !!!! بی احترامی رو من میکنم یا شما یا اون دکتر خیالی یا اون علی و حمید خجالت بکشید دیگه هر حرفی رو بدون فکر به زبون میارید ........

      • roza

        بچه که شما هستی ببینم اصلا به شما چه ربطی داره که من چه تعداد نظر میذارم؟؟؟!!!!
        برای کامنت گذاشتن به کسب اجازه از شما نیاز ندارم .ضمنا من در برابر توهین و بی احترامی شما وامثال شما لحنم عوض میشه _ توهین و بی احترامی رو بی جواب نمیذارم .

      • roza

        ناشناس منم خوشحال میشم که واسه من تعیین تکلیف نکنی و کاریت به من نباشه .

      • ناشناس1

        ببینم رزا این حامد بهداد نازنین چی کار کرده که این قدر نازنین نازنین میکنی؟ تونالیته! آخر موسیقی! هنرمند! مسخره

      • بدون نام

        رزا چندتا منفی دبگه بگیری ساکت میشی

      • roza

        بس دیگه ناشناس تهی بودن خود را بیش از این به رخ نکش.

      • roza

        عشق و ارادت من نسبت به حامد بهداد نازنین تمام نشدنی است ................
        ناشناس من دیگه با تو و امثال تو که شخصیت کوچیک خودتونو نشون دادید بحث نمی کنم درک پایینی دارید متاسفم.

      • مجید

        از مدیریت محترم سایت خواهشمندم نظرات ناشناس تایید نکنند.بنده خدا رزا حق داره این آقا از حد گذرونده بی احترامی و توهین می کنه .

      • مجید

        ناشناس تو بچه ای تو تو تو و بازهم تو

      • roza

        آقا مجید دقیقا خودش کوچیکه فکر می کنه همه در حد خودش هستند و مثه خودش کوچیکن .خیلی بیکاره میخواد با حرفهای صد من یه غاز وقتشو اینجا بگذرونه.

      • roza

        ناشناس مواظب حرف زدنت باش تو حق نداری به حامد بهداد بی احترامی کنی .....!!!!نیازی نیست برای من کاری انجام بده که نازنین خطاب بشه _ من بسی افتخار می کنم که سالهاست دوستدار جدی و طرفدار پروپاقرص حامد بهداد هستم. حامد بهداد یه هنرمند واقعی و باسواده که با استعداد و زحمت خودش به اینجا رسیده نه با پول و پارتی ,حامد بهداد برا ی همه نقش هاش زحمت می کشه از دل و جون مایه میذاره حامد برای بازی بازیگر مقابلش هم زحمت میکشه همیشه سکانس بازی حامد توی فیلم هایی که بازی می کنه جز بهترین بازی هاست . مهمتر اینکه حامد بهداد انسان بی نظیر و با صداقتیه _ اهل ادا اصول نیست ظاهر و باطنش یکیه _ و بر خلاف خیلی ها گذشته ش رو پنهان نمیکنه و خیلی چیزای دیگه ... .و من به شخصه پیش از اینکه عاشق بازیهای همیشه فوق العاده اش و صدای دلنشینش باشم عاشق شخصیت بزرگوارشم_ حامد بهداد ویژگی های زیادی برای دوست داشتن و افتخار کردن داره و من از ایشون همیشه خوبی و قشنگی یاد گرفتم . از هر قشر و سنی هم هوادار داره به شدت محبوبه....(تازه واژه نازنین برای بزرگی مثه حامد بهداد کمه) بیش از این نیازی نمی بینم توجیه ات کنم.
        ناشناس خیلی سطح فکر پاینی داری و نمی تونی درک کنی . حتی حیف تاسف که برای تو خورده بشه کارت از تاسف هم گذشته .....بخیل.
        دیگه در مورد حامد بهدادنازنین و بنده اظهار نظر نکن.مدیریت محترم لطفا نظرات این آقا رو تایید نکنید.

      • فرزانه1370

        بچه ها ولش کنین جوابشو ندین محلش نزارین

      • Melody

        roza= - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

      • احسان

        رزا=- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

      • فرزانه1370

        رزا=_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ -

      • مینا72

        رزاجون عزیزم چه خبره؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!! آروم تر.داری به همه به خاطر یه نفر توهین میکنی.خب شاید بعضی ها صداشو یا حتی خودشو دوست نداشته باشن .همین طور که شما حق طرفداری داری بقیه هم حق دارن نظر مخالفشونو بگن.به نظر بقیه احترام بذار عزیزدلم

    • شکیبا

      اقای بهداد اعتماد ب نفس چی میگه؟؟؟؟!!!!!سلام برسونید!

    • roza

      با ورود حامد بهداد نازنین عرصه موسیقی یه حال و هوای خاص و قشنگی پیدا کرده .....
      حامد بهداد یه دونه ست ....

      پاسخ ها

      • ماکسیموس

        منم خودم حامد بهدادو دوست دارم صداشم بدی نیست ولی هم ارزش بازیش نیست.اینجوری صحبت کردنت حال خود حامد بهدادو هم بد میکنه نکن بسه دیگه از این توهم فانتزی بیا بیرون. آفرین کوچولو درساتم بخون

      • roza

        توهم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!جوک میگی .
        من تو واقعییت زندگی می کنم و واقعییت رو میگم .آقای اعتماد به نفس خودتو همردیف حامد بهداد نازنین نکن و جای ایشون صحبت نکن حامد بهداد کجا و تو کجا !!!!!!!!
        حامد بهداد زمین تا آسمون با امثال شما فرق می کنه و بهترینه و اصلا مثه امثال شما فکر نمی کنه .کسی از تو نظر نخواست تنگ نظر...اصلا به شما ربطی نداره ببینم چی از تو کم میشه ؟؟؟!!!!بهتره سرت به کارت خودت باشه اینو درک کن .
        بعضیا نه احترام سرشون میشه نه بحث واستدلال فقط کافیه یه هوادار سرسخت ببینند تا مثلا بگن بله ما هم هستیم ...

      • roza

        ضمنا حامد بهداد نازنین فوق العاده است تو همه چی بی نظیره صداشم بسیار دلنشینه و من به شدت قبولش دارم و بی نهایت هم دوستش دارم.

      • roza

        اولا که آقای اعتماد به نفس خودتو با حامد بهداد نازنین مقایسه نکن و از جانب ایشون حرف نزن .حامد بهداد نازنین زمین تا آسمون با شما و همه ی عالم آدم فرق داره بهترینه و مثه شما فکر نمی کنه ...حامد بهداد ماههههه ماه.
        دوم اینکه کسی از شما نظر نخواست به شما هم ربطی نداره بهتر سرت به کار خودت باش و صفتی که برزانده خودت و امثال خودت مثه ناشناس و اون دکتر خیالی ملیکا حمید و..نسبت نده .ضمنا توهم خود بزرگ بینی هم داری ...
        اینقدر حرص نخورید برید خودتونو بزرگ کنید فاصله ذهن تا دهن فقط یه نقطست!!خوبه آدما اول فکر کنن بد دهنشونو باز کنن .

      • ماکسیموس

        دوست داشتم میدیدمت 4 تا سوال از هنرپیشه محبوبت میکردم بعد بهت ثابت میکردم حسی که ازش دم میزنی ی توهم بیش نیست!!!!خیلی پرتنش و جو گیری خدا بهت رحم کنه خیلی چیزهارو لازم نی خیلی جدی بگیری.بعدشم کلا اینا بخش اعظمش سلیقه است دلیلی نداره همه از کسی که شما خوشتون میاد خوششون بیاد لطفا کمی انسانیت به خرج بده و به نظر دیگران احترام بگذار تا به نظرت احترام بگذارند.

      • roza

        اینقدر توهم توهم برای من یکی نکن ......
        بهتر کامنتی که خطاب به خاطره نوشتم بخونی طرفداری من با شناخت کامله و بهترین بودن حامد بهداد نازنین از هر لحاظ به من ثابت شده و من خیلی خیلی قبولش دارم نیازی هم به دیدن و پرسیدن نیست من به حرفهایی که میزنم باور دارم .شما هم لطف کن برداشت اشتباه خودت رو به من نسبت نده . بعدشم جو یک پدیده آنی و گذاراست ولی بنده سالهاست به مدت ده سال طرفدار و دوستدار جدی حامد بهداد هستم فکر نمی کنم یک آدم جوگیر این همه مدت دوام بیاره نه جانم این جو نیست علاقه است علاقه از جنس واقعی .من مثه شما نیستم که مسائل رو به شوخی بگیرم ....خدا به شما رحم کنه نگران خودت باش جوابت همون بود که دادم برات کافیه .از این بعد خواستی در مورد بنده اظهار نطر کنی کمی تامل کن و رو هوا هر حرفی رو نزن.من انسانیت دارم.... ای کاش در مقابل بی ادبی و بی احترامی دیگران هم رگ گردن کلفت کنی...

      • roza

        ماکسیموس میشه بس کنی هی تعصب بیجا _توهم _ بچه چرا تا یکی حرف حق میزنه شما بهش انگ توهم _تعصب بیجا و بچگی میزنید !!!!!!کمبود جواب همینه دیگه وقتی آدما در برابر واقعییت کم میارن به بیراهه میرن و یه سری حرف بی ربط میزنن ....!!!!نیازی نیست به من ثابت کنی شما بنده رو اصلا نمی شناسی پس یاد بگیر در مورد کسی که شناختی ازش نداری بی ربط اظهار نظر نکنی _ من خودم عاقل و بالغ هستم خط فکری مشخصی دارم و خیلی بهتر از شما خودم و حسمو میشناسم و می دونم چی توهمه و چی واقعیته . این توهم نیست خیالت تخت واقعییته و این خیلی وقته به من ثابت شده _ شما چون نمی تونی حس منو درک و هضم کنی میگی توهم , و بعضیا علاقه ی عجیبی دارن به خواب بزنن خودشونو تا واقعیتهایی که به مذاقشون خوش نمیاد رو باور نکنن حکایت شماست. لطف کن برداشت اشتباه خودتو به من نسبت نده ..!!اصلا یه شما چه ربطی داره که حرص میزنید !!!خدا به خودت رحم کنه آقا.... جوگیر هم نیستم نمی دونی بدون سالهاست طرفدار و دوستدار حامد بهداد نازنین هستم .حامد بهداد جدیه منم جدی هستم و من در مورد حامد بهداد نازنین هیچ چیزی رو به شوخی و بازی نمی گیرم .اون دیگرانی که ازشون دم میزنی حق ندارند به حامد بهداد نازنین و منی که طرفدارشم بی احترامی کنند .ضمنا خانم خاطره این تعصب بیجا نیست واقعییته دیگه لازم نمی بینم بیش از این امثال شما رو توجیه کنم.ماکسیموس منم میگم کامنت شما جوکی بیش نیست .

      • فرزانه1370

        بچه ها ولش کنین جوابشو ندین محلش نزارین ول میکنه

      • Melody

        _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

    • roza

      حامداد بهداد نازنین هم در عرصه بازیگری و هم موسیقی بسیار موفقه....

      پاسخ ها

      • ملیکا

        تو فکر کردی کی هستی؟ به جای این مسخره بازیها برو درست رو بخون تا لااقل یه بنده خدایی پیدا بشه تو رو بگیره واقعا برات متاسفم

      • ملیکا

        جواب ... خاموشی است حالا این قدر حرص بخور تا دق کنی بی مزه ی مسخره در کل بیکاری فقط نشستی ببینی چی در مورد بهداد میگن...

      • بدون نام

        خیلی چرت میگی -

      • roza

        .ببینم حالا شما کی هستی ؟؟!!!که به خودت اجازه میدی با این قباحت در مورد دیگران اظهار فضل کنی....!!!آها منم منتظر دستور و نصیحت تو بودم مامان بزرگ... معلومه بدجوری از حرفهای من گر گفتی!!! آره دیگه حرف حق تلخه معمولا آدما یی که کم میارن توهین و بی احترامی می کنند حکایت توئه . تا لااق یه بنده خدایی بیاد بگیرت!!!!!!!!!!!!!!!!!واقعا حرفت خنده دار بود خانم من نیازی نمی بینم که زندگی شخصی خودمو اینجا بگم زندگی شخصی من اصلا به شما ربطی نداره ولی اینو میگم چون دلم برات خیلی میسوزه من خداروشکر کمالات زیاد دارم خواستگار هم بیشتر از اونی که بخوای فکرشو کنی داشتم و دارم که اگر واست بگم کف میری ولی کسی رو لایق و در حد خودم نمی بینم قصد ازدواج هم ندارم مثه بعضیا ندید بدید خواستگار هم نیستم سن و سال بالایی هم ندارم در ضمن در حال گذروندن دوره ی بازیگری هم هستم ببخشید نمی تونم بیش از این از زندگیم واست بگم همین واست کافیه. تو برو نگران خودت باش و کمبودای خودتو به من نسبت نده .تو کوچیکتر از اونی هستی که بخوای ارزش کار منو درک کنی از روی بیکاری نیست از روی علاقه و وظیفه که به عنوان هوادار دارم این کارو میکنم حتی از درس و زندگی میزنم ولی میام جواب شما رو میدم ارزش حامد بهداد نازنین خیلی بیشتر از این حرفهاست خــــــــــــــــیلی ... تا آخرین نفسم چه در دنیای مجازی چه در دنیای واقعی از ایشون به اندازه خودم حمایت میکنم شما هم هر جور دوست دارید درباره من فکر کنید مهم خداست که از نیتم آگاهه اما اجازه نمیدم در مورد ایشون کسی بد بگه . ولی تو نمی تونی درک کنی !!!منم به تو توصیه می کنم بری بچه داری و یا عروسک بازیتو کنی .شما و اون ناشناس که صدای حامد بهداد نازنین رو دوست ندارید ولی از روی بیکاری میاید اینجا و واسه من چرت و پرت می نویسید حالا فهمیدی کی بیکاره و داره حرص میزنه !!!!!!!!!!!شما.ضمنااااا دق کردی.

      • مجید

        ببخشید ملیکا خانوم اما من حق به رزا میدم .
        خیلی بهش میپرید .حامد بهداد و دوست داره در موردش نظر میده واین ایرادی نداره بار اول هم شما بی احترامی کردید.

      • roza

        مرسی مجید جاان _ .ملیکا و ناشناس هم با بی احترامی و بی ادبی شخصیت خودشونو به منصه ظهور گذاشتن .من دیگه با آدمهای بی ادب که شعور حرف زدن درست رو یاد نگرفتم بحث نمی کنم ..افکار غلط ذهن خودشونو به من نسبت میدن بذار اینقدر بگن تا خسته تر بشن.حرفهای بی ربط اینها برام مهم نیست اصلا مهم نیست .

      • بدون نام

        مجید جان احیانا شما همون رزا نیستی

      • ناشناس1

        تو چون نمی تونی از خودت دفاع کنی به اسامی مختلف کامنت میزاری! زیادی حرص نخور پیر میشی

      • فرزانه 1370

        رزای جوگیر جوگیر جوگیر

      • مجید

        خیر بنده خانم رزا نیستم
        خیلی ناخوشی ناشناس شما

      • roza

        من نیستم هرجور دوست فکر کن البته خیال خام خودت. آی پی ها مشخصه .من عمرااااا کم نمیارم اگر نمی تونستم از خودم دفاع کنم اصلا نظر نمیذاشتم پس واسه خودت چرت و پرت نگو خیلی خوب از خودم دفاع کردم.واسه من دیگه نظر نذاراینقدر م زور نزن دیگه بیش از این جوابتو نمیدم .با توهماتت پیش از پیش خوش باش.

      • فرزانه1370

        بچه ها ولش کنین جوابشو ندین محلش نزارین ول میکنه

      • Melody

        کشتی مارو با حامد بهدادت رزا جان بسه دیگه عزیزم

      • Melody

        راستی رزا عزیزم با اسمه مجید نظر نده ضایع است گلم.

      • roza

        خانم من مجید نیستم آی پی بنده مشخصه حالا هر جور دوست داری فکر کن اصلا فکر شما برای من اهمیتی نداره .

      • roza

        ملودی عزیز من مجید من نیستم ....

      • roza

        من همیشه فقط با اسم خودم نظر میذارم .
        مجید هم من نیستم ...آی پی بنده مشخصه.

      • فرزانه1370

        خب از یه کامپیوتر دیگه نظر گذاشتی دیگه!!!!!!!!!!!!!!

      • Diana

        باشه دیگه خیلی خب فهمیدیم اصلا بهترین بازیگر دنیا و خواننده جهان بس کن دیگه خستمون کردی

      • مینا72

        رزا جان کوتاه بیا عزیزم.اعصاب همه رو بهم ریختی.تمومش کن دیگه

    • سمي

      roze عزيزم كافيه ديگه
      همه فهميديم شيفته حامدي بسه
      حامد واسه شما ستاره آسمان ها و واسه ما و بعضي دوستان هيچي جز يه صداي گوشخراش نيست
      من خنديدم او خنديد من خنديدم
      همش ادا و تظاهر

      پاسخ ها

      • roza

        حامد بهدادنازنین اصلا ابدا اهل ادا و اصول نیست
        یه آدم تماما شورو هیجان بدون ذره ای اغراق و تظاهره ... (سرشار از شــور و شـــعور و غيـــرت و احســاســات است ).
        صداشم دلنشینه خیلی هم خوب و عااالی میخونه ...خیلی ها با من هم عقیده هستند .
        شما گوش نده کسی اجبارتون نکرده.

      • roza

        حامد بهداد نازنین به معنای واقعی کلمه انسانیت ,و صداقت داره و قبل از اینکه هنرمند بزرگی باشه انسان بزرگی بوده و هست
        حامد بهداد خودش است اهل ادا و اصول نیست و این حسن بزرگی است و من از ایشون فقط قشنگی و خوبی یاد گرفتم هرچقدر هم هواداری کنم بخدا بازم کمه .... .در ضمن حامد بهداد سرمایه بی حد و حصر برای سینماست مخاطب و سینما مدیون حامد بهداد هستند چون بهداد به تنهایی و با توانایی خودش سطح سینما و بازیگری رو ارتقا بخشید.شما هم اینقدر بی انصافی نکنید و منکر کمالات .توانایی و بزرگی حامد بهداد نشید.

      • roza

        در ادامه کامنت قبل باید بگم که نمی تونید منکر بشید!!!!!!!!!!!!!!چون حقیقت انکار ناپذیره.....پس اینقدر حرص نزنید.
        البته می دونم حقیقت به مذاق شما خوش نمیاد....

      • roza

        در ضمن حامد بهداد به شدت محبوبه و پرطرفداره ......

      • بدون نام

        بابا چرا این بچه ها این جوری شدن

      • سمي

        roze عزيزم كامنتات خيلي طولاني بود وقت نميكنم بخونم ولي خودتو ناراحت نكن چون نظر ما عوض نمي شه

      • roza

        خودمو ناراحت نمی کنم بلکه براتون تاسف میخورم

      • roza

        خطاب به سمی عزیز.آدم خفته رو میشه بیدار کرد اما به بیدار شدن کسی که خودش را به خواب زده امیدی نیست ...امثال شما خودتون به خواب زدید...........تاسف ......تاسف .....تاسف همین.

      • بدون نام

        سمی جون این رفتارها مال سن بلوغ رزاست طبیعی هست بزرگ میشه به کارای الانش میخنده

      • بدون نام

        بهداد نظرای رزا رو بخونه حالش بهم میخوره.ی آدمم اینقد از خودش تعریف نمیکنه....شورشو در اورده این دختره......اه

      • roza

        لطفا شما از جانب حامد بهداد نازنین نظر نده ایشون یه آدمه باسواد و با درک و شعور بسیار بسیار بالا هستند شما خودتو با اایشون مقایسه نکن. شما احساس بزرگی کاذب بهت دست داده سعی نکن با کوچیک نشون دادن دیگران خودت بزرگ نشون بدی .نیازی هم به اظهار نظر شما ندارم.با توهماتت خوش بااااش .

      • فرزانه1370

        این رزا خودشم اهل تظاهره...

      • roza

        ناشناس بسه لازم نیست با یک اسم دیگه کامنت بذاری حرفهات برای من ذره ای ارزش نداره .....نمیخوای یک کوچولو به خودت رحم کنی !!!!

      • roza

        مواظب حرف زدت باش درست صحبت کن .

      • roza

        بیکارید برید جای دیگه وقت بگذرونید....هر کسی با طرز صحبت کردنش شخصیت خودش رو نشان میدهد از کوزه همان تراود که در اوست شما هم شخصیت خودتونو نشون دادیدحیف زمان که من صرف جواب دادن به چرت و پرتای امثال شما کنم. بهتر به حااال خودتون تاسف بخورید همین .....

      • Melody

        رزا جان حالمون بهم خورد بسه دیگه خوب ما ازش خوشمون نمیاد.

      • مینا72

        رزا جون یه نگا به کامنت ها کن همش نظر توئه.باشه اصلا حامد بیسته ول میکنی یا نه؟؟؟؟

    • zahra seven

      بعضیا بهتره برن دنبال این اهنگای خز بعد میان اقای بهداد رو مسخره میکنن سبک داریم تا سبک دوستان محترم

      پاسخ ها

      • roza

        عزیزم کسانی که توهین کردند فقط کوچیکی خودشونو نشون میدن و اینکه لیاقت ندارن.
        وگرنه از ارزش انسانی و هنری حامد بهداد نازنین ذره ای کم نمیشه ..

      • ناشناس

        تو چند سالته عمو جوووووووووووون ؟؟؟؟برو بازیتو کن آفرین

      • ناشناس

        منظورم به زهرا بود عمو جون برید بازیتونو کنید

      • بدون نام

        هم برای زهرا و هم رزا متاسف هستم معلومه با این طرز فکر سن شما نباید بیشتر از 13 باشه

      • zahra seven

        لازم نمیبینم جواب آقا یا خانوم ناشناسو بدم تو بهتره بری ساسی مانکن گوش بدی هه هه

      • roza

        تاسف واسه خودت نگه دار خرج خودت کن که خودت نیازمند تاسف هستی البته تاسف مارو هم بهش اضافه کن دوبرابر واسه خودت تاسف بخور....من که بچه نیستم به خودم و طرز فکر خودم و امثال خودم هم بیشتر از اون چیزی که فکرشو کنی افتخار می کنم.در حدی نیستی که در مورد حامد بهداد نازنین و طرفدارش که من باشم بخوای اظهار نظر کنی. بهتره یه فکری واسه سطح تفکر پایین خودت کنی جوابت هم همون که دادم احساس بزرگی می کنی از نوع کاذبش طفلک .

      • بدون نام

        شما هم برو صدای گوش خراش حامد بهداد گوش کن که هیچی از موسقی نمیدونه

      • roza

        صداش بسیار بسیار ...دلنشینه و ما بارها و بارها گوش میدیم و لذت میبرم.
        در زمینه موسیقی هم سر رشته و آگاهی داره .
        اونی که درک و شناختی از موسیقی نداره شما هستی بروووووصدای مسخره ساسی مانکن رو گوش بده و در مورد همون ساسی مانکن اظهار نظر کن چیکار میشه کرد درکت در همین حده.

      • roza

        ناشناس نظرتو واسه خودت نگه دار که فقط زاده ی خیالات خودته و بدرد خودت میخوره...ها ها ها.

      • roza

        توئی که صدای بسیاردلنشین حامد بهدادرو به خیال خام خودت گوشخراش تلقی می کنی و نمی تونی صدای خوب و دلنشین رو از گوشخراش تمیز بدی موسیقی رو نمی شناسی پس بهتره در مورد حامد بهداد اظهار نظر نکنی .حامد بهداد نازنین درک و شعور بسیار بسیار ...بالایی داره موسیقی رو هم خوب میشناسه .

      • فرزانه1270

        بچه ها ولش کنین جوابشو ندین محلش نزارین ول میکنه

      • مهناز

        اینقدر کل کل کردین بنده خدا فرزانه 1370 هزار سال پیر شد
        الان شده 1270.بابا بسه دیگه.بخدا منم حامد بهداد رو دوست دارم ولی این راه صحیح جانبداری نیست.محترم باش دوستم

      • roza

        عزیزم من محترم هستم بهتره از ابتدا یه نگاه به کامنتا بندازی متوجه بشی چه کسانی رعایت ادب و احترام رو نکردند.ضمناااااا مطمئنی هوادار جناب حامد بهداد نازنین هستی ؟؟؟!!!!من که شک دارم شما کلمه عووق و مسخره و ادا و... می بینی و هیچ واکنشی نشون نمیدی !!!!هر حرفی که فقط و فقط لایق خودشونه به حامد بهداد نازنین این انسان و هنرمند شریف و دوست داشتنی نسبت میدن بعد شما سکوت میکنی و منو متهم به بی احترامی میکنی !!!!!!بیخشیدا ولی من مثه شما نیستم که در برابر توهین و بی احترامی سکوت کنم .شما هم هرجور دوست داری جانبداری کن.

      • roza

        ضمنامهناز جان شما هرجور دوست داری جانبداری کن.موفق باشی.

      • مهناز

        دوست نازنینم.حامد بهداد رو دوست دارم برای ایشون هم خیلی احترام قائلم.اینو در نظر داشته باش اگه میخای وجه خوبی از ایشون بجا بزاری برای کسانی که باهاشون آشنایی ندارن یا کمتر آشنایی دارن بهتره نوع دیگه ی رفتار کنی.جواب ناسزا رو با ناسزا نمیدن اگه کمی صبوری در پیش بگیری و نکات خوب و مثبت این هنرمند رو یادآوری کنی مطمئن باش تعداد آبی های این صفحه بیشتر از قرمز ها خواهد بود.در اینصورت آقای بهداد هم افتخار میکنه چنین حامیانی داره

    • رنگارنگ

      من از مدیری خوشم میاد هم از صدای مدیری به بقیه کار ندارم. ولی از حامد بهداد متنفرم هم از صداش هم از خودش....خیلی مغروره...........

      پاسخ ها

      • roza

        خب خوشت نیاد این نظر شماست و اهمیتی نداره پس نظرتو واسه خودت نگه دار . اتفاقا حامد بهداد نازنین خودش صداش بازیهاش خاص متفاوت فوق العاده جذاااب و دوست داشتنی هست .

      • ناشناس 2

        رنگارنگ چه بد سلیقه :((

      • zahra seven

        منم مهران مدیری رو دوست دارم از اهنگاشم خوشم میاد رنگارنگ جون

      • roza

        رنگارنگ شما چه قدر با اطمینان میگی حامد بهداد مغروره!!!!!!!!
        چون تو مصاحبه هاش میگه من بازیگر خوبی ام یعنی مغروره؟؟؟؟
        به قول رضا کیانیان اصلا این تواضع منظورتون چیه؟ والا که حامد بهداد در برخوردش با مردم تو مراسما تو خیابون و...یکی ازخاکی ترین و متواضع ترین بازیگراست..
        حالا من نمیدونم شما ها غرور رو از توی مصاحبه با چند تا مجله فهمیدید یا ...؟؟ حامد بهداد نازنین از معدود آدمهاییه که خوب بودن خودشو فریاد میزنه و میگه . براش مهم نیست چه فکری کنن بقیه. مثل من. به نظرم آدمایی که عزت نفس کمی دارن یا به خودکم بینی دچارن یا شاید از حسادت رنج میبرن تحمل همچین آدمایی رو ندارن .

      • بدون نام

        رزا خیال کردی من نمیدونم تو همون ناشناس 2 هستی خیلی تابلویی بابا

      • فرزانه1370

        حرف زدنشو دیدین
        مثل دهاتیا حرف میزنه حامد بهداد
        ادا و تظاهر...

      • roza

        ناشناس اینقدر زوز نزن من دیگه با تو بحث نمی کنم جوابت هم نمیدم حالا اینقدر برای خودت نظر بذار تا ...!!!برو یه جای دیگه با یکی در حد خودت وقتتو بگذرون چون می دونم بیکار هستی شدید.....
        من خیال نکردم بلکه مطمئنم که تو خیلی فکر بسته ای داری فکر و حرف امثال تو برای من بی ارزشه. فقط یک مشت حرفهای خاله زنکی بدون ذره ای استدلال و منطق زدی همین ... تو خیال کن ناشناس 2 و مهسا منم چیکار میشه کرد درکت در همین حده دلتو به همین حرفهای پوچت خوش کن کمبود جواب همینه دیگه کم که میارن حرف بی ربط میزنن.بیش از این تهی بودن خودتو به رخ نکش برای منم نظر نذار حیف چشمهای قشنگ من که نظرات سخیف تو رو بخونه .

      • roza

        اوه اوه بدجوری داری حرص میزنی و عذاب میکشی ها .
        حامد بهداد نازنین خیلیم قشنگ حرف میزنه عاااالیه عاااالی از هر لحاظ به شدت بی نظیره رسماااااا یه دونه است اصلاااا و ابدااااا اهل ادا و اصول نیست .برای سطح فکر پایینت متاسفم فرزانه ناشناس .
        حرف زدن خودتو دیدی !!!تو بهتر ه حرف زدن خودتو درست کنی کوچولووووو و در مورد بزرگی مثه حامد بهداد نازنین هم اظهار نظر نکن. خجالت نمیکشی اینقدر چرت و پرت میگی !!!...

      • roza

        حامد بهداد نقطه متضاده دغل بازی و.. است
        صادقانه بودن رفتار و صحبت های حامد بهداد نازنین از واضحم واضحتره ,جناب بهداد انقدر بزرگه که تو ذهن شما و امثالهم نمیگنجه .
        از سر حسادت و تنگ نظری مثه خاله زنکا پشت سر حامد بهداد نازنین که در انسانیت و صداقت هم بی نظیره حرفهای بی اساس میزنی......... دنیا دنیا برات متاسفم

      • فرزانه1370

        دوستان اگه تو عکس نگاه کنن غرور بهداد رو میبینن
        رزای اینایی که میگی همش خودتی!!!!!!
        متوجه هستی که!!!!!!!

      • فرزانه1370

        در ضمن من ناشناس نیستم خنگ
        یه بار دیگه به من تهمت بزنی من میدونم و تو
        فهمیدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      • فرزانه1370

        من فقط طرفدار ناشناسم که ازش دفاع میکنم
        مثل تو نیستم که با همه اسمی نظر بدم
        حتما خودت همینطوری هستی که همه ردو اینجوری فرض میکنی
        با من دهن به دهن نشو
        من مثل ناشناس نیستم که هیچی بهت نگم
        درست مثل خودتم...

      • roza

        برو خدا روزیتو جای دیگه بده .ببین نظرات من به تو هیچ ربطی نداره من برای من اینقدر نظر نذار بار آخرت باشه فهمیدی وگرنه اینبار من می دونم با تو !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!بای

      • roza

        خنگ که کاملا برازنده خودته آدما وقتی کم میارند توهین و بی احترامی می کنند حکایت امثال توئه کوچولووو.شخصیتتو نشون میدی ...... اصلا نظرات من به تو چه ربطی داره که هی حرص میزنی و خطاب به من کامنت میذاری !!!!دیگه برای من نظر نذار اینو بفهم!! چون من دیگه چرت و پرتای تورو نمی خونم.

      • roza

        بای با جوکات خوش باشی....

    • دکتر

      رزا جون شما خوب میشی عزیزم...
      کم الکی نیستی که برای خودت یه کامیون بووووقی...
      اینو یه متخصص اعصابو روانداره بهت میگه...
      با تشکر از برترینهای عزیز که این فرصتو در اختیار من گذاشت 0:

      پاسخ ها

      • roza

        من به حامد بهداد و حرفهام ایمان دارم .....و به خودم افتخار می کنم که هوادار و دوستدار جدی انسان و هنرمند بزرگ و دوست داشتنی حامد بهداد هستم ....تا دنیا دنیاست هم میگم حامد بهداد به شدت بی نظیره و بهترین و حقیقت غیر این نیست .نظرات آبکی انسان کوچک و متوهم چون شما که با واقعییت مشکل دارید هم اصلا و ابدا برای من اهمیتی نداره پس اینقدر حرص نزن بابا .

      • بدون نام

        یعنی امید هست رزا و زهرا خوب بشن اقااااااااااااااااای دکتر!!!!!!!!!!!
        ما امیدمون به شماستا تحملون زیاده بگو واقعیتو

      • roza

        تو فقط تو توهمات خودت دکتر هستی طفلک ..............................خدایا شفا ی عاجل.

      • roza

        ناشناس امان از جهل و کوته فکری ....خدا شما و اون دکتر خیالی رو شفا بده.

      • roza

        مزه پرونیت هم بیجاست ناشناس .

      • بدون نام

        رزا جون حرص نخور جوشات میترکه

      • بدون نام

        اقای دکتر دستم به شلوارت یه مریض دیگه به مریضات اضافه شد مهسااااااااااا هم ویزیت کن من فقط امیدم به شماست راستی حال رزا داره خراب تر میشه زود تر یه کاری بکن

      • ناشناس1

        این رزا خوب شدنی نیست اصلا ولش کنید به حال خودش

      • بدون نام

        ببخشید دکتر جوووووووووووووووووووونم میشه راجب بعضی از ادما برامو توضیح دهید و راهای درمان هم بازگو کنید

      • roza

        ناشناس خیلی بی جنبه و لوس و بی مزه هستی جمع کن این لوس بازی رو !!!! تنها هنرت فقط لوس بازی و مزه پرونی بیجاست
        من دعا رو برای شفای شما کردم . در شأن من نیست که با آدمی که طرز صحبت هنوز بلد نیست و ادب و احترام سرش نمیشه بیش از این بحث کنم با توهماتت خوش باش.
        ضمناااا مشکل شما با این حرفها حل نمیشه بهتره به فکر چاره اساسی باشید.

      • roza

        دکتر خیالی لابد خودت هستی فکر کنم با اسمهای مختلف کامنت میذاری ..............ضایع.

      • بدون نام

        عزیزم شمایی که با اسمای مجید ناشناس2 میای نظر میزاری ما نیازی به اینکارا نداریم

      • فرزانه1370

        خودت ادب و احترم سرت نمیشه رزا
        درست حرف بزن

      • roza

        خودتو خیلی ضایع کردی ناشناس ....حتی جرات نداری اسم واقعی خودتو بگی !!!آخه تو که باشی که بخوای در مورد من اظهار نظر کنی...!!! برو خدا روزیتو جای دیگه بده حرفهای پوچت هم واسه خودت نگه دار خریدار نداره فقط بدرد خودت میخوره .

      • فرزانه1370

        معلومه کی بیکاره
        خودت از همه بیشتر نظر گذاشتی رزا

      • roza

        آی کیو من طرفدار حامد بهداد نازنین هستم بی نهایت هم دوستش دارم از روی علاقه و وظیفه که به عنوان طرفدار دارم کامنت میذارم.ولی شما که طرفدار حامد بهداد نازنین نیستی میای با اسمهای مختلف کامنت میذاری!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! حالا فهمیدی کی بیکاره !!!!!!!!!!شما . خدا شفای عاجل به شماها عنایت کنه......... واقعا مشکل دارید.

      • roza

        در ضمن جواب ابلهان خاموشی است .بـــــــــــــای .
        حالا اینقدر کامنت بذار فقط خودتو خسته میکنی من که برای حرفهات ارزشی قائل نمیشم.

    • اميد

      اگه مردم كمي سواد و درك موسيقي بالايي داشتند مشكل موسيقي اينقدر جدي نميشد كه هر كسي با نيم چه صدا و رو حساب شهرت بزنه زير خوندن بدون اينكه براي موسيقي زحمتي كشيده باشه يه عده هم رو حساب شهرتش رابه راه قربون صدقش برن و آلبوماش فروش چند مليوني داشته باشه اونوقت هنرمندا و موسيقيدانايي كه عمرشون و تو اين راه گذاشتند گوشه ي خونه خاك بخورن ....اگه به قول آقاي رويگري در كشوراي ديگه كسي اينكار و ميكنه اونا از بچگي تعليم موسيقي و سلفژ ديدن علاوه بر اين براي تفنن اين كارو ميكنن اون جا هرچيزي سرجاي خودش قرار داره.

      پاسخ ها

      • roza

        چرا ما عادت کردیم همدیگر را محدود کنیم کی گفته یه فرد فقط باید تو حرفه ی خودش فعالیت کنه؟!!!!هنرمند میتونه عرصه های دیگر از هنرو تجربه کنه کسی جای کسی رو تنگ نمی کنه .
        بازیگر با ورودش به عرصه موسیقی خودش را محک میزنه اگر موفق بود ادامه میده اگر هم موفق نبود همان جا ادامه کار را قطع می کند
        منشاء و اصل هنر یکی است و هنرمندان می‌توانند عرصه‌های دیگر هنر مانند نقاشی، طراحی، موسیقی و... را تجربه کنند، البته همه اینها بسته به این است که چقدر بتوانند در آن عرصه ماندگار شوند، مهم ماندگاری است.حامد بهداد صدای خیلی خوب و دلنشینی داره استعداد و توانایی داره موسیقی رو هم خیلی خوب میشناسه .در ضمن موزیسین های حرفه ای که در این حیطه نظر کارشناسانه دارند هم بر این باورند که اگر حامد بهداد به طور جدی تر به کار موسیقی بپردازد از خیلی از خواننده ها حال حاضر قوی تر و صالح تره و بر این عقیده هم هستند که خیلی خوب میخونه و تمام اصول حرفه ای رو رعااایت می کنه ._در عرصه خوانندگی هم موفقه و درخشیده .حامد بهداد نازنین با ورودش به این عرصه کمک شایان توجهی به موسیقی و شناخت آن می کند ...سروچمان من. تاریک تاریکم .مثل یک کابوس. دارم میسوزم و گروه دارکوب و........همگی عاااااااااااااا لی هستن .این که میگی نیمچه صدا و به حساب شهرت نهایت بی انصافی شما رو میرسونه .شما هم لطف کن جمع نبند.

      • roza

        من شخصا حامد بهداد برای خودش دوست دارم نه بخاطر اون چیزی که شما گفتی این برداشت اشباه شماست که میگی به حساب شهرت قربون صدقه میرن. حامد بهداد واقعاااااااا تکه دومی نداره و نخواهد داشت .ضمنااااا هنرمندانی که خواننده میشن مسئول گوشه ی خونه خاک خوردن موسیقیدانانی که شما میگی نیستند.

      • roza

        حامد بهداد نازنین بی شک و تا ابد بــــــــــــــهترینه و لایق بهترین هاست .....

    • متانت

      رزا جان تا اینجا که من این صفحه رو خوندم 20 بار در مورد حامد بهداد نازنینت نظر گذاشتی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      پاسخ ها

      • roza

        خب عزیزم شما حالا با نظر گذاشتن من مشکلی داری!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • roza

        باید خدمتتون عرض کنم که آلبوم دارکوب فروش خیلی خوبی داشته و مردم به شدت استقبال کردند .درووووووود بی پایان بر حامد بهداد.

      • ناشناس1

        با خودت مشکل داریم رزا بس کن دیگه سرمون رفت اه اه اه

      • roza

        کامنتی که نوشتم آلبوم گروه دارکوب فروش خیلی خوبی داشت د رادامه کامنتی بود که خطاب به خانم فاطی گلی نوشتم.

      • roza

        ناشناس تو نظرات منو نخون... بعضیا واقعا مرض گیر دادن دارند نه احترام سرشون میشه نه بحث واستدلال

      • فرزانه1370

        اه حالا فکر میکنیم کیه این حامد بهداد که ارزش بحث داشته باشه!!!!!!!!

      • فرزانه1370

        بچه ها ولش کنین جوابشو ندین محلش نزارین ول میکنه

    • shahin

      حامد بهداد بازیگر خوبیه.در مورد صداش هم همینو بگم که شاید برای برخی آدم ها گوشخراش باشه ولی سبک خاص خودش رو داره.برای همین میتونه هوادارای خودشو داشته باشه..

      پاسخ ها

      • roza

        اون برخی که میگن گوشخراش حرفشون بی اساسه جوک میگن و واقعا مشکل دارند.
        صداااااااااااااای حامد بهداد نازنین اصلااااا گوشخراش نیست خیلی دلنشین و دوست داشتنـــــــــــــــیه واقعییت اینه .

      • Diana

        شاید به نظر تو زیباست اما به نظر خیلی ها زیبا نیست هرکی یه نظری داره پس نباید به نظر هامون بی احترامی کنی و بگی حرف هامون بی اساسه و مشکل داریم و به نظر تو واقعیت اینه که صداش عالیه برای ما واقعیت چیزه دیگست پس هی نظرت رو به دیگران القا نکن

      • roza

        شاید از نظر شما زیبا نباشه اما از نظر من و خیلی های دیگه صدای حامد بهداد نازنین زیبا و دلنشینه بهداد یک هنرمند تمام عیاره حقیقت هم غیر این نیست .کسی هم که صدا بهداد و به گمان باطل خود گوشخراش تلقی کنه مغرضه حرفش هم کاملا بی اساسه .کسی هم نظرشو به شما القا نمی کنه خانم_ حقیقت انکار ناپذیره امثال شما هم نمی تونید منکر حقیقت بشید.اصلا بحث با شماها بی فایده است
        خوش باشید.

    • فاطی گلی

      به نظرمن یه آدم ارزش اینهمه دعوارونداره نه خیلی نازنینه که ازش تعریف بشه ونه ماباید اینهمه بهش توهین کنیم حالا یه اشتباهی کرده خواننده شده شما جدی نگیرین!!!!!

      پاسخ ها

      • roza

        اتفاقا حامد بهداد خیلیم نازنین و دوست داشتنیه ....لایق ستایشهههههههههه.
        اشتباه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!خانم اینقدر بدون فکر حرف نزن که مثه الان کامنتت تبدیل به جوک نشه .... شما اصلا کی هستی که به خودت اجازه میدی بگی حامد بهداد اشتباه کرده !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!بهتر از خودت خجالت بکشی....
        حامد بهداد در عرصه بازیگری و موسیقی هم بسیار موفقه کار درستی هم کرد خواننده شد .... شما و امثال شما که سعادت نداشتین کنسرت دارکو ب برید اگر میرفتی میدیدی که مردم چه استقبال گسترده ای می کنند .در ضمن آلبوم دارکوب بخاطر حامد بهداد نازنین فروش کرد.....آهنگ تاریک تاریکم بیشترین آمار دانلود رو داشت _ یه عده آدم تنگ نظر و حسود فقط تنها هنرشون اینه که توهین کنند لیاقت ندارید .

      • مهساااااا

        احسنت به رزا . فاطی گلی واست متاسفم.
        آره واقعا تنها هنری که بلدن توهین کردنه اه اه.

      • roza

        کار خیلی خوبی کرد خواننده شد .هم صدای خیلی خوبی داره هم توانایی و استعداد داره موسیقی رو هم میشناسه تو کارشم درخشیده و بسیار موفقه .به کسی هم ربطی نداره................. شما می تونید گوش ندید.

      • بدون نام

        خدا به رزا شفای عاجل عنایت فرما

      • roza

        مرسی مهسای عزیزم.

      • roza

        من که حالم از عالی عالیتره ....
        دعا می کنم همه آدمای مریض (خصوصا اونایی که مرض روحی و فکری دارند حالشون خوب بشه و سر عقل بیان.آمین

      • بدون نام

        نچ نچ نچ این دختره رزا مشکلش از پایه!!!!

    • مهساااااا

      من با رزای عزیز کاملا موافقم .حامد واقعا نامبر وانه
      مرسی رزا جون

      پاسخ ها

      • roza

        خواهش می کنم عزیزم ...منم از تو دوست عزیز سپاسگزارم

      • ناشنلس1

        تو یکی دیگه ساکت رزا حالمون رو به اندازه کافی به هم زده تو دیگه بسته

      • بدون نام

        شما هم مثل رزا هنوز بچه ای اینشاالله زودتر بزرگشی

      • بدون نام

        مهسااااااااااااا نکنه شما همون رزایی

      • roza

        ناشناس نسوزی یهو.. حال منم از تنگ نظری و کوته فکری و بی ادبی شما بهم خورده .با زیاده گویی صفحات سایت رو سیاه نکن .بهت توصیه می کنم جای این همه انرژی که برای مثلا خوشمزگی بیجا و نظرات آبکی میکنی برای خودت وقت بزار و کمی ادب یاد بگیر و فکرتو بزرگ کن.جوابت همون بود که دادم ضمنا از روی حرفهای من کپی برداری نکن اینقدر هم تکرار مکررات نکن منم دیگه باهات بحث نمی کنم....

      • roza

        وای وای وای ...چه حرصی داره میزنه ناشناس یکی بگیره اینو کشت خودشو.......

      • مجید

        ناشناس این لحن شایسته صحبت با خانم ها نیست .ادبیات لمپنی جاش اینجا نیست .

      • roza

        حامد بهداد نازنین نامبـــــــــــــــــــــــــر وان و به شدت بی نظـــــــــــــــیره.

      • roza

        حامد بهداد نازنین نامبر وان و به شدت بی نظیره و در خوبی همتا نداره.

      • بدون نام

        رزا جاااااااااااااااااااااااااان حامد چند سالته

      • فرزانه1370

        نامبر وان!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        اووق

      • roza

        عوووق به خودت مودب باش بی ادب .من که می دونم ناشناس هستی خیلی بیکاری ببین با هر نامی هم کامنت بذاری من جوابتو نمیدم چون خیلی شخصیت کوچیکی داری برات دنیا دنیا متاسفم.حالا اینقدر کامنت بذار تا ...
        حامد بهداد نازنین ماهههههههه ماه بهترینه و حقیقت غیر این نیست .

      • roza

        شما فقط کوچیکی خودتون نشون میدید همین. از ارزش انسانی و هنری حامد بهداد نازنین ذره ای کم نمیشه .....حامد بهداد به شدت محبوبه و ما هم بی نهایت دوستش داریم تا ابدددددد .
        شما هم اینقدر زور نزن .

      • فرزانه1370

        من ناشناس نیستم چرا نمیفهمی
        ناشناس خودت بگو دیگه
        من نمیخوام به این دهن به دهن بشم

      • roza

        برای آخرین بار میگم خانم خداحافظ من حرفمو زدم به حرفهایی که میزنم ایـــمان دارم .حالا شما هی بیا نظر بذار لابد داغونی دیگه من میگم برای من نظر نذار باز میزاری....برو وقتتو یه جور دیگه بگذرون . فقط داری خودتو اذیت میکنی خود دانی.

    • بدون نام

      رزا جان تنها کاری که از دست من بر میاد اینکه دعا کنم زودتر شما زهرا خانوم و مهساااااااااا خوب شید یه سر برید امام رضا خیلیا جواب گرفتناااااااااااا

      پاسخ ها

      • zahra seven

        ناشناس عزیز فک کنم اشنا باشی ولی اسمتون رو نمیزاری خیلی واست مهمه که من چند سالمه یه سر بیا تو فال اختصاصی اونجا کامنتام هستش عزیزم خیلی خوبه به نظرا احترام بزاری منم فقط نظرمو دادم بای بای

    • بدون نام

      خدا کنه زودتر مهر بیاد این بچه ها برن سر درس مشقشون یه مشت بچه ریختن اینجا به جای نظر دادن دارن خاله بازی میکنن

      پاسخ ها

      • roza

        مثه خاله زنکا هی میای چرت و پرت میگی که چی !!!!!!!!!!فقط خودتو خسته میکنی و خودتو عذاب میدی همین_ نمیخوای یکم به خودت رحم کنی !!!!!!!!!!!! همه رو مثه خودت کوچیک فرض نکن هرچند متوهم هستی دیگه چه میشه کرد .......:))

      • فرزانه1370

        رزا تو داری چرت و پرت میگی1
        تو داری خودتو عذاب میدی2
        خودت متوهمی3
        هرچی خودت هستی به دیگران نسبت میدی 4
        خودتم میدونی5

      • roza

        ناشناس (فرزانه ) که کمبود جواب دارید و کم آورید میشه از روی حرفهای من کپی برداری نکنید بی جنبه .کسی اجبارتون نکرده که....معلومه که گر گرفتید بد جوررررررر.

      • فرزانه1370

        حالا به هیچکی گیر نداد که تو ناشناسی به مای بیچاره داره گیر میده
        چی از جون من میخوای تو؟

      • فرزانه1370

        بچه ها ولش کنین جوابشو ندین محلش نزارین ول میکنه

      • roza

        حالا ناشناس یا فرزانه یا هر کس دیگه ای برای من نظر نذار اپ .حالا به تو چه ربطی داره که هی میای حرص میزنی و برای من کامنت میذاری .اینقدر کامنت بذار تا خسته تر بشی .

      • ناشناس1

        فرزانه 1370 عزیزم محلش نزار در کل رزا تعطیله! بیکاره ولش کنید به حال خودش خوب میشه به امید خدا

      • فرزانه1370

        میدونم عزیزم
        دیگه محلش نمیزارم

      • roza

        ها ها چقدر خندیدم شما دوتا انگار یک روحید در دو بدن خدا به هم ببخشتتون. کاملا فهمیدم چقدر به جلز ولز افتادید بوی سوختن از صفحه مانیتور به مشامم رسید .شما به فکر این باشید که روح خودتون سالم کنید .شما بخدا مشکل دارید.در ضمن اونی که تعطیل و بیکاره شمایی یه نگاهی به وجود خودتون و کلماتتون بندازید تا متوجه منظورم بشید. خیلی خوشحال میشم انسان های کوچکی چون شما دیگه واسه بنده نظر نذارند.....گفتم که حرف صد من یه غاز شما که فقط لایق خودتونه برای من اهمیت و تاثیر نداره خدا روزیتون جای دیگه حواله کنه با اوهام خود خوش باشید تا اموراتتون بگذره .

    • khatere

      چتونه شماهاااا.آدم که تا این حد بچه نمیشه زشته بخدا اگه دو نفر تعصب بیجا دارن یا دارن بچگیشونو نشون میدن شمام که نباید مث اونا حرف بزنیدو رفتار کنین.ولشون کنید

      پاسخ ها

      • roza

        خانم لطف کن تو فقط نظ ر خودتو بگو و در مورد بنده بدون فکر و تحقیق حرف نزن . .من الکی از کسی حمایت و یا تعریف تمجید نمی کنم این تعصب بیجا نیست طرفداری من با شناخت کامله حامد بهداد فوق العاده و بهترینه و این به من خیلی وقته ثابت شده منم حقیقت رو میگم حامد بهداد نازنین به معنای واقعی کلمه لایق ستایشههههههههههه_.یه عده آدم بیکا ر نمونه اش ناشناس تو این سایت شخصیت کوچیک و سطح فکر پایین خودشونو به منصه ظهور گذاشتن در شان من نیست که آدمای کوچیک بیش از این بحث کنم.

      • فرزانه1370

        حرف که منم بلدم بزنم
        مهم اینه که حرفات چرت و پرته رزا

      • roza

        جوابت همون بود که دادم فرزانه یا همون ناشناس که بدجوری داری حرص میزنی حرف شما از چرت هم چزت تره .حالا اینقدر کامنت بذارید تا خسته تر بشید خوش باشید با جوکاتون

      • roza

        حتی کامنتاتم دیگه نمیخونم حیف چشمهای قشنگ من که حرفهای بی ارزش امثال شمارو بخونه .

      • roza

        مطمئنی حرف بلدی !!!!!!!!!!..........توهم تا کجا.

      • فرزانه1370

        صدبار گفتم من فقط طرفدار ناشناسم
        من یکی دیگه ام ناشناس نیستم
        ایها الناس

    • بدون نام

      این مهسااااااااااااا مجید ناشناس 2 همون رزا هستن فقط کافیه به زمان کامنت گزاریشون نگاه کنید

      پاسخ ها

      • roza

        من مثه تو نیستم ناشناس که با اسمهای مختلف کامنت بذارم آی پی من مشخصه .اینقدر بدون فکر حرف نزن که مثه الان شرمنده نشی دیگه هم برای بنده نظر نذار چون من با تو دیگه بحثی ندارم خیلی سطح فکر پایینی داری.متااااسفم

      • فرزانه1370

        زمان کامنتاشون تقریبا مثل همه
        طرز حرف زدنشونم مثل همه

      • فرزانه1370

        و این که من ناشناس نیستم به خدا به ابالفضل قسم من ناشناس نیستم

    • فاطی گلی

      roza جان فعلاکه کامنتهای شما جوک شده خودت متوجه نیستی عزیزم.خیلی سطح پایین حرف میزنی داری به همه توهین میکنی یکم رعایت کن هرکس هرنظری داره میزاره وشمابخاطر تعصب بیجا...واقعا واسه ی چی؟من هدفتو نمیدونم اما یکمی هم به نظردیگران احترام بذار

      پاسخ ها

      • roza

        چشمهاتو باز کن یه دور کامنتارو درست بخون ببین کی توهین کرده بعد بیا اظهار فضل کن . من با استدلال حرف زدم اما کامنت تو جوکی بیش نیست یه نگاه به کامنت خودت و ناشناس دو _سه نفر دیگه بنداز سطح پایین برازنده حرفهای شماست نه من. همه رو مثه خودت نبین جانم ...ضمنا من کاری به نظرات دیگران ندارم و نظری هم والا نمی بینم یک مشت توهین مسخره بازی و حسادت می بینم پس انتظار نداشته باش که ساکت بشینم
        هدفم به خودم مربوطه نه به شما بهتره سرت به کار خودت باشه ضمنا کامنتی که خطاب به ماکسیموس نوشتم یه دور بخون تا توجیه بشی .
        تعصب بیجا نیست علاقه و وظیفه است لطف کنید مسائل رو مصادره به مطلوب خودتون نکنید
        تحقیر شدن !!!!!!!!!!!!!!!اپس شما معنی تحقیر شدن رو نمی دونی!!! میگم جوک میگی قبول نمی کنی و بهت بر میخوره .خانم پیداست که چه اشخاصی حرص میخورند وتحقیر و ضایع شدند.من به هیچ وجه احساس حقارت نکردم و نمی کنم و هرگز تحقیر نشدم و نمیشم بلکه بسی افتخار می کنم . شما هم نظرتو واسه خودت نگه دار چون به جز خودت هیچ جای دیگه خریدار نداره .حامد بهداد نازنین خیلی خیلی خیلی..ارزش داره چون انسان و هنرمند به معنای واقعی است _ شخصیت بزرگوار و مهربونی هم داره به گردن همه حق داره _من بسی افتخار می کنم که تا ابد دوستدار انسان و هنرمندی هستم که واقعاااا ارزششو داره پس تاسف شخص شما برای من اهمیتی نداره.

      • فرزانه1370

        بچه ها ولش کنین جوابشو ندین محلش نزارین ول میکنه

      • roza

        پس دیگه واسه من نظر نذار ....من علاقه ای به نظرات تو ندارم در ضمن دیگه ام نظراتو نمیخونم
        نظرت فقط بدرد خودت میخوره .حیف زمان که من صرف جواب دادن به امثال شما کنم .

    • فاطی گلی

      کاملامشخصه کی نیاز به تاسف داره قصد دعوا ندارما ولی نمیتونم چیزی هم نگم مخاطبم هم شخص خاصی نیست اما به نظرمن زیاد حرص نخورین علایقتونو واسه خودتون نگه دارین ازکسی پوشیده نیست که یه بازیگر چه بهدادباشه چه کس دیگه ارزش تحقیرشدن نداره

    • یلدا

      هر کسی نظرات شخصی خودش رو داره بسته دیگه واقعا این صفحه خسته کننده بود

    • khatere

      شان آدم به سنجیده و متین و کم حرف زدنشه نه پر حرفی و دهن به دهن همه رفتن این نشان از سن و شخصیت پایین آدم داره من کاری به شما و این آقای خواننده و صداشون ندارم فقط میدونم با گزافه گویی هم شخصیت خود آدم وهم شخصیت فرد محبوب میاد پایین.

      پاسخ ها

      • roza

        عزیزم من نه دهن به دهن شدم و نه گزافه گویی کردم .....امثال ناشناس گزافه گویی می کنند و شخصیت کوچیک خودشونو نشون دادند در شان من نیست که بیش از این جواب آدمای کوچیک مثه ناشناس رو بدم.

      • ناشناس به توان بینهایت

        +++++++++++ به توان 10000000000

      • roza

        من دیگه با ناشناس که با اسمهای مختلف کامنت میذاره بحثی ندارم...با حرفهای پوچی که میزنی خوش باش ناشناس.

      • فرزانه1370

        بچه ها ولش کنین جوابشو ندین محلش نزارین ول میکنه
        این رزا داغونه
        خود درگیری داره

    • فرزانه1370

      این آدما خودشون مشکل دارن
      مثل همون بهداد که مشکل داره
      هرچی هم بگی بازم حرف خودشونو میزنن چون مشکل دارن
      این رزا هم که عقده ایه
      بهش حق بدین میخواد خودشو خالی کنه

      پاسخ ها

      • roza

        کافر همه را به کیش خود پندارد کمبود شما داری فرزانه یا همون ناشناس ...........بای

      • roza

        تو فقط از روی حرفهای من کپی برداری می کنی بابا جان اینقدر زور نزن وقتی جوابی نداری .کاملا مشخصه ناشناس هستی چقدر اخه تهی بودنت رو به رخ میکشی . شما مشکل داری از نوع اساسی به فکر چاره اساسی باش .خدا روزیتو جای دیگه بده .

      • roza

        باز هم میگم آدم بیکار با جوکات خوش باش .
        صفات خودتو به دیگران نسبت نده .
        دیگه هم واسه بنده نظر نذار کوچولووووووو برو یکم بزرگ شو.....

      • roza

        واسه ی دیده شدن نیاز نیست حتما دیگران رو کوچیک کنی...هرچنددیگران با این کارای تو کوچیک که نمیشن هیییییییییچ بزرگترم میشن اینقدرر حرص نخورید.یه خورده برین خودتونو برزرگ کنین و بدون اطلاع این دهان رو باز نفرمایین....من دیگه نظرات شما رو نمیخونم چون صد من یه غازه حالا بیا هی بنویس بنویس......خیلی دلم برات میسوزه خیلی.

      • roza

        این انرژی که اینجا میذاری و اینقدر حرص میخوری و عذاب میکشی صرف خودت کن و بزرگ شو خصوصا فکرتو بزرگ کن ....با اسمهای مختلف کامنت میذاری که چی !!!!!!!!!!!!مثلا میخوای وقتتو بگذرونی طفلکی. مشخصه که کی داره خودشو خالی میکنه !!!!شما خودت عقده و کمبود داری فکر می کنی همه هم مثه خودت هستند!!!!برو خدا روزیتو جای دیگه بده .با زیاده گویی هات صفحات این سایتو بی خود و بی جهت سیاه نکن. بـــــــــــــای.

      • roza

        تو متوهمی منم فقط به اوهامت میخندم....ها ها ها

      • roza

        به جلز ولز افتادی ......کوچولووووو .معلومه

      • roza

        نادون :) :) :) بای.

      • ملیکا

        رزا تو دیگه شورشو در آوردی فکر کردی کی هستی؟چرا به زور میخوای نظراتت رو به دیگران القا کنی آخه انسان/ آدم باش بسته دیگه چقدر به این و اون گیر میدی دست از سر فرزانه هم بردار. من دوست ندارم با تو دهن به دهن بشم در کل حواست رو جمع کن!!!

      • فرزانه1370

        ممنون ملیکا جون و ناشناس 1
        مگه شماها به دادم برسین

      • roza

        ملیکا کافر همه را به کیش خود پندار تو بهتره واسه خودت نسخه بپیچی ...

      • roza

        ضمنااا شما هم حواستون خوب جمع کنید .
        منم علاقه ای به دهن به دهن شدن با شما ندارم چون برای خودم ارزش والایی قائلم ....خوبه این دهن به دهن به شما یاد دادم.

      • Diana

        به این میگن اعتماد به نفس کاذبببببب

    • کیانا

      تمومش کنید دیگه
      روزا جان عزیزم خواهش می کنم دیگه جواب اینارو نده .

      پاسخ ها

      • roza

        اوکی .. خانم عزیز فرزانه 1370 داره حرص میزنه مدام برای من کامنت مینویسه _نمی دونم به این چه ربطی داره .....!!!!!.در شان من نیست که با این افراد دهن به دهن بشم .تو کامنت بالا هم خطاب بهش زدم بــــــــــای بـــــــــــای.

      • بدون نام

        در ضمن من فرزانه نیستم

    • فاطی گلی

      توکه لالایی بلدی چرا خوابت نمیبره ؟تو خودت بیشتر از همه داری حرص میخوری و زور میزنی وجک میگی و عذاب میبینی و به جلز و ولز افتادی و........
      خیلی حراف وبی ادب هستی دیگه شورشو در اوردی بسه دیگه مگه بهداد پسر خالته؟ خجالت بکش بهداد خودشم دیگه حالش بهم میخوره از بس بهش گفتی نازنین و تعریفشو کردی این همه که داری ستایشش می کنی و فکر میکنی لایق ستایشه خدای خودتو ستایش کردی؟؟یکم به خودت بیا حداقل اگه بچه هم نباشی افکارت خیلی بچگانه است این موضوع نه تنها به من بلکه به همه ثابت شده

      پاسخ ها

      • roza

        خطاب به فاطی گلی و ملیکا وقتی نظراتتون خوندم از ته دلم فقط خندیدم خیلی خندیدم شماها هیچی بلد نیستید از روی حرف های من کپی برداری می کنید.... !!!!!!!طفلکا.معلومه تو کار م خیلی موفق بودم که اینطوری صداتون در اومده حیف که تصویرتون نیست خیلی دلم میخواست قیافه هاتون تو این لحظه می دیدم ای خدا .... برید یه لیوان آب بخورید خیلی دارید چرت و پرت میگید چقدر حرص و جوش میخورید گر گرفتید یعنی بد جورررررررررر....معلومه .خیال نمی کنم بلکه مطمئنم به معنای واقعی کلمه لایقه ستایشه .حسابی جا خوردید تا حالا طرفدار سرسخت مثه من ندیده بودید نه !!!!حالا ببیند تازه کجاشو دیدی این یه گوششه. گفتم که درک و شناخت شما خیلی پایین که باید به حالتون تاسف خورد ضما خودتونو به کوچه علی چپ هم نزنید حسادت تو وجود همه هست پس منکر حسادت نشو بچه جون. حامد بهداد جایگاه بسیار بالا , معتبری داره آدم موفقیه به شدت محبوب و پر طرفداره حامد بهداد نازنین یک انسان معمولی مثه کاربران این سایت نیست زمین تا آسمون با همه فرق داره
        هنرمنده معرف و مشهوره هواداراشم بیشمار هستن ..!!!بازیگر اول سینماست امروز که حضور اتفاقی او وسط یک روز عادی در یک سینمای شهر به ازدحامی غیر قابل کنترل و شکسته شدن شیشه سینما منجر میشود وقتی آمار فروش چند فیلم اخیرش نشان میدهد حضورش حداقل ضمانت بازگشت سرمایه فیلم هاست رسانه های جورواجور برای خبر و مصاحبه اش رقابت دارند در نظرسنجی های پیامکی انتخاب بازیگر محبوب مردم با اختلاف در رتبه اول قرار می گیرذ و موقع انتخاب بازیگر برای نقش های مختلف گزینه اول خیلی از فیلم ساز هاست به نظر می رسد دیگر بهانه ای برای شک و شبهه باقی نمانده است که بهداد نازنین بازیگر اول سینماست و این حقیقت غیر قابل انکاره .تو این ملک هر چه مشهور تر و محبوب تر باشید بخل وحسد دیگران بیشتر عود میکنه ..پس خواهشا این ادعا رو نداشته باشید که ایشون چه چیزی داره که دیگران بخوان بهش حسادت کنند..!!! همه چی داره شما بگو چی نداره بهداد به شدت بی نظیرههههههههه.....خیلی ها دلشون میخواد جایگاه حامد بهداد نازنین رو داشته ولی چون نمی تونند جایگاه رو بدست بیارند با حسادت و حرف های مفت سعی می کنند کمبودای خودشون جبران کنند و یه جوری خودشون خالی می کنند.بعدشم به شما هیچ ربطی نداره فضول میبرن همون جا که خودت می دونی ولی دلم واست میسوزه اینو میگم پسر خاله !!!!!!!!!!!!!! من حامد بهداد روازهمه عالم و آدم بیشتر دوست دارم پاک و صادقانه .برای دوست داشتن دل لازمه نه نسبت .یه مقدار اگر دایره شناخت و شعورتون ببرید بالا بد نیست .یک بار گفتم ولی انگار گوش شنوا وجود نداره !!!چشمها تون می بندید و بدون فکر می نویسید دقت کنید ببینید به ماکسیموس چی گفتم جای حامد بهداد نازنین نظر ندید آخه حامد بهداد نازنـــــــــــین کجا و شما کجا بچه جون!!!!!معلومه دیگه وقتی یک مشت بچه نظرات منو بخونند برداشت هاشون هم بچه گانه است دیگه فاطی هاها ....تو در جایگاهی نیستی که برای من تعیین تکلیف کنی پس شما و اون ملیکا هم حواستون خوب جمع کنید اصلا به شما چه ربطی داره که من حامد بهداد رو نازنین خطاب می کنم!!!!!!!!شما چرا جوش میاری !!!!!
        خانم دقیقا شما داری جوک میگی اینو همون بار اول بهت گفتم معلومه که داری حرص میخوری چرا حالا خودتو دیگه گول میزنی!!!! شما فقط خودتو عذاب میدی چون من گفتم که ایــــــــــــــــــــمان دارم و تا دنیا دنیاست رو حرف خودم که عین حقیقته هستم .............. پس نظرتو واسه خودت نگه دار خانم اخه خریدار نداره نظراتت ...........

      • roza

        جالبه ملیکا .ناشناس .فاطی در یک زمان مشخص کامنت گذاشتند .............
        فاطی گلی ملیکا این انرژی که اینجا میذاری و اینقدر حرص میخوری و عذاب میکشی صرف خودت کن و بزرگ شو خصوصا فکرتو بزرگ کن ...واسه ی دیده شدن نیاز نیست حتما دیگران رو کوچیک کنی...هرچنددیگران با این کارای تو کوچیک که نمیشن هیییییییییچ بزرگترم میشن اینقدرر حرص نخورید.یه خورده برین خودتونو برزرگ کنین و بدون اطلاع این دهان رو باز نفرمایین..........اینقدر زور نزنید و تکرار مکرارت نکنید چون حقیقت انکار ناپذیره.

      • roza

        شما خیلی فکرت بسته است راست گفتند جهان هرکسی به اندازه وسعت فکرشه یه ذر ه فکر تو بزرگ کن تا دنیا ت بزرگ شه این حرف رو در تاریخ 6/14 به ناشناس گفتم حالا به شما هم توصیه می کنم . ضمناا شما هم که هیچ حرف برای گفتن ندارید :)) دلتونو به همین جوکاتون خوش کنید .

    • فاطی گلی

      توکه بای بای کردی چراباز نظر میذاری؟ بسلامت رزاجان همگی خوشحال شدیم واقعا از نظرات زیبای شما نهایت استفاده رو بردیم

      پاسخ ها

      • roza

        به شما ربطی نداره که من چرا نظر گذاشتم نیازی به کسب اجازه از شما ندارم. تو علاقه عجیبی داری به خواب بزنی خودتو تا واقعیتهایی که به مذاقت خوش نمیاد رو باور نکنی............

      • ملیکا

        +++

    • فاطی گلی

      من فک میکنم آقای بهداد از این کارش خیلی پشیمون شده بیچاره!!!فقط نمیتونه جلو ملت اینو ابراز کنه ولش کنین دیگه طفلک سکته میزنه اونوقت عذاب وجدان میگیرین.

      پاسخ ها

      • roza

        ها ها نمی خواد ما رو سیاه کنی!!! اگر واست اهمیتی نداره چرا میای نظر میذاری_!!! کسی که واسش اهمیت نداشته باشه اصلا نظر نمیذاره پس .اونی که دچار عذاب وجدان شده و داره سکته می کنه شما هستید که نمی تونید موفقیت دیگران رو ببینید . .اونی که شورشو در آورده شما هستی من دفاع منطقی می کنم با دلیل صحبت کردم اما شما غیر منطقی صحبت می کنید کلاااا جوک میگید .....
        باز هم اشاره می کنم که از جانب حامد بهداد نازنین صحبت نکنید _حامد بهداد نیازی به تعریف من نداره خودش همه چی تمامه.مخالفت های شما هم چیزی از ارزش انسانی و هنری حامد بهداد نازنین کم نمی کنه.............کاری نکردم که خجالت بکشم باز هم اونیم که باید خجالت بکشه شما هستید نه من _خودتون اطلاح کنید اینقدر غیبت و حسادت نکنید به جای اینکه این جا وقتتو بگذرونی خدارو ستایش کن خانم .....ببین میشه اینقدر جوک نگی حداقل جوکتو واسه خودت نگه داره.نه تنها پشیمون نیستند بلکه آلبومشو به زودی بیرون میده و در پاییز هم گروه دارکوب اجرا داره حامد بهداد واقعااااا خوش صداست خیلی هم پر طرفداره .کسی شمارو مجبور نکرده که به حرفهای من گوش کنید مطمئنم اگر حرفهای من بچه گانه بود اینجور به مذاق شما ناخوشایند نمیومد و اینگونه حرص نمیزدید من نمیخوام نظرمو القا کنم بلکه حرفهای من حقیقت غیر قابل انکاره .
        ایشاالله حامد بهداد نازنین همیشه زنده و سلامت باشه انسان و هنرمند بزرگ و شریفی مثه حامد بهداد باید همیشه باشه ...همیشه .

      • roza

        قابل توجه شما سال گذشته قطعه «تاریک تاریکم» با صدای حامد بهداد نازنین با استقبال مخاطبان در سایت‌های دانلود موسیقی روبه‌رو شد و آمار دانلود آن از بسیاری دیگر از خوانندگان بالاتر رفت ...............
        حامد بهداد نازنین انسان و هنرمند خاص و متفاوت و به شدت جذاب و بی نظیره .....خیلی تکه دومی نداره.

      • roza

        .با این چرت و پرتا نمی تونید ذره ای از ارزش انسانی و هنری حامد بهداد کم کنید حامد بهداد نازنین در قلب ماست . بدون تحقیق و فکر هر حرفی رو نزن که حالا اینطور شرمنده نشی. جای تاسف برا آدمایی مثل شما است که در مورد دیگران اینقدر راحت و بی پروا حرف میزنید به دور از بخل و کینه و حسادت باشید از محتوای کامنتایی که میذارید میشه به عمق حسادتی که دارید پی برد. خدا حامد بهداد دوست داره و اونو به عرش برده که اینقدر محبوبه مردم دوستش دارند روز به روز هم به تعداد طرفداراش اضافه میشه......

      • roza

        در ضمن موزیسین های حرفه ای که در این زمینه نظر کارشناسی دارند براین باورند که حامد بهداد صدای خیلی خوبی داره و اصولی هم میخونه یکی از این موزیسین ها همایون نصیری است که به عنوان نوازننده کنار اکثر خواننده ها فعالیت کرده اما برای گروهش از بهداد و ویژگی انحصاری صدایش بهره می برد حامد بهداد در عرصه موسیقی هم ماندگاره............... شما هم از جانب اهل فن صحبت نکن در ضمن .جنس صدای حامد بهداد نازنین گیرایی خاصی داره و من نظیرشو در هیچکس ندیدم .

      • roza

        شما که به صدای معمولی خواننده های ... عادت کردید و بد عادت شدید ازتون توقع بیش از این نمیشه داشت .پس در مورد حامد بهداد نازنین که هنرمند بزرگ خاص و متفاوتیه اظهار نظر نکن .(برای این سطح فکر پایین و لحن حرف زدنت هم به شدت متاسفم خانم گلی ).

      • roza

        ضمنا سطح فکر پایین شماها هم برای من ثابت شده از کامنتایی که میذارید کاملا معلومه که چقدر سطح فکرتون پایینه..من به افکارم افتخار می کنم تاسف شما هم برای من اهمیتی نداره تاسف رو خرج خودت کن خانم.

      • roza

        خودتون اصلاح کنید اینقدر غیبت و حسادت نکنید.

    • فاطی گلی

      من نه ازش خوشم میاد نه بدم میاد واسم مهم نیست البته هیچ کدومشون واسم اهمیت و ارزش ندارن اما نمیدونم چرا وقتی کسی نظری میده که باب میل طرفداراشون نیست بهش تهمت حسودی میزنن؟واقعا چیزی ندارن که بخاطرش حسود داشته باشن یکم دامنه دیدگاهتونو گسترش بدین آدم عاقل وفهمیده به اینا حسادت نمیکنه

      پاسخ ها

      • roza

        بی سلیقه .

      • roza

        باز جوک گفت !!!!خجالت بکش اینقدر جوک یه مشت چرت و پرت نگوووووووووووو.دامن دیدگاه من وسیعه ...ای کاش توئم یکم دامنه دیدگاهتو گسترش بدی که خودت خیلی نیاز داری.

      • roza

        کلا . نظر شما اصلا مهم نیست.

      • roza

        من اینجا یک سری حرف های چرت و حسادت و تنگ نظری می بینم .
        امان از بخل و بخلانیت و حسادت...

      • فرزانه1370

        بخیل تویی که فقط یه نفر رو دوست داری

    • فرزانه1370

      آدما باید برن درس بخونن به جایی برسن
      نه این که فقط تو یه صفحه اینقد ...

      پاسخ ها

      • roza

        در مورد بنده که نمیشناسی بدون فکر و تحقیق اظهار نظر نکن بارت آخرت باشه !!!نمی دونی بدون من به هر چی که میخواستم رسیدم در آینده هم به چیزهای بیشتری خواهم رسید و موفق هم هستم. شما برو نگران خودت باش و درس و مدرسه تو تموم کن به جای اینکه اینجا نظر بذاری بروووو درستو بخون تا از قافله عقب نمونی .

      • roza

        مامان بزرگ خودتو نصیحت کن.

      • فرزانه1370

        چرا نظر منو نمیذارین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
        شر و ور بگن
        منظورم به رزا بود
        چیز بدی نگفتم که

      • فرزانه1370

        البته اینو بگم که منظورم به رزا بود

      • فرزانه1370

        البته اینو بگم که منظورم به رزا بود

    • بهاره 2

      اینجوری که من دیدم roza از حامد بهداد حمایت میکنه فکر کنم خوده حامد بهداده!

      پاسخ ها

      • roza

        حامد بهداد نازنین سرش شلوغه الانم خارج از کشور مشغول بازی در فیلم فرزند چهارم هستند وقت نداره بیاد این متن رو بخونه و صد البته کامنتای چرت و پرت یک عده آدم بخیل رو ....

      • فرزانه1370

        نکنه زنشی!!!!!!!!!!!

      • roza

        جناب حامد بهداد نازنین مجرد هستند .
        ضمنا هر چقدر دوست داشته باشم نظر میذارم شما سرت به کار خودت باشه .

    • roza

      واقعاً جاى تأسف داره كه يه عده كه واقعاً نميدونم بايد اسمشون رو چى گذاشت فقط و فقط از روى بيكاري جمع شدن اينجا و يه مشت حرفاى چرت و پرت كه دور از ادبه اينجا در مورد حامد بهداد نازنین و من که دوستدار و طرفدار پرو پاقرصشم ميزنن ! ! !ما ها يى كه يه عمريه طرفدارشيم ديگه به ايـن بى انصافی و كوته فکری بعضيا عادت كرديم !!!

      پاسخ ها

      • فرزانه1370

        بیکارم که معلومه کیه!
        چرت و پرتم مشخصه از آن کیست!
        حالا فکر میکنیم کیه این اعجوبه!
        کوته فکری رو هم که همه دارن میبینن!

    • roza

      برای خودتون و طرز فکرتون و نوشته هاتون و کسانی که هی حرف مفت میزنن و همه تنگ نظران دنیـــا متاسفم...
      (فقط همین قدر بگم...یه وقتایی گره های بدی تو زندگی مون میوفته.همش فکر میکنیم.چرا؟ چرا باید گرفتار بشیم؟؟؟خواستم بگم لحظه تلخ گرفتاری یاد این حرفا .و تهمت هاتون بیفتید.خدایا تو سریع الحسابی و از کوچکترین حق الناس نمیگذری کمک کن این عادات پشت هم حرف زدن رو برچیده کنیم از افکارمون ، روشهامون، زندگی مون...
      آمین یارب العالمین...

    • فاطی گلی

      من نه حوصله داشتم که کامنت رزا رو بخونم نه وقتشو اگه کسی اونو خوند لطفا خلاصه شو بگه من دلم واسه بهدادمیسوزه آخه یه ذره اعتباری هم که چندسال زور زده بدست آورده با صحبت های این خانم داره از دستش میره من یقین دارم که هر کس این نظراتو بخونه دیگه اسم بهداد هم نمیاره چه برسه به...رزا من رغبت نکردم بخونم که چی نوشتی ولی حدس میزنم چی باشه درهرصورت جواب...خاموشی است.میگن که هرکسی رو که خوابه میشه بیدارش کرد اما اونی که خودشو زده به خواب هرگز.

      پاسخ ها

      • فرزانه1370

        همون چرند پرندای همیشه عزیزم
        یه کمی تندی و خشونت بارش کرده
        لحنشم سخیف تر شده
        همون نخونی بهتره

      • roza

        از کامنتایی که میذاری معلومه که چقدر وقت نداری !!!!!
        کسی هم شمارو مجبور نکرده و براتون نامه فدایت شوم ننوشته که نظرات من و یا خلاصه شو بخونید .شما دلت برای خودت بسوزه که تو باغ نیستی .حامد بهداد نازنین کارش خیـــــــــــــــلی درسته نیازی هم به دلسوزی امثال شما نداره ....خانم حامد بهداد نیازی به حمایت و تعریف من نداره با مخالفت شما و امثالهم نیز ذره ای از اعتبار عظیم ایشون کم نمیشه .حامد بهداد با طرفداری طرفداراش بزرگ نشده بلکه بزرگی تو وجودشه و قبل از اینکه هنرمند بزرگی باشه انسان بزرگی است یک هنرمند واقعیه که با توانايى، خلاقيت و هنر بازيگرى خودش وارد اين سينما شده و ثابت کرده بـــــــــــهترینه در عرصه موسیقی هم همینطور.جنس انسانیت و هنرش ناب و زیباست ...انسانیت و صداقت و هنر حامد رو هیچکس نداره هیچکس.حامد بهداد نازنین روز به روز داره فوق العاااااااده تر و موفق تر هم میشه....چشمهاتو باز کن و واقعیت هارو ببین.
        شما لطف کن وقتی حرفی برای گفتن نداری از روی حرف منم کپی نکن ....شما خودت تجربه به خواب زدن رو داری و حالا هم خودتو به خواب غفلت زدی ..... .
        ضمنا اقای حسینی و بقیه قابل مقایسه با حامد بهداد نازنین نیستند حامد بهداد از هر لحاظ از همه سره .......تکه و دومی نداره.

      • roza

        جاااان ؟؟؟!!!یه ذره اعتبار!!!!شما کلااااااااااااااااااااااا جوک میگی خانوم ........شما به اعتبار عظیم میگی یه ذره!!!!!!!!! متاسفم چقدر سطح فکر پایینی داری اینو از همون اولین کامنتی که گذاشتی متوجه شدم یه فکری به حال خودت کن .........اینقدر حرف بیخود نزن .

      • roza

        من دیگه با امثال شما بحثی ندارم.اینقدر جوک بگید تا خسته تر بشید .

      • roza

        ضمناااا داشته های حامد بهداد از صدقه سری بازیگری نیست بلکه این حامد بهداد نازنین که به واسطه توانایی هاش وجهه جدیدی به این حرفه داده در عرصه موسیقی هم همینطور.حامد بهداد پتانسیل هایی داره که دیگران از داشتنش بی نصیب هستند..با وجود اینکه بازیگر جوانی است سیل پیشنهاد همکاری از سوی کارگردانان بزرگ رو داشته و داره بازی او آمیزه‌ای از تکنیک و احساس است. پارامتر مهمی که تمام بازیگران سینما به دنبالش هستند اما بهداد از همان نخستین کارش نشان داد که در این حوزه بازیگر بسیار بسیار بسیار..توانمندی است. تکنیک‌های اجرا را خوب می شناسد و بازیگر بامطالعه‌ای است به راحتی احساساتش را با مخاطب در میان میذاره .و من انسانیت به معنای واقعی کلمه_ هنر به معنای واقعی کلمه رو تنها در حامد بهداد دیدم و می بینم جنس انسانیت و هنرش ناب و زیباست...شخصیتشم خاص متفاوت فوق العااااااده جذاب و بی نهایت دوست داشتنیه صداقت داره ظاهر و باطنش یکیه دورو نیست ....سیرت و صورت زیبایی داره .ایشاالله همیشه زنده و سلااااااااامت باشه این 4 هفته هم به خوبی و خوشی براش بگذره و به سلامت به کشور برگرده.منم دیگه خانم فاطی با شما بحثی ندارم به خواب غفلت زدی خودتو به بیدار شدنت امیدی نیست .با حرفهایی که فقط بدرد خودت میخوره خوش باشی خانم فاطی.

    • فاطی گلی

      درضمن بهداد قابل مقایسه باآقای حسینی نیست چون آقای حسینی هم بازیش بهتره وهم ظاهر وقیافش البته من مثل دیگران تعصب نشون نمیدم این فقط نظرمنه نه ستایش میکنم نه بخاطرش به دیگران بی احترامی میکنم ونه بچه بازی درمیارم بهرحال هرکس تونظر دادن ازاده...

    • فاطی گلی

      حالا چرا فقط واسه بهدادنظر گذاشتین ؟بقیه بازیگرایی که عکسشون هست چی؟شایدبهتر باشه واسه تموم کردن این بچه بازیا یکم به اونا بپردازیم

    • فرزانه1370

      رزا خانم 120 تا نظر گذاشتن تا الان
      بیکاری از آن کیست؟الله اعلم

      پاسخ ها

      • roza

        از کسی که چنین چرندیاتی رو مینویسه توقع آی کیو نمیشه داشت ببین بچه جون بنده طرفدار پروپاقرص حامد بهدادم بی نهایت هم دوستش دارم و نسبت به ایشون ارادت دارم از روی علاقه و وظیفه ای که به عنوان هوادار دارم کامنت میذارم .اما درخصوص شما همین بس که نه اهل فن سینما هستید و نه به هنر علاقه دارید و نه طرفدار حامد بهداد نازنین هستید و فقط بخاطر اینکه با من مخالفت کنید پا به میدون گذاشتید و کامنت میذارید حالا من از شما میپرسم بیکار کیه؟؟خب پرواضح شما.
        ضمنا 120 که سهله 1200 هم میذارم کجای کاری شما !!!.

      • roza

        باز این خانم فرزانه افاضات ایراد کرد.
        از افاضات شما ها حالم بهم میخوره ........

      • فرزانه1370

        طرفدارشی فقط یه نظر میذاشتی نه که 140تا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • فرزانه1370

        دلمون میخواد نظر بدیم هرچی هم خواستیم نظر میدیم

    • فاطی گلی

      رزا خانم اگه دیگه حرفی نداری بس کن هیچ کس نمیگه کم آوردی آخه مجبور نیستی حرفایی که قبلا زدی رو دوباره بزنی.دیگه خیلی چندش آوره که حرفای تکراری رو بخونیم.انقدم واسه من وبقیه تاسف نخور پیر میشی

      پاسخ ها

      • roza

        تو اوهامت خوش باش .منم قویا عرض می کنم جواب ....خاموشی است .حرفهای شما چه جدید و چه تکراری مشمئز کننده است .حالتون و طرز فکرتون تاسف هم داره .

      • roza

        مشکل از شماست من حرف جدیدی از شما نشنیدم این شما هستی که تکرار مکررات میکنی و یک مشت افاضات ایراد میکنی .

    • pary

      وای اقای بهداد خیلی با حاله عشقه .ولی صداش و نمیدونم خوب میخونه یا نه ولی عاشق بازیگریشم .هر جا باشه موفق باشه

      پاسخ ها

      • roza

        حامد بهداد نازنین خیلی باحاله یه دونه ست صداشم خیلی قشنگه عالی میخونه .

      • roza

        حامد بهداد نازنین بی شک و تا ابد بهتـــــــــــــــرینه.حامد جان... همیشه باشی همیشه .

    • farzad

      مطمئنا اگر تا قيام قيامت هم وقت باشه در زمينه مسائلي كه سليقه در اون دخيله كسي نمي تونه مخالفاي خودشو قانع كنه و هنر هم از اين امر مستثنا نيست. هرچقدر هم كسي صاحب تكنيك و آشنا به امور مربوط به هنر خودش باشه ممكنه بعضيا از اون خوششون بياد و برخي ديگه نه! در ضمن داشتن و يا نداشتن طرفدار هم ربطي به اين نداره كه اون شخص واقعا داراي دانش اون كار هست يا نه!به عنوان مثال عليرغم اينكه فيلم آقاي فرهادي برنده جايزه اسكار شده اما مخالف هاي سرسختي هم داره! پس دعوا و قيل و قال در اين زمينه كار بي فايده اي هستش.
      راستش رزا خانم به توصيه يكي از دوستان به اين پست سر زدم و همه مطالبي رو كه شما و ديگر دوستان نوشته بودند رو خوندم(از اين بابت شما رو طرف صحبت قرار دادم چون ديدم تقريبا شما بيشتر از همه نظر داديد و دفاع جانانه اي از آقاي بهداد داشتيد) شما در سراسر نوشته هاتون عنوان كرديد كه با استدلال حرف مي زنيد و هيچ عصبانيتي در وجودتون نيست و به كسي هم توهين نكرديد و ديگران رو هم توصيه به رعايت ادب و انصاف كرديد و كساني رو كه از آقاي بهداد تعريف نكردن و يا از اون خوششون نمي ياد رو شديدا محكوم به بي سوادي و كوته بيني و حسادت ...كرديد. اما آيا اين انصافه كه به صرف مخالفت آدمها به اونها حمله كرد و بهشون بد و بيراه گفت. اگه بگيد اونها هم اينكارو با شما انجام دادند بايد بگم كه اين دليل خوبي نميتونه باشه براي گفتهاي بعدي شما!
      من ميدونم كه هركس كه به جايي ميرسه حتما براي اون جايگاه تلاش كرده و در اكثر موارد لايق اون موهبته اما فرق هنرمندان و كساني كه در ويترين نگاه مردم هستند با بقيه در همين قضاوتها و نظر دادنها هست. اصلا هنرمند با مردم و طرفدار و يا مخالفه كه معني پيدا ميكنه.چرا به بقيه اجازه اظهار نظر نميديد!!؟؟؟
      مثلا من عليرغم احترامي كه براي هنرمندان سينما قائلم و سالهاست كه سينما رو پيگيري مي كنم اما جنس بازي آقاي بهداد رو دوست ندارم. راجع به صداش هم نظري ندارم چون حقيقتش خيلي پيگير كارهاش نبودم. البته نه اينكه موسيقي رو پيگيري نكنم اما سعادت خيلي يار نبوده براي پيگيري هنر ايشون در زمينه خواندگي.حالا به نظر شما من آدم حسود كوته بين و بي مطالعه اي هستم!!؟؟؟شما در همين صفحه و كامنتها در اوج عصبانيت رو به كساني كه نظر مخالف دادند عنوان كرديد كه ديگه جوابشون رو نميديد و ازشون خداحافظي كرديد اما بازم بي طاقت شديد و به كساني كه به بهداد نازنينتون بد گفتند تاختيد...!!!!
      در آخر اينكه نقد هنر يك هنرمند به منزله رد و يا قبول شخصيت حقيقي اون شخص نيست. چرا كه هميشه بودند و هستند هنرمندان و اشخاص معروف و مشهوري كه زندگي خصوصي اونها كاملا متفاوت بوده با شخصيتي كه از خودشون در جامعه بروز دادند. شايد شما به دليل علاقمندي بيشترتون، پيگيرتر بوديد و از نزديك از شخصيت ايشون آشنا هستيد و من هم اميدوارم ايشون به همون خوبي باشند كه شما گفتيد. اين مايه مباهاته ماست كه هنرمندي در كشور عزيزمون داشته باشيم كه تنها هنرمند باشه بلكه مردم دار و فرهيخته هم باشه!!!
      اما با اين حال من معتقدم بايد كمي در گفته هامون رعايت اعتدال رو بكنيم چرا كه ستايش و ارادت همه جانبه و جانانه تنها لايق خداوند بي همتاست و بس!!!!
      من رو ببخشيد كه قدري طولاني شد. يا حق!

      پاسخ ها

      • roza

        آقای فرزاد شما منو مورد خطاب قرار دادید چون به گفته خودتون من بیشترین درصد کامنتا را گذاشتم .اما گویا شما تنها به کمیت کامنتا دقت کردید و از کیفیت آنها بی اطلاع هستید شما .باید بگویم این سایران کاربران هستید که به دیگران مجال نمی دهند و با ادبیاتی سخیف ناپسند نظراتشان ولو به شکل توهین ابراز می کنند.فی المثل دریک کامنت نوشته شده عوق در کامنت دیگری زندگی شخصی ایشان را ادا و تظاهر دانسته اند و امثالهم ...ای کاش شما با دید منصفانه قضاوت می کردید و به قول معروف یکطرفه به قاضی نمیرفتید و جانبداری غیرمنطقی از دوستانتان نمی کردید.من قویا عرض می کنم که کامنتای مخالفین از روی حسادت و سطح فکر پایین است .چرا که لااقل شما عقیده خود را به شکل محترمانه ابراز کردید در حالی که دیگران پای خودر ا از گلیم ادب فراتر گذاشته و بیراهه رفته از انصاف دور شده و حرف های بی ربط زده و توهین می کنند ...من هم به عنوان یک دوستدار و هوادار واقعی بدون هرگونه چشم داشت و منتی از ایشان در برابر این توهین و افترا ساکت نمی توان بنشیم. چرا شما نظرات منفی در خصوص جناب حامد بهداد نازنین را مورد اشاره قرار ندادید !!!و اینهمه بی پروایی در حق حامد بهداد و شخص من را ندیده ایدو تنها مرا مورد خطاب قرار داده اید !؟!به علت اینکه بیشترین کامنتا را گذاشته ام آیا این نیست که شما هم از دوستان مخالفین جناب حامد بهداد هستید و سعی بر این داشته اید تا با ادبیات محترمانه شخصیت مرا تخریب کنید که سخت در اشتباهید.حرفهای من بدور از عصبانیت با دلیل و منطق ادا شده است آیا شما تاختن بی منطق و توام با حسادت مخالفین جناب حامد بهداد را ندیده اید!!!!!!!!!!و تنها دفاع خالصانه مرا دیده اید؟؟!!!!!!!!!مثلا کاربر فاطی گلی به چه حقی اینگونه تلاش و همت وکار کاملا درست جناب حامد بهداد نازنین را اشتباه تلقی کرده و نظر سخیف خود را به حامد بهداد نازنین نسبت می دهد و از جانب ایشان صحبت می کند ؟؟!!! این تنها نشان از اوج حسادت و سطح فکر پایین این کاربر و سایر کاربران دارد.

      • roza

        ضمنا آقا فرزادمن ابدا آدمی نیستم که کورکورانه و یا الکی از کسی دفاع و تعریف تمجید کنم .همه حرفهام ناشی از شناخت کامله حامد بهداد هم به معنای واقعی لایق تعریف و ستایشه و من هم حقیقت میگم .و اینم بگم که تنها فرد و هنرمند محبوب و مورد علاقه من حامد بهداد وبس تا ابد .....خــــــــــــــــــــــیلی هم قبولش دارم .تازه حامد بهداد نازنین خیـــــــــــــــلی بــــــــــــــهتر از اون چیزهایی که من دارم میگم وباید به وجودش افتخار کرد.بله ستایش خداوند سر جاشه از نوع بالاترو مخصوص خودشه .و ستایش حامد بهداد نازنین هم سر جای خودشه و از نوع دیگری است این دو موضوع جدا از همه ...خواهشا مسائل رو با هم قاطی نکنید.
        کسی شمارو مجبور نمی کنه که حامد بهداد رو دوست داشته باشید اما انگار مجبورتون کردند که توهین و بی احترامی کنید(البته منظورم اینجا به شخص شما نبود)کسی حق نداره به حامد بهداد این انسان شریف و دوست داشتنی این هنرمند بزرگ کوچکترین توهین و یا بی احترامی کنه .آقا فرزاد حامد بهداد واقعا خوش صداست و عالی میخونه بهتون پیشنهاد می کنم که حتما تک آهنگا و.آلبوم دارکوب رو گوش بدید و مطمئنابسیار لذت میبرید. و اگر گوش ندید ضرر کردید..............و در انتها شاد و سربلند باشید.

      • roza

        فوق العاده بودن و بهترین بودن حامد بهداد نازنین( از هر لحاظ ) خیلی وقته که به من ثابت شده ......

      • roza

        و اینکه حامد بهداد نازنین از هر لحاظ فوق العاده و بهترینه خیلی وقته به من ثابت شده آقا فرزاد.

      • roza

        در ضمن باید خدمتتون عرض کنم که من خودم به خداوند اعتقاد دارم و با تمام وجودم میپرستمش همه ما هم به امر واقفیم که گل بی عیب خداست .پس نیازی نیست شما و یا کاربر فاطی ستایش خداوند را به من یاد آوری کنید ستایش خدا سر جاشه خیالتون راحت .ضمنا اگر خوششون نمیاد میتونن در قالب ادب نظرشونو بیان کنن و تهمت و توهین هم نزنند پس انتظار نباید داشت که در برابر این همه توهین و بی انصافی من دوستدار هوادار واقعی بهداد ساکت بشینم ...خیلی بیشتر از خیلی هستند که موافق ایشون هستند و با من هم عقیده هستند .ایشون محبوب و پر طرفداره حامد بهداد نازنین به معنای واقعی ذات درستی داره انسانیت و صداقت داره _ هنرمند واقعی هم هست و تا ابد بهترینه .............. به هر حال موفق باشید آقا فرزاد.

      • roza

        اینم بگم که حامد بهداد نازنین صداش فقط استودیویی نیست و زنده هم که بخونه همچنان زیبا میخونه صداسازی و تقلید نمی کنه و مثه خیلی ها با دیجیتال و کامپیوتر هم صداشو تغییر نمیده ! طرز حرف زدنشم بسیار عالی و دلنشینه در کل اینکه بی نظیـــــــــــــره.

      • roza

        اینم بگم که صدا حامد بهداد نازنین فقط استودیویی نیست و زنده هم که بخونه همچنان زیبا میخونه!صداسازی و تقلید هم نمی کنه .خیلی از خواننده ها هستند که صداشونو با دیجیتال و کامپیوتر تغییر میدن اما حامد بهداد نازنین برخلاف خیلی ها صداشو با دیجیتال و..تغییر نمیده نیازی هم به این کار نداره چون به خودی خود خوش صداست ...طرز حرف زدنشم قشنگ و عالیه در کل اینکه تو همه چی بی نظیره .

      • فرزانه1370

        من نگفتم زندگی شخصیشون ادا و تظاهره
        بیخودی حرف تو دهن من نزار

    • فاطی گلی

      تو که میدونی باتعریفات چیزی بهش اضافه نمیشه و بامخالفت بقیه چیزی ازش کم نمیشه بس چرا انقد حرص میخوری واصرار داری نظرتو به بقیه به اجبار القا کنی؟؟!!!!!!!
      حالاکه دوباره گفتی با من و مخالفان کاری نداری لطفا این دفعه زیر حرفت نزن
      از جناب فرزاد هم ممنونم واقعا عالی گفتین

      پاسخ ها

      • roza

        بنده باز هم قویا عرض می کنم که مخالفت شما ذره ای از ارزش انسانی و هنری حامد بهداد نازنین کم نمیکنه ....

    • فاطی گلی

      تا الان همه فهمیدن کی داره جک میگه لطفا با این نحوه ی حرف زدن سعی نکن بحثهای بچه گانه ی خودتو بپوشونی و کمتر منو بقیه رو محکوم کن اینجا نظر دادن آزاده وتو هیچ کسی نیستی که بخوای نظر بقیه رو رد کنی یا اعتراض بزنی دیگه واضح تر از این بهت بگم به تو هیچ ربطی نداره که دیگران چه نظری دارن؟؟؟

      پاسخ ها

      • roza

        این شما هستید که فکر می کنید من میخواهم نظرات خودم را به شما القا کنم.من بارها گفته ام که جناب حامد بهداد نازنین نیازی به تعریف من و سایر طرفداران ندارند چون خود ایشان به خودی خود کار درست و درهمه چی به شدت بی نظیر هستند.وبنده با گفتن حقایق از ایشان حمایت می کنم و حقیقت را می گویم.اگر به قول شما گذاشتن نظر آزاد هست منم در این خصوص آزادم و این جمع شما هستند که حرص میخورید و قصد دارید نظرات سخیف و بدور از واقعییت خودرا در ضدیت با آقای بهداد را به من القا کنید اما باید بگویم که سخت در اشتباه هستید و این ره که میروید به ترکستان است .ضمناخود شما کی هستی و درچه جایگاهی !!! که به خود اجازه میدهی از من این سوال را بپرسید و بگویید جناب بهداد اشتباه کرده است چه کسی به شما این اجازه را داده که در قالب اظهار نظر به تخریب دیگران بپردازید ؟ شما تنها یک کاربر هستید. در هر جایگاهی هم که باشی که البته نیستی حق نداری اینگونه صحبت کنی و خودر ا نخود هر آشی کنید و از فرط تنگ نظری حرفی که تنها زاده ی خیال خودتان هست را به جناب حامد بهداد نازنین نسبت دهید و جوک های خود را اینجا مطرح کنید! نزاکت داشته باشید و عقیده ی خود را در قالب ادب بیان کنید .خواستم بر سر حرف خود باشم اما چون دیدم پایتان را از گلیم خود دراز تر کرده اید و بیهوده زیاده گویی می کنید مجددا پا به عرصه گذاشتم.در ضمن دیگه در مورد بنده نظر نذار خانم .

      • roza

        ببین خانم معلومه کی بحث بچه گانه می کنه!!! شما بهتره یه نگاه به کامنت خودتون و اون ناشناس و فرزانه بندازین تا متوجه منظورم بشی ...اون ناشناس که مدارم به نظرات من میپرید حرف های چرت و پرت می نوشت که مثلا دکتر جون دستم به شلوارت و ....با لوس بازی و زیاده گویی صفحات سایت رو بیهوده سیاه می کرد .حالا کی جوک میگی ؟؟!!!پرواضح شخص شما و امثال شما . هر حرفی بدون فکر بیان می کنید مثلا همین که شما گفتی اشتباه کرد خب جوک میگی دیگه بهتر خودتون گول نزنید .ضمنااااا بارها هم گفتم که من به حامد بهداد نازنین _خودم و حرفها اعتقاد و اعتماد راسخ دارم چون ثابت شده به من. و بنده شخصیت خاص و بزرگوار .ذات پاک انسانیت و صداقت و هنر نابشو و..میپرستــم .

      • roza

        بهتره اینطور بگم اون ناشناسی که مدام تو نطرات من دخالت می کرد و چرت و پرت می نوشت .و اینکه شما و امثال شما جوک میگید هر حرفی رو که به زبونتون میاد و بدون اندکی تامل می نویسید.... واقعا که جای تاسف داره.

      • فرزانه1370

        لطفا دیگه کلمه های توهین آمیز مخصوصا تنگ نظر رو برای من و دوستانم به کار نبر
        افتاد؟

      • فرزانه1370

        در ضمن به قول فاطی جون تو کی هستی که به خودت اجازه میدی برای ما تعیین تکلیف کنی؟
        ما نمیخوایم حامد بهداد رو دوست داشته یاشیم.
        به کسی هم ربطی نداره

    • فرزانه1370

      فاطی جون هستی؟

    • فرزانه1370

      آقا فرزاد واقعا ممنونم شما تیر آخر و ضربه نهایی رو زدید
      خدا حفظتون کنه

    • فرزانه1370

      رزا جواب آقا فرزاد رو ندادی!!!!!

    • فاطی گلی

      متوجه نشدم فرزانه جان !؟

      پاسخ ها

      • فرزانه1370

        یعنی هستی تو این صفحه؟
        فهمیدم هستی دیگه!

      • فرزانه1370

        فاطی جون کجایی دلم هواتو کرده

    • farzad

      رزا خانم عرض سلام!
      همين اول صحبت هام بگم كه من نه با كساني كه اينجا كامنت گذاشتم عقد اخوت خوندم و برادرم و نه با كسي سر جنگ و دعوا دارم. در ضمن برخلاف گفته شما نه بخاطر دوستي با كسي، قصد تخريب شخصيت شما رو دارم و نه براي خشنودي دل كسي مطلب نوشتم. در ضمن اگه متهم به بيكاري نشم تمام مطالب شما و ديگران رو كه پاي اين مطلب كامنت گذاشتن رو خوندم. پس تنها به كميت و تعداد كامنتها نگاه نكردم. براي اينكه اين حرف رو ثابت كنم بعضي ( البته شايد بهتره بگم فقط قطره ناچيزي ) از جملات شما در وصف آقاي بهداد رو در ذيل ميارم:
      {{...در ضمن کسانی که این سعادت رو ندارند که حامد بهداد نازنین رو دوست داشته باشند با خودشون مشکل دارند...
      ...در عرصه خوانندگی هم موفقه و درخشیده و صد البته بهترینه …
      ...حامد بهداد زمین تا آسمون با امثال شما فرق می کنه و بهترینه و اصلا مثه امثال شما فکر نمی کنه .کسی از تو نظر نخواست تنگ نظر...اصلا به شما ربطی نداره ببینم چی از تو کم میشه ؟؟؟!!!!بهتره سرت به کارت خودت باشه اینو درک کن.. .
      ...حامد بهداد نازنین زمین تا آسمون با شما و همه ی عالم آدم فرق داره بهترینه و مثه شما فکر نمی کنه ...حامد بهداد ماههههه ماه...
      ...حامد بهداد خودش است اهل ادا و اصول نیست و این حسن بزرگی است و من از ایشون فقط قشنگی و خوبی یاد گرفتم هرچقدر هم هواداری کنم بخدا بازم کمه .... .در ضمن حامد بهداد سرمایه بی حد و حصر برای سینماست مخاطب و سینما مدیون حامد بهداد هستند چون بهداد به تنهایی و با توانایی خودش سطح سینما و بازیگری رو ارتقا بخشید...
      ...صادقانه بودن رفتار و صحبت های حامد بهداد نازنین از واضحم واضحتره ,جناب بهداد انقدر بزرگه که تو ذهن شما و امثالهم نمیگنجه …
      ...حامد بهداد جایگاه بسیار بالا , معتبری داره آدم موفقیه به شدت محبوب و پر طرفداره حامد بهداد نازنین یک انسان معمولی مثه کاربران این سایت نیست زمین تا آسمون با همه فرق داره...
      ...من حامد بهداد روازهمه عالم و آدم بیشتر دوست دارم پاک و صادقانه .برای دوست داشتن دل لازمه نه نسبت .یه مقدار اگر دایره شناخت و شعورتون ببرید بالا بد نیست .یک بار گفتم ولی انگار گوش شنوا وجود نداره !!!چشمها تون می بندید و بدون فکر می نویسید دقت کنید ببینید به ماکسیموس چی گفتم جای حامد بهداد نازنین نظر ندید آخه حامد بهداد نازنـــــــــــین کجا و شما کجا بچه جون!!!!!
      ...ایشاالله حامد بهداد نازنین همیشه زنده و سلامت باشه انسان و هنرمند بزرگ و شریفی مثه حامد بهداد باید همیشه باشه ...همیش.. .
      ..انسانیت و صداقت و هنر حامد رو هیچکس نداره هیچکس.حامد بهداد نازنین روز به روز داره فوق العاااااااده تر و موفق تر هم میشه....چشمهاتو باز کن و واقعیت هارو ببین...}}
      اينها تنها بخشي از صحبتهاي شماست كه ميشه از ميون نوشته هاتون پيدا كرد.
      - در لابلاي جملاتتون بارها ذكر مي كنيد كساني كه شما و حامد بهداد رو نمي شناسند حق اظهار نظر ندارند. پس چطور به خودتون اجازه ميديد بدون شناخت در مورد ديگران اظهار نظر كنيد و همه كاربران اين سايت و حتي عالم و آدم رو معمولي و بي دانش خطاب كنيد و در مقابل حامد بهداد رو در حد يك الهه فرا زميني و غيرقابل دسترس ستايش كنيد.
      - ادعا مي كنيد با عصبانيت جواب نميديد و مطلب نمي نويسيد اما اگه دقت كنيد حتي در پاسخ مطلب من كه در تاريخ 6/21 نوشتم 5 بار كامنت گذاشتيد يكبار ساعت 20 روز 6/22 و چهار بار در حدفاصل ساعت 1 تا 2:17 بامداد روز 6/23
      - دوست عزيز باور كن جناب بهداد هم يك انسانه با مجموعه اي از توانايي ها و ضعفها. با عرض معذرت بايد بگم اين حرفهاي شما يه طرفداري نيست بلكه در حد پرستش يك انسان مبالغه آميزه.جملاتي مانند اينكه انسانيت و صداقت حامد رو هيچكس نداره ...هيچكس...!!!
      - ضمنا در جاي ديگه اي از صحبتاتون گفتيد:(منشاء و اصل هنر یکی است و هنرمندان می‌توانند عرصه‌های دیگر هنر مانند نقاشی، طراحی، موسیقی و... را تجربه کنند..) خدا وكيلي اين استنتاج و نتيجه گيري رو از روي كدوم اصل گفتي!؟ اگه اينطوريه كه ميگي پس چرا در سراسر تاريخ نمي تونيم لااقل يكي رو پيدا كنيم كه همه اين صفات و هنرها رو با هم داشته باشه!!!؟؟؟
      بازم هم تاكيد مي كنم كه من هيچ يك از كساني رو كه در اين پيج مطلب نوشتن رو نمي شناسم و براي خشنودي و يا آزار كسي مطلب ننوشتم. همه ما مي تونيم با هم دوست باشيم بدون اينكه بخواهيم نظرات خودمون رو به هم تحميل كنيم. اما گاهي كمي تامل و تفكر ميتونه براي ساختن لحظاتي بهتر و زندگي سعادتمند تر ما رو كمك كنه!
      اميدوارم با توانايي هايي كه در خودتون سراغ داريد به جايي برسيد كه حتي حامد بهداد هم با اونهمه صفات جليله به شما غبطه بخوره و طرفدار سرسخت شما بشه چرا كه شما نوشتيد دوره كلاسهاي بازيگري رو گذرونديد و احتمالا ممكنه در آينده شاهد ظهور يه بازيگر توانا باشيم!!!
      به اميد سرافرازي ايران عزيزمون!!!!

      پاسخ ها

      • Melody

        ++++++++++++++++++++++++++

      • laya

        رزا جان منم با فرزاد عزیز موافقم...بهتره جواب بقیه دوستان رو با عصبانیت ندی....هرکسی نظر خودشو میذاره حالا چه خوب چه بد...قرار بر این نیست که ناراحت بشیم...همه اینجا اومدیم تا راحت حرفامون...نظرامون...درد دلامون رو واسه هم دیگه بگیم....چون میدونیم همه با هم دوست هستیم و واسه نظرات همدیگه ارزش قائلیم....
        رزای گلم بهتره یه خورده موضع تو بیاری پایین تر...شاید منم جای تو بودم و حامد بهداد عزیز رو که دوسش دارم مثل تو دوست داشتم ناراحت میشدم ولی سعی میکردم نسبت به نظراتی که دیگران نبست به حامد دارند منفیه توجهی نکنم...خوب هرکسی نظر خاص خودش رو داره... رزا خانم عزیز دوست دارم به حرفای فرزاد عزیز و حالا اگه دوست داری حرفای من فکر کنی بدون هیچ ناراحتی...چون نه من نه فرزاد و نه دوستای دیگم دوست نداریم که ناراحت بشی...منتظر جوابت هستم...

      • roza

        سلام.
        آقا فرزاد من وظیفه ندارم تک تک افراد این سایت رو بشناسم و توهین هم نیازی به شناخت ندارد از فرسنگ ها داد میزنه که من توهینم به قول معروف پسته بی مغز چون دهان باز کند رسوا شود حکایت یه عده از کاربرای این سایته که خودشون هم خوب میدونن منظورم با کیه .
        اما حامد بهداد نازنین شناخته شده است و کلا آدم معروف و کاردرسته, شناخت کلی هم نداشته باشید که نیازی هم نیست داشته باشید ,شناخت نسبی دارید پس کسی حق نداره به ایشون توهین و بی احترامی کنه من به هیچ وجه و تحت هیچ شرایطی توهین و بی احترامی نسبت به حامد بهداد ونمی پذیرم و نمی تونم تحمل کنم پس به دوستانتون گوشزد بشید که مراعات کنند و عقیده خود را در قالب ادب بیان کنند .اولین بار دیگران بودنند که لب به توهین باز کردند نمونه بارزش عوق و مسخره و....اینا تو ادبیات شما توهین محسوب نمیشه ؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!! نه تنها من بلکه هر آدم بی قصد و غرضی این حرفهارو توهین تلقی می کنه .در ضمن اینکه من چند بار برای شما کامنت گذاشتم دلیل بر عصبانیت نیست من چون دقیق کامنت شما رو نخوانده بودم مجبور شدم سه چهار بار جواب شما را بدهم... همین .حامد بهداد مورد تاییدو تحسین اساتید سینماست انتخاب اول کارگردانان نام آشنا سینماست یک هنرمند واقعیه که با توانایی و خلاقیت هنری خودش وارد سینما شده نه با پول و پارتی _ درست وارد شد و به خوبی هم درخشیده . حامد بهداد برا ی همه نقش هاش زحمت می کشه از دل و جون مایه میذاره حامد برای بازی بازیگر مقابلش هم زحمت میکشه همیشه سکانس بازی حامد توی فیلم هایی که بازی می کنه جز بهترین بازی هاست.همیشه هم خیلی فوق العاده و تکان دهنده بازی می کند .ضمن قرار گرفتن در راستای متن فیلم به پرورش نقش میپردازد و نقش را به اوج خود میرساند بازی بهداد پر از جزئیاته و خلاقیت یعنی این.حامد بهداد رو بزرگاني چون سمندریان ,مهرجویی ، كيميايي، تقوايي، صدرعاملي، بيضايي، فرمان‌آرا، فرهادي، شهبازي و قبادي‌ها دعوت به همكاري كرده‌اند، چه منجر به همكاري شده چه نشده(اسامی را مرور فرمائید)باید خدمتتون عرض کنم که چند وقت پیش فردی برای تست بازیگری پیش استاد سمندریان خدا بیامرز میره قبولش نکردند گفتند اینجا جایی که بازیگری مثه حامد بهداد رو تحویل داده حامد بهداد موفق ترین شاگرد شون بوده. و لازمه خدمت شما عرض کنم که زنده یاد استاد سمندریان به حامد بهداد میگفتن که حامد تو نور چشم من هستی....در مورد صداشم که بسیار خوش صداست آلبوم دارکوب با استقبال بی نظیری مواجه شده برای کنسرت دارکوب هم که سر و دست میشکنند و آهنگ تاریک تاریکم هم بیشترین آمار دانلود داشت و....... شما هم وقت کردی به ترانه هایی که خونده با دقت گوش بده بعد نظر بده. بهداد صدای خیلی خوبی داره و کنترل صداش فوق العادست و از همه مهمتر موسیقی رو خوب میشناسه و خوندن رو بلده.
        حامد بهداد بازیگر مردمی است تو مصاحبه هاش همیشه میگه بازیگر باید درد مشترک با مردم داشته باشد و به ناخود آگاه جمعی متصل باشداخیرا در پیامی خطاب به آسیب دیدگان زلزله هم صراحتااا اعلام کردكمك به مردم زلزله زده وظيفه اي به دوش هنرمندان و مردم است و هنرمندان با مردم و افراد مصيبت زده هيچ تفاوتي ندارند. در مورد انسانیت هم همیشه در کار خیر و یاری رساندن به دیگران پیشقدم میباشد.اخیرا شاهد کمک ها و مردم داری ایشون نسبت به زلزله زدگان بودیم حامد بهداد بازیگر مردمی است همواره در مصاحبه های خود میگوید بازیگر باید درد مشترک با مردم داشته باشد و به ناخود آگاه جمعی متصل باشداخیرا در پیامی خطاب به آسیب دیدگان زلزله هم صراحتااا اعلام کردكمك به مردم زلزله زده وظيفه اي به دوش هنرمندان و مردم است و هنرمندان با مردم و افراد مصيبت زده هيچ تفاوتي ندارند.حامد بهداد خودش است و راست می گوید و حرف حق و حساب را میزند.ظاهر و باطنش یکی است . اهل ادا و اصول نیست صداقت بی نظیری در رفتار و گفتارش دارد وخیلی خوبی های دیگر .من دیدم شناختم و درک کردم و این اصلا و ابدا مبالغه آمیز نیست بلکه واقعییته و این امر خیلی وقته به من ثابت شده و باز هم قویا عرض می کنم که انسانیت و صداقت و هنر ناب و...حامد بهداد و هیچکس ندارد.حامد بهداد نازنین انسان خاص و بی نظیریست در خوبی همتا نداره . واین تعصبات کورکورانه نیست بلکه واقعیت اینه واقعییت همراهی مردم و تایید اهل فن است .واقعیت لفاظی اندر لفاظی و حرف های بی معنی و تکرارهای پشت سر هم یک عده آدم مغرض در این سایت و سایت های مشابه نیست . افردای که به گمان باطل خود صدا حامد بهدادو گوشخراش و یا بازی ایشان را ضعیف و یا شخصیت ایشان را ادا و تظاهر تلقی می کنند بی شک بی قصد و غرض سخن نمی گویند و از قدرت درک پایینی برخوردار می باشند. من توهینی نکردم واقعییت رو گفتم در ضمن دیگران هم به اندازه کافی اظهار نظر کردند ای کاش شما یک طرفه به قاضی نمیرفتید و کمی منصفانه تر برخورد میکردید و توهین بی ادبی و حتی ناسزا گویی بعضی از کاربران را محکوم میکردید .در خصوص اینکه گفتم (منشاء و اصل هنر یکی است و هنرمندان می‌توانند عرصه‌های دیگر هنر مانند نقاشی، طراحی، موسیقی و... را تجربه کنند..)شما مثه اینکه با دقت کامنت من را نخوانده اید بنده عرض کردم که البته همه اینها بسته به این است که چقدر بتوانند در آن عرصه ماندگار شوند، مهم ماندگاری است.یک هنرمند میتونه در چند زمینه موفق باشه نمونه اش جناب حامد بهداد نازنین که در عرصه بازیگری و موسیقی بسیار موفق هستند ضمنا در زمینه عکاسی هم استعداد خیلی خوبی دارند.
        شک نکنید که در آینده که من یک بازیگر موفق میشم چون الگوی بسیار خوب و عالی چون حامد بهداد نازنین دارم.به اندازه کافی برای حرفهام دلیل و منطق دارم . خیلی جامع و کامل و در قالب کاملا محترمانه پاسخ شمارا دادم و جای هیچ گونه بحث و پاسخی از سوی شمارا باقی نگذاشتم چرا که من بر اصول و عقاید که عین حقیقته محکم ایستاده ام و به حامد بهداد نازنین خودم و حرفهایی که میزنم تا دنیا دنیاست ایمان دارم...... موفق باشید.

      • roza

        این نکته رو فراموش کردم بگم :آقا فرزاد بنده عرض کردم در حال گذروندن دوره ی بازیگری هستم .ضمنا بازی حامد بهداد نازنین در همه ی فیلم ها ستودنی است ایشون هرگز بازی ضعیف ندارد همیشه فوق العاده و ناب بازی می کند ,بازیگر اول سینما و بهترین هستند .برای شما هم آرزوی موفقیت دارم.

      • فرزانه1370

        همه میدونن که همکاری بهترین چیزه
        پس چرا آقای بهداد به تنهایی سینما رو دست گرفتن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • فرزانه1370

        حامد بهداد زمین تا آسمون با همه فرق داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
        مگه کیه این بهداد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!

      • فرزانه1370

        یعنی ما نمیتونیم پیشرفت کنیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
        فقـــــــــــــــــــــط حامد بهداد!!!!!!!!

      • فرزانه1370

        انسانیت و صداقت حامد بهداد رو هیچکس نداره؟؟؟؟؟؟؟؟
        پس پیامبر و امامان چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      • فرزانه1370

        رزا خانوم شما که گفتین به تنهایی سینما رو میچرخونه
        حرف از اساتید سینما میزنید

      • فرزانه1370

        رزا خانوم خدا ببخشدت بدجوری دلمو شکستی
        اگه میگی من دل تو رو شکستم تو خیلی بدتر دل منو شکستی

    • فاطی گلی

      رزا خانم لطف کن جک رو واسمون تعریف کن
      قرار شد دیگه کاری به نظر من نداشته باشی؟چرا تو حرفات ثبات نداری؟قرار شد واسه ما تاسف نخوری؟واقعا نمیدونم با چه آدمی طرف هستم.این دفه مودب حرف زدی اما هنوز مودب نشدی آقا فرزاد باید یه بار دیگه سعی خودشو بکنه چون ظاهراتنها کسیه که حرفاش تاثیر داشته..رزا خانم اینقد بیخودی منفی نده یعنی چی مثلا؟؟؟؟

    • اقامحسن

      سلام.rozaخانم خیلی اتیشت تنده ها.میشه بیاین توسایت شوخی علیخانی باضیغمی فقط محض اشنایی بیشتر.باهات موافقم خداوکیلی بهدادصداش قشنگه.ابجی اگه بیای خوشحال میشم.منتظرهمتونم

      پاسخ ها

      • roza

        بسیار متشکرم از حسن توجه جنابعالی.اگر وقت کنم حتما میام .

      • فرزانه1370

        برو بابا..

    • zahra seven

      صلوات دیگه ختم به خیر شد زودتر میگفتیم داداش فرزاد بیاد سر درد گرفتم دیگه بیش از حد داشت سنگش و به سینه میزد.مجله جون بجای اینکه فال روزانه رو گر فتی پاک کردی این صفحه رو پاک میکردی...

    • پیمـــــــــــــان

      بیکاریم بد چیزیه هاااااااااااااااااا

      نه؟

      پاسخ ها

      • پیمـــــــــــان

        به خودم اتباشتباهی - دادم
        ازاین موضوع شدیدا دلخورم ..........

        من که بیکارم شمارو نمیدونم ......خخخخخخخخخ

      • مینا72

        من بهت+دادم که زیاد دلخور نباشی.این به اون در

    • فرزانه1370

      رزا با فاطی گلی کاری نداشته باش

    • ریحانه

      بر...ت...رین.....ها!!!!باخوندن این صفحه واقعا برام سوال شده معیار وملاکتون برای تایید یا رد نظر بچه ها چیـــــــــه؟؟؟
      خانوم رزا میدونی درمورد شما چه تصوری دارم؟اینکه الان پنبه کردی داخل گوشات,خم شدی رو صفحه کلید لپ تابت فقط داری مینویسی حامدبهدادنازنین!!!دختر خوب خدا دوتا گوش داده,یه زبون,ینی دوتا گوش بده یکی حرف بزن...درضمن شایسته ترین ومناسبترین مخاطب برا نظراتت,خود جناب هستین,حداقل به حرف بچه ها گوش نمیدی به چیزایی که خودت میگی عمل کن...
      اینا همش مربوط به سلیقه افراده,سلیقه هم درست وغلط نداره,من از صدای حامدبهداد متنفرم تو عاشقشی....
      نظر هردو محترمه....
      (خواهش میکنم نظرمو بزار برترینها)

      پاسخ ها

      • فرزانه1370

        آره و بدجوری دل میشکنه گستاخه خیلی

    • فرزانه1370

      جناب آقای بهداد روی تمام خوانندگان اصیل ایرانی از جمله جناب آقای علیرضا افتخاری جناب آقای سالار عقیلی جناب آقای مختاباد جناب آقای ایرج بسطامی رو سفید کردن!!!!!!!!!
      واقعا میدونم که میگما!!!

      پاسخ ها

      • فرزانه1370

        مگه نه رزا خانوم؟

    • تبسم

      واقعاً تعجب كردم!اين همه توهين و تحقير و بد و بيراه براى دفاع يا ترور شخصيتى يك بازيگر؟براى چى ؟!!!
      خانم رزا،نظرات شما و ساير دوستان رو خواندم،من به شخصه براى هر فرد و هر عقيده اى احترام قائلم،تا وقتى كار به تحقير و تخطئه نكشه مشكلى نيست،اما به ضرب ناسزا و توهين نه ميشه احترام براى كسى خريد و نه كسى براى آدم احترام قائل ميشه!

      اگر كسى نظر شما را نپذيرفت و يا چيزى گفت كه برخلاف ميل شماست،نبايد از توهين استفاده ى ابزارى كرد
      اگر حتى كسى به شما و نظرتان هم توهين كرد،پاسخ توهين آميزتر شما مشكلى را حل نخواهد كرد
      سكوت سرشار از ناگفته ها ميتواند باشد...
      پس كمى مهربان تر باشيد،عجولانه قضاوت نكنيد و نظرات بقيه دوستان را هم با ديد خصمانه بررسى نكنيد

      ممنون از فرزاد عزيز كه لينك رو براى همه گذاشتيد تا يك سرى به اين قسمت بزنند

      پاسخ ها

      • hoda

        من کاملا موافقم.

    • بیطرف

      لطفا همه کاربران بخونند
      من نه طرفدار حامد بهداد هستم و نه خانم رزا رو می شناسم .تنها چیزی که از خوندن این کامنت ها دستگیرم شد .عشق و دوست داشتن مخلصانه یک انسان (رزا)رو نسبت به یک انسان دیگه(حامد بهداد) دیدم .به نظر من کار خانم رزا قابل تحسینه و احسنت داره چرا که تو این دوره زمونه پیدا کردن آدم هایی از جنس رزا که خالصانه وقت خودشو صرف اون انسان میکنه خیلی کم پیدا میشه .البته عرض کنم هواداری ایشون مشخصه که صرفا از روی احساساتش نیست بلکه سواد و دانشش از سینما از بازی های حامد بهداد و کلا بازیگری در حد قابل قبولیه و حرفهاشو تا جایی که من دیدم با دلیل مینویسه من خیلی هوادارای رو دیدم که حتی حال کامنت گذاشتن دارند و یا فقط مینویسن ای جونم .قربونش ول میکنن و میرن ولی استمرار خانم رزا همراه واقعا جای احسنت داره به نظر من کار شماها بچه گانه است که اینقدر بهش گیر بیخود میدین. البته منظور من این نیست که سایر کاربران بی ربط میگن ولی باید هممون قبول کنیم که در قضاوت هامون دچار اشتباه میشیم .اینجا یا مثل رزا موافق حامد بهداد هستند و یا مثل یک عده مخالف بهداد هستند ولی من نوعی که بی طرف هستم شاید بهتر بتونم داوری کنم.اینو فراموش کردم بگم چه اشکالی داره یک نفر شخصی رو تا این اندازه دوست داشته باشه اتفاقا خیلی هم خوبه هیچ اشکالی نداره گناه هم نیست .امیدوارم کسی از حرفهای من دلخور نشده باشید من تنها نظر خودمو گفتم.

      پاسخ ها

      • فرزانه1370

        خانم رزا به ما گیر ندادن؟
        شما یه چیزی میگینا!!!!!!!!!!!!!!
        شما کجا بیطرفید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      • Diana

        بیطرف عزیز دوست داشتن هم تا یه اندازه نه که با پرخاشگری جواب همه رو بده من هم از حامد بهداد بدم نمییاد و به نظر من هم خیلی خوب بازی میکنه اما این رو یه بار-دوبار - سه بار نه که همش بگه و با نظر دیگران با شدت و مخالفت شدید برخورد کنه رزا جان میگه حامد بهداد رو دوست داره خوب درست اما وقتی یکی میگه ازش خوشم نمیاد یا هرچی نباید باهاش اینجوری حرف بزنه یا دعوا درست کنه همه باید به نظر های هم احترام بذارن همون طور که اول نظرهاست میبینید که هم با پری و هم با علی با بی ادبی حرف زده همین کلمات که کج سلیقه و حسود و این چیزا بی ادبی و پرخاشگری نسبت به این ها و نظرهاشون نیست؟!شما که بیطرفی به ما بگو؟؟!!البته خیلی از دوستان هم نسبت به رزا بی ادبی کردن اما اول از همه میبینید که رزاست که با بی ادبی جواب نظر های دیگران رو میده

      • roza

        از اینکه عشق و صداقت خالصانه منو نسبت به حامد بهداد نازنین درک می کنید بسیار سپاسگزارم.من پیش از اینکه عاشق هنر ناب و درجه یک و بازی های همیشه فوق العاده حامد بهداد نازنین باشم عاشق شخصیت بزرگورار انسانیت و صداقتش هستم از صمیم قلب صادقانه بی نهایت دوستش دارم تا ابد. استمرار و کامنت گذاشتن هم همش وظیفه است . بله درست متوجه شدید بنده تنها از روی احساسات صحبت نمی کنم دفاع کورکورانه هم نکردم هر چی گفتم و میگم عین حقیقته .شاد و سربلند باشی دوست گرامی.

      • roza

        حامد بهداد نازنین انسانه به معنای واقعی .علاوه بر صورت زیبا سیرت زیبایی هم داره وقتی انسانیت و صداقت حامدو می بینم به وجد میام هیچکس برای من قابل احترام تر از حامد بهداد نیست.جناب بهداد با همه فرق داره مثل هیچکس نیست .کامنت و اسمترار همش وظیفه است خالصانه .ارزش حامد بهداد خیلی خیلی خیلی.... بیشتر از ایناست .واقعا به خودم افتخار می کنم و خوشحالم که سالهاست دوستدار و طرفدار جدی حامد بهداد نازنین هستم .هیچ وقت هم الکی و کورکورانه حرفی رو نزدم بلکه با شناخت و دلیل و منطق حرف میزنم و حمایت می کنم.... اولین بار هم شخصی که با نام کاربر کامنت میذاره به من بیخودی گیر داد .مرسی دوست گرامی براتون آرزوی موفقیت دارم.

      • roza

        خانم محترم من دعوا درست کردم یا اون شخصی که با نام کاربر نظر میذاشت و مدام با ادبیات سخیف تو نظرات من دخالت می کرد؟؟!!!!!!!!!توهین و بی احترامی اونایی که گفتند عوق .مسخره .دهاتی .ادا و تظاهر کرد ند شما چطور بی ادبی و بی احترامی این اشخاص رو نمی بینید ؟؟!!! بابا یکم انصافم خوب چیزیه به خدا !!!البته می بینیدا ولی خودتون رو زدید به اون راه و سعی دارید کورکورانه و به دور از منطق و انصاف از دوستان خود دفاع کنید ...همین.

      • فرزانه1370

        من با نظر دیانا موافقم+

      • فرزانه1370

        رزا خانوم شما اول به پری و علی توپیدی
        یه دقیقه بری نگا کنی بد نیست

    • qwerty

      اگه زیر 18 هست که مسلما هست انشاالله خوب میشه اگه که نه بیچاره شوهرش

    • اقامحسن

      qwertyچه طرزحرف زدنه به چه حقی به خودت اجازه توهین میدی حتماخودت زیر18تشیف داری که باروحیات زیر18اشنایی.فرزانه1370شاخ بازی درنیارخانم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اره معلومه کی چیکارست حیف اقا که اول اسمته

      • پـــــــــــــــانیز

        خــــــــــــــــــــــــــــــــــــیـلی بــــــــــــــــــــی شخصیتی محسن خان

      • فرزانه1370

        به کسی ربطی نداره
        پـــــــــــــانیز راست میگه

    • farzad

      آقا يا خانم بيطرف!!!
      كسي با موضوع طرفداري و يا مخالفت از كسي يا چيزي مشكل نداره مساله اينه كه براي طرفداري نيازي به فحش دادن و زير سوال بردن درك و فهم ديگران نيست. ضمنا شما از كجا اينقدر مطمئن هستي دانش و سواد سينمايي خانم رزا كامله و همه حرفاش هم با دليله!؟ درسته كه آقاي بهداد طرفدار داره و از نفراتي هستش كه در حال حاضر در سينماي ايران مطرحه اما خود ايشون هم كه خودشو رو مارلون براندوي ايران ميدونه در مصاحبه هاي مختلفش گفته كه در فيلمهاي گوناگوني ضعيف ظاهر شده و كارش قابله انتقاده! در حاليكه رزا خانم جاي هيچ نوع انتقاد و بررسي رو براي بازيهاي آقاي بهداد باقي نذاشتي و معتقده كه هيچگونه نقصان و كاستي در كار و شخصيت آقاي بهداد وارد نيست!
      جهت اطلاع جالبه بدوني كه خود مارلون براندوي اصلي هم كه بت آقاي بهداد هستش و ايشون خيلي عاشقش هست وقتي زنده بود بارها گفته بود كه از بازي در بعضي نقشها و فيلم ها واقعا پشيمونه چرا كه هم فيلم و هم بازيش ضعيف بوده!!!هرچند خود اين ادعا از سوي بهداد كه خودش رو بهترين بازيگر و مارلون براندوي ايران دونسته جاي كلي بحث و بررسي داره!!!
      پس جناب بيطرف قبل از اينكه خودت رو بيطرف اعلام كني و بخواهي اعلام نظر كني كليه نظرات رو خوب بخون و بعد اظهار نظر كن!!!

      پاسخ ها

      • فرزانه1370

        رزا یکی دیگه است که باید ستایشش کنی
        مارلون براندو
        ایشون بت آقای بهداد هستن!!!!!

    • نسترن

      اخه یه ادم ارزش این همه بحث داره.رزا و اقا محسن و مهسا همه سن بلوغشونه من که طرفدار حامد بهدادم ازش زده شدم این ههمه تعصب برای چیه رزا فکر میکنی خود حامد بهداد الان در مورد تو چی فکر میکنه تو با این کارات شخصیت حامد بهداد پایین اوردی

      پاسخ ها

      • roza

        همیشه وقتی که کم میارید و نمی تونید توجیه کنید سعی می کنید طرف مقابل رو کوچیک نشون بدید به جای این کارا برید خودتون بزرگ کنید .حامد بهداد نازنین انسان و هنرمند بزرگیه و روح لطیف و پاکی داره سطح فکر بالایی هم داره مثه شما نیست و از کامنت های من و نحوه ی هواداری من برداشت بدی نمیکنه .شماها از نظر شخصیتی و فکری و.. فرسنگ ها با حامد بهداد نازنین فاصله دارید پس برای چندمین بار قویا عرض می کنم که جای جناب حامد بهداد نظر ندید .اگر نمیخوای یک هوادار واقعی جناب حامد بهداد نازنین باشی بهتره فرافکنی نکنی من حرفی نزدم که کسی زده بشه من جز حقیقت چیزی نگفتم به حاشیه نرفتم شما داری بهانه میاری معلومه که هوادار واقعی بهداد نبودی شما کلمه عووق و مسخره و ادا و... می بینی و هیچ واکنشی نشون نمیدی !!!!هر حرفی که فقط و فقط لایق خودشونه به حامد بهداد نازنین نسبت دادند بعد شما سکوت میکنی و منو متهم میکنی !!!!!!هر جور دوست داری فکر کن ولی من مثه شما نیستم که در برابر توهین و بی احترامی سکوت کنم .

    • اقامحسن

      ببخشیداواقعاعذرمیخوام ولی خانم شمادرحدی نیستی که باهم بحث کنیم شمااصلامیدونی بلوغ یعنی چی؟خدایی نکرده قصدتوهین به درکوفهمتون روندارم

      پاسخ ها

      • نسترن

        نحوه نوشتن شما گویای شخصیت شما هست و نیازی به بحث کردن نیست

    • حامد بهداد

      از همه دوستای گلم که منو قابل دونستید و در مورد من مطلب نوشتید ممنونم.اما این رو هم متذکر بشم که تعریف بسیار از کسی باعث ضایع شدن اون فرد میشه و دشمنی بیجا باعث ضایع شدن خودتون میشه.
      بازم ازتون تشکر میکنم.
      موافقا + بدن.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آخه قشنگ حامد بهداد پایین نظرش میگه موافقا+بدن؟؟؟؟؟؟؟

      • بدون نام

        فقط خودت مثبت دادی بهداد دروغین

      • بهاران

        اخی نمیشد با اسم خودتون بیاین

      • حامد بهداد قلابی

        من ایقدا هم بد نیستم واسه خنده این متنو نوشتم. برا اینکه واقعا منصوب به حامد نباشه زیرش نوشتم + بدین.

      • بدون نام

        شما کجایی هستین؟؟؟؟؟؟ته لهجه دارین ها؟!

      • بدون نام

        اقا بهداد قلابی بچه کجایی.ته لهجه داری

      • حامد بهداد

        ببین داداش یا آبجیه کاربر ، من با همین این ته لهجم تونستم دعوا ها رو تموم کنم.تو هم نترس عزیزم خودتو معرفی کن شاید همشهری باشیم؟!

      • roza

        قابل توجه شما: اسم قشنگ حامد بهداد حرمت داره .شما حق نداری که اسم ایشونو جای خودت بذاری و شوخی کنی .ایشون الان خارج از کشور هستند داخل کشور هم که باشند وقت اینکه بخواد نظر بذاره رو نداره.پس بساط شوخی بیجا تو جمع کن .

      • zahra seven

        رزا جونم خواهر گلم کار این دوست عزیزمون که اشتباه ...اعصاب خودتو خرد نکن بچه ها تمومش کنید چقد با هم کل کل می کنید زشته بابا....

    • مهران مدیری

      یه کمم درمورد من حرف بزنین خب به من توجه نمیشه ها؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اخه تو زیبایی صدای شما کسی شکی نداره که

      • مهران مدیری

        قربون یو کاربر عزیز

      • مهران مدیری قلابی

        منم واسه خنده نوشتم
        یه وقت اشتب نشه

      • مهران مدیری قلابی

        منم اینقدرا بد نیستم.منم واسه شوخی نوشتم.

      • بدون نام

        اگه ضریب هوشی جلبکم داشتیم میفهمیدیم قلابی هستی

    • سهیل

      از حامد بهداد ومهران مدیری به خاطر کامنتاشون تشکر میکنم.
      باعث شدین این جنگ و دعواها تموم بشه.

      پاسخ ها

      • Diana

        توجه کنی متوجه میشی که برا خنده بود حامد بهداد قلابی و فک کنم که مهران مدیری هم قلابی باشه ولی همین که دیگه رزا نظرهاشو تموم کرده جای شکر داره

    • مهدی

      خسته نشدین ازاین گیسو گیس کشی با رزا

    • مهران مدیری

      قربونت دمت مرسی

    • واویلا

      بچه ها رزا کجاست ؟نگرانشیم لطفا از بی بی سی یا ان بی سی یا سی سی یو یا هر جای دیگه میشه خبری بگیرید تا ملتی رو از نگرانی در بیارید با تشکر فراوان!جمعیت حامیان محیط سبز گینه بیسائو!!!!!!!!

      پاسخ ها

      • roza

        ببین مشخصه که بدجوری ناخوشی .

    • خواهر رزا

      داره مدارس باز میشه رزا سرگرم خرید لوازم تحریر هستش اخه امسال قراره بره اول دبستان

      پاسخ ها

      • roza

        خطاب به واویلا و شما .بسی جای تاسف داره برای شما ها با این کامنت های بچه گانه ای که با ادبیاتی سخیف و از سر بیکاری گذاشته شده که اینقدر پوچ و بی معنیه که حتی ارزش پاسخ گویی هم نداره .از کسانی که از گینه بیسائو هستند بیش از این هم نمیشه انتظار داشت .خیلی آدمای کوچکی هستید .اون وقت زمانی که به شما با این کامنتاتون میگم کوته فکر یه عده ای(قابل توجه آقای فرزاد) کاسه داغ تر از آش میشن مدعی این میشن که چرا یه عده رو حسود و کوته فکر خطاب می کنی !!!!باید خدمتشون عرض که این حرف من واقعییته و توهینی هم نیست .خیلی بیکار و علاف تشریف دارید .....

      • roza

        بچه جونا واسه بیکارتون دنبال یه برنامه ی دیگه باشید ....من واسه خودم و وقتم خیلی ارزش قائلم و وقتمو صرف امثال شما نمی کنم .

      • فرزانه1370

        نه اینکه قبلشم وقتتو صرف ما نمیکردی!!!!

      • فرزانه1370

        پس چرا الان داری وقتتو صرف میکنی برامون؟
        خواهشا از روی عقل جواب بده

    • مهران مدیری قلابی

      آره منم قلابی ام نظر دادم که قلابی ام نزاشتن

    • همونی که به اسم مهران مدیری نظر داده بود

      نظرمو گزاشتین؟ببخشین مدیر مجله
      فکر کردم نزاشتین دوستون دارم

      پاسخ ها

      • حامد بهدادق

        مهران مدیری ق ما به کمک همدیگه تونستیم غول نفاق رو که بر سر بچه ها و مجله سایه افکنده بود(چه ادبی) در هم بشکنیم.
        کاربر قلابی یا بهتر بگم کاربر نما تو هم نظر بده. میخوام درصد لهجتو بسنجم.

      • همونی که به اسم مهران مدیری نظر داده

        آره ولی خیلی سخت بود!!!!!!!

      • بدون نام

        اقاجون ما لهجه هم داشته باشیم تو نوشتن دقت میکنیم

      • حامد بهدادق

        آفرین بر کاربر نما که اعتراف کرد.

      • حامد بهداد قلابی

        کاربر نما لازم به تذکر است که در پایان جمله از نقطه استفاده میکنند.
        (نقطه سر خط)
        ضمنا ما آقا جان شما نیستیم.

      • بدون نام

        اولا اقای مدیری ق گذاشتین یا نذاشتین املا رو دقت بفرمایید.دوما در گفت و گوی محاوره ای استفاده از "."زیاد مهم نیست.
        سوما اقا بهداد شما اقای ما باشی و نباشی دوستت داریم...لهجه هم شوخی بود به دل نگیر

      • حامد بهداد قلابی

        کاربر عزیز(دیگه نمیگم کاربر نما چون خیلی با معرفتی)
        واسه خنده میگم به دل نگیر. دوما و سوما از نظر نگارشی غلطه چون تنوین به کلمات فارسی نمیچسبه.
        ولی ما مخلص کاربر عزیز هم هستیم اینا فقط واسه خندس. اگه خدای نکرده به کسی توهین کردم عذر میخوام .

      • بدون نام

        توضیح: ق مخفف قلابی است.

      • مهران مدیری ق

        آقا جون دمتون گرم
        حســــــــــــــــــابی خندیدم
        حرفاتون یه لطیفه واقعـــــــــــی بود

      • همونی که به اسم مهران مدیری نظر داده بود

        چشـــــــــــــــــــــم

    • فاطی گلی

      واقعا برام عجیبه که اون همه حمایت سرسختانه و لج ولج بازی دیگه تموم شد البته خیلی جای شکر داره!!!!!!

      پاسخ ها

      • حامد بهدادق

        فاطی جون این بخاطر تلاشهای من ومهران مدیری ق وکاربر نمای عزیزه.

      • بدون نام

        خواهش میکنم اقابهداد ق ماکاری نکردیم.مخلص شما شهرستانی های لهجه دارم هستیم

      • حامد بهداد قلابی

        کاربر من اون همه ازت تعریف کردم.ضایع نکن دیگه.
        در ضمن من از تهران کامنت میذارم.

      • مهران مدیری قلابی

        بازم میــــــــــگم مرسی حامد بهداد قلابی

      • همونی که به اسم مهران مدیری نظر داده بود

        خیـــــــــــــــلی ممنون آقای بهداد ق همش به همت شما بود.

      • حامد بهداد قلابی

        نه ...نه این کار من به تنهایی نبود. مهران قلابی و کاربرنمای سابق واقعا تلاش کردن.

      • همونی که به اسم مهران مدیری نظر داده بود

        اون که آره
        ولی سر رشته کار دست شما بود
        آقای حامد بهداد قلابی

      • کاربرنمای سابق

        اقا بهداد ق من واقعا تشکرات صمیمانه ام رو به شما ابلاغ میکنم که انقدر هوای من و آقا مهران ق رو دارین

      • همونی که به اسم مهران مدیری نظر داده بود

        منم از صــــمیم قــــــــــــــــــلب از شما تشکر مینمایم آقای حامد بهداد ق

      • حامد بهداد قلابی

        وای مهران قلابی و کاربرنمای سابق چقدر شماها باحالین.دوستتون دارم.

      • کاربرنماسابق

        آقا بهداد ق باحالی از خودتونه.ارادت منم پذیرا باش برادر من

    • علیرضا

      بارم نمیشه که دیگه roza نظر نمیده.

      پاسخ ها

      • حامد بهداد قلابی

        باورت شه عزیزم، ما اینیم دیگه.

      • مهران مدیری قلابی

        آره ما اینیم اوهم

    • فرزانه1370

      فاطی جون کجا بودی دلم برات تنگ شده بود

    • فرزانه1370

      رزا جون یه کمم ادب و انصاف به ما یاد بده

    • فاطی گلی

      عزیزم چند روزی بود سرم شلوغ بود اما بااین حال نظراتو میخوندم ولی نظر نذاشتم.ممنون گلم لطف داری.

      پاسخ ها

      • فرزانه1370

        خواهش میکنم گلــــــــــــــم
        دلتنگت شده بودم

    • بدون نام

      بدجورى رزا جان بدحاله،نياز به مشاوره داره،خوب ميشى عزيزم اگه بري دكتر!

      پاسخ ها

      • سهیل

        بسه دیگه گیر نده زشته.

      • فرزانه1370

        آره دکتر تنها راه حله!

      • فرزانه1370

        نه بزار بگه اون رزا به ما گیر داد زشت نبوووووووووود؟

    • بدون نام

      رزا میخوای حرف بزنی خلاصه بنویس از نظرات سرم درد گرفت طومارم اینقدر طولانی نمیشه هیچ کس حوصله نداره نظراتو بخونه

      پاسخ ها

      • سهیل

        ایضا بسه دیگه گیر نده.لطفا

    • bps

      سلام منم اومدم مخلص شما براد پیت شنیدم ادمای بیکار تو ایران زیادن اومدم چنتا طرفدار جمع کنم میشه معرفی کنین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ما به اجنبی جماعت محل نمیدیم

    • حامد بهداد قلابی

      اونایی که میخوان از تلاشهای ما یعنی حامد بهداد قلابی و مهران مدیری قلابی وکاربر نما (همون که لهجه داشت) بخاطر پایان دادن به این جدال شبانه روزی تشکر کنند + بدن.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اقا من همون کاربر نما هستم.خیلی ممنون از اینکه اسم منم اوردی اما اونی که لهجه داشت شمابودی برادر من....

      • حامد بهداد قلابی

        کاربر محترم (کاربر نمای سابق) خواهر من (شایدم برادر من) شما یکی از ارکان اصلی در خاتمه دادن به این دعوا بودید.
        به خاطر معرفتی که به خرج دادید، من به همه اعلام میکنم از این به بعد هر لهجه ای کاربر محترم داشت، آقا لهجه از ایشون نیست بلکه اون منم که لهجه دارم.
        کلی خندیدیم آبجی/داداش دستت درد نکنه. ولی کاربر تو هم آشنا میزنیا. ناقلا نکنه تو هم مثل من از بچه های فال روزانه ای؟

      • مهران مدیری قلابی

        قربان شما
        مرســــــــــــــــی به توان بینهایت

      • همونی که به اسم مهران مدیری نظر داده بود

        خیـــــــــــــــــلی متشکر

      • بدون نام

        ااااااااااااا؟؟؟؟؟؟!!!!!!!پس شما داداشی خودمونی؟؟؟؟؟

      • همونی که به اسم مهران مدیری نظر داده بود

        منم آشـــــــــنا میزنم؟
        ضایس نه؟!

      • بدون نام

        آقا من 1نکته رو بگم.اون کاربری که بالاتر با رزا بحث میکردن من نیستم.گفتم که سو تفاهم نشه ها!؟

      • حامد بهداد قلابی

        آره دیدم با منطق مساله حل نمیشه ازین ترفند استفاده کردم. مثل اینکه جواب داد.
        راستی مهران قلابی تو هم از خودمونی؟فال روزانه؟

      • بدون نام

        آقا من 1بار دیگه این نظرو دادم اما درج نشد.میخواستم بگم که من اون ناشناسی که بالاتر بارزا بحث میکرد نبودم ها!؟اشتباه نشه 1وقت!!!!!!!!!!!!

      • حامد بهداد قلابی

        تو اسمتو بذار کاربر محترم یا کاربر نمای سابق که با اون بالایی قاطی نشی.

      • حامد بهداد قلابی

        کاربر نمای سابق خیلی ازت خوشم اومده.

      • کاربر نمای سابق

        بزرگواری اقای بهداد.میشه بپرسم شما ابجیه مایی یا داداشمون؟؟؟؟؟

      • مهران مدیری قلابی

        آره منم از خودمونم
        دم هممون گرم

      • حامد بهداد قلابی

        آبجی کاربر نمای سابق،من داداشم.داداش حامد بهداد قلابی.

      • حامد بهداد قلابی

        راستی مهران مدیری قلابی تو چی داداشی یا آبجی ؟

    • فاطی گلی

      از لطف آقا بهداد وآقا مهران و آقای کاربر متشکرم ما که هر چی زور زدیم فایده نداشت!!!

      پاسخ ها

      • همونی که به اسم مهران مدیری نظر داده بود

        خیـــــــــــــــــــــلی ممنون

      • بدون نام

        خانوم کاربر فاطی گلی جان

      • حامد بهداد قلابی

        قابلی نداشت آبجی، وظیفه بود.

    • Mehran Alf

      خوشم میاد انقد کم آوردی که خودت جای خواهرت گفتی شخصیتت درحدکلاس اوله پس بس کنو به دوستای من توهین نکن (برادرعزیزم فزراد) شما حتی لیاقت گینه بیسائو روهم نداری. یکم خجالت خوبه کوچولو برو بگو بزرگترت بیاد(منظورم خواهرته) هههههههه

      پاسخ ها

      • ناشناس دیگری

        اینا همش خطاب به رزاست.

      • roza

        ببین تو در حدی نیستی که بخوای اصلا طرف صحبت من باشی و جوابتو بدم.ادبیاتت و.. در حد چاله میدونه.اون کسی که با نام خواهر رزا کامنت گذاشته بود یه آدم آنرمال بوده .در ضمن زبون آقا فرزاد نشو!!!!یکم درک کن. ایشون با من محترمانه صحبت کردند منم محترمانه جوابشونو دادم .

      • roza

        سکوت کن و بیشتر از این مهملات نگو که فقط تهی بودن خودتو به منصه ظهور میزاری .من اینقدر با شخصیت هستم و ر تو طول روز و تعریف و تمجید از سوی آدمای با کلاس مثه خودم میشنوم که برای حرفهای تو تره هم خرد نمی کنم .برو یه فکر به حال خودت کن و خودتو ارتقا بده .(آقا فرزاد قابل توجه شما خوبه بی ادبی دوستتون ببینید که بیخود و بی جهت به من گیر میده و با ادبیات سخیف خطاب به من کامنت میذاره و از جانب شما صحبت می کنه )

    • نسترن

      رزا امروز رفتی مدرسه تلویزیون نشونت نداد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نه رزا سال بعد تازه جشن شکوفه ها داره

      • کاربرنما(به گفته بهداد ق)

        نسترن جون ما هرچی سعی میکنیم دعوا تموم شه نمیذاری...ول کنین بیچاره رو خودش فهمیده کرش اشتباه بوده و نباید جر و بحث کنه

      • roza

        بی معنی.

      • roza

        بعضیا توهم دارند که خیلی خوشمزه هستند و اصولا به خیال خام خودشون فکر می کنند آدمای بانمکی هستند در صورتی اگر یک لحطه جای دیگران که چشمهای قشنگشون باید به همچین خزعبلاتی بخوره بذارن از کارشون پشیمون میشن چرا که نمی دونن این کامنت هاشون چقدر مشمئز کننده است حس تهوع به آدم دست میده .شما که از بیکاری رنج میبرید برید یه پاتوق درست کنید به اسم پاتوق بیکارا اینقدر چرت و پرت بگید خودتون خالی کنید عرصه هنر و محیط های فرهنگی رو به گند نکشید.آدمای بی کلاس.

      • حامد بهداد قلابی

        کاربر نمای سابق به دل نگیر من ومهران قلابی باهاتیم.فقط تک روی نکن.

      • کاربرنمای سابق

        نسترن جون مث اینکه متوجه نشده.پس ادامه بده عزیزم.لطفا.

      • مهران مدیری قلابی

        آره به دل نگیر این دختره رزا بلد نیست حرف بزنه
        ما مثل کوه پشــــــــــــتتیم

      • کاربرنمای سابق

        باتشکر از آقا حامدق و آقای مدیری...من دلم به حمایت های شما خوشه وگرنه رزا....

      • مهران مدیری قلابی

        خیلی ممنون عزیزم

    • Mehran Alf

      بله ناشناس دیگری

    • laya

      وای بچه ها بس کنید.....به خاطر یک بازیگر که حتی روحش هم خبر نداره شما ها دارید به خاطرش کل کل میکنید اینطوری پریدید به جون هم؟؟؟؟؟؟؟؟؟رزا خانم ....عزیزم شما کوتاه بیا....دوستای عزیز برترینها شما هم کوتاه بیاید...به خدا زشته....

    • حامد بهداد قلابی

      چی شد... دوباره شروع کردینا...
      یه کاری نکنین دستمال قدرتمو ببندم...
      زیاد گیر بدین به مهران مدیری قلابی میگم نشان امپراتور رو رو کنه ها ...(میتی کُمان)
      کاربر(کاربر نمای سابق) بابا تو هم یه کاری کن.مثلا تو هم شمشیر جومونگو که با چسب قطره ای رو براش کردیم بیار.
      بقیه بچه ها هم اگه کمکی از دستتون بر نمیاد حداقل + بدین که ما سه تا دلگرم شیم.

      پاسخ ها

      • roza

        شما کامنت منو ندیدی نه !!!!!!!!!! اسم قشنگ حامد بهداد نازنین حرمت داره .شما حق نداری که اسم ایشونو جای خودت بذاری و شوخی کنی .این بساط شوخی و مسخره بازی رو جمع کن .

      • کاربرنمای سابق

        آقا این شمشیر ما زیر آفتاب موند چسبش وا رفت.من دست خالی چیکار کنم

      • مهران مدیری قلابی

        آره کاربر بیا مثل اینکه فایده نداشــــــته

      • مهران مدیری قلابی

        میــــــــــــــــــــتی کمـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــان
        احتـــــــــــــــرام بگذاریــــــــــــــــــــــــــــــــد
        بس کنید دیگه خستمون کردید

      • حامد بهداد قلابی

        آفرین بر مهران مدیری قلابی که نشان امپراتور رو نشون داد از حالا به بعد هر کی بخواد به هرکی دیگه گیر بده با خود شخص امپراتور طرفه!

      • حامد بهداد قلابی

        کاربرنمای سابق هر طور شده اون شمشیرو رو به راهش کن بیار؛ فک کنم نیاز بشه ازش استفاده کنیم.

      • کاربرنماسابق

        آقا بیخیال شمشیر.کلا خراب شد.مامانم تو اثاث کشی انداختش قاطی بقیه آشغالا.1پیشنهاد دیگه بده برادر من.البته من بادست خالی هم همه رو حریفم ها!!!!

      • مهران مدیری قلابی

        سلام خوبید کاربر نما و حامد قلابی؟
        ببخشید من دانشگاه یه شهر دیگه بودم
        این بود که سخت بود بیام نت

    • فاطی گلی

      ای بابا !!!!
      جدیدا مخالفان به بی کلاسی متهم میشن
      رزا خانوم از چند تا کلمه که اکثرا مزاح هستن میتونن بفهمن کی باکلاس هست و کی نیست!!!

      پاسخ ها

      • roza

        در با کلاسی من که شکی نیست, شما هم بهتره یه دور ادبیات کامنتای امثال خودتو دوره کنی تا به عمق بی کلاسی تون پی ببر ید .صفحات این سایت رو با گزاف گویی بیهوده سیاه می کنید .لطف کن دیگه خطاب به من کامنت نذار.... یک حرف چند بار باید بزنم تا متوجه بشی !!!!!ذره ای منطق ندارید بحث با امثال شما بی فایده است .

      • roza

        در با کلاسی من که شکی نیست .شما هم بهتره یک دوره ادبیات کامنتای امثال خودتو دوره کنی تا به عمق بی کلاسی خودتان پی ببرید.صفحات این سایت رو با گزاف گویی بیهوده سیاه می کنید ....ضمنا خطاب به بنده دیگه کامنت نذار یک حرفو چند بار باید بهت بگم تا متوجه بشی!!!!!!!!!!!!!!!!حوصله آدمای بی منطق رو ندارم خانم .

      • کاربرنمای سابق

        فاطی گلی جون مث اینکه ماهم نتونستیم کاری کنیم.
        واینکه رزای عزیزم شما که گفتید چشماتونو باخوندن جملات بیهوده ماخسته نمیکنید.اخه قربونت برم چی شد پس؟؟؟؟؟؟؟

      • roza

        خانم فاطی من چون کامنت شمارو سریع خوندم در وهله اول دقیق متوجه منظورت نشدم اما حالا که کامنت دوباره خوندم متوجه منظورت شدم باید خدمتت عرض کنم که اگر شما یه نگاهی به کامنت دوستانت بندازی شما هم متوجه بی شخصیتی یه عده میشی به طور مثال مسخره , عوق ,دکتر جون دستم به شلوارت ,یک کامیون بوق ,ادا و تظاهر یا کاربر mehran که گفته گینه بیسائو و......آیا کسی که در خصوص دیگران اینگونه با ادبیات سخیف و ناشایست سخن میگوید بی شخصیت نیست ؟؟!!!مسلما هست .

      • ف

        وهله اول!!!!!!
        هه هه هه

    • رزا قلابی

      من از جمیع دوستان عذر میخوام.
      از بهداد ومهران و کاربر قلابی هم تشکر میکنم که قائله رو ختم به خیر کردن.

      پاسخ ها

      • نسترن

        باشه بخشیدیمت رزااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

    • فرزانه1370

      وای دوباره این اومد

      پاسخ ها

      • حامد بهداد قلابی

        نترس بابا این رزا قلابی بود.

    • فرزانه1370

      خدا نکنه این بازیگر شه این که کل بازیگرا رو به هم میریزه
      فکر کنم اصلا همه رو بیرون کنه فقــــط
      حـــــــــــــامد بــــــــــــــــــــهداد

    • نسترن

      وااااااااااااااااااااااااااااااااااااای خوش به حالت که باکلاسی بابا ارسطو بابا فارابی
      مشک ان است که خود ببوید نه ان که عطار بگوید. رزا جان

      پاسخ ها

      • حامد بهداد قلابی

        منظورت چیه؟ کی بو میده؟ حرفات بو داره آبجی؟

    • امیرمهدی

      ازدخترجماعت حسودترجایی ندیدم فکرنمیکردم پشت یکی ازخودتونواین جوری خالی کنین.کلاباخودتون درگیرین نه؟

      پاسخ ها

      • فرزانه1370

        چه ربطی داره؟اون یه دختر گستاخه.

      • حامد بهداد قلابی

        امیر کوچولو خودتی؟

      • نسترن

        نمیدونی موضوع چیه دخالت نکن پسرم

      • roza

        در این که حسود و درگیر هستند که هیچ شکی نیست. منم هیچ نیازی به حمایتشون ندارم.

    • فاطی گلی

      مخاطب من شما نبودی اول درست بخون تا متوجه بشی بعد حرف بزن دستور زبانتم که ضعیفه؟کلاس چندمی باکلاس؟؟!!

    • فرزانه1370

      رزا خانوم برید بالاتر ببینید جوابتونو دادم

    • حامد بهداد قلابی

      فک کنم کار این صفحه هم یواش یواش تمومه.
      امپراتور دستور دادن کاربرا از هم دیگه عذر خواهی کنن و با هم آشتی کنن.
      ضمنا نبینم کسی رو حرف امپراتور حرفی بزنه؟
      راستی از سر کار خانم، رزا خانم یه سوالی دارم.این سوال مدت هاست که ذهن منو مشغول کرده امیدوارم شما بتونین جواب سؤال منو بدید.
      اسم پدر پسر شجاع چی بود؟
      نخندید این سؤال از بچگی ذهن منو به خودش مشغول کرده، ای کاش رزا یا فرزاد یا کاربر قلابی سابق یا مهران قلابی یا خود شخص امپرررراتوووور بتونن جواب منو بدن.

      پاسخ ها

      • کاربرنما سابق

        آقاجون1چیز میگم مسخره نکنین ها!!!!!یکی از فامیلای ماهم شوهرشو آقای فرزانه(بچه اولش)صدا میکنه.ازشم میپرسیم قبل فرزانه چی صداش میکردی میگه باعلامت دست متوجه خودم میکردمش.شاید پدر پسر شجاع هم1همچین داستانی داشتن

      • حامد بهداد قلابی

        رفقا رفتید منو تنها گذاشتید؟
        مهران قلابی و کاربر نمای سابق دلم واستون تنگ شده.

      • کاربرنمای سابق

        نه بابا چه تنها گذاشتنی.دیروز 1سفر 1روزه برام پیش اومد تا8شب درگیر بودم.ببخشید دیگه یهویی شد خبر ندادم.....
        منم دلم واسه همه بچه های این صفحه تنگ شده

      • مهران مدیری قلابی

        سلام من نبودم دانشگاه بودم

    • رزا

      دوستان عزیز
      من به دلیل کمبود هایی که دارم از داروهایی استفاده میکنم که روی اعصابم تاثیر مستقیم داره اولا از همگی بابت تمامی توهین هایم معذرت میخواهم و از این به بعد اگر از من توهینی دیدید و یا حتی اگر منکر این پیغام شدم بدونید از اثر داروهاست وبه معنای واقعی میگویم اشتباه کرده ام اصلا حامد بهداد کی هست که من به شما عزیزان توهین کنم تروخدا من را ببخشید.
      ختم کلام رزاقربان همگی شما.

      پاسخ ها

      • roza

        این مسخره بازی رو جمع کن ببر جای دیگه ....
        اونی که کمبود داره شما هستی که چشم دیدن هواداری و علاقه صادقانه منو نسبت به حــــامد بــــهداد نازنین ندارید ....می دونم که داری رنج میبری لابد کمبود محبت داری طفلک خدا شفات بده .
        حامد بهداد که انسان و هنرمند شریف و بزرگیه بهترینه منم تا دنیا دنیاست بی نهایت دوستش دارم و تو دنیا مجازی و واقعی ازش حمایت می کنم و اجازه نمیدم آدمای حقیر مثه تو کوچیکترین توهین و بی احترامی کنند.
        میخوام بدونم تو کی هستی؟؟؟!!!!!!!!محض رضای خدا یکی به این کاربر ... یادآوری کنه که اینجا یک سایته نه محل شوخی و مسخره بازی چیپ.

      • roza

        در ضمن من اصلا و ابدااااااااا اشتباه نکردم اونی که مدام اشتباه کرده و میکنه امثال تو ئن یه نگاه به خودت بنداز تا متوجه بشی چقدر ... تشریف داری.

      • roza

        ضمناااااااا از آدم بیکار حسود بیش از این نمیشه انتظار داشت حسادت و بیکاری عقلتو زایل و راه تنفسیتو مسدود کرده از هواداری و دوست داشتن من رنج میبری .
        .من از مدیریت این سایت تعجب می کنم چرا کامنت های سراسر توهین این کاربر و تایید می کنید !!!!!!!!!!!اینجوری فقط کلاس سایت خودت پایین میاری .
        خوب گوش کن گر اینبار از نام من استفاده کنی چرت و پرتی که خودت لایقشی رو به من نسبت بدی و از جانب من صحبت کنی جور دیگه باهات برخورد میشه حالا خود دانی

      • roza

        ضمنا آدم آنرمال حتما به روانپزشک مراجعه کن به احتمال زیاد بستری میشی البته فکر می کنم آدمی که این خزعبلات رو می نویسه و از جانب دیگران صحبت می کنه قبلا به مراتب به دکتر مراجعه کرده ولی مثه اینکه فایده نداشته نه تنها خوب نشدی که بدتر شدی بهتره دکترو عوض کنی .

      • رزا

        ببخشید بچه ها بازم قرصهم رو نخوردم معذرت میخوام الان خوردم.................

      • ســـــــــارا

        خیــــــــــــــــــــــــــلی با حالی رزا عاشقتم

      • رزا

        سارا جونم من هم عاشقتم عزیزم اگر باز هم حالم بد شد وچرت وپرت گفتم از حضورت عذر خواهی میکنم ترو خدا مرا درک کنید تعادل روحی ندارم عاشق همتون هستم .

      • ____________

        roza خانم من میدونم اینی که با نام شما کامنت میزاره کیه یه سر بیا شوخی علیخانی با ضیغمی خودتون متوجه میشید .
        خود درگیری داره به مولا همه رو به جون هم داره میندازه شما هم محلش نده roza خانم .tanx

      • roza

        ای آدم آنرمال ,حقیر که حتی انقدر شهامت نداری که با اسم خودت کامنت بذاری . خودت اعتراف کردی که تعادل روحی روانی نداری .منم که بهت گفتم تو نیاز به بستری شدن داری احوالت خیلی وخیمه از نام دیگران سو استفاده میکنی و جای دیگران نظر میدی خب کمبود و صد البته مشکل اساسی داری... من کارای خیلی مهمتر ی دارم حوصله سرو کله زدن با یک بیمار... ندارم .

      • بدون نام

        محسن خان شمایی رفته بودی که دوباره برگشتی

      • بدون نام

        رزا جان عزیزم بازم قرصاتو نخوردی

      • _____________

        امان از دست این محـــــــــــــــــــــــــــسن برو دیگه

    • zahra seven

      یه چی بگم میشه به داداش مهران من چیزی نگی رزا جان.تازة فهمیدم شما ها بچه های تو فال روزانه هستین حالتون خوبه بچه ها خسته نشدین انقد کل کل میکنید راستی تا اینجا داستان چند چنده به نفع کیه؟؟؟؟:-)

      پاسخ ها

      • حامد بهداد قلابی

        زهرا 7 جان بیا تو گروه ما 4 تا شیم.من و تو و مهران قلابی و کاربرنمای سابق.

      • مهران الف

        مرسی آبجی عزیزدلم زیبای من

      • zahra seven

        حامد قلابی الان شما از بچه های فال روزانه هستین میشه اسمتون رو بگید؟؟.خیلی ممنون همون 3تایی باشید حس و حال کل کل کردن ندارم خوش بگذره بهتون

      • zahra seven

        اسم پدر پسر شجاع واقعا چیه منم خیلی دوست دارم بدونم...هه هه هه....قلابی اسمتو بزار پسر پدر شجاع

      • roza

        خطاب به مهران الف.
        اولا که ژست مربی اخلاق نگیر که اصلا بهت نمیاد دوم اینکه :شما که اینقدر زورت میاد و نگران و دلسوز اصالت دختران ایرانی هستی زورت برو به اون پسرای که تو خیابون مزاحم ناموس مردم میشن یا دخترو زنانی که بدحجاب آنچنانی هستند برسون والا.پشت نت نشستن و کُری خوندن برای یک دختر پاک و معصوم که عشق و علاقه اش صادقانه است هنر نیست.
        چه ادبیات بی شرمانه ای به کار بردم که خودم خبر ندارم اتفاقا در مقابل دخترای دیگه خیلی هم عفت کلام دارم کجای دین و اسلام اومده که دوست داشتن گناه نمیدونستی بدون هم علم روانشناسی هم از نظر دینی هم بزرگان ادبیات وفلسفه همه تایید میکنند که آدم باید کسی که دوسش داره بهش بگه یه ذره سواد و مطالعه خودت ببر بالا تا با این وقاحت در مورد دیگران اظهار فضل نکنی خواستی چند تا کتاب هم بهت معرفی میکنم که در حقت خواهری کرده باشم .

      • کاربرنمای سابق

        بامنی زهرا7جون؟؟؟؟چرا کاربرنمای سابق مگه چشه.راستی اگه میومدی تو گروهمون خیلی خوشحال میشدیم.آخه من خیلی دوستت دارم

      • zahra seven

        کاربر نمای سابق عزیزم با شما نبودم داشتم به حامد قلابی میگفتم.منم دوست دارم شما از بچه های فال روزانه هستین؟؟تغییر کاربری دادین دیگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      • فرزانه1370

        رزا چقدر ...میگی
        بچه ها حرفاشو جدی نگیرین
        فکر نکنم درست باشه

      • فرزانه1370

        مجله فکر نمیکردم حرفای چرت و پرت رزا رو بنویسین اینو ننویسین چرت و پرت مگه کلمه بدیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • نسترن

      فرزانه جان دمت گرم عزیزم خیلی ماهی فردا مدارس باز میشه راحت میشیم از دستش

      پاسخ ها

      • فرزانه1370

        منظورت منم؟
        قربـــــــــــــــــونت برم.خودت ماهی عزیزم

    • مهران مدیری قلابی

      من دارم میرم دانشگاه اگه نبودم جای منو خالی کنید مخصوصا شما آقای بهداد که از همکاری صمیمیانه شما هم کمال تشکر را دارم
      بنده حقیر را هم دعا کنید.

      پاسخ ها

      • حامد بهداد قلابی

        منم امروز رفتم دانشگاه مهران مدیری قلابی. منو تنها نذارین دلخوشیم شماهایید.

      • __________

        اعتراف کن زود تند سریع که مدرسه میری؟ داداش مگه مدرسه رفتن عاره >>>>واللا مدرسه ها وا شده . مدرسه خوش بگذره

      • بدون نام

        بابا محسن تو که قهر کرده بودی دوباره امدی

      • پدر پسر شجاع (حامد بهداد قلابی سابق)

        آقا یا خانوم خط تیره ی دراز،عزیزم من واسه تدریس رفتم دانشگاه نه واسه تحصیل.

      • zahra seven

        ایول حامد قلابی میبینم اسمتون رو عوض کردین خیلی دوست دارم پدر پسر شجاع من حدس میزنم اسمتونو بدونم ولی نمیگم شاید اشتبا بشه

    • فلطی گلی

      وااای حامد بهدادناااااازنیــــن و دوست داشتنی و باصداقت. هنر دوست وهنرمندمحترم.خوش صداو دلنشین و..............وناااامـــــــــــبروااان بیا ببین اینجا چه خبره؟اگه ببینی طرفدارایی داری که توی حمایت وتعریف از تو زیاده روی میکنن و این همه مخالف خجالت میکشی وکلا بازیگری و خوانندگی بخصوص خوانندگی رو میبوسی میذاری کنار!!!!

      پاسخ ها

      • __________

        زشته اینقدر کل کل نکنید بی خیال چرا نمیشید؟؟>>>>>
        ای خدا>>>> کوتاه بیاید دیگه

      • بدون نام

        محــــــــــــــــــــــــــــــــــــسن برو دیگه

    • مهران الف

      مرسی زهراجون زورم اومد یه دختر که ادبو شخصیت یه دختر ایرانی رو اینجور زیرپابذاره والا من به هیچکی کار ندارم اصلا حامد بهداد تقدیم به خودش

      پاسخ ها

      • roza

        اگه راست میگی برو جلو اونایی که فساد مالی فساد اخلاقی دارند روزی هزار تا کثافت کاری میکنند بگیر برو به اونایی که مزاحم نوامیس مردم میشن گیر بده برو جلوی بد حجابا رو بگیر برو دیگه اگه مردی برو

      • کاربرنمای سابق

        واااااا!!!!!!رزا جان چه ربطی به صحبت آقا مهران الف داشت؟؟؟؟دختر ایرانی فساد مالی واخلاقی داره؟؟؟؟!!!!!!

      • roza

        خب کاربرنما سابق عزیزم مسئله بر میگرده به آی کیو.ببخشیدا بعضیا آی کیو پایینی دارند متوجه حرف های من نمیشن از جمله شما بهت پیشنهاد می کنم یکم مواد غذایی استفاده کنی که فسفر بالایی داره تا یه مقدار آی کیوت بالا بره برو جانم .

      • کاربرنمای سابق

        اااا؟؟؟؟؟!!!!!!ببخشید پس من آی کیوم پایینه...راست میگی تموم این نظرات دارن سعی میکنن من با آی کیو پایینم متوجه شم شما اصلا به خودت نگیر
        درضمن من به شما توهین یا بی احترامی نکردم که جوابم رو بخواید اینجوری بدید.واقعا هرچی آقا مهران الف میگن حقتونه....

    • امیرمهدی

      نه عموجون اشتباه متوجه شدی من همسن همون عموتم.البت زیادی گنده نکنم21 تنهاگیراوردین؟اتفاقاتمام فکزدناتونوخوندم وبه یه نتیجه کلی وجامع رسیدم.بگم؟نمیگم

      پاسخ ها

      • ____________

        منم بات موافقم مهدی جون حالا به چه نتیجه رسیدی بگو داداش ؟>>>>>>>>مارو تو خماری نزار

      • بدون نام

        خدایی خودت فهمیدی چی گفتی

    • farzad

      رزا خانم عرض سلام!
      اينبار ميخوام كمي طولاني اما براي آخرين بار براتون كامنت بذارم. پس خواهشا اگه براتون مقدوره كمي با تامل بخونيد و قبل از اينكه بخواهيد با عجله جواب منو بديد كمي بهش فكر كنيد.
      قبلا گفتم بازم ميگم من در اينجا در حمايت و يا مخالفت كسي مطلب نمي نويسم. بعضي از دوستان نسبت به من لطف دارند اما حرفهاي من همونه كه نوشتم و شما بهش دقت نكرديد. براي همين نقش كاسه داغتر از آش رو كه شما در مورد من نوشتيد بازي نمي كنم( البته بيان اين عبارت براي خانمي كه داعيه مودب بودن رو داره كمي جاي سوال داره!؟ چون من در هيچكدوم از مطالبم در خصوص شما از دايره ادب خارج نشدم)
      رزا خانم يكبار و فقط يكبار به معاني كلماتي كه در ستايش آقاي بهداد ميگيد فكر كنيد. آخه چرا فكر مي كنيد آقاي بهداد نازنينتون جاي نقد و انتقاد نداره!؟ ايشون هم يك آدم معموليه با نقاط ضعف و قدرت خودش. در ضمن من هيچ وقت نگفتم اون بازيگر خوبي نيست ولي واقعا به اون خوبي كه شما هم ميگيد نيست و در ضمن من بيننده ( كه در واقع داراي حق انتخاب هستم ) از جنس بازيش خوشم نمي ياد.همين!
      نكته ديگه اينكه شما با بالا بردن آقاي بهداد و تعريف و تمجيدهاي بيش از حد خودتون و گفتن اينكه آدمهاي معمولي توان درك جايگاه بهداد رو ندارند در واقع به يك خودستايي پنهان دست مي زنيد و به نوعي به بقيه ميگيد من كه بهداد رو ميفهم و جايگاهش رو درك مي كنم يه سر و گردن از شما بالاترم و از شما بيشتر ميفهم...و خوب خود اينهم به دور از دايره ادب و نزاكته!
      نكته ديگه اينكه شما ميگيد آدمهايي كه هر روز شما رو مي بينند به تعريف و تمجيد از شما مي پردازند و مدام به ادب و منش شما اشاره دارند. دوست عزيز اولا هيچ آدم صاحب اخلاق و ادب مدام به مودب بودن خودش اصرار نمي كنه چرا كه كه خاصيت ادب، افتادگي و تواضعه. دوم اينكه مودب بودن در برابر آدمهاي مبادي آداب كه كار سخت و مشكلي نيست، شما براي اثبات درستي گفته خودتون مي بايد در مقابل آدمهايي كه اين موارد رو رعايت نمي كنند بتونيد به اعصاب خودتون مسلط باشيد و شخصيت خودتون رو نشون بديد. نه اينكه با همه دهن به دهن بشيد و با پرخاش و دعوا حرفتون رو بزنيد.ضمن اينكه گاهي تحمل برخي حرفها خيلي هم سخت نيست. عليرغم اينكه جديت لازمه ي هركاريه اما كمي شوخ طبع بودن و راحت گرفتن بعضي مسايل هم كار بدي نيست.
      نكته ديگه اينكه اميدوارم بعد از گذشت چند سال مثل خيلي ديگه از آدمهايي كه زماني به تعريف و تمجيد ديگران دست زدند و تاب شنيدن هيچگونه حرفي بر خلاف عقايد خودشون رو نداشتند به نقطه اي نرسيد كه تمام حباب هاي پيش روتون بتركه و شاهد فرو ريختن تصورات ذهني خودتون نباشيد چرا كه تاريخ بارها شاهد تكرار اين مسائل بوده و بازم هم خواهد بود!!! پس سعي كنيد اعتدال رو رعايت كنيد.
      اما مهمترين نكته!!! رزا خانم ميدونيد چرا هنوز هم در قرن 21 شاهد ساخته شدن ديكتاتور و حكومت هاي ديكتاتوري هستيم!؟
      چون در كنار بعضي آدمها افرادي مثل شما هستند كه با تعريف و تمجيد بيش از حد و خارج از عرف و معمول، در ذهن بعضي آدمها اين باور رو پرورش ميدن كه اونها توي تمام دنيا يكي هستند و تا به حال دنيا مثل اونها رو به خودش نديده و نخواهد ديد... اونوقته كه اون آدمها حتي خدا رو بنده نيستند...!!!
      به جاي گذاشتن اينهمه نيرو و توان براي دفاع از بهداد و يا بهدادها تلاش كن تا خودت بهترين نازنين ترين و ترين هاي ديگه باشي! تمامي استعدادها و قدرتهايي رو كه خدا به ايشون و امثال ايشون داده به شما هم داده پس تلاش كن تا بهترين باشي و بشي رزاي نازنين...!
      ببخش اگه كمي طولاني شد اما لازم ديدم براي آخرين بار تلاشي داشته باشم براي گوشزد كردن اين نكات و البته به روايت انشاهاي قديمي ( بر همه واضح و مبرهن است كه... ) شما در رد و يا قبول اين گفته ها صاحب اختيار هستيد، و من تنها در جايگاه يك دوست ( البته اگه قبول كني) حرف زدم.
      در پناه ايزد منان موفق و شادكام باشيد!
      سرافرازي ايران و ايراني آرزوي تمامي دلير مردان و سيمين دختان سرزمين كهنمان ايران است!!!!

    • امــــــــــــــــــــــــپراطور

      هی خواستم خودمو وارد ماجرا نکنم این رزا نذاشت

      هر کی به من ( امپراطور ) احترام نزاره با شمشیرم حسابشو میرسم بــــــــــــــــــس کنید این یه دستوره
      اینم شمشیرم که نگید دروغ میگم!!!!!!!!!!!!!








      ]█▓[
      ]█▓[
      ]█▓[
      ]█▓[
      ]█▓[
      /]█▓[\
      ╔╝ █▓ ╚╗
      ۞۞۩]|▓▓▓▓۩ ۩▓▓▓▓|[۩۞۞
      ╚╗░░░║▒▒▒╔╝
      |\░░║▒▒/|
      |░\░║▒/▒|
      |░░\║/▒▒|
      |░░░▒▒▒|
      |░░░▒▒▒|
      |░░░▒▒▒|
      ▄▄▄▄▄▄▄▄▄
      ▄▀░░░░░░░░░▀▄
      ▄▀▒▒░░░░░░░░░▒▒▀▄
      ▄▀▒░░░░░░░░░░░░░▒▀▄
      █▒░░░░░░░░░░░░░░░▒█
      █▒▒░░░░░░░░░░░░░▒▒█
      █▒▄███▄░░░▄███▄▒█
      ▄▀▒██▄██░░░██▄██▒▀▄
      █▒░▒▀▀▀░▄█▄░▀▀▀▒░▒█
      ▀█▄▒░░▒█▒█▒░░▒▄█▀
      ▄▀▄░░░░░░▄▀▄
      █▓▀▓▀▓▀▓▀▓█
      █▒▄▓▄▓▄▓▄▒█
      █▒▒▒▒▒▒▒█
      ▀▄▄▄▄▄▀
      |░░░▒▒▒|
      |░░░▒▒▒|
      |░░░▒▒▒|
      |░░░▒▒▒|
      |░░░▒▒▒|
      |░░░▒▒▒|
      |░░░▒▒▒|
      |░░░▒▒▒|
      |░░░▒▒▒|
      |░░░▒▒▒|
      \░░▒▒▒/
      \░▒▒/





      1. اگه بچه های خوبی باشید شمشیر زیاد دارم نشونتون میدم
      2. هرکی بادستوراتم مخالفت کنه به شکل بالایی تبدیل میشه

      پاسخ ها

      • zahra seven

        چند ساعت وقت گذاشتی؟؟؟!!!!!!!!!شمشیر الانه دیگه خز ....من از دستوراتت سرپیچی میکنم هه هه هه....

      • __________

        تو همون محسنی درسته؟؟میشی بری دست از سر همه برداری از اذیت کردن خوشت میاد تو؟
        تا حالا که امپراطور و امپراتور مینوشتی خخخخخخخخخخخخخ

      • بدون نام

        بی ادب از دستور من سرپیچی میکنی بیاید اینو ببرید به نشان امپراطور توهین میکنی بی ادب

      • بدون نام

        _______________________ یا همون محسن نمیخوای این مسخره بازی رو تموم کنی

      • پدر پسر شجاع

        وای فرار کنید صاحابش اومد!!!
        من گفته بودم امپراتور و عصبانی نکنید.

      • حامد بهداد قلابی

        زهرا جان بهتره از فرمونش سرپیچی نکنی. درسته اینم امپراتور قلابیه ولی خوب، بهتره سلسله مراتب رعایت بشه.
        ضمنا آقا یا خانوم ــــــــــــــــــ(خط تیره دراز) امپراتور یا امپراطور هر دو درسته(لغت نامه دهخدا)

      • کاربرنمای سابق

        آقا من الان متوجه نشدم کی آقا محسنه؟؟؟؟؟؟؟
        آقا محسنه یا داداش MOHSENخودمون؟؟؟؟؟؟؟؟کدومشون منظورتونه؟؟؟؟؟؟
        راستی جناب امپراطور چجوری اینو درست کردین میشه بگین!

      • zahra seven

        این نظر خط _ فک کنم داداش پیمان اخه اون فقط خخخخخخخخخخ میده.امپراتور مرا عفو کنید لطفا منو نکش نه نههههههههههههههه.......کاربر نما و پدر پسر شجاع خیلی باحالین خوشمان امد

      • zahra seven

        کاربر نما جونم mohsen که گفت تا یک هفته نیست ....این شاید اون یکی محسن

      • بدون نام

        باشه زهرا خانوم این دفعه بخشیدمت

      • بدون نام

        بچه ها این___________________ اقا محسن بی ادبه تو صفحه احسان علیخانی هستش

      • امــــــــــــــــــــــــپراطور

        در اینجا میخواهم از 3 دوست عزیز که تلاش کردند به این دعوا در نبود من پایان دهند تشکر کنم و به ترتیب مقام های زیر را به انها اعطا کنم!!!!!!!!!!!

        1 . پسر شجاع ( حامد بهداد سابق ) وزیر عــــــــــظم

        2. مهران مدیری جـــــــــــومونگ!!!!!

        3. کاربر نمای سابق وزیر صـــــــــــــــلح

      • امــــــــــــــــــــــــپراطور

        این را برای دوست عزیزمان کاربر نمای سابق میکذاریم ( عزیزم من این شمشیر ها را از جایی کپی میکنم ولی به کـــــــــــــــــسی نگی اقتدارمان زیر سوال میرود )



























        ஜ═════ஜ۩۩ஜ═════ஜ
        ஜ۩۞۩ஜ ★★★★★ ஜ۩۞۩ஜ
        ۩ ۩ ۩ ۩ ۩ ۩
        ۩ (▒ ▒ ▒) ۩
        ۩ (▓ ▓ ▓) ۩
        ۩ (▒ ▒ ▒) ۩
        ۩ (▓ ▓ ▓) ۩
        ۩ (▒ ▒ ▒) ۩
        ۩ (▓ ▓ ▓) ۩
        ۩ (▒ ▒ ▒) ۩
        ۩ (▓ ▓ ▓) ۩
        ۩ (▒ ▒ ▒) ۩
        ۩ (▓ ▓ ▓) ۩
        ۩۞۩๑๑۩۞۩๑๑۩۞۩๑๑۩۞۩๑๑۩
        \▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓/
        ۩\▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓/۩
        ۩ \▒▒▒۞▒▒▒/ ۩
        ۩ \▒▒۞▒▒/ ۩
        ۩ [|\۞/|] ۩
        ۩ [|[▓|]] ۩
        ۩ [|▓▓▓|] ۩
        ۩ [▓▓▓▓] ۩
        ۩ ▓▓▓▓▓]|] ۩
        ۩ ▓▓▓▓▓۞]|]▒ ۩
        ۩ ▓▓▓▓▓[۞]|]▒▒ ۩
        ۩ ▓▓▓▓▓|[۞]|]▒▒▒ ۩
        ۩ ▓▓▓▓▓[|[۞]|]|▒▒▒| ۩
        ۩ ▓▓▓▓▓[|[۞]|]|▒▒▒| ۩
        ۩ ▓▓▓▓[|[۞]|/▒▒▒/ ۩
        ۩ ▓▓▓[|[۞]/▒▒▒/ ۩
        ۩ ▓▓[|[۞/▒▒▒/ ۩
        ۩ ▓[|[/▒▒▒/ ۩
        ۩ [|/▒▒▒/۩
        ۩ [/▒▒▒/]۩
        ۩ /▒▒▒/|] ۩
        ۩ /▒▒▒/]|]▓ ۩
        ۩ /▒▒▒/۞]|]▓▓ ۩
        ۩ /▒▒▒/[۞]|]▓▓▓ ۩
        ۩ /▒▒▒/|[۞]|]▓▓▓▓ ۩
        ۩ |▒▒▒|[|[۞]|]▓▓▓▓▓ ۩
        ۩ |▒▒▒|[|[۞]|]▓▓▓▓▓ ۩
        ۩ ▒▒▒[|[۞]|▓▓▓▓▓ ۩
        ۩ ▒▒[|[۞]▓▓▓▓▓ ۩
        ۩ ▒[|[۞▓▓▓▓▓ ۩
        ۩ [|[▓▓▓▓▓۩
        ۩ [|▓▓▓▓▓۩
        ۩ [▓▓▓▓▓]۩
        ۩ ▓▓▓▓▓|] ۩
        ۩ ▓▓▓▓▓]|] ۩
        ۩ ▓▓▓▓▓۞]|]▒ ۩
        ۩ ▓▓▓▓|[۞]|]▒▒| ۩
        ۩ ▓▓▓▓|[۞]|]▒▒| ۩
        ۩ ▓▓[|[۞]|]▒/ ۩
        ۩ \\ ▓[|[۞|||||// ۩
        ۩ \\||[~]||// ۩
        ۩ \||[~]||/ ۩
        ۩ \|[~]|/ ۩
        ۩ \[~]/ ۩
        ۩ [~] ۩
        ۩ ~ ۩
        ۩ ۩

      • بدون نام

        بابا چرا شمشیرای منو کج و موج میزارید

      • مهران مدیری قلابی

        بابا چه شمشیــــــــری!
        من هم از شما به خاطر اعطای این مقام تشکر میکنم جناب امپراطور

    • بدون نام

      مهران و حامد و کاربر قلابی مدرسه رفتند روز اول مهر و درس و مدرسه و همشاگردی سلام .
      خبری ازشون امروز نبود >>>>>>هههههههههههه

      پاسخ ها

      • کاربرنمای سابق

        نه بابا ماکلاس اولی ها از چهارشنبه میریم مدرسه اول مهر چیه....

      • حامد بهداد قلابی

        وای به حالت کاربر اگه من استادت باشم .
        تازه اگه دانشجو باشی؟ که فکر نمیکنم احتمالا محصلی.

      • کاربرنمای سابق

        ولی کاربر جان منو بکش ولی اسم این همشاگردی سلام رو پیش من نیار وقتی یاد آهنگش میفتم انگار دارن فحشم میدن.....
        البته نسبت به آهنگ تابستونه فصل شادی وخنده بچه ها توی کوچه.....هم همین حسو دارم ها!!!!دیوونه کنندن.الانم اینا رو پخش میکنن؟؟؟؟؟؟2یا3سال میشه که اینا رو نشنیدم

      • _________

        من از این آهنگای همشاگردی سلام متنفرم خیلی جیزه.حستو میفهمم داداش یا آبجی کاربر نما

      • کاربرنمای سابق

        من آبجی هستم عزیزم...

      • مهران مدیری قلابی

        سلام من نبودم جام خیلی بوده
        تازه من دانشگاه بودم عیزم

    • برای رزا

      سلام رزای عزیز من نظرات شما رو درباره حامد بهداد خوندم یه خواهشی ازتون دارم خواهر گلم میشه شما لطف کنید و بیاید سوژه تحقیق من بشید من ترم اخر روانشناسی هستم و برای پایان نامه نیاز به سوژه دارم شاید اگر شما سوژه من باشید بتونم جایزه نوبل روانشناسی رو هم بگیرم و یه چیزی بشم در حد فروید لطفا جـــــــــــــــــــــــــــــــــــــان حامد بهداد نازنینتون
      قبول کنید میدونم الان میاید میگید تو متوهمی و اسم حامد بهداد مقدس تر از اونی هست که تو به زبان بیاریش (یعنی شما حامد بهداد در حد خدا میدونید )!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      ولی خواهش میکنم رضایت دهید سوژه من باشید
      بیماری شما قابل درمان است اگر خودتان بخواهید منتظر پاسخ شما هستم

      پاسخ ها

      • roza

        تو خیلی حقیری برای همین ارزش اینکه بخوام باهات بحث کنم رو نداری.خودت و اونی که با نام رزا کامنت میذاره که شک ندارم خودت هستی بهترین سوژه هستید سوژه های مضحک و مسخره که حتی انقدر شهامت ندارید که با اسم خودتون نظر بذارید. تو خواب و خیال هم نمیتونی ببینی که یکی مثه فروید بشی فکر می کنم سادیسم داشته باشی یا مرض گیر دادن ضمنا با این کامنت هایی که میذارید نشون میدی که چقدر سوختی .

      • roza

        اینو فراموش کردم بگم زرشـــــــــــــــــــــک آدم نادون ترسو.

      • roza

        نظر برای تو آدم معلوم الحال
        حسود واژه ساده ایست !!
        که سخت مرا به تو میرساند....
        حسادت از کامنتت داره میریزه و مشخصه که چقدر سوختی و از کمبود محبت و توجه رنج میبری.خودت بهترین سوژه هستی چون میتونی عمق نادونی و بیماری خودت رو بسنجی.
        ضمنا اینو هم داشته باش زبانت ز عقلت حکایت کند
        بیانت ز فضلت روایت کند
        تو را گر نیست عقل و فضل و ادب
        زگفتار بیهوده بر بند لب
        از طرز صحبتت مشخصه که عقل درست درمون نداری تو خودت نیازی به روانپزشک داری... بعید می دونم که حتی کلمه دانشگاه رو بلد باشی درست بنویسی چه برسه به اینکه دانشجو باشی !اگر هم باشی که احتمالش صفره وای به حال مردمی که روانشناسشون یه نادون عین تو باشه .

      • بدون نام

        رزا جان من شناخت دقیقی از شخصیت شما ندارم و شناختم فقط در حد همین کامنتا بوده( الان میای میگی تو که شناختی نداری بیجا میکنی کامنت میزاری ) برای همین میخوام بیشتر با شخصیت شما اشنا بشم من فقط براساس کامنتاتون گفتم شما بیمارید و نیاز به درمان دارد برای فهمیدن این موضوع نیاز به مدرک روانشناسی ندارید هر ادم عاقلی با خواندن کتمنتاتون متوجه میشه که شما بیمارید من فقط خواستم کمکتون کرده باشم تا راحت تر بتونید بر بیماریتون غلبه کنید حتما به مشاور مراجعه کنید مطمئن هستم اگر در کنار مشاوره دارو هم مصرف کنید زودتر جواب میگیرید اگر کمکی خواستید در خدمتم

      • roza

        می بینم که بدجوری سوختی در حد جلز ولز...کاربر خیلی بده که آدم اینقدر تنگ نظر باشه البته از بیماری که احوالاتش وخیمه ودیگران رو مثه خودش فرض میکنه بیش از این نمیشه انتظار داشت.
        من با دلیل و منطق حرف زدم و حقیقت رو گفتم ولی تو چی!!!!!!!!!!! تو آدم معلوم الحال متوهم که از اول یک سری حرف مفت که فقط و فقط خودت لایقشی رو برای من نوشتی . بیکاری عقلتو زایل کرده گفتم که عقل درست و درمون نداری . تو کوچیکتر از اونی هستی که بتونی ارزش کار و حرفهای منو درک کنی . دکتر چیه!!!!!!!!!! احوالت وخیمه پس بهتره تشریف ببری ...احتمالا اونجا نگهت میدارن تو اگر خیلی وجود داری و مردی که البته من شک دارم یه فکری به حال خودت و کمبودات کن بابا .وا سه ی دیده شدن نیاز نیست حتما دیگران رو کوچیک کنی...هرچنددیگران با ین کارای تو کوچیک که نمیشن هیییییییییچ بزرگترم میشن پس اینقدررررررررر به قلب و سینتون فشار نیارین و حرص نکنین.شخصیت حقیر خودتو نشون دادی نذار بیش از این حقارتتو به رُخت بکشم .حتی لیاقت نداری برات کامنت بذارم حالا اینقدر بیا فک بزن تا ...

      • roza

        باز م تکرار مکرارت با ز م نظرات آبکی
        مدیریت محترم سایت لطفا جوکهای این کاربرو هی تایید نکنید شکم درد گرفتیم دیگه از بس خندیدیم به این جوکها ....عاقل!!!!!!!!!!!!!!!این آدم معلوم الحال خودش رو عاقل و دانشجو فرض کرده!!!!!!!!!آخه توهم تا کجا !!!!!!!!خوبه خودتم قبول داری متوهمی .فقط تنها کاری که میکنم با اوهامت میخندم در توصیف اظهارنظرهای جناب عالی هیچ کلمه ای برازنده تر از جوک نمیشه پیدا کرد. اظهاراتت فقط خنده داره ..نظر ات شمارو یه بچه دبستانی هم بخونه متوجه بی مغز بودنش میشه :))

      • ______________

        کاربر دیگه واقعا گندشو در اوردیا !!!!
        چی تنها گییر اوردید؟!
        چند نفر به یه نفر
        خانم یا اقا شما واقعا مطمئنی دانشجو و دانشگاهی هستی
        رفتارت واقعا بچگانه به دور از ادبه
        شما و اون محسن که فک کنم یه نفر باشی قسمت نیوشا ضیغمی و علیخانی همه رو زدید بهم حالبه که یکی از دوستان به شما توصیه مراجعه به روانشناسو داشت
        نکن بردار و یا خواهر من ضایع انقدر نکن خودتو
        اینکه رزا به بهداد علاقه داره چیر غیر طبیعی نیست من خودم هم به شخص دیگه ای علاقه دارم درک میکنم رزا
        شما نمیتونی درک کنید بهش توهینم نکنیید توهین و تمسخر به عواطف و احساسات گناهه و زشته
        در برخورد اول در باره کسی قضاوت نکنید کمی با تامل و تفکر با هم برخورد کنید

      • roza

        ___________ ممنووووووووون دوست گرامی.

    • مامان لیلا

      گلایه نامه ی یک مادر
      ما به دنیا میاییم بدون آنکه خانواده,جاوشرایط راانتخاب کنیم.بدون اراده وبا مرحمت الهی سفر را آغاز میکنیم واین اولین هدیه خداوند است.یکهو چشم باز میکنیم واز دنیای داخل رحم وارد دنیای پر آ ب و رنگ وبزرگی مثل جاده زندگی میشویم .
      تولدت مبارک وسفرت پربار فرزندم.
      پدر ومادرت وزندگیت اولین هدیه وفرصت خداوند به تو است پس قدرشان را بدان واز فرصتها استفاده کن تو هم قسمتی از وجودی که شانس ولطف حتی به تو فرصت داده شده وتو جزو اشرف مخلوقات او شدی.
      دختران و پسرانم
      چه تفاوتی بین تو وطبیعت به تصویر کشیده ی این جاده ی زندگی است؟؟؟؟
      تفاوت تو داشتن منطق اکتسابی وتحت کنترل تو است ولی منطق طبیعت یک منطق ذاتی وبه فرمول رسیده دنیا است این یک موهبت الهی است می توان بال وپرت را تقویت کنی تا پرواز ابدی ورویایی راتجربه کنی.خیلی دلم می خواهد به شما بگویم که شما هم به دیگران بگویید که این زندگی کوتاه چقدر میتواند قدرتمند وماندنی باشد وقتی که تو به قدرت وتوانایی هایت برسی وخودت رابشناسی وبدانی که با وجود اینکه تنها به دنیا میایی وتنها از دنیا می روی تنها نیستی وهر لحظه طبیعت با امواج قدرتمندش در کنار توست وباتو در ارتباط است وفقط کافی است تو زبان طبیعت را یاد بگیری و به قدرت خداوندی در دل طبیعت پی ببری.
      دخترم رزا جان
      صبور,آرام وهدفمند وبا اراده به سمت هرچیزی برو وبا آنها با مهربانی واحترام ارتباط برقرارکن.باور کن باکمی تحمل وانتظار شیرین به جایی میرسی که احساس میکنی که دنیا مال توست ولو اینکه در یک نقطه کوچک وگمنام باشی .
      دخترم قدرت به وسعت نیست به مال وزیبایی نیست به جایگاه زمینی هم نیست به دانه گندم فکر کن که چقدر قدرتمند است .
      عزیزم اجازه بده همه در محیطی دوستانه اظهار نظر کنندمن مادری50 ساله ام دوست ندارم به فرزندانم مثل
      فرزادم مهرانم نسترن فاطی گلی زهرا و بقیه بچه ها توهینی بشه دختر نازنینم هرچه خواستی بگی با منطق وآرامش به من مادر بگو طاقت ناراحتی فرزندانم را ندارم.
      فرزندم به جمع دوستانت ولی دوستانه خوش آمدی.
      ارادتمند شما مامان لیلا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سلام مامان لیلا 2 روز نبودی نگرانت شدیم حالتون خوبه

      • کاربرنمای سابق

        سلام مامان لیلا...والا ما باشوخی و جدی هرکاری کردیم درست نشد.امیدوارم به حرف شما مامان عزیزم گوش بده

      • مامان لیلا

        سلام عزیزای دلم کاربرو کاربرنمای سابق کمی کسالت داشتم به لطف خدا بر طرف شد الان هم در خد متتون هستم گلهای من .
        موفق وپیروز باشید عزیزای دلم.

      • حامد بهداد قلابی

        مامان لیلا خود خود ملکه اس.اصلا هم قلابی نیست.
        مامان لیلا دوستت داریم.

      • مامان لیلا

        به به آقا حامد قلابی عزیز به ما افتخار یک امضا میدید گل پسر جای بسی افتخار هستید ما بیشتر دوستتون داریم ماهمینیم بی آلایش وصمیمی در خدمت همه ی گل پسرا وگل دخترای خوبم زنده باشی عزیزدلم خدا پشت وپناهت.امضا ی ما یادت نره.

      • ________

        سلام مامان لیلا من یکی از بچه های فال روزانه م تحویلم نمیگری چرا !!!!ا به دلیل تدابیر امنیتی ترجیح دادم اسممو ننویسم .خیلی مخلصتم بخدا

      • مامان لیلا

        به دلایل امنیتی دوستت دارم.شیطونی نکن عسلم.

      • ____________

        چشم مامان لیلای گلم دوستت دارم هوارتااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

      • مامان لیلا

        عزیزمی گلم

      • فرزانه1370

        سلام مامان لیلا خیلی خوب شد که اومدین دلمون گرفته از حرفای رزا

    • qwerty

      اقایون و خانمهای محترم محض رضای خدا هم شده دیگه اذیتش نکنید گناه داره

      پاسخ ها

      • مامان لیلا

        چطوری qwertyعزیزم حالت خوبه سراغی از مامان لیلا نمی گیری گلم مواظب خودت باش

      • qwerty

        سلام خوبید کامنتتون و خوندم خیلی ناراحت شدم واستون دعا میکنم الانم همونجا کامنت گذاشتم اگه تایید بشه.دوستون دارم امیدوارم خوبه خوب شید بیادت هستم.شرمنده چشم حتما اونجا هم درسته چیزی نمیگم ولی بیادتون هستم

    • بدون نام

      طی سخنرانی مدیریت شرکت گوگل «مارتین جوزنبولت» بیان شده است که انتشار فیلم توهین آمیز به پیامبر اسلام (ص) در یوتیوپ متوقف نخواهد شد زیرا این فیلم را آزادی اندیشه می‌دانند.

      بر همین اساس و به نشانه اعتراض مسلمانان و نشان دادن عکس‌العمل نسبت به این اهانت بزرگ نسبت به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص) از سوی کاربران مسلمان روزهای دوشنبه و سه شنبه ۲۴و ۲۵ سپتامبر روز عدم استفاده از دو سایت یاد شده اعلام شده است
      با اینکار هر چند کوچک می توانید باعث کاهش ارزش سهام این دو سایت مهم شوید( گوگل - یوتیوپ )
      لطفا برای گسترش این امر عدالتخواهانه به سایر دوستانتان اطلاع رسانی نمایید
      منظور سایت گوگل وسایت های مرتبط با اون هست

    • مهران الف

      ببین رزا من نگفتم تو مال گینه بیسائو هستی گفتم لیاقتت از اونجام کمتره چون اگه بری اونجا با این همه بی ادبیت آبروی ایرانیا و به ویژه حامد بهداد میبری
      وقیح قبیح

      پاسخ ها

      • ــــــــــــــــــ

        آخخخخخخ تمومش کنید دیگه چقدر از کل کل خوشتون میاد اگر تمومش نکنید مجبور میشم از خشونت استفاده کنم

      • roza

        اولا که آبروی ایران و ایرانی رو امثال شماها میبرند که برای هموطن خودشون احترام قائل نیستند.اما بذار یه مطلبی رو برای بار اول و آخر بهت بگم معلومه که علاقه زیادی به گینه بیسائو داری. قبیح و وقیح هم خود شما هستی که با توجه به اینکه من با شما طرف نبودم دهانت رو بی خود و بی جهت باز کردی و هر چه که لایق خودت بود به من نسبت دادی .شما نمی تونید با بازی با کلمات ادای آدمهای فهمیده و با درک و فهم رو در بیارید .شما میخواید توهین های خودتون رو فراموش کرده و ادای آدمهای فهمیده رو در بیارید که البته هرگز نمی تونید چون هیچ وقت ازگیل قاطی میوه ها نمیشه .تمام

    • اقامحسن

      ببخشیدمنظورتون کدوم محسنه؟اینومیگیدmohsen?یابامنیدمگه من چیزی گفتم

      پاسخ ها

      • _________

        اقا من یه چی بگم این کاربر همون mohsene
        محسن برو دست از سر همه بردار ههههههه
        خودش یه نفره بعد به من میگه من محسنم روتو برم هی

      • _________

        کاربر و محسن یک نفر هستند فکر کرده ما نمیفهمیم خخخخخخخخخخ

      • zahra seven

        یه محسن دیگه هم داشتیم 3تا محسن داشتیم

    • حامد بهداد قلابی

      زهرا سون جان یکی از یارای ما(مهران مدیری قلابی) رفته دانشگاه فعلا نیستش بیا تو گروه ما خوشحالمون کن.
      آفریـــــــــــــــــــــــــــن آبجی قشنگه.

      پاسخ ها

      • zahra seven

        من بهت بگم پدر پسر شجاع اخه این تیکه کلامم هست دربست در خدمتیم البته منم میخوام این جروبحثا تموم شه و قصد بی احترامی ندارم

    • نسترن

      مامان لیلا افرین افرین

      پاسخ ها

      • مامان لیلا

        نسترن جان عزیزمی گل دخترم مواظب همه ی خوبیهاتون باشید عزیزای دلم دوستتون دارم .

      • مامان لیلا

        حامد بهداد قلابی عزیزم امضایادت نره .
        من باشما هستم عزیزای دلم

      • سورنا

        مامان لیلا آخه امضام قلابیه!

      • مامان لیلا

        سورناجونم هم خودتو هم امضای قلابی تو دوست دارم عزیزدلم چیکار کنم عزیزای دلمید دیگه.

      • مهران مدیری قلابی

        آقای بهداد قلابی شما سورنا هستین؟

      • مهران مدیری قلابی

        مامان لیلا جونم ممنون ما هم دوستون داریم
        حامد بهداد قلابی هر کی هستی خیلی باحالی
        دمت گرم

    • حامد بهداد قلابی

      میبینم که بچه های فال روزانه اینجا رو به تصرف خودشون درآوردن.ازین بابت خیلی خوشحالم.
      کاربرنمای سابق جون چطوری؟ دیگه سراغ از ما نمیگیری آبجی؟ نمیگی این داداش قلابی دست تنها چیکار میکنه.
      دست راستم مهران قلابی هم که رفت . زهرا7 که افتخار همراهی ما رو نمیده.وای پس منم برم دنبال زندگیم.
      ولی خدا شکر ملکه خانوم مامان لیلا هستش.مامان لیلا دوستت داریم.

      پاسخ ها

      • کاربرنمای سابق

        بابا شما مارو تحویل نمیگیری داداشی عزیزم.من فکر کردم دیگه منو نمیخواین برای همین مجبورشدم1تنه جواب رزا رو بدم.مگه نگفتین شما و آقا مهران ق مث کوه پشت منید؟؟؟؟؟؟؟

      • حامد بهداد قلابی

        آبجی من دربست در خدمت شما هستم.
        یه مدت تو غم رفتن مهران قلابی بودم.
        اینم بگم هیششششششکی حق نداره آبجیه منو اذیت کنه. گفته باشم.
        رزا خانوم ما طرفدار حقیم درسته فعلا حق با توست «ولی حق را بدست این زبان نافهم آتشبار نباید جست»(اشاره به شعر فریدون مشیری)البته ربطی هم نداشت فقط هم قافیه بود خوشم اومد بکار بردم.
        مخلص کلام به نظرات هم احترام بذارید،بچه های خوبی باشید، دندوناتونو مسواک بزنید، شبا هم زود بخوابید...

      • مامان لیلا

        تو نرو گل پسر من که هستم من هم دوستتون دارم عزیزای دلم قربون همتون بشم الهیدیدی سراغتو گرفتم.

      • zahra seven

        مجله کامنتم کو ؟؟؟؟واسه داداشی زده بودم ....اقا اجازه با اینکه جریان تموم شده ولی خواستم تو گروه تون باشم

      • حامد بهداد قلابی

        آفرین زهرا7 بهترین تصمیمی بود که گرفتی.تو از همین حالا عضو رسمی گروه مایی.
        کاربر نمای سابق تو نظرت چیه عزیزم؟

      • حامد بهداد قلابی

        مامان لیلا حالا که شما هستید منم میمونم.

      • کاربرنمای سابق

        من که در همه حال پایه ام داداش

      • مهران مدیری قلابی

        عزیزانم من اگه میتونستم باهاتون بودم
        ولی چیکار کنم دانشگاه دارم یه شهر دیگه
        اینه که سخته اونجا نظر بدم.
        کاربر نما و حامد قلابی دمتون گرم

      • مهران مدیری قلابی

        حامد جون قربونت برم منم دوست دارم

      • مهران مدیری قلابی

        کار برنمای عزیز ما همچنان پشت شما هستیم..

    • فاطی گلی

      ای کاش دیگه تمومش میکردین منکه نه از مخالفان بهداد هستم نه موافق خیلی خسته شدم شما ها هم دیگه تمومش کنین

      پاسخ ها

      • ____________

        راست میگه توروخدا تمومش کنید همه خسته شدیم آفرین بچه های گل

    • zahra seven

      داداش سورنا پدر پسر شجاع گفتم تو کامنت بالا در بست در خدمتیم حیف شد داداش مهران رفت.نرو نرو...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کدوم مهران ؟ قلابی یا الف؟

      • zahra seven

        جدا بودن؟؟؟من مهران قلابی رو نمیشناسم داداش الف رو گفتم عزیزم

    • حامد بهداد قلابی

      سلام
      میخواستم بعد از این همه جنگ و دعوا و نصیحت و تهدید و رعب و وحشت و.... یه نظری بدم.
      اونایی که طرفدار نظرات رزا هستن + بزنن و اوناییکه با نظرات رزا مخالفن - بزنن . ممتنعین هم وایسن نیگا کنن. در آخر هم یه نتیجه گیری آماری بر اساس نظرات کاربران محترم خواهیم داشت و خلاص.
      من و کاربرنمای سابق بر امر رای گیری نظارت میکنیم که حقی از کسی ضایع نشه.

      پاسخ ها

      • _________

        داداش ما مثبت میدیم +++++++++++++++++++++ ایول به خودم ولی ای کاش تموم بشه این جرو بحث ها دوست ندارم کسی به کسی بی احترامی کنه در کمال آرامش با یکدیگر برخورد کنید (مخلص شما سوسانو)

      • _________

        هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا داداشی من اولین نفر بودم که تو آمارگیری شرکت کردم میبینی چه بچه حرف گوش کنی هستم

      • امــــــــــــــــــــــــپراطور

        منــــــــــــــــــــــــــــفی- - - - - - - - - - - -

      • zahra seven

        داداشی من بالا گفتم که میام تو تیمتون ... +++++++ چون عددم 7بود ضربش میکنم 14تا=+++++++میدم

      • بیطرف

        ++++++++++++ میدیم

      • __________

        راستی داداش حامد قلابی گفتم محصلی و مدرسه ها وا شده مزاح کردما یه وقت به دل نگیری ولی منم محصل نیستما ... میسی

      • حامد بهداد قلابی

        مثبتاتونو اون بالا بزنید!

      • حامد بهداد قلابی

        بچه ها به متن توجه کنید + یعنی موافق رزا و - یعنی مخالف رزا.

      • حامد بهداد قلابی

        آبجی ـــــــــــــــــ(خط تیره دراز) منم شوخی کردم عزیزم تو هم به دل نگیر. بیا تو گروه ما خوشحال میشیم.

      • _________

        باشه داداشی عزیز با کمال میل پایه ام میام تو گروهتون هوراااااااااااااااااااااااااااااااا

      • zahra seven

        من ی لحظه متوجه نشدم 7تا از + هامو اشتباه زدم 7تای بقیه ام برای دوستای گلم.بالا هم لایک مو زدم

      • کاربرنمای سابق

        آقا حامد قلابی شما هم با من موافقید که 1جای کار میلنگه.....رزا اون همه مخالف داشت ولی تعدادا مثبتا بیشتره!!!!!!!!!عجیبه واقعا

      • حامد بهداد قلابی

        آره آبجی منم تعجب میکنم.

      • هستی

        منم - زدم.

      • مامان لیلا

        هستی جونم تو هم شیطونی میکنی گلم من که مردم از خنده خیلی بانمکید دوستتون دارم ی دنیا

      • مهران مدیری قلابی(فرزانه1370)

        من منفی دادم یعنی مخالف رزا

    • اقامحسن

      زهراخانم هیچوقت بی جهت حرفی درموردکسی نزن من گه گداری میام اینجا بیکارکه نیستم هنوزثانیه به دقیقه نرسیده کامنت بذارم شخصی که شمامدنظرتونه نیستم.anderesta?

      پاسخ ها

      • بدون نام

        وقتی انگلیسی بلد نیستی مجبوری ازش استفاده کنی بعد بیا بگو من فوق لیسانسم بچه اول ابتدایی هم میدونهunderstand درسته اقای باسواد

      • zahra seven

        آقا محسن من منظورم شما نبودید ی محسن دیگه هم داشتیم ولی اولش آقا نداشت و فارسی هم اسمشو مینوشت داداشی به خدا منظورم شما نبودید از دستم دلخور نشید

      • بدون نام

        خـــــــــــــــــــــــــیلی بیسوادی

      • بدون نام

        این anderesta یعنی چی

    • کاربرنمای سابق

      آقاحامد قلابی مرسی داداشی....
      راستی حالا که تقریبا بحث تموم شده میتونید حدس بزنید من کدوم آبجیتونم؟؟؟؟؟؟البته فک نکنم درست حدس بزنید

      پاسخ ها

      • حامد بهداد قلابی

        یه کوچولو راهنمایی کن آبجی؟

      • کاربرنمای سابق

        چون ملکه خواستن اسممو گفتم اما دلم میخواست نظر شمارو هم بدونم داداشی...

      • مامان لیلا

        من کوچیک همتون هستم عزیزای دلم مواظب همه ی خوبیهاتون باشید وشاد باشید.دوستتون دارم
        کاربرنمای سابق عزیزدل قربون همتون.

      • کاربرنمای سابق

        شما سروری مامان لیلای عزیز

      • حامد بهداد قلابی

        آبجی کاربرنمای سابق حدسم اشتباه بود. خوشحالم از آشناییت.

    • حامد بهداد قلابی

      خطاب به جناب امپراتور قلابی
      از اینکه بنده را به صدر اعظمی منصوب داشتید سپاسگذارم.
      اعلی حضرتا دو پیشنهاد دارم امیدوارم بپذیرید:
      1- اگر آخر اسمتان کلمه قلابی بگذارید بسی پر مسماتر خواهد شد.
      2- با ورودتان به گروه ما هم بر قدرت و شوکتتان افزوده میشود و هم زیر دستان را شاد میفرمایید.
      راستی امپراتور قلابی آبجی هستی یا داداش؟

      پاسخ ها

      • امــــــــــــــــــــــــپراطور قلابی

        صدر عظم عزیز من از اول تو گروهتون بودم شما قابل نمیدونستی

      • حامد بهداد قلابی

        آفرین امپراتور قلابی.
        داداشی یا آبجی؟

      • امپــــــــــراطورقلابی

        حـــــــــــــــــــامد بهداد قلابی من داداشی هستم

    • یوری پسرجومونگ

      سلام حوصلم سر رفت یکم کل کل کنید حداقل من که دارم واسه ارشد میخونم وقت استراحتم باخوندن کامنتای شما پر بشه. واسم دعاکنین/ رزاجان آجی گلم یاری کن حوصلمون سرید.

      پاسخ ها

      • امپـــــــــــــراطور قلابی

        سلام یوری جــــــــــــــــان چه رشته ای

      • مامان لیلا

        یوری جون بشین درست رو بخون اینقدر هم شر بپا نکن آخه اگه درس نخونی من چجوری دعات کنم عزیزدلم قربون قدوبالات بشم عزیزم

      • حامد بهداد قلابی

        یوری جون، اگه میخوای ارشد قبول شی بیا تو گروه ما. امپراتور قلابی خوشحال میشه.

      • نسترن

        وووااااااای . راس میگه یکم کل بندازیم دیگه بحث کسل کننده شده . جون هرکی دوست دارید بیاید دعووا کنیم دیگه افرین .مامان لیلا گیر نده دیگه افرین

      • نسترن

        رزا کجای که بدون تو دنیا معنا نداره

      • roza

        نسترن کوچولو شما مثه اینکه محیط فرهنگی رو با چاله میدون اشتباه گرفتی آره !!!!!!!!!!!!!!!!!قباحت داره .

      • roza

        نسترن مشکل داری شما!!!!!!!!!!!!اصلا طرف صحبت من تو نیستی پس حد و حدود خودت بدون و بی خود و بی جهت گیر نده ...

      • حامد بهداد قلابی

        نسترن جون بیا عضو گروه ما شو (قلابی ها)

      • کاربرنمای سابق

        آقا حامد قلابی قبلا نظر مارو هم می پرسیدی و دعوت میکردی

      • حامد بهداد قلابی

        این نظرو من ندادم آبجی.

      • _________

        بچه ها بهتره به حرف مامان لیلای عزیزم گوش کنیم و دیگه کل کل نکنیم آخه مامان لیلا ناراحت میشه ....تورو خدا به حرفش گوش کنید با همه هستم دوستان

      • حامد بهداد قلابی

        تصحیح میکنم:
        اون نظر رو من داده بودم.

      • کاربرنمای سابق

        اول اینکه من معذرت میخوام داداش حامد قلابی که زود قضاوت کردم
        دوم اینکه چشم همه به حرف مامان لیلا گوش میدیم.کل کل تموم
        راستی آقا حامد قلابی دستور زبانو یاد گرفتم اولا و دوما نذاشتم استاد

      • کاربرنمای سابق

        ههههه
        عیبی نداره چه اون نظر مال شما باشه چه نباشه برادر بزرگ مایی همه ما هم دوستتون داریم

      • حامد بهداد قلابی

        آفرین کاربرنمای سابق
        من به داشتن دوستای خوبی مثل شما افتخار میکنم.

    • نسترن

      رزا اول دبستان انقدر سخته.حضورت کم رنگ شده حالا که حامد بهدادو خز کردی گذاشتی رفتی. تو کجای حامد بهداد ق ؟دلمون تنگ شده داداش سایت عزیز چرا نظرمو نمیذاری؟؟

      پاسخ ها

      • roza

        از قدیم گفتن جواب ...خاموشی است حتی ارزش تاسف خوردن هم نداری .
        مامان لیلا خوبه یکم به بچه های عزیزت هم تذکر بدی .
        آخه من که مثه تو بیکار نیستم خانم لطف کن خطاب به من کامنت ننویس بحث کردن با امثال تو بی فایده است

      • roza

        تو احتمالا مهدکودک میری کوچولو آفرین برو بازیتو کن .و به جای بزرگی مثه حامد بهداد نازنین هم نظر نده یک حرف رو چند بار باید برای شما تکرار کرد که متوجه بشی کوچولو !!!!!!!!!!!!!!!!!!!نمی دونی بدون من با شناخت کامل از ایشون حمایت می کنم یعنی اول ایشون شناختم بعد دوستدار جدی و هوادار پروپاقرصش شدم سالهاست که طرفدارشم حامد بهداد به شدت بی نظیره از هر لحاظ .
        سورنا خان خوبه یکم به این کوچولوهایی که سرشون برای کل کل درد میکنه از جمله نسترن تذکر بدی باز دوباره میخواد شروع کنه

      • کاربرنمای سابق

        نسترن جان آخه نظام جدیده خب خیلی سخته...

      • roza

        .من که خیلی سال پیش اول دبستان رو تجربه کردم ولی فکر می کنم الان برای شما خیلی سخت اومده که دست به دامن این کامنت های بی سر و ته شدید....!!!خانم معلم مثه اینکه خیلی بهتون سخت گرفته که میخواین یه جوری ناراحتی خودتون رو به دیگران تعمیم بدین طفلکا :)) .

      • حامد بهداد قلابی

        رزا جان سلام
        بهتره بدونی من خودم یکی از دوستداران وطرفداران بازی حامد بهدادم.من صدای ایشون رو نشنیدم پس در مورد صداش نظر نمیدم.
        به طور اخص از بازی بهداد در سریال پلیسی که تلویزیون پخش کرد خیلی خوشم اومد.و معتقدم تواناییهای ایشون بیش از اینهاست.
        اما در حال حاظر اصلا بحث سر حامد بهداد نیست، بلکه بحث سر شماست.
        من به خودم هرگز اجازه ندادم و خودم رو در اون حد نمی بینم که بخوام در مورد شما اظهار نظر کنم، بنابر این در قالب طنز به فکر رای گیری افتادم که کامنت اون در بالا موجوده و با توجه به آمار رسیده تا کنون به نظر میرسه کسایی که موافق نظرات شما هستند بر مخالفین پیشی گرفتن.
        مخلص کلام،کار من و هم گروهیام تو این صفحه جنبه طنز داشته و اگر ناخواسته موجبات آزار کسی رو فراهم کردیم، من به شخصه عذر خواهی میکنم.

      • بدون نام

        رزا تو هم از بچه های فال روزانه ای؟

      • حامد بهداد قلابی

        نسترن جان شیوه غلطی رو پیش گرفتی گلم.

      • مامان لیلا

        نسترن تو هم شیطون شدیا بسه بذار قضیه تموم بشه دوستت دارم .

      • حامد بهداد قلابی

        نظری که دادم رو به صورت یه کامنت مستقل یایینتر دوباره گذاشتم لطفا اونجا نظر بدید.

      • roza

        سورنا خان احسنت به حسن سلیقه ات .نمی دونستم شما هم طرفدار و دوستدار جناب حامد بهداد هستی .حامد بهداد نازنین که رسمااااا یه دونه ست نظیـــر نداره ....و از هر لحاظ خیـــلی فوق العاده و بهترینه .
        یه سوال شما تازه از سریال سقوط آزاد دوستدار و طرفدار حامد بهداد شدی؟؟؟؟؟؟؟
        در ضمن از اینکه شیوه غلط ایشان (نسترن )بهش گوشزد کردی مچکرم.

      • roza

        در ضمن سورنا خان اینم بگم که بازی های حامد بهداد نازنین در همه ی فیلم ها و سریال هایش ناب , فوق العاده و ستودنی است ....

      • roza

        کاربر من از بچه های فال روزانه نیستم.

      • حامد بهداد قلابی

        البته رزا جان علاقه مندی به یک بازیگر، خواننده و در کل یک هنرمند کاملا سلیقه ایه آبجی، و نباید نظراتمون رو به دیگران تحمیل کنیم. ولی طرفداری اشکالی نداره.

    • کاربرنمای سابق

      دوستان میشه 1آمار بدین ببینیم کیا تو گروه مونن؟؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • _________

        آبجی کاربرنمای سابق من تو گروهم

        سوسانو مخلص شما خخخخخخخخخخخ.

        حامد ق امپراطور هم تو گروهن زهرا سون هم هست
        باز جو داره متشنج میشه ها یه کاری کنید دوستان

      • حامد بهداد قلابی

        من

      • کاربرنمای سابق

        خوش اومدین.نسترن جان هم هست؟؟؟؟؟؟؟

      • مامان لیلا

        حامد بهدادقلابی وسوسانوی عزیزم کاربرنمای سابق دستا بالا محاصرتون کردم تسلیم من بشیدجنگ تمام شددوستتون دارم مردم از خنده از بس که بامزه اید من پیشمرگتون بشم بخداخیلی گلید خداحفظتون کنه هرچی بگم کم گفتم دوستتون دارم.

      • نسترن

        بلــــــــــــــــــــــــــــــــــــه منم هستم

      • ________

        مرسی کاربرنمای سابق عسیسم

      • __________

        خدا نکنه مامان لیلا جونم.ایشاا..همیشه سایتون بالا سر ما باشه.
        خب دیگه بچه ها دیگه رو حرف مامان لیلا نمیشه حرف زد گفتن جنگ دیگه تمــــــــــوم شد دیگه کل و کل تموم کنید آفرین هزار و سیصد آفرین فرشته های خوب و نازنین.

      • مهران مدیری قلابی

        منم تو گروهتونم

    • کاربرنمای سابق

      دوستان میشه 1آمار بدین ببینیم کیا تو گروه مونن؟؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • _________

        بهتره به حرف مامان لیلای عزیزم گوش کنیم و دیگه کل کل نکنیم اینطوری بهتره مامان لیلا هم ناراحت نمیشه

    • یوری متقلب پسر جومونگ

      اگه امپراطووور دستر دهند من جان میدهم. بیام امپراطور؟؟؟؟؟؟؟زود
      جواب بده که دیگه نمیشه بدرسم اوسوتوروس گرفتم.
      روشتم حسابداریه/
      چرا زراجان جواب من راندادی ها!!!!!!!!!!

      ملکه ی مادر دوست دارم دعا یادت نره

      پاسخ ها

      • roza

        شما چرا رشته رو روشته استرس رو اسوتوروش نوشتی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        یوری جان جواب چی رو باید بدم ؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!

      • حامد بهداد قلابی

        یوری متقلب پسر جومونگ، (داداش پیمان) امپراتور قلابی حتما راضیه، نظر خودت چیه؟

      • امپــــــــــراطور قلابی

        بــــــــــیا عزیزم منم شاید از بهمن برم دانشگاه کارشناسی ارشد صنایع غذایی هستم موفق باشی یــــــــــــــــوری

      • کاربرنمای سابق

        یوری خان چی گرفتین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      • مامان لیلا

        یوری جونم خیلی بامزه ای کلی خندیدم قربونت بشم باورکن فکم درد گرفت خیلی برام عزیزی دعات میکنم عزیزم فقط شیطونی نکن خدا پشت وپناهت باشه دورسرت بگردم دوستت دارم بامزه

      • حامد بهداد قلابی

        بابا چه گروهی بهم زدیم همه ارشدین!!!

      • مامان لیلا

        پس من از گروهتون بیا م بیرون آخه همتون ارشدین من بی کلاستون میکنم حامد قلابی عزیزدل قربونت بشم.

      • حامد بهداد قلابی

        سلام برملکه برترینها
        مامان لیلا شما ارشد همه ارشدایی،«دیگه حرف جدایی نزنی!»
        نرو منو رو تنها نذار روی قلبم پا نذار
        تویی تکیه گاه این دل بیقرار.

      • مامان لیلا

        حامد بهداد قلابی عزیزدلم قربون بقراریت امضا بده تا من از گروه نرم بیرون تازه ارشد هم نیستم اقلا با امضای تو بام تو گروه دوستت دا رم ی دنیا

      • حامد بهداد قلابی

        به روی چشم مامان لیلا.

    • نسترن

      ما مخلص شما هم هستیم داداش حامد . اه باز پنج شنبه شد رزا اومد اشکال نداره دلم واسه حرص و جــــــــــــــــــــــــوش خوردنش تنگ شده بود یکم دور هم میخندیم
      رزی" جان حامد بهداد ناززززززززززززززنینت چند سالته ؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!
      رزی ترخدا یکم واسم تاسف بخور اخه کم کم دارم متحول میشم

      قبل از نصیحت رزا

      0
      \/
      \/

      بعد از نصیحت رزا

      0
      \/
      \/
      بچه ها من متحول شدم دیگه رزا رو اذیت نکنید. حامد بهداد چقد نازنینه اخه چقد نازنینه.چقد نازنینه نازنینه نازنین . چقد اخه نازززززززززززززززززنـــــــــــــــــــینه خودشم نازنینه قیافشم نازنین صداش شبیه فرشته های اسمانی هست که هرکی نشنوه میره جهنم اخــــــــــــه ما چقدر احمق بودیم که با رزا بحث میکردیم درباره حامد بهداد ناززززززززززززززززنــــــــــــــــــــین اخه ادم اینقدر نازنین از این به بعد هر کسی به حامد بهداد نازززززززززززززززززنین توهین کنه با من رزا طرفه؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!

      *****anderesta *****به قول اغامهثن
      ( محسن ) حامد بهداد قلابی شما هم اسمتو عوض کن چون ما ناراحــــــــــــــــــــــت میشیما؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      پاسخ ها

      • zahra seven

        نسترن خانم لطفا دست از اذیت کردن بردار تازه جو اروم شده...در ضمن مامان لیلای نازنین ناراحت میشن اینجا هم کسی دلش نمیاد مامان لیلا رو ناراحت کنه پس شما هم بی خیال شو عزیزم

      • نسترن

        بی خیال زهراجون مامان لیلا مون خیلی باحاله پایه پایست شما نگران نباش ناراحت نمیشن ایشون

      • حامد بهداد قلابی

        نسترن جون از اسم من ناراحت نشو آخه من قلابیم راسراسکی که نیستم!

      • حامد بهداد قلابی

        نسترن جون متحول شدنت خیلی باحال بود. تو از پس امتحان بامزه بودن بر اومدی.حالا با اجازه دوست عزیزم کاربرنمای سابق ورودتو به گروه قلابی ها تبریک میگم.
        اگه اسم واقعیت نسترن نیست میتونی یه قلابی بندازی کنار دستش.

      • مامان لیلا

        زهرای عزیزم قربونت بشم که اینقدر باشعوری اینقدر نگران من نباش گلم عزیزمی دوستت دارم .
        نسترن جونم توهم به حرف خواهر بزرگترت گوش کن گلم باشه عزیزم دوستتون دارم.

      • _________

        نسترن جون مامان لیلا گفتن جنگ تموم شد آفرین دیگه کل کل نکن به حرف مامان لیلاو آبجی زهرا باید گوش بدیم این یک دستوره نگی نگفتی

      • کاربرنمای سابق

        خوش اومدی نسترن جان

    • هم دبستانی رزا

      سلام بچه ها میشه سر رزا رو گرم نکنید از درساش عقب افتاده امسال بار سومشه داره اول ابتدایی میخونه حالش خرابه دوستم قرص اعصاب مصرف میکنه از همتون بخاطر همکاریتون متشکرم .

      پاسخ ها

      • roza

        ا .همه میدونن که تو یه موجوده بیکار و مزاحمی و با این ادبیات زشت و دور از ادب شخصیت پوچ خودتو نشون دادی ....
        تو جرات و جسارت اینو نداری که با اسم خودت کامنت بذاری سعی می کنی خودتو پشت دیگران قایم کنی حالا اینقدر بنویس که خسته شی .:))

    • مامان لیلا

      رزا جونم من از طرف خودم اگر بی احترامی بهت شده معذرت خواهی میکنم عزیزدلم بچه ها هم ماماناشون رو زود میبخشن توهم من رو ببخش ولی گلم بحث بیخودی که فایده ای نداره دختر قشنگم میشه توی فضای دوستانه باهم صحبت کنیم .
      به روی چشمم به بچه هام هم تذکر میدم ولی خودمونیما این آخریا من حسابی به این مطالب خندیدم بچه های با نمکی دارما درست نمیگم توهم اگه افتخار بدی یشی یکی دیگه از دخترام عزیزم بیا تو قسمت همراهان مجله قدمت به روی چشم مامان لیلا عزیزم اونجا همه با هم رفیقند جو خوبیه امتحانش بکن ضرر نداره.
      دوستت دارم دختر قشنگم .

      پاسخ ها

      • roza

        مامان لیلای مهربون شما چرا عذر خواهی میکنید!!! آخه شما که کاری نکردید که من بخوام ببخشمتون. مرررررررسی از اینکه تذکر میدین .......مامان لیلای عزیزم منم دوستت دارم .

      • roza

        مامان لیلای مهربون منم برای شما احترام زیادی قائلم و دوست دارم .شما هم عین مامان خودم گُلی . حس خوب بودنت از همین نوشته ها و از فاصله دور به آدم منتقل میشه و باید بگم از آشنایی با شما خوشحااالم مامان لیلای عزیز . امیدوارم همیشه شب و روزت قشنگ باشه و در پناه حق شاد و سالم و سربلند باشی.

      • مامان لیلا

        رزای عزیزم ممنون که نوشته ی مامان حقیرت رو خوندی گل دخترم همه ی اینا شوخی میکنن بخدا ی دنیا معرفت توی وجودشون هست همشون رو دوست دارم عزیز دلم باهم که جرو بحث میکردید دلم گرفت خیلی دوستت دارم.
        اصلا بیا باهم بریم توی گروهشون بریم عزیزم .
        باهم بشیم هم گروه فقط من مثل شماها ارشد نیستم گفته باشما

      • roza

        مامان عزززززیزم سلااااااااااااام
        اختیار داری حقیر یعنی چی!!! شما تاج سری .مامان لیلا جون من اصلااااااااا قصد ناراحتی و دلگیری شما رو نداشتم و ندارم .راستی مامان لیلا شما که خود خود ملکه ی گروه هستی ...

      • roza

        *;%’*
        *%;;%’*
        *;%*;%’*.
        *;*;%;*%*,
        )i(
        ( )
        (آسمانی پر از ستاره دشتی پر از گل،
        تقدیم به آنی که بهشت زیر پایش جا دارد ) این دسته گل هم تقدیم می کنم به مامان لیلای عزیززم.
        اگر دسته گلم عیب و ایرادی داره دیگه به بزرگی خودت ببخش مامان لیلا.:))

      • roza

        هی وااااااااااااااااااااای من چرا دسته گل من نصفه ست !!!!!!!!!ادیگه ببخش مامان لیلا جون اینکه دسته گلم نصفه اومده تقصیر من نیست گفته باشم :((

      • roza

        اوووووووووووهووووووووم دست گل نصف شده اون یکی نصفش کجا رفته آخه!!! هی وااااااااااااااااای

      • مامان لیلا

        رزای عزیزم قربونت بشم خیلی عزیزی
        هرکجا هستی باش آسمانت آبی وتمام دلت از غصه ی دنیا خالی .
        دوستتدارم گل دختر قشنگم.

      • مامان لیلا

        رزای عزیزم دسته گل درسته یا نصفه اصلا مهم نیست مهم دل قشنگت هست که مثل گل میمونه عزیزدلم.
        دوستت دارم باهمدیگه خوب باشید فدای همتون قربونت بشم الهی گل دخترم.
        ممنون خیلی زیبا بود گل قشنگ پر احساس.

      • roza

        مامان لیلای مهربون خوشحااااااااااالم که از دسته گل خوشت اومده.... خیلی عزیزی مامان لیلا ,مُخلصتم ...

      • مامان لیلا

        توهم برام عزیزی قربونت بشم رزای قشنگم دعوت بچه ها یادت نره دوستت دارم ی دنیا.

    • حامد بهداد قلابی

      رزا جان سلام
      بهتره بدونی من خودم یکی از دوستداران وطرفداران بازی حامد بهدادم.من صدای ایشون رو نشنیدم پس در مورد صداش نظر نمیدم.
      به طور اخص از بازی بهداد در سریال پلیسی که تلویزیون پخش کرد خیلی خوشم اومد.و معتقدم تواناییهای ایشون بیش از اینهاست.
      اما در حال حاظر اصلا بحث سر حامد بهداد نیست، بلکه بحث سر شماست.
      من به خودم هرگز اجازه ندادم و خودم رو در اون حد نمی بینم که بخوام در مورد شما اظهار نظر کنم، بنابر این در قالب طنز به فکر رای گیری افتادم که کامنت اون در بالا موجوده و با توجه به آمار رسیده تا کنون به نظر میرسه کسایی که موافق نظرات شما هستند بر مخالفین پیشی گرفتن.
      مخلص کلام،کار من و هم گروهیام تو این صفحه جنبه طنز داشته و اگر ناخواسته موجبات آزار کسی رو فراهم کردیم، من به شخصه عذر خواهی میکنم.
      اگه خواستید میتونید نظر بدید.
      ضمنا شنبه شب نتایج رو اعلام میکنیم.

      پاسخ ها

      • roza

        سورنا خان سلااااام.جواب کامنت شمارو بالا دادم.

      • مامان لیلا

        حامد بهداد قلابی عزیز ماهم میخواهیم بیاییم در گروهتان لطفا ثبت نام نمایید ولی ارشد نیستما بی کلاس نشید آیا ارشد بودن الزامیست؟
        درضمن دوستتان داریم بشدت امضا یادتان نرود

      • _________

        درود فروان بر ملکه مامان لیلا

      • _________

        مامان لیلا فدات شم منم مث زهرا سون با شعورم
        چرا به من چیزی نگفتی مامانی؟!می بینی مامان لیلا من چقدر بچه ی لوسیم

      • مامان لیلا

        بله تو که عزیز دل منی نظر___________________قربونت هم میشم معلومه که با شعوری همتون با شعورید ولی دستا بالا دوستت دارم خیلی هم بانمکی

      • ________

        فدات شم مامان لیلا جون .

      • حامد بهداد قلابی

        رزا جان سلام
        من اسم فیلما زیاد تو خاطرم نمیمونه.اما بهداد رو از وقتی که نقش یه موتور سوار عصبی رو بازی میکرد(برادر دختر نقش اول فیلم) یادمه.( شاید حدود 10 سال قبل)از اون به بعد خیلی پیشرفت کرده.

      • مهران مدیری قلابی

        حامد قلابی جون قربـــــــــــونت برم

      • حامد بهداد قلابی

        مامان لیلا شما خودتون سر گروهید و ارشد همه ارشدا هستید، ما همه شاگردای شما هستیم.
        در ضمن مثل من قلابی نیستی ملکه برترینها.

      • مامان لیلا

        بچه ی لوس مامان کیه؟
        نظر___________________________
        دوستش دارم ی دنیا.

      • __________

        فدات شم مامان لیلا جونم من بچه ی لوس مامان لیلام دلتون بسوزه ههههههههه

      • حامد بهداد قلابی

        مهران مدیری قلابی جون کجا بودی؟
        دلم واست یه ذره شده بود.آخر هفته ها یه سری به ما بزن.

      • roza

        سورنا خان اسم سریال «سایه آفتاب »بود اسم شخصیتی که بازی میکرد«رضا »بود.منم از همون زمان دوستدار جدی و طرفدار پرپاقرصش شدم و تا همیــــشه هم هستــــم.

    • امپـــــــــــــــراطور قلابی

      مامان لیلا شما ملکه مایی باید باشی

      پاسخ ها

      • مامان لیلا

        من هستم عزیزم در کنار شما بانمکها دوستتون دارم.ی دنیا

    • فرزانه1370

      ببین من نبودم چه به سر مجله اومده

      پاسخ ها

      • _________

        دوباره خوش آمدی .من باید به شوما و تمامی دوستان متذکر بشم که کل کل و بی احترامی دیگه تموم شده این یک دستوره از جانب ملکه مادر مامان لیلای جونم همه بچه های خوبی هستیم و به حرف ملکه گوش میدهم حتی شما فرزانه جان

      • مامان لیلا

        فرزانه 1370 همگی در محاصره ی من هستند دستاشون بالاست وی لنگه پا وایسادن شلوغ کنی توهم ی لنگه پا وای میستی بی حرکت

      • roza

        وای مامان لیلای عزززززیزم دوست دارم, شما علاوه بر اینکه خیلی مهربون هستی خیلیم با حااااااالی :))

      • مامان لیلا

        رزا جونم عزیزدلم درسته که سنمون بالاست ولی دلمون مثل شما جوون قربونت بشم شیطونی میکنیم خیلی زیاد به کسی هم نگی من 50 سالمه به همه گفتم 20سالمه راستی بیا توی قسمت همراهان مجله دوستای خوبی پیدا میکنی اگه بیایی روم و زمین ننداختی گل دختر قشنگم دوستت دارم اونجا هم منتظرت هستم فدای تو به کسی نگی سنمو آبروم میره
        عزیزدلمی .

      • roza

        مامان لیلا ی عزیززززززم اختیار داری شما که سنتون بالا نیست تازه 50 سالتونه جووووونی و حالا حالا باید شیطونی کنی.... خودتو مهربونی هاتو و شیطونیاتو دوست دارم قد تموم دنیا چشم مامان لیلا ی قشنگم میام البته با اجازه چهارشنبه میام فقط هوامو داشته باشی ها مامان لیلا جووونی راستی من دقیق نمی دونم کجا باید بیام کاش لینکشو واسم بذاری ....

      • roza

        مامان لیلای عززززززیزم نبــــینم دیگه بگی سنم بالاست باشه؟؟
        ماشاالله هم از لحاظ دلی و هم از لحاظ سنی جوونی .50 سال که سن زیادی نیست .... شما در همه حال تاج سری.

      • roza

        مامان لیلا جوونم عزززززیزم من امروز و فردا نمی تونم بیام و کامنت بذارم چهارشنبه دوباره حتماااا میام . قسمت همراه با خوانندگان سایت هم میام ,مامان لیلا قربونت برم فقط لطف کن لینکش رو واسم بذار _(گفتم بهتون اطلاع بدم که چهارشنبه میام که بدونی من رو حرف مامان لیلا جوووونم عمراااحرف نمیزنم) خیلی دوســـت دارم مامان لیلا .مامان لیلاجون و همه دوستای عزیزم پس فعلا خداحافظ تا چهارشنبه...

      • سوسانوی قلابی

        http://www.bartarinha.ir/fa/news/32762/%D9%87%D9%85%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D8%A8%D8%A7-%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%86%D9%86%D8%AF%DA%AF%D8%A7%D9%86-%D9%85%D8%AC%D9%84%D9%87-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AA%D8%B1%D9%86%D8%AA%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%87%D8%A7
        لینکش اینه آجی.

      • مامان لیلا

        رزا جونم عزیزدلم سوسانوی قلابی آدرس رو داده زود بیا منتظرت هستم هوات رو هم دارم بشدت.دوستت هم دارم به شدت.
        سوسانو جونم چطوری گل دختر مامان دوستت دارم عزیز دلم .عزیزمی.

    • یوری متقلب پسرجومونگ

      یوهو منم اومدم آقاخسته وشدم ازدرس.رزاجون آجی داستان اون واوا برمیگرده به اینکه عادت دارم کلماتو به سبک جودید(جدید) خودم میگم. مثلا به چسبید میگم چوسبید واوو به صورت ضمه باید بتلفظی.
      آخه بالا همش جواب نسترنو دادی گفتم یه جووابیم به ما بدی جهت خالی نبودن عریضه
      حامدجان و ام پراطووره دوغی منم هستم توگروتون

      حیف که نمیشه اظهار وجودکنم ازپشت pc

      پاسخ ها

      • roza

        یوری این طرز نوشتنت خیلی جالب و باحاله ... !یوری جااان مامان لیلا درست میگه شما وااااقعا با مزه هستی ....:))

      • roza

        یوری جان شما کنکور ارشد اونم رشته حسابداری داری!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! اوخی!! حسابی خسته نباشی.من یا د این شعره افتادم کلااااس و تســــت وکنکوووووورررر !
        مــــــــــن شب و روز درس می خــــــــونم

        تا پشــــــت کنــــــــکــــــــور نمــــــونم !
        به هر حال یوری جان برات آرزوی موفقیت می کنم امیدوارم روی کنکورو کم کنی :)

      • امــــــپراطور قلابی

        بابا مارو قلابی کردید هیچی نگفتیم حالا شدیم دوغـــــــــــــــــــــــــــــــی حتما پس فردا میشیم ....
        راستی رزا رشتت انسانی هستش ؟؟؟؟

      • roza

        بله امپراطور رشته ی من تو دبیرستان انسانی بود ...اما کنکور هنر شرکت کردم.

      • حامد بهداد قلابی

        به به میبینم اعضای گروه بدجوری با هم چفت شدن.
        با اجازه مامان لیلا و اعضای گروه میخوام از رزا جان دعوت کنم به گروه ما بپیونده.

      • حامد بهداد قلابی

        یوری متقلب، زبون (لهجه) قشنگی رو ابداع کردی.ازین به بعد با همین لهجه بحرف تا شاد شیم دادا.

      • مامان لیلا

        حامد بهدادقلابی عزیزم من قبلا دعوت کردم قربونت بشم جوابی نداده شما بگید شاید جواب بده امضای من یادت نره دور سرت بگردم دوستت دارم ی دنیا

      • roza

        ااااااااااا مامان لیلا جوووون من که تو گروهم نگفته بودم؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!
        خب حالا میگم سورنا خان بنده عضو گروهتون هستم البته با اجازه مامان لیلا ....
        به نظر من اسم گروهمون قلابی ها باشه قلابی ها با حاله :))
        مامان لیلا نظر شما چیه اسم گروهمون چی باشه ؟؟؟؟

      • مامان لیلا

        هر چی شما عزیزانم گفتندی حقیر قبول کردندی دوستتان داشتندی رزای عزیزمان

    • مامان لیلا

      دوستانی هستند دوست داشتنی وبا محبت که بایدنامو خاطره ی آنها را در قلب حک کرد .
      بچه های گلم همتون رو دوست دارم وبرام عزیزید دستان پر محبتتون رو میبوسم .
      دوستدار همتون مامان لیلاهمیشه شاد باشید ودیگران راشادکنید.

    • مهران مدیری قلابی

      آقا ببخشید که من نبودم نتونستم نظر بدم
      دم همتون گرم طرفدارای خودمون

      پاسخ ها

      • حامد بهداد قلابی

        مهران مدیری قلابی جون گروه قلابی ها بی تو صفایی نداره!

    • نسترن

      وااااااااااااااااااا رزی اصلا وقتی حرفاتو.نصیحت هاتومیبینم ومیشنوم میرم تو حالت های عرفانی .
      رزا جان من فقط مزاح میکنم عزیزم قصد توهین ندارم u دختر خوبی هستی
      سلام حامد و کارنمای سابق عزیزم . شرمنده کلاس کنکور بودم نشد تشکر کنم
      یوری من میگم یه دایرالمعارف بزن تو بخاطر لغاته جویده ت

      پاسخ ها

      • roza

        نسترن جون منم فصد توهین ندارم لطف داری عزیزم شما هم خوبی.
        نسترن جون شما هم به سلامتی کنکوری هستی کارشناسی یا ارشد؟؟؟؟

      • roza

        راستی کاربرنمای سابق عزیزم من قصد توهین و بی احترامی به شما رو نداشتم ...اگر بی احترامی بهت کردم ببخش دوستم.

      • کاربرنمای سابق

        خواهش میکنم

    • مهران مدیری قلابی

      من بازم دارم میرم دوستان اگه نبودم جامو خالی کنید
      دوســــــــــــــتون دارم

      پاسخ ها

      • کاربرنمای سابق

        آقا مهران جاتون خیلی خالی بود.دوباره بهمون سر بزنید

      • مهران مدیری قلابی

        باشه میام

    • حامد بهداد قلابی

      سلام بر همه دوستان خصوصا اعضای گروه قلابی ها
      اول از همه اعضا حاضری شونو بزنن.
      دوم، اگه موافق باشید برای گروهمون یه اسم انتخاب کنیم.البته من همون گروه قلابی ها رو بیشتر میپسندم با این حال رو پیشنهادای شما حساب میکنم.
      سوم،این صفحه دیر یا زود برداشته میشه دوس دارم گروه از هم نپاشه و در صفحه ی دیگه کار رو ادامه بدیم.
      منتظر نظرات زیباتون هستم.
      در ضمن شرط ورود به این گروه برا تازه واردا یه ذره بامزه بودنه.

      پاسخ ها

      • کاربرنمای سابق

        آقا اجازه ما حاضریم

      • مامان لیلا

        من هم هستم بدون ارشد

      • یوری متقلب پسرجومونگ

        منم هستم ازحالا جای جودیدو بگو چون اینجا بیشترساعات اینترنت قطه
        مجله من بمیرم کامنتمو بذار خسته شدم بس که کامنتام نیس

      • zahra seven

        استاد بفرمیو!!!!منم هستم رزا جون آبجی شما هم بیایدپسر پدر شجاع یک اسم در وکنید که بترکونه الاحضرتا

      • حامد بهداد قلابی

        پس بقیه کجان
        امپراطور،زهرا7،ــــــــــــــــ،یوری متقلب، نسترن و...

      • roza

        منم هستــــم زهرا جون.

      • سوسانو قلابی

        منم تو گروه هستم ________ یا همون سوسانوی قلابی

    • حامد بهداد قلابی

      اعلام نتایج نظر سنجی(با اجازه همه اعضای گروه):

      رزا با 7 نظر موافق و 6 نظر مخالف برنده نظر سنجی ما شد.
      نظر در رابطه با این کامنت یادتون نره.

      پاسخ ها

      • مامان لیلا

        هرجا شماها باشید من همونجام نمیدونید چه جونی میگیرم حامد بهداد قلابی عزیز خیلی دوستت دارم عزیزدلمی امضا یادت نره چند بار بگم هان؟

      • امــــــپراطور قلابی

        حامد بهداد جــــــــــان از اونجا که ما حق وتو داریم باید منفی های مارا دوبل حساب کنی مثلا مــــــــــــا امپراطور هستیم ها باید یه فرقی داشته باشیم .....

      • zahra seven

        هورا هورا هورافبزن لایک و دمتون جیز آبجی رزا داری .چسبید خوشمان آمد

      • roza

        بابا سورنا خان کمک کن امپراطور میگه نظر منو دوبل حساب کن .......
        میگما خودت هم رای بده دیگه نمیشه ؟؟؟؟!!!!!!:((

      • حامد بهداد قلابی

        مامان لیلای عزیز،منم دوستتون دارم.
        آخه یه آدم قلابی، امضاشم قلابیه دیگه.کافیه یه امضای الکی از طرف من بزنید.

      • حامد بهداد قلابی

        امــــــپراطور قلابی جان! نشان قلابی بودن را از من مگیر که به آن بسی دلخوش بودمی.
        امــــــپراطور قلابی سرورم هر آنچه شما دستور فرمایی رعیّت همان کردندی. ولی همان بِـه که سلطان قلابی عزّت فرو مشکند و بر رای رعیّت استوار بماند.

      • roza

        ای جاااانم زهرا جونم عززیزمی

      • امــــــپراطور قلابی

        حامد بهداد قلابـــــــــــــــی از انجا که شما وزیر ما بودندی و حق اب گل داشتندی قبول کردندی ولی با این کار اقتدار ما همی زیر سوال رفتندی ولی به خاطر شما قبول کردندی

      • امــــــپراطور قلابی

        در ضمن حرف های س . ی . ا . س . ی نزدندی رای رعیت کجا بودندی اخه ما امپراطور بودندی و رای ما برابر با تمام حق رعیت بودندی

      • کاربرنمای سابق

        امپراطور عزیز ما اگه از این حرفا هم بزنیم مجله نمیذاره خیالت راحت.خودم چند بار امتحان کردم.....تازه شک دارم این نظر رو هم بذاره

    • نسترن

      وای مردم از هفت صبح تا الان که ساعت هشت شب باشه کلاس کنکور بودم شبه جنازه متحرک شدم . چی شده موضوع چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟حامد چی شده رزا هم اومده؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • roza

        الهی !!!حسابی خسته نبااااااشی آجی نسترن .بله نسترن جون منم تو گروه هســتم عزیزم

      • مامان لیلا

        هورا ااااااااااااااااااااارزا جونم توی گروه هست ی کف مرتب میزنیم.

      • سوسانو قلابی

        هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

      • حامد بهداد قلابی

        خوش اومدی رزا

    • یوری متقلب پسرجومونگ

      مجله میشه دلیل نبودن کامنتای منو بگی. دیگه منو ازدست دادین من دیگه نمیام چون بامجله قهرم خدافظ

      پاسخ ها

      • roza

        نه یوری جاااان کجا !!!!!قهر نکن تو باید باشی خیلی بامزه ای با اون لغات جوید و باحالت گروه بدون تو صفا نداره .مجله خواهشا نظراتشو تایید کن آخه ما نمیخوایم یوری رو از دست بدیم هی وااااااااااای :(

      • کاربرنمای سابق

        یوری کوتاه بیا....کجا میری آخه؟؟؟؟؟؟؟برگرد....

      • امــــــپراطور قلابی

        مجله اگر کامنت های پسر جومونگ را نگذاری با شما برخورد میکنم یوری جان شما هم نرو ایــــــــــــــــــــــــــــــــن یه دستوره

    • مامان لیلا

      وای خداروشکر عزیزای دلم مهران الف سلام رسوند گفت من هم هستم رزا جونم عزیزدلم به تو هم سلام رسوند گفت حلالش کنی آخه هنوز ی لنگه پاست .
      دیدی بچه هامو دعوا کردم قول بدید دیگه دعوا نکنید دوستتون دارم ی دنیا.

      پاسخ ها

      • سوسانو قلابی

        سلام مامان لیلاجون .رزا جون گفته امروز و فردا نیست دوباره چهارشنبه میاد اون بالا نوشته

      • مامان لیلا

        سلام سوسانو جونم تازه دیدم ممنون گلم خیلی دوستت دارم.

    • امــــــپراطور قلابی

      به عنوان امپـــــــــــــــــراطور برای رفاه حال شما یک نظری داریم این صفحه خیلی سنگین شده است بیاید جایمان را عوض کرده و ییلاق کنیم که هم از این صفحه که پر از دعوا هست دور میشویم و تمدد اعصاب میکنیم و هم صفحه زودتر بالا میاید هرکی موافق است بگوید ما شنونده پیشنهاد های شما هستیم ولی در اخر خودمان تصمیم میگریم گفته باشیم هــــــــــــــــــــــــــــــــا

      پاسخ ها

      • سوسانو قلابی

        منم موافقم این صفحه خیلی سنگین شده

      • مامان لیلا

        ما هم بشدت موافقیم چون جملات بالا را میبینیم دلمان می گیرد ولی هرطور شما دستور دهید ارادتمندتان مامان لیلا .
        جسارتا به حامد بهداد قلابی بفرمایید که امضای ما یادشان نرود با تشکر خاک زیر پایتان هستیم.امپراطور بزرگ زنده باشند.
        بنده نوازی میفرمایید .

      • zahra seven

        الاحضرتا تشریف بفرمیو در همراه با خوانندگان این نظر من بودندی استاد بفرمیو!!!اسیتاد امپراطور...

      • امــــــپراطور قلابی

        زهرای عزیز اونجا شلوغ بودندی یه جای خلوت بهتر بودندی ولی از انجا که ما عادل بودندی هر چه جمع گفتندی قبول کردندی

      • امــــــپراطور قلابی

        ملکه عزیز شما فرق دارید

      • حامد بهداد قلابی

        سلطان بسلامت باد
        چاکر نظر سلطان قبول داشتندی ولی ابر امپراطورا به کدامین صفحه شویم ؟نظر چاکر صفحه محض خنده است. به 2 دلیل:
        1-آن صفحه سریالی است، یک صفحه برود صفحه ای دیگر می آید.
        2-ما خود بمب خنده ایم پس محض خنده هم شده شایسته است در آن صفحه بیتوته نماییم.

    • یوری متقلب

      بعدازقرنی ازشصتا پیامم دوتا کامنتم هستن شکرخدا پس میمانم عرض سلام وادب خدمت عالی جناب امپراطورو ملکه مادر و حامدجون..... آقا اصن همه خسته شدم بسکه نوشتم
      چو خبرا
      بااجازه عالی جنابان فعلا بای

      پاسخ ها

      • مامان لیلا

        سلام بر یوری متقلب عزیزدل بسیار خرسندیم از بابت ماندنتان هیچ خوبری نیست بجز سلامتی شما عزیزدل ماندنتان را جشن خواهیم گرفت پس دوستتان داریم.

    • مامان لیلا

      بچه ی لوس مامان کیه ؟ نیستی دلمان تنگ شده است.

      پاسخ ها

      • _________

        بچه ی لوس مامان منم دیگه _________ مامان لیلا دوست دارم خیلی زیاد ,از این به بعد هم اسمم سوسانو قلابیه

      • _______ سوسانوی قلابی

        بچه ی لوس مامان لیلا فقط منم فقط و فقط من گفته باشم !!عاشقتم مامانی

      • کاربرنمای سابق

        همین کارا رو میکنی که میگن دخترا لوسن خب......شوخی کردم به دل نگیر عزیز دلم.......
        در ضمن ما کردا عادت نداریم لوس بشیم.ما زنامون شیر زنن دخترامون شیر دختر مگه نه مامان لیلا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      • مامان لیلا

        کاربرنمای سابق جونم درست میگی ولی عیب نداره بعضی بچه ها ی کمی دلشون کوچولو هستش خودشونو برای مامانا لوس میکنن مامانا هم این لوسی رو دوست دارن اصلا من عاشق بچه های لوسم توهم لوس مامان باش قرار شده همه حرف من رو گوش کنن کاربرنمای قشنگم دور سرت بگردم دوستت دارم.

    • zahra seven

      الاحضرتا بهتر بود بجای این اسمای جومونگی اسمای فارسی مثلا چاکر همتون رستم بچه زرنگ.فریدون فری بلاتا برنامه بعد خداحافظ:-)

      پاسخ ها

      • امــــــپراطور قلابی

        باشد ما میشویم شاه شاهان کوروش کبیر خوب بیده

      • zahra seven

        خوب بید ولی بنده خدا کروش گناه دارد الاحضرتا جلوس میفرمایید کجا؟؟؟؟

      • امــــــپراطور قلابی

        زهـــــــــــــــــــــــــــــــــــرا سون جان اسم شما هم خارجکی بیده درضمن ما گناه نداریم فقط اون گناه دارد ما امپراطور به این خوبی عادلی نازی
        مانند ما از کجا میخواهید پیدا کنید

      • حامد بهداد قلابی

        سلطان قلابی به سلامت باد
        عرضی دارم
        ابر امپراطورا هر نامی بر خود مینهید کلمه قلابی فراموش نشود.
        «سلطان قلابی» هم پیشنهاد چاکر است.

      • zahra seven

        هر چی باشی بالا سر ما جا داری داداشی عزیزم منظوری نداشتم از دستم ناراحت شدی همون امپراطور باش من که دوست دارم..شوخی شوخی با کوروش کبیر دیگه نه روشون حساسم اخه

    • حامد بهداد قلابی

      سلام بر اعضای گروه قلابی ها
      من میخواستم صفحه ی محض خنده رو برای نقل مکان پیشنهاد بدم فکر کنم اونجا دوستای بیشتری پیدا کنیم.
      شما هم نظرتونو بذارید.

      پاسخ ها

      • امــــــپراطور قلابی

        باشد وزیر عظم شما لینک صفحه را بگذارید تا همگان اگاه شوند

      • نسترن

        سلام دوستان من اومدم ببخشید کلاس بودم رزا جان کنکور کارشناسی دارم میخونم باشه منم موافقم حامد جان

      • مامان لیلا

        افراد هر کجا جلوس کردندی ما نیز آمدندی فقط آدرس دقیق دادندی تا گم ننماییم وضعییت مارا آگاهندید نمیتوانیم زیاد سر پا ایستادندی .
        با احترامات فراوانندی هر اسمی هم که خواستندی بر روی ما گذاشتندی.

      • کاربرنمای سابق

        مامان لیلا شما که ملکه اید.
        منم به عنوان وزیر صلح موافقم

      • حامد بهداد قلابی

        مامان لیلا=ملکه برترینها

    • نسترن

      دووووووووووووووووووووووووووووووووووستان من . از همین الان تاااااااااااااااااااااااااااااا شنبه در خدمتم . خب نخبر؟؟؟؟؟؟//

    • حامد بهداد قلابی

      http://www.bartarinha.ir/fa/news/32580/%D9%85%D8%AD%D8%B6-%D8%AE%D9%86%D8%AF%D9%87-16
      اینم لینک صفحه محض خنده.فقط اگه موافقید هماهنگ کنیم برا نقل مکان.

    • مامان لیلا

      توجه توجه
      امپراطور بزرگ حامد بهداد قلابی عزیز یوری قلابی عزیزسوسانوی قلابی عزیز رزای عزیز نسترن عزیزو بقیه ی افراد اعم از قلابی واصل به اطلاع میرسانم یکی از افراد باوفایمان خبر آورده که همون قسمت همراهان همیشگی جلوس نمایید در غیر این صورت هر کجای دیگر جلوس نمایید مطالب درج نخواهد شد .
      امپراطور قلابی زنده باد حامد قلابی امضا یادتان نرود منتظر نتیجه هستیم ارادتمندتان مامان لیلا یا هر اسمی که برما نهادید پاینده باشید

    • امــــــپراطور قلابی

      ســــــــــــــــــــــــــــــــــــلام کســـــــــــــــــــــــــــی صدای منو میشنوه کســــــــــــــــــــــــــی اونجا نیست ســــــــــــــــــــــــــلام کجایید

      پاسخ ها

      • حامد بهداد قلابی

        درود بر امــــــپراطور قلابی
        از وقتی که سلطان قلابی اجازه آموزش به رعیت دادندی رعیت به درس و دانشگاه بیش از سلطان اهمیت دادندی و به سلطان بی اهمیت بودندی.

      • کاربرنمای سابق

        عالیجناب بنده در خدمتم.اگر فرمایشی هست بفرماییدتا حقیر انجام دهم

      • امــــــپراطور قلابی

        کـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــارنمای سابق عزیز این حرف ها را نزدندی که ما ناراحت شوندی

      • مامان لیلا

        سلام بر امپراطور قلابی بزرگ امر بفرمایید همگی گوش به فرمان شماییم امپراطور بسلامت بادا.

      • کاربرنمای سابق

        چشم اعلی حضرت.بسی دوستدار شماییم

    • یوری متقلب پسرجومونگ

      بله

      بله



      بله


      سلام عالی جناب ما یه لنگ پا پشت دراتاق شما ایستادیم امربفرمایید.

      همه دماغا چاقه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • امــــــپراطور قلابی

        اه ه ه ه ه ه ه پسر جومونگ عزیز بسی دلتنگتان بودیم ما یه لنگه پا پشت این لکنته نشسته بودیم منتظر کبوتری از شما

      • بدون نام

        این سخن را از ما داشته باشید بعد نگید امپراطور به ما نگفت


        ترجیح میدم مجرد باشم و به همسر فکر کنم
        تا این که همسر داشته باشم و به مجردی فک کنم...!

      • کاربرنمای سابق

        بــــــــــــــــلـــــــــــــــــه

    • مهران مدیری قلابی

      سلام با تشکر از دوستانی که لطف داشتن
      من به دلیل مشغله درسی نمیتونم تو گروهتون باشم
      کاش میشد باشم حیف...

    • امــــــپراطور قلابی

      باشد یادتان باشد وزیر عظم ما هم تا چند روز دیگر مکتب خانمان شروع میشود میرویم دیگر هم برنمیگردیم التماس نکنید مارفتیم داریم میریم ها بهد نگید چرا الان دستمان رو دکمه پاور هست ها داریم بهش فشار میاوریم ها الان کامپیوتر خاموش میشود میرویم دیگر بر نمیگردیم ها ....

      پاسخ ها

      • کاربرنمای سابق

        نه امپراطور اگر شما بروید من نیز میروم گفته باشم.بودن ما به بودن شما بند است عالیجناب

      • یوری متقلب پسرجومونگ

        نرو...................
        اگه بری مابه دنبال شما میاییم.



        دلم تنگ است.

      • zahra seven

        خداحافظ داداشی دلمان برایت تنگ وره مواظب خودت باش در شهر قریب یا اين غریب:-)

    • حامد بهداد قلابی

      بچه ها سلام
      منم درسام سنگین شده برا همین به همتون حق میدم .ما گروه رو به طور موقت منحل میکنیم تا بر و بچ به درسشون لطمه ای نخوره.تعطیلات دوباره گروه رو سازماندهی میکنیم.
      بیاید با هم پیمان ببندیم هممون تو رشته ای که درس میخونیم برتر باشیم.
      مامان لیلای عزیز ملکه گروه قلابی ها ببخشید که در نبودتون یه همچین تصمیمی گرفتیم. قول میدم گروه قلابی ها رو منسجم تر از قبل در تعطیلات احیا کنم.
      از دوستای گلم مهران قلابی-کاربرنمای سابق-امپراطور قلابی-زهرا7-سوسانوی قلابی-یوری متقلب-رزا-نسترن و خصوصا مـــــــامــــــان لــــــــیلـــــــــای عزیز تو این صفحه خداحافظی میکنم. اما در صفحه همراه با خوانندگان منتظر نظرات زیباتون هستم.
      ای کاش بچه ها خودشونو معرفی میکردن خیلی کنجکاوم بشناسمتون.

      پاسخ ها

      • مهران مدیری قلابی

        من هم از شما به خاطر لطف و مهربونیتون تشکر میکنم.من همون فرزانه 1370 هستم

      • مامان لیلا

        تومرجانی تو درجانی تو مروارید غلتانی اگر قلبم صدف باشد میان آن تو پنهانی.
        تورا به دست خداوند مهربان میسپارم امیدوارم در درسهایت موفق باشی عزیزدلم به امید روزی که دوباره مطالب زیبایت را ببینم قربونت بشم دست خداوند مهربان یارو یاورت باشد عزیزمامان.

      • کاربرنمای سابق

        سلام.
        حامدبهداد عزیز منم موافقم اما تا کی؟؟؟؟؟میشه 1تاریخ بدین واینکه من خودمو معرفی کردم مینا72ام

      • حامد بهداد قلابی

        ممنون مهران مدیری قلابی که خودتو معرفی کردی.
        روزای خوش گذشته رو دوباره تکرار میکنیم.مطمئن باش.

        منم حتما میشناسی؟

      • مهران مدیری قلابی

        بله شما رو که میشناسم
        آقا سورنا هستید دیگه

    • یوری متقلب پسرجومونگ

      بازکامنتم نیس.
      سرت بسلامت باد سرورم من فردا عصرمیرم دانشگاه نوقل موکان میکنم وازوبه بعد دیگرزیادنمیتو وانم بیایم اجازه میفورمایید؟؟؟؟؟؟؟


      شونیدم ملکه مادر مریض هستندی

      امپراطور وحامد زهرا رزا نسترن


      آهای بچههای بامرام برااااش د ُ عا کنید خیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلی زیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاد

      ت ُُُُُُ ُ أکید میکنم

      ل ُ فطا

      پاسخ ها

      • مامان لیلا

        دوستتان داریم بشدت یوری متقلب عزیزدل مامان هستی.

      • zahra seven

        سلام داداشی موفق باشی خداحافظ دلمان براتوو تنگ وره:-)

    • مهران مدیری قلابی

      از بقیه کسانی هم که به من لطف داشتند مخصوصا کاربر نمای سابق و مامان لیلا تشکر میکنم.

      پاسخ ها

      • مامان لیلا

        عزیزم فرزانه جونم قربون بانمکیهات بشم عزیزدل مامانی فدای تو .

      • فرزانه1370

        فــــــــــــدای شما مامان لیلا

    • امــــــپراطور قلابی

      بچه ها من خیلی خوشحال شدم که باهاتون اشنا شدم وعده ما بعد از امتحانات ترم باشه یوری جان اجازه ما هم دست شماست مامان لیلا رزا
      و حــــــــــــــــامد بهداد و مـــــــــــهران مدیری و کارنمای سابق و ِ یـــــــــــــــــــــــــوری عزیز و نســــــــــــــــــــــــترن جان خداحافظ امیدوارم توی درساتون و زندگیتون موفق باشید

      پاسخ ها

      • حامد بهداد قلابی

        بی صبرانه منتظرم. تا اون موقع درساتونو خوب بخونید.

      • حامد بهدادقلابی

        امپراطور خودتو معرفی کن.

      • مامان لیلا

        خدا پشت و پناهت باشد امیدوارم در درسهایت موفق وموید باشی عزیز دلم به امید دیدار.

      • مهران مدیری قلابی

        خدانگهدار شما هم باشه
        شما هم موفق باشید.

    • حامد

      بوووووووووووووووووووووووق.سلام به همگی بچه ها خوبین و خوش و خوش خرم؟مخلص همه ی آبجیا و مادرا و داداشا و پدرا.امیدوارم همتون مثل من یه روز وخوب رو کرده باشین.سلام آقا میثم داداش میثم کاکه میثم حالت چطوره پسر خوبی خوشتیپ پسر؟سلام آبجی مهسا فدات آبجی خوشبختم توبگو حالت چطوره؟،سلام رضاkaraj مرسی داداش دس خوش کاکه گیان رضا جان چند سالته؟،آبجی طناز عزیز خیلی ممنون از استقبال همچون هوای استانتون.آبجی چرا خوزستان اینقد خاکش دامن گیره؟،به به آبجی حدیث خودمون انگار کوچیکترین عضو مجله ای؟فدات آبجی موفق باشید و مرسی؟حالتم که ایشالا خوب خوب خوب خوب خوبه؟،shabnam gol آبجی خودتو پر یه استکان چایی معرفی کن؟(البته قسد جسارت ندارم آبجی)،سللللللللللللللللللللام فاطمه آبجی پر انرژیم دوس دارم همه بچه ها مثل تو پر انرژی باشن فدای تو آبجی تو چطوری آبجی خوبی سلامتی دماغت چاقه؟،آبجی زهرا خانوم گل مجله آبجی محترمم.بهتری آبجی؟خداوکیل خیلی کسلی آبجی یه خورده شاد باش دل همه غصه داره همه ناراحتی دارن ولی آجی حداقل الکی تو فضای مجازی که میتونی خوش باشی،از همه بچه ها بخصوص داداشه گلم میثمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم جون متشکرم که جو مجله رو صمیمانه می چرخونین.











      همتونو دوس دارم





      من برم فعلا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج