۳۱۶۳۴۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

تیم منتخب هفته بیست و پنجم لیگ برتر

۱۱ بازیکن منتخب هفته انتخاب شدند که تمام آنها به غیر از دو بازیکن استقلال تهران و سپاهان از تیم‌های پیروز در این جمع حضور دارند.

ورزش سه: ۱۱ بازیکن منتخب هفته انتخاب شدند که تمام آنها به غیر از دو بازیکن استقلال تهران و سپاهان از تیم‌های پیروز در این جمع حضور دارند. حضور سه شاگرد علی دایی و یک بازیکن سابق صبا از نکات مهم این فهرست است البته چهره هایی مثل محمدرضا خلعتبری ، محسن مسلمان ، محمد روشندل ، علی قربانی ، ماتیاس چاگو ، محمد ایرانپوریان و... نیز می توانستند در تیم این هفته حضور داشته باشند .

دروازه‌بان

مهرداد طهماسبی: فولاد خوزستان

دروازه‌بانی که پیش از شروع فصل، تراکتورسازی را از میان پیشنهادات پُر شمارش انتخاب کرد و شماره یک این تیم شد با نظر تونی اولیوریرا فرصت بازی پیدا نکرد تا در نقل و انتقالات زمستانی راهی فولاد خوزستان شود اما شرایط تراکتورسازی در این تیم خوزستانی هم برای او تکرار شد و مهرداد طهماسبی در ۶ مسابقه ابتدایی روی نیمکت تیم اسکوچیچ قرار گرفت تا اینکه سلیمی با سه اخطاره شدن این فرصت را به طهماسبی دهد که هفته بیست و چهارم مقابل صبا قرار گیرد و کلین‌شیت کند؛ با نمایش این دروازه‌بان در دیدار گذشته اسکوچیچ در این هفته نیز او را مقابل سیاه جامگان در ترکیب قرار داد که طهماسبی نیز توانست از این فرصت نهایت استفاده را ببرد و با واکنش‌های تماشایی‌اش، در دومین مسابقه پیاپی دروازه‌اش را بسته نگه دارد.

تیم منتخب هفته بیست و پنجم لیگ برتر

مدافعان

هرائر مگویان: استقلال تهران

مگویان ساکت ، فداکار و مثمرثمر است و یکی از محبوب ترین بازیکنان تیم برای سرمربی استقلال . او در بازی سپاهان دو بار توپ را از شرایط خیلی خطرناک به بیرون زد و در تمام بازی موی دماغ مهاجمان سریع سپاهان بود . هرایر که از بهترین های استقلال در این فصل بوده در دربی هم از بازیکنان مهم استقلال به شمار می آید و باید سطح تمرکز خود را در همین حد نگه دارد.

تیم منتخب هفته بیست و پنجم لیگ برتر

رامین رضائیان: پرسپولیس

رامین رضاییان هر وقت بالا و رو به جلو بازی می کند برای پرسپولیس موثر بوده است . او در بازی مقابل ملوان با لمس توپ فوق العاده یک پاس گل سرنوشت ساز را در ثانیه های پایانی روی دروزاه ملوان ارسال کرد و سرنوشت بازی را تغییر داد . رامین با مسئولیت پذیری بیشتر در خط دفاعی تبدیل به بازیکنی با کلاس بین المللی خواهد شد .

تیم منتخب هفته بیست و پنجم لیگ برتر

سیدجلال حسینی: نفت

مربیان نفت از عملکرد سیدجلا با عنوان استثنایی یاد می کنند. او که بازگشتی فوق العاده بعد از روزهای مصدومیت داشته است یکی از محکم ترین مدافعان لیگ و عوامل حرکت صعودی نفت در جدول رده بندی است . چهره ای که قصد ندارد میدان را برای جوان تر ها خالی کند!

تیم منتخب هفته بیست و پنجم لیگ برتر

محمد آرام طبع: صبای قم

اولین صبایی حاضر درفهرست هفته ، این مدافع ۳۰ ساله است که در مقابل ستاره های سریع سایپا عملکردی درخشان داشت . محمد آرام طبع که برخلاف اسمش بازیکنی خستگی ناپذیر و سمج و درگیر است و راست پاهای لیگ اسم او را خوب به ذهن دارند . در روز استثنایی سایپا نام آرام طبع را باید به عنوان یکی از خوبها وارد فهرست هفته کرد.

تیم منتخب هفته بیست و پنجم لیگ برتر

هافبک‌ها

اکبر صادقی: صبای قم

بعد از یک نیم‌فصل نسبتا ناموفق در ذوب‌آهن، در نقل و انتقالات نیم‌فصل به صبای قم که از آن به فوتبال ایران معرفی شده بود پیوست تا این بار زیر نظر علی دایی کار کند؛ او از زمانی که به عضویت صبا در آمد در تمام مسابقات به کار گرفته شد و توانست نمایش خوبی در میانه زمین ارائه کند و به یکی از مهره‌های اصلی قمی‌ها تبدیل شود. اکبر صادقی در این هفته یکی از بازی‌های فوق‌العاده دوران فوتبالش را انجام داد و توانست با دو گل زیبا به سایپا نقش ویژه‌ای در پیروزی ۴ بر صفر صبا و رفتن این تیم به رده هشتم جدول ایفا کند.

تیم منتخب هفته بیست و پنجم لیگ برتر

کمال کامیابی‌نیا: پرسپولیس

کمال کامیابی نیا در بازی مقابل ملوان همه کار کرد . خطا کرد و کتک خورد و پا پس نکشید و در نهایت یکی از مهمترین گل های زندگی حرفه ای اش را با هوشمندی تمام به ثمر رساند . کامیابی نیا که غیبت اش در دربی برای پرسپولیس بسیار گران تمام خواهد شد ، یکی از بهترین خریدهای این فصل و از درخشان ترین ها برای برانکوست ؛ حتی اگر انزلی چی ها از خطاهایش کلافه شده باشند .

تیم منتخب هفته بیست و پنجم لیگ برتر

علی کریمی: سپاهان اصفهان

ستاره جوان سپاهان بازیکنی مثبت و فوق العاده است که از سرمایه های فوتبال ایران محسوب می شود . کریمی در بازی استقلال یکی از بهترین های زمین بود و نشان داد که چرا ایگور استیماچ با وجود همه تلخی ها به ادامه کار در اصفهان علاقه دارد . او با وجود جوانی درخشان است و با حفظ فرم خود در دوبازی سرنوشت ساز سپاهان درلیگ قهرمانان کارگشا و موثر خواهد بود .

تیم منتخب هفته بیست و پنجم لیگ برتر

بختیار رحمانی: تراکتورسازی

حضور بختیار برای تراکتور در بازی ذوب آهن کارگشا و ثمر بخش بود و او به محض ورود با ضربه ای تماشایی دروازه هم تیم سابق اش رشید مظاهری را گشود . رحمانی از ابتدای نیم فصل دوم برای تراکتورسازی یک گل در لیگ و ۳ گل در لیگ قهرمانان آسیا به ثمر رسانده و دو پاس گل داده است تا بار دیگر توانایی‌هایش را به رخ بکشد.قطعا امیر قلعه‌نویی خوشحال است که بازیکنانی نظیر رحمانی دارد تا به عصای دستش تبدیل شوند.بازیکنی که با این فرم ممکن است روی سرنوشت قهرمانی لیگ هم تاثیر بگذارد .

تیم منتخب هفته بیست و پنجم لیگ برتر

مهاجمان

محمد ابراهیمی: گسترش فولاد تبریز

ستاره این روزهای گسترش فولاد به اوجی بازگشته که قبلا فقط در تراکتورسازی از وی دیده بودیم . ابراهیمی که در بازی قبلی هت تریک کرده بود ، در دیدار با راه آهن بحران زده علاوه بر به ثمر رساندن یک پنالتی ، یک گل تماشایی و سرنوشت ساز را نیز وارد دروازه محسن فروزان کرد .او با توجه به بازی های سرنوشت ساز تیمش برای قهرمان های لیگ ذهن مربیان لیگ را به شدت مشغول خود کرده است .

تیم منتخب هفته بیست و پنجم لیگ برتر

فرید بهزادی کریمی: صبای قم

این بازیکن تند و تیز با پایان دوران سربازی‌اش در تراکتورسازی و بازگشتش به صبای قم به یکی از مهره‌های کلیدی تیم دایی تبدیل شده است و تا هفته بیست و چهارم توانسته بود با زدن یک گل، دادن ۳ پاس گل و گرفتن یک پنالتی در روند امتیازگیری این تیم نقش داشته باشد. فرید بهزادی‌کریمی در این هفته فوق‌العاده‌تر از همیشه ظاهر شد طوری که می‌توان او را برترین بازیکن هفته نام داد؛ این مهاجم که در گذشته به عنوان وینگر راست یا چپ به کار گرفته می‌شد مقابل سایپا توانست دو پاس گل به صادقی بدهد و خودش هم دو گل روی فرار عالی در پشت مدافعان تیم جلالی و مغلوب کردن دوجکوویچ بزند.

تیم منتخب هفته بیست و پنجم لیگ برتر
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج