۳۱۸۴۰
۱۸۰ نظر
۵۸۶۶
۱۸۰ نظر
۵۸۶۶
پ

مهندس جهانگیری: در این کشور طلا ریختند، کسی جمع نمی کند

مهندس علی‌اصغر جهانگیری به شما می‌گوید چطور می‌شود پولدار شدن را از یک رویای دوردست به‌هدفی نزدیک تبدیل کرد


مهندس جهانگیری: در این کشور طلا ریختند، کسی جمع نمی کند

برترین ها: علی‌اصغر جهانگیری کارآفرین برتر کشور و یک ایده‌پرداز و تولیدکننده باذوق است که تا به حال صدها کارخانه در سراسر ایران تاسیس كرده است و خیلی صفات اینچنینی دیگر دارد اما این تعریف درستی از مردی نیست که از نزدیک او را شناختم. او یک انسان خاص است و شاید از نظر خیلی‌ها پیر به نظر برسد اما از خیلی از جوانان پرامیدتر و قبراق‌تر است. مهندس جهانگیری را می‌توان در بین این سطور بیشتر شناخت که اگر فقط ۱۰درصد از توان او استفاده شود بیکاری در ایران بی‌معنی می‌شود.

مهندس جهانگیری: در این کشور طلا ریختند، کسی جمع نمی کند

راه ‌موفقیت

علی‌اصغر جهانگیری هستم. در یكی از روستاهای محروم مازندران به نام كندلوس به‌دنیا آمدم. پس از فارغ‌التحصیلی از رشته شیمی به كارهای مختلف مشغول شدم تا اینكه یك آگهی در روزنامه دیدم كه سازمان ملل یك بورسیه به ۲۶ كشور درحال توسعه داده بود. من با اینكه متاهل بودم و مشغول كار، قبول شدم و به اتریش رفتم. در رشته پلیمر پلاستیك فارغ‌التحصیل و همان‌جا در اروپا استخدام شدم و صنایع پلاستیك ۱۵ كشور اروپایی را تحت نظر گرفتم اما پس از مدتی دلم طاقت نیاورد و به ایران بازگشتم.


خودمان را بشكنیم و دوباره بسازیم

من در 32 سالگی، متاهل با یك بچه و با 2 هزارتومان پس‌انداز از كار بیكار شدم. دوستم، مهندس بازرگانی مشوقم بود و گفت برای اینكه خودمان را بسازیم، باید اول خودمان را بشكنیم. با این ایده و با جیب خالی شروع به‌كار كردیم. مهندس بازرگانی تحقیق كرده بود كه فروش بشكه‌خالی سود زیادی دارد. اول خجالت می‌كشیدم و فكر می‌كردم زشت است كه من، مهندس جهانگیری با 10سال سابقه مدیرعاملی تولیددارو، بشكه خالی بفروشم اما سرانجام دست‌به‌كار شدیم. یك وانت كرایه كردیم و هر روز به كارخانه‌های مختلف می‌رفتیم و بشكه خالی می‌خریدیم و می‌فروختیم. پس از مدتی در خیابان رسالت یك مغازه اجاره كردیم و با پولی كه در این چندسال درآورده بودیم، اولین كارگاهمان را افتتاح كردیم.


مایع ظرفشویی با رایحه توت‌فرنگی

همیشه نبض مردم و ذائقه آنها دستم بود. می‌دانستم كه خرید خانه با خانم‌هاست و اگر بتوانیم آنها را راضی كنیم موفق می‌شویم. با این دید و اینكه خانم‌ها از رنگ قرمز خوششان می‌آید،‌ اولین مایع ظرفشویی ایران با رایحه توت‌فرنگی را تولید كردیم و همان‌جا با چند كارگر روزمزد، گروه كارخانجات هگزان شروع به كار كرد. این مایع ظرفشویی به قدری پرطرفدار شد كه بازارسیاه برایش به راه افتاد و همه دوست داشتند آن را داشته باشند.


بیكاری امثال من ۵ دقیقه طول می‌كشد

همان‌روزی كه از تولیددارو بیرون آمدم به هیأت‌مدیره گفتم بیكاری امثال من 5 دقیقه هم طول نمی‌كشد البته باور نمی‌كردم چنین اتفاقی بیفتد! اما واقعا 5 دقیقه هم طول نكشید و درحال بیرون آمدن از شركت بودم كه پرده‌فروش سر كوچه شركت صدایم كرد و گفت: آقای مهندس هر روز قبراق و سرحال از اینجا رد می‌شدید، چرا ناراحتید؟ گفتم بیكار شده‌ام. او گفت: بازار ما هم كساد شده، ما قلاب پرده تولید می‌كردیم اما دیگر كسی نمی‌خرد چون به صرفه نیست و گیره‌های آهنی به دلیل تولید سروصدا دیگر طرفدار ندارد. به او گفتم چرا این گیره‌ها را با پلاستیك نمی‌سازی و او گفت: تو اگر با پلاستیك بسازی چقدر تمام می‌شود؟ گفتم 5/1 ریال. او گفت: تو تولید كن، من 3 ریال از تو می‌خرم، 7 ریال به مغازه می‌فروشم و مردم هم 10 ریال آن را می‌خرند و همان‌جا سفارش 6 میلیون گیره پرده گرفتم و واقعا 5 دقیقه هم بیكار نماندم.

همیشه درآمدزا بودم

از همان بچگی درآمدزا بودم. در 8سالگی با اینكه پدرم پولدار بود، آدامس خروس‌نشان به روستا می‌بردم و می‌فروختم. در همه این سال‌ها كاركردم و در 23 سالگی بعدازظهرها 3 تا كلاس شیمی داشتم و شب‌ها مسافركشی می‌كردم، درضمن درس هم می‌خواندم. همیشه به پدرم می‌گفتم دوست دارم آدم بزرگی شوم و از همان زمان دنبال سكه و سفال و قباله‌های قدیمی، دست‌نوشته و كتاب‌های قدیمی بودم. مردم به پدرم می‌گفتند: پسرت آشغال جمع می‌كند و او كتكم می‌زد و فلكم می‌كرد كه این كار را نكنم. می‌گفت: آبرویم را می‌بری. اما من همیشه دوست داشتم روی پای خودم بایستم.



چرا دسته دسته به آنها پول بدهیم

از كارآفرینانی كه پول‌ها را دسته‌دسته می‌كنند و برای خارجی‌ها می‌فرستند، بدم می‌آید. این آدم‌ها جیب هم‌وطن‌های خودشان را می‌زنند و جیب خارجی‌ها را پر می‌كنند تا مواد اولیه و محصولات آنها را بفروشند. وقتی می‌خواستم محصولاتم را تولید كنم به چند كارخانه‌دار خارجی كه از دوستانم بودند، زنگ زدم‌که همه‌شان گفتند پول بفرست تا مواد اولیه بفرستیم. همان‌موقع تصمیم گرفتم كاری كنم كه آنها پول هم‌وطنشان را دسته‌دسته كنند و از من مواد اولیه بخرند.

ما داریم جنایت می‌كنیم

اروپایی‌هایی كه بعضی از ما نوكر آنها شده‌ایم، هیچ چیز ندارند اما دركشور ما انرژی از آب ارزان‌تر است. حقوق یك ماه كارگر در اینجا حقوق یك روز آنها هم نیست. اگر نمی‌توانیم در اینجا پولدار شویم،‌ خودمان پشتکار نداریم. اینجا زمین فراوان در اختیار داریم، آفتاب عالی داریم، آب داریم اما متاسفانه پشتکار نداریم خلاقیت نداریم، فكر نداریم. با 1700‌دلار انرژی 1000دلار تولید می‌كنیم؛ درحالی که در اروپا با 200 دلار انرژی 1000 دلار تولید دارند. در ژاپن با 100 دلار و در چین با 80 دلار همین‌مقدار تولید می‌كنند،‌ این‌ جنایت نیست!


كار درست‌كردن، سخت نیست

من به شما ۱۸هزار دستگاه از ۴۰هزار تومان تا ۵میلیون تومان معرفی می‌كنم كه در همین ایران تولید می‌شود و با آنها می‌توانید شغل ایجاد كنید. دولت نباید پول به جوانان بدهد، باید دستگاه و ماشین بدهد كه حتی در اوقات فراغت در خانه‌شان هم بتوانند كار كنند. جاسوئیچی، خودكار، شمع و صدهاهزار محصول دیگر كه با همین ماشین‌ها درست می‌شود. دیگر نیاز نیست كارخانه‌ها كلی كارگر و هزینه سربار داشته باشند. شما اگر این وسایل را در خانه خودتان تولید كنید، می‌توانید حتی به نصف قیمت چینی در بازار بفروشید وگرنه كارخانه‌های چینی با آن قیمت همه شما را كنار می‌زنند اما با این روش شما هستید كه جنس ارزان و مرغوب تولید می‌كنید!

من همیشه می‌گویم كه پولدار شدن فقط جنم می‌خواهد. چندوقت پیش به یكی از دوستانم كاری پیشنهاد دادم كه میلیونر شود، به او گفتم هر سال ۶هزارتن هسته انگور در ارومیه و آذربایجان دور ریخته می‌شود و كارخانه‌ها برای دفن كردن این هسته‌ها پول هم می‌دهند زیرا باعث جمع شدن پشه و كثیفی و... می‌شود. به او گفتم یک دستگاه ۳-۲ میلیونی بخرد و از این هسته‌ها روغن هسته انگور بگیرد كه هیچ كارخانه‌ای در ایران آن را تولید نمی‌كند و ما مجبوریم ۵۰۰ سی‌سی از آن را با مارك ایتالیایی به قیمت ۵ هزارتومان بخریم.


مهندس جهانگیری: در این کشور طلا ریختند، کسی جمع نمی کند

ثروتمان را دور می‌ریزیم

چندوقت پیش احتیاج به اسانس و پودر میوه داشتم و وقتی كمی دنبال آن گشتم متوجه شدم باید با یك قیمت گزاف از اروپا وارد كنم، اما وقتی تحقیق كردم متوجه شدم هر روز ما ده‌ها تن میوه له شده را كه قابل خوردن نیست در تره‌بارها دور می‌ریزیم و كارخانه‌های كمپو‌ت‌سازی برای تهیه كمپوت پوست میوه‌ها را می‌كنند و در اصل بهترین قسمت میوه را دور می‌ریزند. به یكی از دوستانم گفتم اگر كسی باشد كه از این منابع استفاده كند، می‌تواند نیاز كشور را از این محصول تامین كرده و دیگر ما برای پودرمیوه و شهد، دستمان را جلوی خارجی‌ها دراز نمی‌كنیم.


مهندس جهانگیری: در این کشور طلا ریختند، کسی جمع نمی کند

كتاب موفقیت یعنی چه؟

هیچ اعتقادی به كتاب‌های موفقیت خارجی ندارم، آنها روش‌هایی برای خودشان دارند که به درد كشور ما نمی‌خورد. آن آقایی كه كتاب موفقیت برای شما می‌نویسد اگر پایش به فرودگاه ما برسد تمام چیزهایی كه در طول زندگی‌اش دیده زیر سؤال می‌رود و اصلا نمی‌داند چه كند؟ چه برسد به اینكه برای شما نسخه موفقیت و كارآفرینی بنویسد.

این خاك پر از نعمت است. من با این همه تلاش فقط ۱۰۰ فرآورده از طبیعت تولید كرده‌ام درحالی‌كه ۷۰ هزار فرآورده از طبیعت ایران به دست می‌آید و ما از گندم تا میوه و صیفی‌جات۲۴۰ محصول هم تولید نمی‌كنیم.

مثل یك جوان ۲۵ ساله كار می‌كنم و پرانرژی هستم. یك‌بار پیش آمد كه تا ۱۴ روز نخوابیدم و پس از آن بیماری قلبی گرفتم. بیشتر مواقع یكی‌، دو ساعت خواب برای من به اندازه ۷،۶ ساعت ارزش دارد. بعضی مواقع اینقدر كار می‌كنم كه حتی سرپا خوابم می‌برد، مثلا در آسانسور خواب یك ‌دقیقه‌ای هم داشته‌ام. چندوقت پیش زنگ زدند و گفتند پدرزنم فوت كرده من در شهر صنعتی البرز مشغول راه‌اندازی صنایع بسته‌بندی بودم، گفتم خدا او را بیامرزد، اما من برای زنده‌ها كار می‌كنم و هروقت مردم، خودم می‌روم و از ایشان عذرخواهی می‌كنم. هیچ‌وقت به مجالس ختم، تولد، عروسی یا عیادت نمی‌روم. با این همه كار بیشتر مواقع از ۱۲ شب به بعد برای دل خودم كار می‌كنم و تابه‌حال ۲۲ جلد كتاب منتشر كرده‌ام. ۱۵ سی‌دی از مجموعه موسیقی‌های قبل از رادیو درست كرده‌ام كه همه كارهایش را خودم انجام داده‌ام، حتی در كار موسیقی شعرها را هم خودم می‌گویم.


كارخانه زدن، مرده است

عمر كارخانه زدن به‌سر آمده و سوله ساختن بزرگ‌ترین اشتباه است. هر چیزی در كارخانه تولید كنید، ضرر می‌كنید چون چینی‌ها همان جنس را با كمترین قیمت می‌زنند و شما با كلی كارگر ضرر خواهید كرد. باید خط‌ تولیدی راه بیندازید كه با یك تغییر كوچك بشود، جنس جدیدی تولید كرد. كارخانه فولكس واگن قبل از جنگ جهانی ماشین تولید می‌كرد ولی در زمان جنگ كلاه‌جنگی ساخت‌. باید كاری كنید كه اگر بازار اشباع شد، بتوانید یك جنس جدید تولید كنید. در كشاورزی 69 هزار محصول تولید شده و شما با یك پول كوچك می‌توانید ستاره شوید. اگر می‌خواهید در صنعت موفق شوید، باید به تولید خانگی روی بیاورید. شما وقتی در اقتصاد موفق خواهید شد كه یكی از حواس‌ پنجگانه مشتری را تحریك كنید. مثلا با پلاستیك می‌شود صدها هزار محصول تولید كرد، اما اگر با یك تكه پلاستیك چیزی درست كردید كه مشتری را سرذوق آوردید، برنده‌اید وگرنه تولید جاصابونی، جاسوئیچی و... كه كاری ندارد.

چطور محبوب شوید

اگر می‌خواهید یك مدیر موفق شوید باید زرنگ باشید. هرچند زبل‌بودن زحمت دارد اما رمز موفقیت همین است. مثلا من اگر نگهبان شركتم را بشناسم و بدانم یك پسر دارد كه اسمش مهدی است و مدرسه می‌رود، دریك فرصت مناسب، مثلا اول مهر، با او سلام و علیك كنم و حال پسرش را بپرسم و برای پسرش یكسری لوازم‌التحریر به عنوان هدیه بخرم تا ابد فراموش نمی‌كند و كار مرا كار خودش می‌داند. چندوقت پیش یك نفر از فرانسه آمده بود و دنبال من می‌گشت، به یكی از كارگرها گفته بود آقای جهانگیری كجاست و آن كارگر گفته بود آن آقایی كه دارد در زمین كار می‌كند و مثل خود ماست. مردم ما مدیری كه با ماشین آخرین مدل سر كار بیاید و بخواهد كلاسش را حفظ كند، دوست ندارند. با سادگی خودتان را بیمه كنید.


مهندس جهانگیری: در این کشور طلا ریختند، کسی جمع نمی کند

سودهای 500 درصدی

اگر دنبال ۲۰ درصد سود باشید، ضرر كرده‌اید. پس اگر قرار است كارخانه بزنید و با كلی حقوق كارگر، شهرداری، عوارض و هزار جور جرم و بدبختی تازه ۲۰ درصد سود كنید، ‌ضرر محض است. من همیشه دنبال سود ۵۰۰ درصدی بوده‌ام. ایده‌های نو، سودهای ۵۰۰ درصدی دارد. كار تازه قیمت ندارد، اگر جنسی تولید كردید كه برای خودتان بود و مردم آن را پسندیدند می‌توانید سود واقعی را از آن ببرید.

آقای جهانگیری 10سال بعد ...

فكر نمی‌كنم ۱۰ سال دیگر زنده باشم، من حتی سنگ قبرم را هم داده‌ام ساخته‌اند. حتی كتاب زندگینامه‌ام را هم نوشته‌ام، ولی همچنان پرانرژی‌ام و مثل یك جوان كار می‌كنم، همان‌طور كه گفتم تا روزی كه زنده‌ام ایده دارم و اگر قرار است چیزی از من باقی بماند، كارهایی است كه در زمان حیاتم انجام می‌دهم.


ورشكستگی ننگ نیست

در ایران ورشكستگی ننگ است، اما در دنیا یك امر طبیعی است. من سال 74 یعنی 14سال پیش 5/2 میلیارد بدهی بالا آوردم، یعنی در سن 50 سالگی همه ‌چیزم را كه از دست دادم هیچ، كلی هم ضرر كردم. هر روز طلبكارها دنبالم بودند. گفتم به آخر خط رسیده‌ام یا باید فرار كنم یا خودم را بكشم، اما ناامید نشدم. 200 میلیون وام گرفتم و روبه‌روی مسجدالجواد یك دفتر اجاره كردم. دوباره همه‌چیز را از صفر شروع كردم و طولی نكشید كه ایده‌هایم جواب داد و توانستم موفق شوم. در همان گیرودار كه طلبكارها زمین و زمان را می‌گشتند تا مرا پیدا كنند‌، با یكسری از دوستانم رفتیم شمال. پسرم هم تازه از ایالات‌متحده آمده بود. وقتی دید من طنز می‌گویم و می‌خندم و با دوستانم خوشم‌، داشت دیوانه می‌شد. گفت همه‌چیز را از بین بردی و آمده‌ای شمال، داری می‌گی و می‌خندی! او با جوانی‌اش نمی‌فهمید كه از دست دادن امید یعنی شكست. پول از دست دادن و ضرر كردن شكست نیست! متاسفانه نفت خلاقیت ما را از بین برده، من هنوز هم پر از ایده‌ام تا چند وقت دیگر قصد دارم نوشابه برای دیابتی‌ها تولید كنم، حتی یك سیگار بدون نیكوتین برای كسانی كه آسم دارند درست كرده‌ام كه می‌توانند بكشند. اما بانك‌ها به من پول نمی‌دهند، می‌گویم باید به امثال من وام بدهید كه كار تولید كنیم، وپولتان را هم با سودش پس بدهم.


تماشاگه پول

از بچگی آدم متفاوتی بودم، مثلا همه وقتی عیدی پول می‌گیرند، جمع می‌كنند و برای خودشان چیزی می‌خرند اما من پول‌ها را در آلبوم می‌گذاشتم و پس از مدتی از این كار خوشم آمد و دنبال شماره‌های عجیب‌وغریب پول‌ها رفتم و طی سال‌های مختلف یك كلكسیون از پول‌های ایرانی جمع كردم؛ مثلا پولی كه تمام شماره‌هایش صفر است و پولی كه ناصرالدین‌شاه آن را امضا كرده‌است. چند سال پیش دكتر حبیبی گفت، این پول‌ها را در یك موزه بگذار تا همه ببینند، گفتم چطوری؟ گفت یك موزه درست می‌كنیم و تو ۲ سال این كلكسیون را به ما بده تا به جوانان نشان بدهیم كه آن موزه شد تماشاگه پول كه در خیابان میرداماد تهران قرار دارد. در ورودی موزه، یك تندیس هم گذاشتند كه این مجموعه متعلق به جهانگیری است اما پس از چند سال آن را برداشتند، تازه بعد از ۲سال كه گفتیم مجموعه را پس بدهید، گفتند می‌خواهید آن را در خانه بگذارید، چه‌كار! اینجا مردم استفاده می‌كنند و ما هم بی‌خیال شدیم!


عالیجناب‌ها

من همیشه به دولت گفته‌ام به كارآفرینان احترام بگذارید، این آدم‌ها پول نمی‌خواهند به آنها عنوان عالیجناب بدهید و در سینماها و مجالس، یك ردیف صندلی بگذارید. بلیت هوایی را برایشان نصف قیمت كنید تا بچه‌ها و جوانان ببینند و یاد بگیرند كه اگر موفق شوند، عالیجناب می‌شوند و در جامعه احترام دارند. این آدم‌ها ارزشمند هستند. متاسفانه بچه‌های جدید، هیچ چیز ندارند و از یك دیوار سفید آدم خلاق و كارآفرین درست نمی‌شود. طبیعت آموزگاری است كه در تمام 24 ساعت شبانه‌روز درحال یاددادن است. شما به آدم‌های بزرگ این مملكت نگاه كنید، هیچ كدام‌شان را پیدا نمی‌كنید كه اسم یك روستا دنباله‌ اسم‌شان نباشد، اما الان بچه‌ها را نازنازی و لوس بار می‌آوریم و بچه دبیرستانی را هم دنبالش می‌دویم و دستش را می‌گیریم. اما قبلا اصلا اینطوری نبود. من كلاس ششم كه بودم همكلاسی‌ام در دروازه شمرون قصابی داشت و بعد از مدرسه می‌رفت مغازه و كار می‌كرد. همه همین‌طور بودند و كسی به پدرومادرش تكیه نمی‌كرد.


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • جعفر صبری

      سلام.حرفای این آقا فقط گول زدن مردمه.برا خودش درسته سود 500% میکنه اما به قیمت بدبخت شدن مردم.من از این آقا نهال با قیمت گزاف خریدیم و به توصیه این آقا با قرض شروع به کار کردیم و 7میلیون ضرر کردیم و تمام .ولی این آقا 7 میلیون سود کرد با فروختن نهال به قیمت هر نهال 100هزار تومن

      پاسخ ها

      • محمد

        شاید تغصیر خودت بوده..... دوست عزیز این یه تجربه شخصیه که انسان در 99.99999999999
        درصد مواقع نتیجه کار خودش رو میبینه!

      • سید محمد

        سلام جعفر آقای عزیز
        اینقدر زود جا نزن و با انسان های زحمت کش حداقل بی احترامی نکن
        به نظر من دوباره نهال بخر و بکار
        ایندفعه از یکی دیگه
        مطمئنم موفق میشی
        چون حالا دیگه زبون نهال ها رو می فهمی و راههای به ثمر ننشستنشون رو یاد گرفتی
        پیروز باش

      • عباس

        تا آدم جنسش خورده شیشه نداشته باشه در این مملکت موفق نیست به چشم دیده ام باید اینقدر پاچه پاره ودروغگو باشی تا موفق بشی

      • امیر

        پرونده مالباختگان طرحهای علی اصغر جهانگیری و فرشاد یزدیان مدیر عامل شرکت کار افرینان دنیای البرز در تهران در حال پیگیریه ،
        کلاسه پرونده شاکیان درشعبه اول دادیاری دادسرای جرایم رایانه ای ناحیه ۳۱ تهران ۹۶۰۲۴۳ بود که بعد از قریب به یکسال با تغییر دادیار پرونده کلاسه پرونده نیز به ۹۵۰۲۹۵ تغییر کرد.
        پرونده مذکور به شماره 9509982999800083 در تاریخ 15 دیماه 97 با شماره بایگانی 971003 به شعبه 1032 دادگاه کیفری دوـم قدوسی تهران ارجاع شد.

    • نارسیس

      دست مریزاد.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بابا این یک دزد سرگردنه هست به جهانگیری اعتماد نکنید بیچاره میشید.برید در مورد مجتمع کشاورزی کندلوس تحقیق کنید

    • MAHNAZ

      آخ خداي من . اگه من ميتونستم با اين بزرگئژوار صحبتي كوتاه داشته باشم ، يقينا زندگي و نگرشم زير و رو ميشد و به بهترين وجهي از پس مشكلاتم بر مي اومدم . واقعا عنوان عاليجناب برازنده اين بزرگوار ميباشد . من بر دستان زحمتكشت بوسه ميزنم و شما را الگوي خويش قرار خواهم داد .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        میخواهید صحبت کنید که چی بشه . صحبش را اینجا زدند . اگر اهل کار باشی میتونی زندگیت را عوض کنید و با این نوشته های کوتاه کلی یاد بگیریی و برداشت کنی

      • امیر

        پرونده مالباختگان طرحهای علی اصغر جهانگیری و فرشاد یزدیان مدیر عامل شرکت کار افرینان دنیای البرز در تهران در حال پیگیریه ،
        کلاسه پرونده شاکیان درشعبه اول دادیاری دادسرای جرایم رایانه ای ناحیه ۳۱ تهران ۹۶۰۲۴۳ بود که بعد از قریب به یکسال با تغییر دادیار پرونده کلاسه پرونده نیز به ۹۵۰۲۹۵ تغییر کرد.
        پرونده مذکور به شماره 9509982999800083 در تاریخ 15 دیماه 97 با شماره بایگانی 971003 به شعبه 1032 دادگاه کیفری دوـم قدوسی تهران ارجاع شد.

    • laily

      شايد بين هزاران نفر تعداد انگشت شماري مثل اقاي جهانگيري پيدا بشه اما اگه دقت كنيد اكثر جنساي ايراني كيفيت پاييني داره ومردم كمتر از اجناس ايراني استقبال ميكنن

    • بدون نام

      Aval az hame ,ma be enghelabe farhangi niaze mobram darim va bas!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چه ربطی داره به این مطلب!

    • amir

      اگرنصف کارهایی روکه گفته انجام داده باشه هم بایدگفت ای ول دست مریزاد، اون چیزی که واقعاجلوی خلاقیت مارو گرفته راحت طلبی خیلی ها مثل خودم و رانت خواری یعضیهاست که بایدجلوشونوگرفت.

    • sahar

      سلام.من در سازمان بهزیستی کار می کنم و هر روز تعداد زیادی معلول و غیر معلول می بینم که نیاز به کسی دارند که این ایده ها رو بهشون بده و بتونند کسب درآمد داشته باشند.چطور می شه اینها رو راهنمایی کرد تا از تجربیات و ایده های شما استفاده کنند.آیا می شه با آقای جهانگیری درباره این موضوع صحبت کرد؟

    • راحله

      سلام
      جناب آقای مهندس جهانگیری
      من فارغ التحصیل کارشناسی ارشد مهندسی صنایع از دانشگاه علم و صنعت می باشم. پس از سه سال کار در شرکتهای نفتی به عنوان برنامه ریز به این نتیجه رسیدم که هیچ تمایلی برای ادامه کار برای دیگران را ندارم و استعفا دادم. همسرم فارغ التحصیل مهندسی نساجی است و همراه پدرش تولید کننده پوشاک است.ما در حال حاضر دویست و پنجاه میلیون سرمایه داریم و ماهیانه میتوانیم دو میلیون و پانصد هزار تومان پس انداز داشته باشیم. لطفا ما را در زمینه کار جدیدی که میتوانیم شروع کنیم راهنمایی بفرمایید.

      پاسخ ها

      • حمید

        سلام دوست عزیز.بهترین کارو کردی.حال ادم از مرخصی گرفتو تا سر برج دویدنو لباس کارمندی پوشیدنو حرفای مافقو شنیدنو و و ...... به هم میخوره

      • امیر

        پرونده مالباختگان طرحهای علی اصغر جهانگیری و فرشاد یزدیان مدیر عامل شرکت کار افرینان دنیای البرز در تهران در حال پیگیریه ،
        کلاسه پرونده شاکیان درشعبه اول دادیاری دادسرای جرایم رایانه ای ناحیه ۳۱ تهران ۹۶۰۲۴۳ بود که بعد از قریب به یکسال با تغییر دادیار پرونده کلاسه پرونده نیز به ۹۵۰۲۹۵ تغییر کرد.
        پرونده مذکور به شماره 9509982999800083 در تاریخ 15 دیماه 97 با شماره بایگانی 971003 به شعبه 1032 دادگاه کیفری دوـم قدوسی تهران ارجاع شد.

    • مونا

      سلام
      شاید باورتون نشه اما من کارشناسی ارشد دارم با معدل 18.05 و مدت سه ساله که تنها به تدریس دو واحد نظری در دانشگاه آزاد مشغول به تدریس هستم (با حقوق حداقل: به طور متوسط ترمی 100 هزارتومان؟؟؟؟؟). ترم گذشته به تدریس درس کار آفرینی پرداختم !!!!!!!! اما هنوز خودم بیکار هستم. شبانه روز ذهنم درگیره که چه ایده ی تازه ای می تونم داشته باشم که واسه خودم یه کار داشته باشم اما هنوز موفق نشدم.

    • saeed

      salam man shomare tamas mikham az mohandes ta bahash sohbat konam bayad chikar konam?????litfan rahnamai konid

    • حمید

      سلام.با تشکر از زحمات شما .من هم ایده های خوب دارم ولی هر وقت به جای میرم که شروع کنم اقایون پشت میز نشین ادارات برا صدور یه مجوز فسقلی ادمو پشیمون میکنن مصلا وام میلیاری نیمیخام همون 30 میلیون میتونه حداقل 3 نفر رو شاغل کنه ولی کو بانک .وام ازدواج نمیدن چه برسه به اشتغال.ولی شانس یه چیز دیقست..-+ بدین

    • محمد علی باغبانی

      بنام یزدان پاک
      عرض ادب و احترام و خدا قوت به مرد پر انرژی ایران
      من دیروز از رادیو به صورت اتفاقی صدای شمارا شنیدم و بسیار خوشحالم . دست شما درد نکند که اینقدر راحت اطلاعات در اختیار مردم و جوانان قرار میدهید . سایت شمارا به همه توصیه میکنم و در وب سایت خودم نیز درج میکنم .به امید ریشه کن شدن بیکاری در ایران (( برقرار باشید )) محمدعلی باغبانی نمایندگی بیمه آسیا خراسان شمالی اسفراین به امید دیدار.یا حق

      پاسخ ها

      • امیر

        پرونده مالباختگان طرحهای علی اصغر جهانگیری و فرشاد یزدیان مدیر عامل شرکت کار افرینان دنیای البرز در تهران در حال پیگیریه ،
        کلاسه پرونده شاکیان درشعبه اول دادیاری دادسرای جرایم رایانه ای ناحیه ۳۱ تهران ۹۶۰۲۴۳ بود که بعد از قریب به یکسال با تغییر دادیار پرونده کلاسه پرونده نیز به ۹۵۰۲۹۵ تغییر کرد.
        پرونده مذکور به شماره 9509982999800083 در تاریخ 15 دیماه 97 با شماره بایگانی 971003 به شعبه 1032 دادگاه کیفری دوـم قدوسی تهران ارجاع شد.

    • محمد علی باغبانی

      بنام یزدان پاک
      با سلامی دوباره.
      من در جلساتی که با دوستان نزدیک داشتم بسیار مشتاق ارتباط با شما شدن و نیاز به مشاوره شما داریم. آدرس وبلاگ شخصیه خودم.
      asia-esfarayen.blogfa.com.

    • مرتضي

      با عرض سلام به تمامي عاليجنابان ايران زمين بخصوص عاليجناب جهانگيري **** آيا مي توان از ايشان راهنمايي گرفت. به صورت تلفني يا حضوري فقي ندارد

    • امیررضا

      من از شما به خاطر این همه کار افتخارمی کنم

    • مهران

      با سلام لطفا واسه سرمایه گذاری با مبلغ 400 میلیون تومان میخواستم از نظر و ایده های جنابعالی بهره مند شوم ممنون میشم اگه بنده رو راهنمایی بفرمایید.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سلام میتونی ساخت وساز بزن

    • فرزاد

      سلام خدمت استاد بزرگوار..دوس داشتم اگه امکانش هست از راهنمایی و نظراتشون بهره مند بشم..ایا امکانش هسن؟..ممنون میشم بی پاسخ نزارین کامنتها رو..یا حق

    • محمود

      با سلام
      رسول اكرم(ص):زكات علم نشر آن است و نشانه علم الهي اين است كه هر چه به علم شما اضافه شد افتادگي شما بيشتر ميشود.
      از شما و كساني كه از شما تشكر كردند تشكر ميكنم.اينم خدا به همه كسايي ميگه كه يك موقعيتي بشون داده تا زير بغل مردم رو بگيرن اما يادشون رفته كه كي بودن.
      تو را تيشه داديم كه هيزم كني
      نه آن كه بنياد مردم كني

    • امان الله علیزاده بمی

      باسلام و خسته نباشید خدمت اقای مهندس جهانگیری ، من شماره تلفنی از شما میخوام
      تا بتونم شرایط کاری ام رو براتون توضیح بدم و شما من را راهنمایی کنید ک چ جور سرمایه گذاری کنم تا یک کار درست حسابی برای خودم دست وپا کنم

    • کیقباد

      با عرض سلام

      من مشغول احداث یه واحد دامدری بزرگ هستم ... و به راهنمایی جناب جهانگیری نیاز دارم ... ممنون میشم محبت کنین .. در صورت امکان برای برقراری تماس یا ملاقات ایشون بنده رو راهنمای کنید ...

      پیروز باشید

    • farshad

      دکتر جهان گیری باید ما ایرانیها به شما افتخار کنیم سر بلندی ما هستید .
      فرشاد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مرسی از بزگواریتون

    • سعید رشنو

      سلام دکتر من در شهرستان اندیمشک در استان خوزستان باجمعیت تقریبا300هزار نفربا دمای 45درجه در تابستان ودارایسرمایه تقریبا 150میلیون تومان واراده بسیار بالاهستم در مورد تبدیل لاستیک کهنه به گازوییل خاستم بیشتر متوجه بشم ببینم1) مثلا از تولید چه اندازه لاستیک روزان چقدر گازوییل تولید میشه 2)چند متر زمین لازمه 3)چقدر سرمای لازمه 4)ایا فروش ان به بیرون قاچاق سوخت محسوب نمیشه 5)ایا دولت حمایت میکنه با تشکر از شما

      پاسخ ها

      • عفت

        سلام دوست عزیز
        اتفاقا منم اندیمشکی هستم و یه مدا همبن ایده رو داشتم اما چون دانشجو هستم هنوز دنبالشو نگرفتم
        شما ایده رو اجرایی کردید؟
        درصورت تمایل به همکاری ایمیل بدید
        e.papi1993@gmail.com

    • امیرحسین خزایی

      سلام آقای مهندس من اهل شهرستان نوشهرم دانشجوی پلیمر دانشگاه تهران به کمک شما نیاز دارم اگه امکانش هست جوابمو بدین

    • مجید

      سلام من کارهای مختلف انجام دادم پرورش قارچ و نصب دوربین و دزدگیر دنبال کار تولیدی میگردم به تولید علاقه دارم ایا کسی ایده جدیدی داره

    • مجيد كراري

      درود بر جناب جهانگيري ابر مرد ايران زمين در تمام عمرم تنها از خواندن زندگي نامه پرفسور حسابي و بيانات شما بر خود لرزيدم كه چرا اين اندازه كم كار و پر توقع ام پاينده و پدرود باشيد

    • hadi

      سلام جوانی هستم 21 دیبلم کامپیوتر ساکن تهران یک زمین کشاورزی در یکی از روستاهای اطراف ساوه 400هزار متر

    • مهدی صابریmm

      لطفا جهت ویاری اینجانب راه اندازی یه شغل پردرامد
      معرفی کنید
      ابزارموجود
      زیرزمین سی متر
      درحد متوسط فنی
      از لوازم برق تاحدودی اشنای دارم
      راهنمای کنید

    • محمد علی دهقانی

      سلام جناب دکتر عزیز
      من لیسانس عمران دارم و تا به حال همه کاری رو انجام دادم و دست به کار فنی خوبی دارم
      در حال حاضر 20میلیون پول دارم.
      محل سکونت من در استان فارس شهرستان داراب زندگی میکنم.کار اکثر مردم کشاورزی هست و شهر من حدود 300 روستا دارد.چه شغلی میتونم راه بیندازم.

    • زهرا شیراز م

      سلام آقای جهانگیری من امروز برنامتون دیدم خیلی خوشم اومد برای اینکه شما خالصانه صحبت میکردید مادی نبودید وبه نظرم اومد که مثل یه پدر دلسوز قصد کمک دارید یه ایده خوب برا یه کار میخوام من تو روستا زندگی میکنم امکانات چندانی هم ندارم سرمایه هم شاید به زور تا ده میلیون بتونم جمع کنن آقا مثل من تو روستامون خیلی زیاده جوان های زیاد ی که تقاضای کار دارن طماع هم نیستن یه حقوق ماهیانه 500تومانی هم راضی هستن لطفا راهنمایی کنید خدا خیرتون بده راستی من ایمیل هم ندارم اگه میشه همینجا راهنماییم کنید یا یه شماره از خودتون بدید تماس بگیرم با تشکر فراوان

    • علیرضا

      سلام
      من امشب تو برنامه پایش آقای جهانگیری رو دیدم

      واقا از ایشون خوشم امد
      تنها کارآفرینی بود که با ایده اش و اخلاقش حال کردم .

    • مجتبی تیمورزاده

      با عرض سلام خدمت اقای جهانگیری
      من دانشجوی معماری هستم دلیل انتخاب رشتمم اینه که به طراحی علاقه داشتم از بچگی.کار کردن و دوس دارم حتی در سختترین شرایط .دائما زهنمو درگیر میکنم که یه ایده به ذهنم برسه ولی به دره بسته میخورم...
      توان مالیه خانوادم پایینتر از متوسطه. پشتوانه مالی ندارم و این مانع ریسک کردن میشه.لطفا یه راه موثر نشونم بدید.متشکرم

    • سعيد فراهاني

      سلام آقاي مهندس بنده معلم بودم انسان اهل ريسك سنگين هم هستم با دست خالي چهارصد واحد آپارتمان ساختم حالا يه دفعه منفي شدم شما چه توصيه اي داريد متشكرم

    • lمصطفی مقدم

      ازحرف تا عمل راه بسیار است میخوام اگه امکان داشته باشه با ایشان گفتگو داشته باشم

    • شبنم

      باسلام. خدمت دکتر جهانگیریی من لیسانس ریاضی دارم .می خواستم در دادن ایده مرا راهنمایی کنید.

    • سعیذ وثوق زاذه

      اینجانب اهن الات ساختمانی می فروشم به بن بست رسیذه است ذر همین رشته حکار کنم

    • بدون نام

      سلام دکتر خوب هستید من دانشجوی رشته حسابداریم تو سنندج هستم دو ساله حسابداره شرکتم اما دوس دارم خودم واسه خودم کار کنم میشه کمکم کنید واسه کار من حدود یک میلیونم سرمایه دارم بیست وسه سالمم هست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برو بمیر

    • علیرضا

      با سلام :
      در زمینه پرورش کاکتوس فعالیت دارم،از دیدن ادمهایی مثل اقای جهانگیری بر خود مبالم،مخصوصا که کرجی هم هستند.موید باشید

    • سپیده

      سلام
      من کارشناسی طراحی پو شاکی دارم, اما به دلیل زیاد بودن تولیدی های این رشته ,تفکرات سنتی اهل این فن وکپی کردن تولید کنندگان از دیگر کشورهای اروپایی... خودم تصمیم به ایجاد یک تولیدی کردم , تمام لوازم اولیه کار رو هم دارم , از شما می خوام که لطفا" من رو در انتخاب مسیر اجرایی درست, راهنمایی کنید.

    • مجید امینی

      سلام آقای مهندس منپنجاه متر زیر زمین دارم کمی هم ناراحتی پا دارم چه کاری می توانم انجام دهم با 10میلیون سرمایه

    • بدون نام

      سلام ما افتخار می کنیم که چنین کار افرینان نمونه ای داریم می خواستم اقای جهانگیری اگه ممکنه فهرست کارهای خانگی توام با هنر باشد را نمونه وار بگویید اصلا اسامی شغل ها را در یک جا برای همه نام ببرید از زحمات شما ممنونم

    • سعید

      2 هکتار زمین و 200 میلیون واسه شروع دارم. امکان آب قطره ایی هم دارم. واسه مشارکت هم مشکلی ندارم اگر مطمئن باشه همه چیز. مرسی.

    • احمد صفری

      من از این افتخارات که به دست اوردید از شما ممنونم

    • پدرام

      لطفا اگه كسي اسم اون گياه كانادايي رو كه آقاي دكتر تو برنامه پايش معرفي كرد كه مصرف آب كمي داره و در چند رنگ هست رو اگه ميدونه به من بگه ممنون ميشم.

    • مرتضی شهیدی

      با سمه تعالی
      با سلام واحترام خدمت جناب آقای دکتر جهانگیری اینجانب مرتضی شهیدی کارمند وکار شناس رسمی آموزش وپرورش دارای 27 سال سابقه خدمت طرحی دارم که می توانیم با کمک دولت و نخبگان آلودگی هوا را در ایران به مدت 5 سال به کمتر از 50درصد کا هش دهیم خواهشمند است در صورت نیاز به توضیح ویا اقداماتی از طرف اینجانب با این شماره تماس حاصل فر مایید.

    • علی

      با سلام خدمت دکنر جهانگیری اینجانب علی روشنی دارای مدرک لیسانس عمران هستم یه سال بعد خدمت سربازی دنبال استخدام بودم ک موفق نشدم بعدش ب کاشت افتاب گردان مشغول شدم بدبخنتانه هم محصول خوب نشد هم قیمت خوبی فروش نرفت.بعدش با دوستم یه شرکت عمرانی خدماتی ثبت و را انداختیم از پاییز93تا الان هنوز موفق ب گرفتن کاریی نشدیم.

    • خانم قيطاسي

      سلام من مبلغ صد ميليون پول دارم و دلم ميخواهد يه كار توليدي درست كنم ولي أيده خاصي ندارم ميشه كمك كنيد

    • مریم

      سلام٬من لیسانس صنایع غذایی دارم با یکسال سابقه مسول فنی کارخانجات غذایی لطفا منو راهنمایی کنیدعلاقه ب تولید دارم

    • صبا رستم خان

      سلام خانم 35 ساله هستم حدود 100 متر فضا داریم وحدود 10 نفر نیروی کار لطفا ما رو راهنمایی کنید برای کار تولیدی با درامد بالا از زحمات شما ممنون

    • سمیرا

      با سلام
      لیسانس کامپیوتر هستم،
      30 ساله،
      دفتردار شرکت خصوصی،
      با 2 میلیون سرمایه و 20 متر فضا.
      لطفا برای ایجاد تولیدی راهنمایی کنید.
      متشکرم

    • شهدخت

      با سلام
      همسرم ٣٥سال سابقه توليدي دارند اما الان مدتي هست كه سوله ها رو اجاره دادند و بيكارند ،با سه هزار متر فضا و ١٢نفر نيروي كار لطفأ ما رو راهنمايي كنيد براي كار توليدي خوب ممنونم از شما.

    • منصورفرجی

      باسلام خد مت آقای دکترجهانگیری من ۲۸سال سن دارم کارگری زیادکردم میخواهم برای خودم کارکنم وپولداربشم ۰وسه میلیون سرمایه دارم خواهشمدم منوراهنمایی کنید

    • محمد

      سلام خدمت اقای جهانگیری.من 23 سالمه میخوام ی کاری رو شروع کنم اما نمیدونم چی.تقریبا 5 ملیون سرمایه دارم .کمکم کنید.خواهشن جواب بدیدن.خسته شدم از بس جواب نشنیدم

    • میلاد احمدی

      سلام و خسته نباشید

      وقتی کسی جواب نمیده چرا مینویسید

      منم 21سالمه 10تومن با کارگری جم کردم
      موندم چیکار کنم ای خدا
      اگه جواب میدین،،،کمک کنین،، به ایمیلم جوابو بفرستین
      خییییییلی وضعیتم بده
      باتشکر فراوان

    • محسن

      سلام منم نیاز دارم با اقای دکتر صحبتی داشته باشم راهنمایی کنید لطفا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برید به سایتشون سر بزنید اونجا حتما راه ارتباطی وجود داره توو گوگل سرچ کنید سایت علی اصغر جهانگیری کار آفرین

    • کیهان مختاری

      سلام
      من یک جانبازجنگ تحمیلی دارای 2000مترباغ کشاورزی دراستان گیلان هستم.به نظرشماچه محصولی رامی توان تولید کرد تا دربازارمشتری داشته باشتد؟
      ضمنایک مغازه 40متری هم دارم.
      ممنون میشم راهنماییم کنین
      باتشکر

    • شکوفه

      سلام. وقت بخیر. من خانم 31 ساله با هشت سال سابقه کار در رشته پرستاری هستم. فوق لیسانس را هم امسال تمام کردم. دوست دارم یه کار تولیدی بزنم. دیگه نمی خواهم تو بیمارستان کار کنم.لطفا راهنمایی کنید. با تشکر فراوان

      پاسخ ها

      • علی

        سلام
        اول باید مهارت و امکانات و موقعیتتونا بررسی کنید..کار هست...

    • فاضل انوری

      دوست داشتم ازنزدیک بااقای مهندس صحبت کنم تابهتر راهنمایی ام کنه.خیلی ممنون.

    • سعید

      سلام و وقت بخیر
      لطفا اگر امکانش هست راهنماییم کنید که چطوری میتونم با ایشون ارتباط بگیرم
      خیلی برام حیاتی و مهم
      ممنون میشم اگر راهنماییم کنید

    • علیرضا مهدیزاده

      سلام و وقت بخیر
      لطفا اگر امکانش هست راهنماییم کنید که چطوری میتونم با ایشون ارتباط بگیرم

    • حسيني

      سلام
      حدود 2ماه پيش به سايت اقاي جهانگيري مراجعه کردم و شرايطم رو براي گرفتن يه ايده توضيح دادم اما هنوز جوابي از ايشون دريافت نکردم
      لطفا اگر در شهر هاي مختلف. از طرف شما جايي براي مشاوره وجود داره بهمون معرفي کنيد
      و اگه امکان داره زودتر به ايميل ها پاسخ بديد
      متشکرم

    • مهدی

      با سلام

      چطوری میتونیم با ایشان ارتباط داشته باشیم

    • کمالی

      باسلام چطورمیتوانم باایشان تماس بگیرم اگه میسرنیست خبربدیدچونکه چندین بارپیام گذاشتم جواب نگرفتم

    • مریم

      ببخشید من یک سوال دارم
      کسانی که ایده و راهنمایی خواستن تا حالا جوابی دریافت کردن؟

    • مهدی

      با سلام و عرض ادب
      من چند ساعت آب کشاورزی دارم که شور است مقداری نهال پسته کاشته ام اما میخواستم بدونم ایده ای دارین که بشه با آب شور محصولی زود بازده با سود عالی تولید کرد

    • ساناز سوزنی

      من 26 سال دارم لیسانس مدیریت صنعتی و در مشهد ساکن هستم و جویای کار هستم
      ممنون

    • جعفری

      باعرض سلام خدمت دکترجهانگیری
      من توخریدفروش مسکن هستم یک سال امدم تواین بازار که بازار راکت هستش خواهشا کمک میخواستم الان من بایدچکارکنم با میلیون50 نقدی که الان موجودی دارم باید چه کاری انجام بدم که سوداور باشه لازم به ذکرهست که من 400میلیون وام اوردم واسه خرید فروش که ماهی 8میلیون قست میدم که شده ملک وخوابیده راهنمای میخواستم تشکر

    • علی

      باسلام واحترام.مهندس معمارهستم با چندین سال سابقه ساخت وساز درکارخانه تولیدی.20میلیون سرمایه دارم ممنون میشم راهنماییم کنید تا بتونم کسب وکارخودمو داشته باشم.

    • رحیمی

      سلام لطفا از آقای دکتر میخواستم راهنمائی بگیرم در زمینه صادارت آلوی بخارا ؟ چگونه است ؟ اقتصادی است ؟ چه خطراتی دارد؟ چقدر سرمایه می خواهد؟

    • Amireftetah

      سلام احتراما چگونگی نحوه ارتباط باشما را معلوم فرمایید متشکرم

    • محمد

      باعرض سلام وادب
      باتوجه به تجارت ومشكلات خاص آن ومشكلات تحريم و...پيشنهاد شما نسبت به بازرگاني وخريدو فروش وصادرات چه پيشنهادي داريد؟

    • محبوبه

      سلام میخاستم اگه ممکنه کمکم کنند و راهنمایی،چطوری میتونم از فرمایشاتشون بهره ببرم؟
      باتشکر

    • لیمانی

      سلام اقای جهانگیری لطفا طرحی برای فروش وبسته بندی خیار شور فله ای بدهید چون در منطقه ما همدان بیشتر مردم به کار گرفتن خیار شور مشغولن فقط مشکل فروش دارند من می خوام از این فرصت استفاده کنمممنون میشم سلیمانی از همدان.

    • شهلا

      سلام.ممنون از راهنمایی اقای دکتر جهانگیری.ساکن شهرضا استان اصفهانم.نیاز مالی دارم ولی به خاطر وجود فرزت2ساله نمیتونم بیرون کارکنم.دیپلم دارم دنبال یه شغلی که بتونم توخونه انجام بدم ودرامدی داشته باشم هستم میشه کمکم کنید.ضمنا جعبه های کادویی اصفهان رفتم کلاهبرداری بود.ممنون

    • سید داود قربان حسینی

      با سلام به دکتر جهانگیری میخواستم طرح ساخت کاسه های چوبی را که از منابع خارجی است وسازنده آن یک خانوم کانادایی است رو شروع کنم تنوع وزیبای وکارای زیادی در این کاسه ها من دیدم وهزینه ساخت این کاسه ها رو فقط دستگاهایش روتا دو نیم میلیون براورد کردم از شما مشورت و راهنمای میخواهم لطفان نظرتان در باره این کار بدانم با تشکر.

    • مریم

      باسلام خدمت اقای دکتر جهانگیری -اقای دکتر با چه مقدار سرمایه میتوانیم یک تاجر بین المللی شویم؟وچطور میتوانیم این هنر را بیاموزیم؟

    • بدون نام

      سلام حقه باز پول پرستی، بیش نیست این جهانگیری ایدهاش فقط برا خودشه !!! پولشو از کجااوردی اون همه سفارش گرفتی؟

    • رضا

      سلام مهندس عمران ودانش اموخته برق از فنی وحرفه ای 60متر زیرزمین دارم شغل معرفی فرمایید لطفا

    • بدون نام

      سلام.واقعا افتخار ما هستید کاش همه انرژی و پشتکار شما را داشتند،شما خود یک ثروتید

    • سید داود قربان حسینی

      سلام دکتر جهانگیری خواهشن فقط یک راهنمای از شما میخواستم ساخت کاسه های چوبی به روش خانوم کانادای که منبع این طرح از یک کتاب است که این خانوم نوشته میخواستم بپرسم آیا تولید این کاسه چوبی توجیهه اقتصادی دارد خواهش میکنم جوابم را بدهید . این دومین بار است که برایتان مینویسم

    • بدون نام

      سلام.واقعا افتخار ما هستید کاش همه انرژی و پشتکار شما را داشتند،شما خود یک ثروتید

    • بدون نام

      سلام.ببخشید گل آلوئه ورا تولید کردم بصورت محدود وتفریحی در باغچه حیاط.آیا تولید این گیاه بصورت انبوه درشمال توجیه دارد؟لطفا راهنمایی کنید .خیلی علاقه دارم.

    • سیدجابرموسوی

      باسلام وخسته نباشید جناب دکتر جهانگیری.دوست داشتم اگرامکان داره باشما دیداری از نزدیک داشته باشم.تاار تجارب چندین سال شما بهرمندشوم.باعنایت باین که شمابهترین الگوی ی هستید که میتوانم طراحها ایده های چندین ساله ام در اختیارتان بگذارم.بنده راباراهنمایتان شرمنده خواهید کرد.قبلا ازهمکاری بی تمنایتان متشکرم.دکتر واجبه لطفا.اردبیلی هستم

    • حجت

      من 35سال سن 10سال درساختمان سازی کارکردم الان بیکارم درشهرکردلطفاکاری به من پیشنهاد دهید با 5 میلیون سرمایه

    • بدون نام

      سلام وخسته نباشی خدمت آقای دکتر جهانگیری ... من 31 سال دارم ودارای مدارک :دوره های حسابداری فنی حرفه ای . برق صنعتی . سخت افزار ونرم افزار کامپیوتر .وتا حدودی هم به کار خاتم آشنایی دارم .و از سن 14 سالگی تا الان همه این حرفه ها را تجربه کردم و از این طریق درامد ناچیزی داشتم ولی سرمایه ای نداشتم که بتونم کارم را رونق بدم و در حال حاضر راننده کامیون هسم که ماشین هم از خودم نیست و درامدم زیر یک میلیون است. لطفا راهنماییم کنید..

    • علی اصغر جزینی

      سلام اقای دکتر موفق با تماس با شما نمیشوم از طریق ایمیل

    • علی اصغر جزینی

      سلام اقای دکتر چند روزه دارم یکسره ایمبل میفرستم اما موفق نمیشوم لطفا یه شماره موبایل بدید تا با شما صحبت کنم در با زمین کشاورزی در محدوده تهران دارم و چند روزه که دزر کلاس های شما دارم شرکت میکنم .

    • علی

      اقای دکتر سلام

    • محمدرض

      عرض سلام وخسته نباشید من خیلی به بازرگانی علاقه دارم و100میلیون سرمایه نقدی دارم لطفا راهنماییم کنید

    • کریمی

      سلام، من یه جوان 27ساله هستم بایه فرزند و 20میلیون سرمایه تا 50تومن هم میتونم جور کنم، کار جوشکاری گنبد سازی شیروانی و این کارهای که به این شغلا مربوط میشه اوستا هستم اما من دنبال سود زیاد هستم میشه راهنمایم کنید اهل قم هستم

    • رحمان رحیم زاده

      اهل روستاهستم دامداری صنعتی دارم ضرر کردم یک ایده جدید راهنمایی میخواستم متشکرمیشم ازراهنمایی شما

    • رامین

      با سلام و ادب، خسته نباشید عرض میکنم خدمت آقای دکتر جهانگیری
      من در شهرستان اهر زندگی می کنم، نزدیک به ده سال است که در اطراف اهر و در بیشتر مناطق ارسباران، انواع سیب بخصوص سیب قرمز زیاد تولید میشه،خیلی از تاجرهای بزرگ سیب های درجه یک این مناطق رو میخرن و به کشورهای همسایه صادر می کنن، ولی تجار فقط سیب های درجه یک رو میخرن و در صورتی که سیب هایی که درجه یک نیستن رو دست مردم میمونه و در برخی از سال ها مثل امسال هم صادرات رونقی نداشت و حتی سیب های درجه یک هم رو دست باغدار ها موند، میخاستم در رابطه با تبدیل این سیب ها به یک فرآورده مناسب راهنماییم کنید،
      یه سوال دیگه هم داشتم و اون هم این بود که نظر شما در رابطه با کسب در آمد از سایتهای کلیکی و کلا درآمد از اینترنت چیه؟ با تشکر

      پاسخ ها

      • محمدرضا

        سرکه سیب به صورت ارگانیک بهترین ایده است

    • علی بهمنی

      من و برادرم به دیدار همین دکتر جهانگیری رفتیم و برای یک ساعت مشاوره مبلغ دویست هزار تومان دریافت کرد و در نهایت گفت سی میلیون تومان هزینه کنید و از نهال های من در زمین خودتان نگهداری کنید و به شما سود پرداخت خواهم کرد...هیچ ایده ای نداشت...با اینکه من و برادرم سواد کامپیوتر و شبکه داریم...

    • رضافرامرزى

      سلام دكتربنده از چندين مجموعه باإمكانات فراوان براى كاراقتصادى جهت ايجاد اشتغال بدون پرداخت هيچگونه هزينه إى استفاده نموده ام مكان هاى موجود براى هركارى لازم باشه هست.مثل صنايع دستى وصنعتى كشاورزى دامپرورى پرورش ماهى مشك ميوه وسبزى خلاصه إيجادهرنوع كارى كه دستورفرمائيد.لذانيازمندرهنمودهاى عالمانه حضر تعالى ميباشم قبلاازهمكاريهاى شماقدردانى مينمايم

    • فریبا عباسی

      با سلام وعرض ادب خدمت آفای مهندس جهانگیری...گمان کنم شما در شبکه تهران در رادیو قبل از ساعت 7 صبح صحبت میکنید..من هم از همین طریق با شما آشنا شدم امیدوارم بتوانم از نظرات شما استفاده کرده وبرای دخترم کاری را در منزل فراهم کنم باز هم بگویم خوشبختم از آشنایی شما ودرود بی پایان بر شما

    • فاطمه

      باسلام خدمت دکتر جهانگیری من25ساله کارشناسی میکروبیولوژی دارم در آزمایشگاه چندین سال کار کرده ام ولی دنبال یک ایده میگردم برای کارآفرینی ممنون میشم کمکم کنید

    • بذزذ

      لعنت به امسال مسیولان وارد کننده اجناس خارجی زیر نظر رئیس جمهور

    • فدایی

      مطالب عالی و ارزشمند بود من خیلی سرچ می کنم راهای موفقیت و ثروتمندی و زندگینامه انسانهای موفق را خودم لیسانس کامپیوتر دارم در 21 سالگس فارغ التحصیل شدم الان هم با حقوق کم در جایی مشغول هستم ولی از این کار راضی نیستم من انتظار بیشتری داشتم همیشه شاگرد اول کلاس بودم در دانشگاه رتبه A داشتم

    • زهرا

      همه کامنتارو خوندم آخرشم نفهمیدم میشه به جهانگیری اعتماد کرد یا نه ؟ :))

    • علیرضا سلیمانی

      باسلام 240 متر زیر زمین دارای آب وبرق وگاز وتلفن دارم بر بلوار اصلی در کرج و میلیون

    • ناصر

      سلام خداقوت
      سرور گرامی جناب دکتر جهانگیری پدر بزرگوار
      من از سن ۱۷سالگی یعنی در همان دوران تحصیل مشغول کار تولیدی بودم وچندین با ورشکست شدم و تمام جوانیم مشغول زحمت کشیدن بودم اما متاسفانه هر بار که بلند میشم و قوی میخوام بشم صداقت و راستگویی بیش از حدم باعث شکستم میشه . الان سه خط تولید با همه امکانات در اختیار اما برای ۱۰۰هزار تومان معطلم نیاز به مشاوره و کمک دارم ممنون

    • محمد

      سلام ضمن سپاس بدلیل اینهمه شوق وانرژی به کار وتولید اگر ممکن است شماره تماسی از مهندس جهانگیری گردانقدر برام بفرستید من هم روحیه کارآفرینی واستعدادهای فراوانی در خود می بینم که لازمه با ایشان در میان بگذارم. منتظر شماره هستم.

    • سیامک

      سلام عرض ادب خدمت
      استاد بزرگوار من ساکن شهرستان بوکان از استان ارومیه هستم خیلیم انگیزه دارم واسه باارزش و موفق شدن و همیشه دنبال کسب و کار های جدیدام ولی فعلا تو تهران شاغلم .دوست دارم یه کسب وکار بر درامد ایجاد کنم .و تو روستلا زمین ابی ودام دار داریم .لطفا من رو راهنمایی کنید با تشکر خدا حافظ

    • معصومه حیدری

      60میلیون دارم و دو جوان تحصیل کرده لطفا بفرمایید با این سرمایه چه شغلی ایجاد کنم؟

      پاسخ ها

      • کارمندبیمه

        با سلام جناب جهانگیری در کرمانشاه هستن و هر جلسه مشاوره ایشان 200هزار تومان است .موفق باشید

    • معصومه حیدری

      سلام خیلی دوست دارم در مورد کار افرینی بیشتر از مهندس جهانگیری بشنوم

    • قاسم

      باسلام اقای جهانگیری من30سالمه ولی بیکارم.اهل مازندرانم شهرامل.300مترزمین خالی دارم با10میلیون پول.نمیدونم چجوری بایدسرمایه گذاری کنم لطفاراهنمایی بفرمایید.

    • استان فارس

      با سلام . لیسانس حسابداری دارم. الان کار فروشندگی انجام میدم با حقوق پایین. حدود 5میلیون هم دارم. فروشنده لوازم آرایش. میشه راهنمایی کنید برا خودم چگونه کار کنم درآمد کسب کنم.

    • علیرضا برزگر

      با سلام
      ضمن تشکر و قدردانی از زحمات شما در صورت امکان شماره تماس مهندس جهانگیری رو برام ارسال کنید تا از ایشون برای راه اندازی کسب و کار جدید با توجه به امکاناتی که دارم مشورت بگیرم. با سپاس

    • مهدی سپیانی

      باسلام و عرض ادب به استاد محترم
      من یک پسر روستایی در شهرستان داران استان اصفهان زندگی میکنم جای بااب و هوای عالی من دانشجوی کاردانی مکانیک هستم و زمین کشاورزی فراوانی داریم.
      ممنون میشم اگه راهنماییمان کنید باچه کشتی کار راه بندازم لدفعا کمکم کنید

    • محمدرهگذر

      باعرض سلام خدمت مهندس جهانگیری.
      بنده ۵هکتارزمین کشاورزی درشهرستان کبودرانگ همدان دارم سال ۸۹خریدم ودرخت میوه کاشتم.من عاشق باغداری هستم.ولی سال۹۴چاه آب خشک شدو۵سال زحمتم حدر رفت بفرمایید چه ایده ای دارید.حدودا۲۰ میلیون هم میتونم وام ۹ ماهه بگیرم.

    • بدون نام

      با عرض سلام. برای کارآفرینی باید یا ذهن خلاق داشته باشی یا راهنمایی تمام مدت یک کار آفرین ..

    • سروش

      سلام پرفسور من استخر یه هکتاری دارم چه استفاده کنم ازش

    • امیر

      سلام
      آسانسوری هستم
      برای ارتقا کار راهنمایی کنید

    • عباس

      سلام آقای جهانگيری . من جوشکار هستم ۴۴ ساله . حدود ١٢ طرح در زمينه های مختلف دارم . اختراع ، نوآوری ، ابتکار ... در سال اصلاح الگوی مصرف ، تنها ابزار تک قطعه ای کشاورزی که مصرف آب را در کشاورزی کم ميکرد را در پارک فن آوری مشهد مقدس به ثبت رساندم . لطفا راهنماييم کنيد . با تشکر .

    • Soheyl

      سلام و خسته نباشید خدمت اقای مهندس‌ جهانگیری.من‌کلاس سوم دبیرستان هستم وسال اخرمه در رشته ی برق ماشین الات و به علت نداشتن علاقه ی کافی میخواستم در رشته ی افسری نیروی دریایی شرکت کنم میخواستم بدونم که راه های رسیدن به این کار چیه واگه نرسیدم به این کار چه کاریو انجام بدم.من واقعا تو خانواده ی فقیری به دنیا امدم میخوام من هم زندگی راحتی داشته باشم .خیلی ممنون میشم اگه بهم توجه داشته باشین و زندگی یه جوون ۱۸سالرو از فلاکت نجات بدین.ممنون میشم زود نظرتون رو واسم ایمیل کنید یا جوابمو بدین.با تشکر از ایده های بسیار جالب و شیرینتون.

    • حمید رضابوستانی

      درود بر شما
      درصورت امکان شماره تلفن پروفسور جهانگیری را برایم پیامک کنید.

    • آرتمیس

      با سلام
      جناب آقای جهانگیری مدتهاست بیکار هستم سابقه 8سال رستوران داری دارم اما ورشکست شدم و فروختم ولی مبلغی پول دارم که نمیدانم چه کاری راه بیاندازیم که مجدد ضرر نکنم به راهنمایی شما نیازمندم

    • farzadamere

      درود فراوان به اقای جهانگیری ودوستان من مکانیک ومنتاز کار ماشین الات صنعتی والان حدود 5سال است در شرکت تولی پرس به عنوان تکنسین مکانیک مشغول هستم قصدایندارم که کارگاه ساخت ماشین ابزار شرکتهای شوینده رابزنم وعاشق کشاورزی راهنماییم کنید جناب اقای دکتر جهان گیری ممنوم وسپاس

    • محمّدحسن احمدی

      جناب آقای مهندس جهانگیری عزیز با عرض سلام و خداقوّت به حضرتعالی که دارای عزم واراده ای محکم و استوارید. والحمد لله که وجود حضرتعالی در کشور شیعه مایه خیر وبرکت است. بیوگرافی شما را در سایت مطالعه نمودم و خیلی مشتاقم که با شما مرتبط باشم و از علوم و نوابغ ایده هایتان بهره ببرم. این استعداد شما یک هدیه الهی است که از محضرتان استدعا دارم از امثال اینحقیر که مشتاقیم دریغ نورزید و با توزیع و مشاوره به فعّالان علاقه مند به کسب وکار ، باقیات وصالحاتی شایسته و پایدار برای خود ، رقم زنید. دست شما را دورادور میبوسم . اینحقیر عشایرزاده با تحصیلات دانشگاهی (رشته مدیریت) هستم . در رشته های خوشنویسی ، تابلوسازی ، کشاورزی ، دامداری ، جوشکاری ، بنّائی ، ساختمان سازی و... دارای تخصص میباشم. پشتکار و تلاشم خوب است ولی سرمایه ام کم . لطفاَ اگر ممکن است شماره تماس یا ایمیل تان را مبذول فرمائید تا مشاوره ای از محضرتان داشته باشم.

    • فرید

      سلام دکتر جهانگیری
      مادر من 50 سال داره و سرپرست خانواده هست که سرمایه ای مختصر داره .بنظر شما چکار میتونه با این سرمایه بکنه تا بتونه درامدزایی خوبی داشته باشه؟

    • فرید

      سلام دکتر جهانگیری
      مادر من 50 سال داره و سرپرست خانواده هست که سرمایه ای مختصر داره .بنظر شما چکار میتونه با این سرمایه بکنه تا بتونه درامدزایی خوبی داشته باشه؟

    • حيدر

      به به لذت بردم از اين همه استعداد و تلاش خيلي دوست دارم از نزديك شما را ملاقات كنم ولي شما كجا ما كجا تا از نزديك و با ديدن امكانات، مارا راهنمايي كنيد. بابلسر-بهنمير

    • آرش

      به نظرم مزخرفه کشور بی آب و کویر و بیایون طلاش کجا بود البته یه چیزای معدودی هم پیدا میشه اما تا بیای کاری کنی فورا دولت میاد سراغت.حقشو میخاد
      مشکل این طلا دولتی بودنه.. این آقا سالها دور از اینجا بوده برای کارآفرینی باید جامعه شناسی مردم شناسی .... بشناسی. مردم ایران دچار پارنویا هستن بدبینن همش میگن مرغ همسایه غازه
      دنبال خودی نیستن. حسودن و بخیل......
      اینجا باید وابسته باشی همشم پاچه خوری کنی مثلا یکی که دنبال پول حلاله و میخاد مستقل باشه به نظرم راهی جز مسافرکشی نداره چون اینجا نمیخان بهت پول بدن همه رو هم مشافر کش کردن
      امیدوارم پخشش کنی

    • آرش

      به نظرم قوانین نظر شما باید فقط تعریف . و کف و سوت باشه
      اصلا طاقت نظرات دیگر و نقد رو ندارین
      نظرات این آقا واسه امریکا خوبه

    • اعظم

      سلام آقای مهندس همیشه خودم را شخصیتی مثل شما در خیال میدیم فقط در حد تخیل کارمن راه آهن هستم اما هیچ ایده ای برای شغل دوم به ذهنم نمیرسه لطفا راهنمایی بفرمایید

    • مسعود قوامیپور

      باسلام خدمت استادجهانگیری بنده بیکارودارای پانزده میلیون سرمایه هستم نظرشما بعنوان کارآفرین برتر جهت ایجادشغل برایم چیست

    • محمدصادق ابراهیم پورگرجی

      بنام خدا دکتر عزیزبنده روحیاتم با شکفه وگلایه سازگاری ندارد ولی روح پرسشگری درتمامی امور اجتماعی در وجودم مواج وجاری اگر ممکن است می خواستم بدانم چرا مطلب بنده رادرسایت تبیین نموده ام درمعرض دید عموم قرار نداده اید موفق بلشید

    • بدون نام

      یه سوال برا من پیش اومده
      ایشون ورشکسته بودن چجوری وام 200 میلیونی گرفتن؟؟؟

    • زهرا دانشور

      سلام
      من دارایی سرمایه اندکی هستم و می خوام خودم یه کاری شروع کنم لطفا کمکم کنیم

    • amir

      شرکت کارآفرینان البرز با شماره ثبت 10646 با استفاده از شخص علی اصغر جهانگیری که چهره سرشناس و معروفی در نظر مردم هست و از این طریق از اعتبار خود سوءاستفاده کرده و در شهرستانهای مختلف در قبال دریافت پورسانت به جذب سرمایه و تبلیغ و تشویق اینکار ادامه میدهد و مردم را به امید دریافت سود تضمینی اغفال می کند اما در پایان قرارداد اذعان میکند که هیچ سمتی در آن شرکت ندارد و فقط یک نماینده و گواه آن قرارداد را مهرو امضا نموده و میگوید باید بروید از خود شرکت شکایت کنید در حالیکه همه مسعولیتها واعتمادی که سرمایه گزاران میکنند به واسطه تشویق و ترغیب او بوده است ، متاسفانه تعداد افراد سرمایه گزار همانند اینجانب در شهرها و روستاهای مختلف رو به افزایش است که از طریق برنامه پایش شبکه یک صدا و سیما و همایشها و سمینارها با شخص دکتر علی اصغر جهانگیری اغفال شدیم و بجای کارآفرینی بسیاری از خانواده ها رابه بیچارگی کشاندند، این شرکت در پایان قرارداد با هزینه خود مجریان طرح، نهالها را از یک محل به نهالستان دیگر منتقل میکند و بصورت شرکتهای هرمی از دو طرف هزینه نهالها را دریافت میکند اما هیچ تسویه حسابی انجام نمیدهد و به بهانه های مختلف از پرداخت طفره میرود تا کار را به شکایت قانونی بکشاند و با استفاده از وکلای باتجربه و بندهای قانون گریزی قرارداد بصورت کاملا حرفه ای با قوانین بازی میکنند وپروند ه ها را معطل میگذارند تا به کلاهبرداری هایشان ادامه دهند و از این طریق زندگی بسیاری از خانواده های زحمتکش را به بازی گرفته اند.چون همه این طرحها در شهرستانها انجام میشود امکان پیگیری حضوری در تهران برای اکثر مجریان وجود ندارد و نمیتوانند مرتب به تهران مراجعه کنند و برایشان پر هزینه است لذا شکایت تعدادی از افراد مجری این طرح پرورش نهال در دادگاههای مختلف در شهرستانها در حال پیگیریست اما با توجه به طولانی شدن روند دادگاه و امکان خارج شدن این افراد از کشور خواهشمندم مراتب را بصورت اضطراری پیگیری بفرمایید تا هرچه زودتر نسبت به مسدود کردن حسابهایشان و ممنوع الخروج شدنشان اقدام عملی صورت گیرد.
      با تشکر

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لطفا راه ارتباطی قراردهید تا تماس بگیرم

    • سعیده

      منم یه خانمم که خیلی احتیاج به کار داره اگه واقعا تو یه اتاق خالی با هنر کمی خیاطی طراحی چهره باقلم سیاه وقلم رنگ و بافتنی وهنرهای کوچیک کمکم کنید برای خودم شغل ایجادکنم ممنون از محبتتون اگه کمکم کنین

    • مالباخته طرح جهانگیری

      اینجانب با آقای دکترعلی اصغرجهانگیری که بعنوان کارآفرین در برنامه پایش شبکه یک صحبت میکردند و با توجه به اینکه ایشان سمینار وهمایشهای متعددی در تهران و شهرستانها برگزار میکردند اعتماد کردم ودر طرح پیشنهادی ایشان بعنوان پرورش نهال بومی به دفترشان مراجعه کردم و شرکتی بعنوان کارآفرینان دنیای البرز با مدیرعاملی فرشاد یزدیان قرارداد یکساله با سود 80 درصد بستیم و شروع به تولید نهال کردیم اما در پایان سال 95 یعنی پایان قرارداد بعد از تحویل و انتقال نهالها هیچ مبلغی به ما پرداخت نکردند و پاسخگو نیستند ،تعداد افراد که فریب این کلاهبردار رو خوردیم شهرستانهای مختلف زیادند که .سرمایه 30 تا 300 میلیون تومانی از ما گرفتند و همینطور به تنها جذب سرمایه ادامه میدهند و با هیچ کس تسویه نمیکنند، دوستان عزیز فریب این کلاهبردار رو نخورید ، این فرد میلیاردی کلاهبرداری کرده و با پولهای مال باخته ها و استفاده از وکلای زبده قانون رو دور میزنه این فرد الان با گذاشتن وثیقه در دادگاه داره ازاد میچرخه و به کلاهبرداریش ادامه میده ، عتیقه فروشه نه کارآفرین. به دوستان خود بگویید

    • سعید

      سلام و درود خدمت آقای مهندس شیر مرد بزرگ و دلسوز و زحمت کش و خستکی ناپذیر ایران.
      آقای مهندس من از شهرستان تربت حیدریه , توابع مشهد هستم کارم خریدو فروش زعفران طلای سرخ ایرانه شهرستان ما بیشترین زعفران دنیا رو تولید میکنه , خواستم بهتون بگم که نظر یا ایده ای یا کمکی نمیتونین به من بکنین تا یک کار آفرین خوب بشوم در کارم موفق بشم , ممنون میشم اگه راهنمایی کنین .اگه در زمینه های خود اشتغالی و گیاه شناسی هم کاری باشه درخدمت هستم چون قبلا یه مدت گیاه حشره خوار در خانه پرورش میدادم

    • وحید

      سلام .اقایون و خانمهای عزیز تو رو خدا به این مرد اعتماد نکنید ....بنده به همراه دوستم سال 89 به دفتر ایشون مراجعه کردم واقع در میدان هفت تیر تهران خیابان کریم خان ..مبلغ 100 هزار تومن بابت یک ساعت مشاوره از من گرفت.یه فرم گذاشت جلوم چند تا سوال بود توش.میزان سرمایه و متراژ فضای موجپد و تحصیلات و سن و غیره...ایشون طرح گیاه گل گوشتخوار رو به ما داد که ما رفتیم تحقیق کردیم تو گل فروشی هادیدیم اصلا خریدار نداره..بعد دوباره مراجعه کردیم طرح تنباکو بدون نیکوتین رو داد کاملا گیاهی با ترکیب نعنا و شبدر و اسانس و چند گیاه بسیار کمیاب دیگه که اونم افتضاح بود بعد از ترکیب اصلا قابل کشیدن در قلیون نبود بعد از کلی هزینه اخرش تماسهای ما رو رد تماس میکرد و مارو مقصر میدونست اخرشم چند ماه. وقتمون تلف شد و 10 میلیون تومن پولمون از بین رفت ..این تجربه من بود

    • محمد

      سلام. هرکسی بااین اقا قراردادپرورش نهال باسودتضمینی بسته لطفادرمورسابقه ایشان اطلاع رسانی کنه

      پاسخ ها

      • مالباخته طرحهای جهانگیری

        پرونده حدود 200 مالباخته از دادگاه جرایم رایانه ای تهران به دادگاه کیفری قدوسی میدان هفت تیر تهران ، خ شیرودی ارجاع شد و در حال پیگیریه، پرونده مذکور به شماره 9509982999800083 در تاریخ 15 دیماه 97 با شماره بایگانی 971003 به شعبه 1032 دادگاه کیفری دوـم قدوسی ارجاع شد.

    • سعید

      سلام به دوستای گلم. لطفا با این مرد همکاری نکنید. فقط حرفاشو بشنوید و مطلقا باهاش همکاری نداشته باشید چون پولتونو به باد میدید. چون باهاشون طرحی رو کار کردم. اگه سوالی داشتید در خدمتم.

    • محمد خوشنویس زاده

      سلام حضور محترم عالیجناب جهانگیری . بنده بازنشسته سال 90 سیستم بانکی وفعلا بیکارم .نداشتن پول و سرمایه ای وبدهیها وسطح انتظارات و درخواستهای اهل وعیالم وعدم توان پاسخگویی بدانها ، کمرم رو خم کرده ونمیدانم چکنم . یکی ازدوستان ، شماو پیشینه کارآفرینی تان رو معرفی کرد و بامطالعه مطالب و سابقه فعالیتهای شما ، مشتاق شدم باشما مشورتی کنم واز شما راهکارمیخواهم تا ازین بحران فقر ونداری خارج شوم . استدعا دارم پاسخ اینجانب را مرقوم فرمایید .

    • چخوف

      باور کنید آقای جهانگیری هیچ دخل و تصرفی تو سایت برترین ها نداره که شما دارید مثل خنگولا تو اینجا باهاشون ارتباط میگیرین :-/

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دمت گرم خیلی خندیدم

    • ALBAKER

      شوهرم و من اعتبار بسیار بدی داشتند، در حالی که عمیق به فقرا مالی بودیم تا اینکه ما برای ورشکستگی اعمال کردیم، پول زیادی برای فرستادن دخترمان به امیلی به یک کالج نداشتیم که بتوانیم هزینه آن را بپردازیم. ما کنترل وام های پرداخت روزانه (شرکت های وام)، که به مردم ما کمک کرده اند، تغییرات وام مسکن را کنترل می کنند. هر شرکتی که با آن تماس گرفتیم، می خواستیم مبلغی بالغ بر 1000 دلار تا 2000 دلار باشد که ما نمی توانستیم آن را پرداخت کنیم. از آنجا که ما فکر می کردیم امیدوار بودیم که خانه خود را با بسته شدن آن به فروش برساند یا آن را از دست بدهیم. سپس من یک مجله محلی روبرو شدم و پوشش شرکت اعتباری وام بود. سه مرحله اصلی؛ 1. یک درخواست الکترونیکی ارسال کنید. پست الکترونیکی: albakerloanfirm@gmail.com 2. اطالعات صحیح شناسایی اینکه آیا شهروند شما دارای یک کارت شناسایی یا گواهینامه رانندگی و اطلاعات حساب بانکی شما است را فراهم کنید. 3. وام پردازش شده، تایید شده و منتقل می شود. داستان طولانی کوتاه شده است، آنها کمک کرده اند وام با نرخ ثابت 4٪ و اصلاح با پرداخت های تجدید نظر شده است. آنها همچنین به دختران خود وام های دانشجویی را برای تکمیل حقوق و دستمزد کالج من تکمیل کردند. ما با وام Lasson کار کردیم، که به ما در مورد پیشرفت تمام جهان هشدار داد. او تمام پرونده ها، تماس های تلفنی و غیره را انجام داد. همه این کارها را انجام دادند و ما وامی دریافت کردیم که قبول می کنیم. هنگامی که من شرایط وام خود را قبول می کنم و جزئیات بانک خود را ارائه می دهم، هزینه ای را برای این خدمات پرداخت کردم. ما نمی توانستیم آن را به عنوان ساده و مقرون به صرفه می توانیم به عنوان آن را از طریق روند تحول خود را با دانش ما بود. من وقت نداشتم از شما متشکرم، پس از شما سپاسگزارم! من نمی توانستم از یک تیم بهتر درخواست کنم. من تا به حال در refinancing. برای شما بهتر است، حرکت وام مسکن اگر مشکلی با ما دارید، با شرکت وام پرداخت وام تماس بگیرید. آنها می توانند کار کنند با احترام، تیموتی و ماریا در تاریخ 10 فوریه 2018 در کلمبوس، GA پذیرفته شد

    • روژان

      با سلام خدمت دوستان عزیز .. خواستم بگم به این آقا اصلا اعتماد نکنید. ایشون ی آدمیه که میخاد به اسم ایده و خلاقیت برا ی کلاس های آموزشی خودشون شاگرد بگیره ...

    • روژان

      با سلام خدمت دوستان عزیز.. هیچ کس بهتر از خودتون نمیتونه بهتون کمک کنه. آقای جهانگیری هیچ ایده ای نداره ..... فقط فکر جیب خودشه. . از ما گفتن بود....

    • بدون نام

      سلام دوستان به نظرم کاری رو انجام بدید که در وهله اول بهش علاقه دارید.علاقه هاتونو که نوشتید ببینید کدوم بیشتر دوست دارید بعد نوبت استعدادمیرسه اگر استعداد هم داشتیدنوبت مشورت مشورت مشورت مشورت میرسه

    • یاعلی

      سلام خوب هست انسان پول دارباشه وکارآفرینی کنه زحمت بکشه ولی به شرط چننانکته اول اینکه نیتش علاوه برپولدارشدن وماندگاری اسمش خداوخدمت به خلق هم باشه وخیلی هم خودش روتااین حدی که قلب دردبگیره اذیت نکنه انسان به چیزای دیگه هم احتیاج داره

    • مهدی

      سلام آقای جهانگیری
      17 سالمه و دانش آموز رشته حسابداری هستم و با خانواده در تهران زندگی میکنم و وضع مالی خوبی ندارم. کلن 2 ملیون پول دارم و انرژی زیاد. لطفا کمکم کنید یه ایده خوب پیدا کنم

    • مقدسى

      سلام.احتراما پل ارتباطى با شما چيست؟
      تازه فارغ التحصيل رشته شيمى كاربردى هستم و نيازمند رهنمود و ايده براى توليد هستم

    • مجید

      اقای دکتر سلام.میشه یه پل ارتباطی معرفی کنید.

    • امیر حسین دهسنانی

      سلام دوستان عزیز من سال گذشته در کلاس اقای دکتر جهانگیری شرکت کردم و بعد ایشان مرا به شرکت کار افرینان البرز ( اقای دکتر جهانگیری در ان شرکت فعالیت می کرد)معرفی نمود و قرارداد نهالستان با 80 درصد سود منعقد کردیم ومقرر گردید اقای دکتر بعنوان مشاور قرارداد را امضا نماید و ایشان به تعهد خود عمل نکرد
      باتوجه به اینکه اینجانب مبلغ 20 میلیون سرمایه گذاری کردم و فضای باغم را اشغال کردم و کلی هزینه حالا نه تنها به پولم (همان 20 میلیون) نرسیدم بلکه ...
      شرکت کار افرینان البرز جمع شده و هیچکدام از مسولین شرکت حتی جواب تلفن را هم نمیدهند و آقایان کلاهبرداران بیش نیستند
      جهت اطلاع بیشتر با همراه
      09127277682 تماس بگیرید

      پاسخ ها

      • مسعود

        سلام، دوست عزیز میتونم بپرسم چی کاشتید؟

    • امیر حسین دهستانی

      سلام اینجانب از طریق اقای دکتر به شرکت کار افرینان البرز معرفی شدم نتیجه فعالیتم متوجه شدم کلاهبردرانی حرفه ای هستند جهت اطلاع بیشتر تماس بگیرید09127277682

    • سلام

      نتیجه یکسال تلاس در راستای افکار دکتر جهانگیری را مدت 5 دقیقه جویا شوید 09127277682

    • سلمان

      سلام اقای جهانگیری بنده تقاضای همکاری باشما رو دارم واستدعای مشاوره

    • امیر

      امیرعلی

    • S

      سلام جناب مهندس جهانگیری من یه خانم ۳۱ ساله دارای مدرک کارشناسی ارشد روانشناسی و ۲ سال سابقه کاری در بهزیستی که بعنوان طرح بود داشتم و دارای زمین کشاورزی در رشت می باشم و نیاز به یک ایده برای شروع شغل جدید هستم.ممنون میشم راهنمایی کنید

    • رخسان

      من یک زن بلوچم عتیاج پول دارم حتی پول ندارم شب شام بخورم من هیچ بچه هام گرسنه می خوابن تورا خدا کمکم کن دستو بگیر خدا صد سال عمرت بده

    • علی قلی زاده

      شاید در این متن دست برده شده یا دچار تحریفی شده باشه اما به هر حال اگر هم واقعی باشه اینکه بخوای همش کار کنی ولی هیچ جایی اعم از مجلس ختم، عروسی، یا عبادت نری مایه تاسف و بیشتر خوی حیوانی رو نشون میده

    • عادل اکبری

      برترین ایده پرداز و کارافرینی که من میشناسم.حرف نداره ایشان. ایشالا 100سالگیشو ببینیم

    • بدون نام

      دکتر جهانگیری با همکاری دکتر محسن رضایی اطلاعات ذیقمتی درباره روند موشکی ایران به ریاض میقروشد

    • مالباخته طرحهای جهانگیری

      مالباختگان طرحهای کلاهبرداری علی اصغر جهانگیری درشهرستانهای مختلف زیادند که .سرمایه 30 تا 300 میلیون تومانی از ما گرفتند و همینطور به تنها جذب سرمایه ادامه میدهند و با هیچ کس تسویه نمیکنه دوستان عزیز فریب این کلاهبردار رو نخورید، این فرد میلیاردی کلاهبرداری کرده و با پولهای مال باخته ها و استفاده از وکلای زبده قانون رو دور میزنه این فرد الان با گذاشتن وثیقه در دادگاه داره ازاد میچرخه و به کلاهبرداریش ادامه میده ، عتیقه فروشه نه کارآفرین.سرچ کنید

    • مسود

      دارای یک مغازه وانبار هستم سرمایه اولیه سی ملیون جناب دکتر چه ایدهای برای من داره که شغلی راه اندازی کنم که خیلی کار پر زحمتی نباشه منظورم اینکه از نظر بدنی کم نیارم مرسی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج