۳۱۸۲۷۶
۲۶ نظر
۵۰۱۲
۲۶ نظر
۵۰۱۲
پ

شاسی بلند جدید ایران خودرو +عکس

گروه صنعتی ایران خودرو محصول اچ۳۰ کراس اوور با ویژگی‌های مورد نظر و خواست مشتری ایرانی را به زودی روانه بازار می‌کند.

ایسنا: گروه صنعتی ایران خودرو محصول اچ۳۰ کراس اوور با ویژگی‌های مورد نظر و خواست مشتری ایرانی را به زودی روانه بازار می‌کند.

به گزارش ایکوپرس، معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو با اعلام این خبر گفت: خودروی کراس‌اوور اچ۳۰ که مجهز به گیربکس اتوماتیک است با کیفیت و قیمت رقابتی و برای گروه‌های متوسط درآمدی به زودی به مشتریان عرضه می‌شود.

شاسی بلند جدید ایران خودرو +عکس

مصطفی خان کرمی افزود: عرضه محصولات مورد نیاز بازار که سطح کیفی و قیمتی مناسب داشته باشد، همواره مورد نظر شرکت ایران خودرو بوده و با توجه به تقاضای مشتریان برای خودروی اتوماتیک، این محصول به زودی در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

وی گفت: با عرضه این خودرو بخش وسیعی از سلیقه‌ها و نیاز مشتریان به دلیل امکانات و تجهیزات این خودرو تامین خواهد شد.

خان کرمی تصریح کرد: خدمات پس از فروش این محصول توسط بزرگ‌ترین شبکه توزیع و خدمات پس از فروش شرکت‌های خودروساز در خاورمیانه پشتیبانی خواهد شد و مشتریان می‌توانند با خیالی آسوده برای استفاده از خدمات مناسب نسبت به ثبت نام این خودرو اقدام کنند.

وی یادآورد شد شرایط فروش اچ۳۰ به زودی از طریق پایگاه اطلاع رسانی گروه صنعتی ایران خودرو به نشانی اینترنتی www. ikcopress. ir اطلاع رسانی خواهد شد.

محصول کراس اوور H۳۰ علاوه بر گیربکس اتوماتیک (aisin)، مجهز به موتور تی. یو۵ است که مصرف سوخت پایینی دارد. از دیگر امکانات این خودرو می‌توان به ترمز ضد قفل چهار کاناله، سان­روف برقی، مانیتور ۶.۵ اینچی لمسی، کامپیو‌تر سفری، صندلی عقب تاشو، استاندارد ایمنی حفاظت از عابر پیاده و فضای مناسب کابین اشاره کرد.

ایران‌خودرو مدعی شده که این خودرو دارای تریم داخلی زیبا و جذاب بوده و قیمت مناسب محصول، ارزان‌ترین و در عین حال ارزنده‌ترین خودروی اتوماتیک بازار ایران را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سلی

      چند

    • حکمتی

      ببینیم و تعریف کنیم.
      این خودرو قیمتی بالای چهل میلیون داره
      عموم ملت زیر خط فقر کجا توان خریدش را دارند.

      پاسخ ها

      • علي

        40! صحبت از 100 ميليونه شما ميگي 40!!!

      • بدون نام

        برادر خوابی یا بیداری، بالای 40 میلیون!!!!!!!!! برو بالای بالای بالای بالای....40 میلیون!

    • بدون نام

      این جمله اش منو کشته.
      خان کرمی تصریح کرد: خدمات پس از فروش این محصول توسط بزرگ‌ترین شبکه توزیع و خدمات پس از فروش شرکت‌های خودروساز در خاورمیانه پشتیبانی خواهد شد و مشتریان می‌توانند با خیالی آسوده برای استفاده از خدمات مناسب نسبت به ثبت نام این خودرو اقدام کنند.
      من 206 ام 10 هزار تا کار نکرد تسمه تایم پارک کرد گفتن باید تسمه و جک اش عوض شه گفتم خوب گفت تسمه رو دارم جک رو نه. گفتم خوب این چیه از نمایندگی؟ تازه خرابی اصلی نبود.
      موقع فروش همه از این حرفا می زنن ولی مشتری مداری چون رقیب ندارن اصلا اجرا نمی شه. حالا قیمت اش بیاد ببینیم چه جور رده متوسط رو پوشش می ده.خخخ

    • عباس

      مردم ایران باید پراید سوارشوند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ای عباس، تو اگه بدونی ایرانیا کی بودن. یه دورانی، بله یه دورانی "مرسدس بنز مدل g63" مختص ایرانیا بود

    • بدون نام

      خد کنه بنده نیز بتوانم بخرم

    • بهجتی

      یه چینی بی کیفیت دیگه . ایران خودرو و سایپا و کرمان موتور اگه دلشون به حال ملت ایران می‌سوخت مونتاژ کار محصولات بی کیفیت چینی نمی شدن .نخرید که صاحب اول و آخرش خودتون هستید .

      پاسخ ها

      • حمید

        موافقم..تا فهمیدند مردم ایران عشق شاسی بلند هستند هر مینی شاسی بی کیفیتی را وارد کردند مانند لیفان x60 ,mvm که یک اسباب بازی بی کیفیت هستند.تو را خدا نخرید اینها را.دست دوم هیوندا و کیا خیلی بهتره.

    • بدون نام

      شاسی بلند با این وزن خرسش روش موتور تی یو 5 گذاشتن خخخخخخخخخخخ
      همون 206 هم با موتور تی یو 5 راه نمیره چه برسه به شاسی بلند با اون وزن شبیه الاغ سواری میشه دی

    • بدون نام

      تکنولوزی آن ساخت کدوم کشور است اگه چینیه که مفتش هم گران است ولی اگه کره ویا ژاپن باشد عالی میشه

    • حمید

      با موتور ۱۶ سوپاپ TU5 که قدرت ۱۰۵ اسب بخار و گشتاور ۱۴۲ نیوتن متر را تولید می‌کند،!! خیلی خیلی ضعیفه.ایکاش مردم این ماشینهای اسباب بازی چینی را نمیخریدند.خدایی من که هیچ وقت سوار ماشین چینی نمیشم خیلی بیکلاسه.

    • بدون نام

      دانگ فنگ اردي

    • مهدی

      اگرتونستن 15میلیون بدن دست مردم نه20میلیون ،خیلی مردن در غیر ایت صورت تبل تو خالی است

    • رضا

      از این دروغ های گنده کم نگفتن تاحالا.... اینها فقط دروغ خوب بلدن بگن... از این وعده ها فراوان دادن، یکی از این حرفهاشون عملی نشد که نشد... ما به این کلکها عادت داریم.

    • کامران

      هیچ گرونی بی حکمت نیست هیچ ارزونی هم بی حکمت نیست ماشین خوب بخری قیمتش بالاست ماشین ارزون هم به درد نمیخوره

    • عباس

      حرف زیاد عمل صفر دروغ فراوان

    • حسین

      72میلیون قیمتشه

    • علی

      ایران خودرو و سایپا باید خجالت بکشند وسایل ریز ماشین اعم از ظبط و رادیو و لنت خراب سوار مکنند و حتی سایپا با پررویی کناره داخل قفلها دونه ای 200 تومان را برمیدارند واقعا خجالت بکشید از ماشینهایی چینی که این همه به دروغ بد تبلیغ مکنید یاد بگیرید

    • Mojtaba

      همه این حرفا به کنار،خودرو شاسی بلند با موتور تی یو فایو 1600cc ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چجوری میتونه وزن بدنه رو تحمل کنه!!!!!اصلا راه هم میره؟؟؟

    • کارگر

      ماشین فقط پیکان

    • سید مهدی

      آیا بیشاز از نیم قرن تجربه عملی کافی نیست تا مسیولان بفهمند که ما نمیتوانیم خوروساز خوبی باشیم. خودروهای بی نام و نشان چینی را مونتاژ کردن و با قیمت های نجومی به ملت فروختن را چه میتوان نامید ؟ راه حل : کلیه کارخانجات اتومبیل سازی در کشور تعطیل و از آنجا که ماشین آلات خطوط تولید مانند اتاق رنگ. دستگاه های پرس. روبات ها و ... سایر مصارف صنعتی دارند لذا براحتی این کارخانه ها را میتوان تبدیل به طراحی و ساخت انواع لوازم ( مثلا منزل : اجاق گاز. یخچالو...) نمود. فواید: مردم خواهند توانست با برداشتن عوارض گمرکی 100% انواع خودروهای روز و با کیفیت جهان را با قیمت های ساخت داخل فعلی سوار شوند. آیا بد است ؟!

    • علی کرمانشاه

      موتور TU5 که 1600CC حجم متور آن است و 110 اسب بخار قدرت آن است بیش از 15 سال است ایرانخودرو این موتور را فابریک روی 206 فرانسوی وارد کرد و از آن به بعد بخاطر ارزانی و فراوانی آن شرکت از این موتور روی پژو GLX و پارس و L90 و سمند و هر اطاقی که رسید دستش روی آن یکی گذاشت داد بیرون مردم بیچاره هنوز با این موتور سرگردان درب نمایندگی ها و تعمیرگاه های بیرون سرگردان هستند اطاق ماشینهای ایرانخودرو تهیه شده از ورق روغنی ضخیم و سنگین و ارزانتر از ورق ظریف روغنی هستند و شرکت به دنبال قیمت پایین است نه کیفیت بطوری که بدنبال ارزانی قطعه با شرکت های درجه چندم چینی بخاطر ارزانتر خریدن قطعه تا یک چهارم قیمت شرکت ایرانی و نهایتا تعطیلی شرکت ایران و رونق بازار بنجل و بی کیفیت چینی و سرگردانی مردم از تعمیرگاهی به تعمیرگاه دیگر ایرانخورو و سایپا بدنبال تولید با کیفیت و مناسب نیست آنها به دنبال سود زیاد با هر جنس بنجل و بی کیفیت و کسب سود زیاد و بدبین کردن مردم از دولت برایش فرقی ندارد و نتیجه آن بعد از ۳۸ سال گذشت از عمر انقلاب هنوز شرکت داخلی ایرانخودرو و سایپا حرفی برای گفتن در این صنعت ندارند و مردم کشور تاوان این بی کفایتی و زیاده خواهی صاحبان سرمایه دار این شرکتها را پرداخت میکنند و دولت نیز متاسفانه پشتیبان مالی آنها است و انگار مردم بیگانه و شرکتها خودی هستند و باید خون مردم را با انحصار و جلوگیری از ورود تکنولژی روز که با علم امروز و رقابت صدها شرکت صاحب نام بین المللی تولید و با قیمتهای منصفانه در سراسر جهان عرضه میشود و انتخاب حرف اول این شرکتهای خارجی است و در هر صورت با رقابت و انتخاب بفروش میرود برعکس ایران که تحمیل و انحصار و نتیجه بی کیفیت و آلوده کننده و پرمصرف و گران قیمت و مصرف چند برابری سوخت ملی و آلوده کننده هوای زیست که یکی از مهمترین گزینه در کشورهای اروپایی و امریکایی مصرف پایین و عدم آلوده کنندگی محیط زیست حالا هم با ورود شرکت های جدید به بازار ایران هنوز انحصار در دستان دو شرکت گردن کلفت ثروتمند است که اکثر سهام شرکتهای بورسی از هر نوع آنها از سهامداران عمده آنها هستند و بازار بورس را خریداری و کنترل و نبض قیمتها و مواد اول در انحصار این دو سهامدار عمده سایپا و ایرانخودرو.و تا روزی شخصی با قدرت مدریتی قوی و غیر وابسته به جای مثل دولت نهمو دهم بیاید و مقتدرانه تیر خلاص این دو شرکت ویرانگر محیط زیست و از بین برنده ثروت ملی (بنزین و گازوئیل)که مصرف خودروهای این شرکتها سه چهارم بیشتر از خودروهای مشابه خارجی مصرف میکند و گذشته از رساندن زیان مادی و جانی به مردم کشور و از بین بردن سرمایه ملی که اگر استاندارد باشند لااقل هوای کشور را آلوده و باعث رواج سرطانهای مختلف نمیشوند ولی اینقدر آنها رانت و نفوذ دارند که تا امروز آنها سوار و حتی برای برای عرضه خودروهای انباری بی کیفیت از دولت وقت برای هر یک خودرو مبلغ ۲۵ میلیون تومان وام در این بحران اقتصادی وام کم بهره گر فتند و کسی نتوانسته این گونه امتیازی از دولت فعلی بگیرد ولی این شرکتهای مافیایی گرفتند.تا اینهد چنبره بر صنعت و اقتصاد دارند قطعا مردم باید مثال شهریور ۲۰ از امکانات تحمیلی استفاده کنند مگر اینکه انقلاب صنعتی توسط دلسوزان و دولتی مقتدر کلید بخورد که قطعا این دولت نیست .

    • علی

      این این خودرو و سایپا خیلی مشکل دارند و فرد بسیار قوی و مقتدر میخواهد که به آنها امر و نهی کند که این کارها را کنار بگذارند هر روز یکی از این دو کارخانه با دروغهای خود سر مردم را گرم می کنند یکی می آید می گوید آخرین خودروی داخلی با یک قیمت مناسب و این و آن آپشنهای جدید که رویش هست و وقتی به تولید نهایی می رسد خیلی از آپشنهای اعلام شده حذف و قیمتهایی به دست مردم می دهند که نه راه پس دارند و نه راه پیش چون مدتی پولشان در این خودرو ساز زمینگیر شده و برای رهایی از دست آنها به هر سازی که بزنند باید راضی شوند در غیر اینصورت به پولشان نخواهند رسید نتیجتا" با این شیوه ماشینهایشان را روانه بازار داخلی می کنند و سر مردم بیچاره چه می آید خدا داند اما اگر رهبر معظم در این رابطه وارد شود و این دو خودرو ساز را سرجایشان را بنشاند و دستور بررسی تمام حسابهای این دو شرکت را بکند خواهند دید که این دو شرکت سر مردم چه بلایی آورده اند و اگر ایشان به این مسئله وارد نشود فکر کنید دیگر چه خواهد شد مگر آن که ....

    • مسعود

      آقایون -خانمها نخرید گول این تبلیغات دروغ را نخورید ماشین چینی مفتش هم گرونه یعنی به یکماه نمیرسه که باید جلو این تعمیرگاه و اون تعمیرگاه باشین و یا بعلت تصادف و عدم ایمنی خودرو جانتان را از دست میدهید. ماشین اصل و نصب دار که ساخت که کشور صاحب صنعت درست و حسابی خودرو هست را بخرید مثل کره - ژاپن - فرانسه -ایتالیا - آلمان - آمریکا - حتی اگر دست دوم یا سوم باشن. گول نخورید - چینی نخرید نخرید صاحب اول و آخرش خودتون هستین .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج