۳۱۷۱۳۸
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

اعتراف زن جوان به قتل خواستگار معتاد

زنی که خواستگارش را به قتل رسانده است، در بازجویی‌های پلیسی به جرمش اعتراف کرد.

روزنامه شرق: زنی که خواستگارش را به قتل رسانده است، در بازجویی‌های پلیسی به جرمش اعتراف کرد.

کشف جسد در واحد ١٩ یک مجتمع مسکونی در محدوده بزرگراه شهید اشرفی‌اصفهانی ساعت ٤:٤٠ بامداد دیروز به کلانتری باغ‌فیض اعلام و با حضور مأموران کلانتری در محل و انجام بررسی‌های اولیه مشخص شد جوانی ٣٣ساله به‌نام «شهرام» به علت اصابت جسم تیز و برنده به ناحیه گلو فوت شده است.

در ادامه کارآگاهان ویژه مبارزه با قتل پلیس آگاهی با حضور در محل جنایت، اطلاع پیدا کردند منزل متعلق به زنی ٣٢ساله به نام شهرزاد است که از حدود چهار سال پیش، پس از فوت همسرش و به‌واسطه یکی از دوستانش، با برادر دوستش آشنا و پس از مدتی با یکدیگر نامزد شده اما پس از گذشت مدت کوتاهی شهرزاد از اعتیاد شهرام به مصرف مواد مخدر اطلاع پیدا کرده و به این علت از ازدواج با شهرام منصرف شده بود با وجود این، شهرام کماکان بر ازدواج با شهرزاد اصرار داشت.

شهرزاد در اظهارات اولیه به کارآگاهان گفت: «ساعت ٢٣ روز دوشنبه شهرام درحالی‌که از بیرون غذا تهیه کرده بود به منزل من آمد و تا ساعت ٢٤ در خانه من بود و سپس بیرون رفت. حدودا ساعت ٢:٣٠ بامداد بود که شهرام مجددا به خانه من آمد اما این بار از گلویش خون می‌آمد. شهرام با همان وضعیت وارد خانه شد. من قصد کمک‌کردن به او را داشتم و حتی با اورژانس نیز تماس گرفتم اما زمانی‌که اورژانس به محل رسید به من گفتند وی فوت شده است». کارآگاهان با تحقیق از اهالی مجتمع اطلاع پیدا کردند حدود ساعت ٢:٣٠ صدای درگیری شدیدی از داخل خانه شهرزاد شنیده شده است. دلایل به‌دست‌آمده مبنی بر شنیده‌شدن صدای درگیری و همچنین به‌هم‌ریختگی وسایل خانه حکایت از آن داشت که شهرام در درگیری با شهرزاد به قتل رسیده است، به‌همین‌دلیل زن جوان دستگیر و برای ادامه تحقیقات به اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد. شهرزاد که چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت، به‌ناچار لب به اعتراف گشود.

وی این‌بار در اعترافاتش به کارآگاهان گفت: «شهرام ساعت ٢٣ دوشنبه درحالی‌که از بیرون غذا تهیه کرده بود به منزل من آمد و تا ساعت ٢٤ ماند. حدود ساعت ٠٢:٣٠ بامداد بود که شهرام مجددا به خانه من آمد اما این‌بار متوجه شدم او از بیرون شیشه تهیه کرده و قصد دارد مواد را در خانه من مصرف کند.

به او اعتراض کردم و قصد داشتم تا موضوع را به خانواده‌اش اطلاع دهم اما او مانع من شد و درادامه مرا مورد ضرب‌وجرح قرار داد. شهرام از قبل چاقویی را تهیه کرده و در جاکفشی خانه من گذاشته بود. او سراغ چاقو رفت و با آن مرا تهدید کرد. در یک لحظه توانستم دسته چاقو را بگیرم اما ناگهان تیغه چاقو وارد گلوی شهرام شد و او روی زمین افتاد. خون زیادی از شهرام رفته بود. بسیار ترسیده بودم. قصد داشتم مانع از ادامه خون‌ریزی شوم اما کاری از دستم برنمی‌آمد.

سرانجام با اورژانس تماس گرفتم و پس از دقایقی امدادگران رسیدند و وقتی شهرام را معاینه کردند، گفتند او فوت شده است». سرهنگ آریا حاجی‌زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با تأیید این خبر گفت: «با توجه به اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت و دیگر شواهد و دلایل به‌دست‌آمده از محل وقوع جنایت، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس پرونده صادر شده و متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است».
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • reza

      کثافت همه جا رو ورداشته!

    • بدون نام

      خدامیدونه

    • ابي

      أمان از اعتياد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج