۳۱۷۴۳۷
۵۰۱۷
۵۰۱۷
پ

ترکیب اتاق خواب و نشیمن در آپارتمان‌ های کوچک

پیش از هر چیز باید انتخاب کنید که کدام فضا برای شما اولویت بیشتری دارد؟ اتاق خواب و یا نشیمن؟ با پاسخ این سوال عمده مشکل شما در این زمینه حل می شود.

وب سایت چیدانه: پیش از هر چیز باید انتخاب کنید که کدام فضا برای شما اولویت بیشتری دارد؟ اتاق خواب و یا نشیمن؟ با پاسخ این سوال عمده مشکل شما در این زمینه حل می شود.

10 ایده ترکیب اتاق خواب و نشیمن در آپارتمان های کوچک

ترکیب اتاق خواب و نشیمن در آپارتمان‌ های کوچک

شاید شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که از معضل کمبود فضا در محل زندگی خود رنج می برید و فضای زندگیتان کیفیت مطلوب دلخواهتان را ندارد، معمولا در سویت های کوچک همواره جنگی میان نشیمن و اتاق خواب به راه است و به ناچار مجبور هستیم یکی از این فضاها را فدای دیگری کنیم، اما امروز در چیدانه ایده های ساده اما تاثیر گذار برای تلفیق این دو فضا را با شما در میان می گذاریم تا به این معضل همیشگی پایان ببخشیم با ما همراه باش

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


جالباسی های شیک و مدرن برای نظم بخشیدن به آپارتمان شما

ترکیب اتاق خواب و نشیمن در آپارتمان‌ های کوچک

اصلا خاصیت ورودی خانه این است. به محض ورود به خانه، مثل یک آهنربا عمل می کند و شما دلتان می خواهد کیف و کت و چتر و... همه را همان جا رها کنید. اما این کار شما زمانی نتیجه تاسف بارش را نشان می دهد که مجبور شوید در یک راهرو ورودی کثیف و نامرتب به استقبال مهمان ها بروید. این مطلب می خواهیم چند ایده آسان، دست یافتنی و البته شیک برای مدیریت نظم و ترتیب ورودی خانه بدون اینکه لازم باشد شما به یک آدم شسته و رفته تبدیل شوید در اختیارتان بگذاریم. با چیدانه همراه شوید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


بازسازی خانه دوبلکس زیبا در کانادا توسط معمار ایرانی

ترکیب اتاق خواب و نشیمن در آپارتمان‌ های کوچک

برای اینکه به یک معماری ایده آل و فاخر دست یابیم، همیشه ممکن نیست که از پایه شروع کنیم و چیزی را از اساس بسازیم. گاهی باید از آنچه در اختیار داریم، بهترین ها را بیرون بکشیم. در پروژه های مرمت و بازسازی معماری همین اتفاق می افتد. معماران برجسته بخش های قوی پروژه را که حرفی برای گفتن دارند حفظ می کنند و بخش های دیگر را به سطح جدیدی ارتقا می دهند. مرمت و بازسازی شاید سخت تر از معماری کردن از پایه و اساس باشد، زیرا باید از آنچه وجود دارد، به یک نتیجه ی مطلوب رسید و این امر با محدودیت هایی رو به رو است.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


ایکیا محبوب ترین برند برای دکوراسیون مقرون به صرفه

ترکیب اتاق خواب و نشیمن در آپارتمان‌ های کوچک

فکر می کنم همه ما موافق این قضیه باشیم که برند ایکیا یکی از برند های موفق در زمینه فروش محصولات مربوط به حوزه دکوراسیون داخلی است. قطعا این شرکت راه سختی را طی کرده تا به اینجا رسیده و عوامل زیادی در شکل گیری این برند و به موفقیت رسیدن آن تاثیر گذار بوده است. در این مطلب می خواهیم بدانیم که برند ایکیا برای رسیدن به این رتبه و مرتبه چه راهی را طی کرده و عوامل موفقیت این شرکت را با هم بررسی کنیم، پس تا انتهای این مطلب با چیدانه همراه باشید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج