۳۱۸۵۴۰
۲ نظر
۵۱۵۹
۲ نظر
۵۱۵۹
پ

بهترین فیلم های کمدی رمانتیک تمام دوران ها (۱)

فیلم های کمدی رمانتیک طرفداران فراوانی دارند و از کمدین های قدیمی مانند رزالیند راسل بگیرید تا ریچارد کرتیس، خنده دار ترین و بامزه ترین بازیگران مستعد ژانر کمدی را در بهترین فیلم های کمدی تمام دوران ها می توانیم تماشا کنید.

برترین ها: فیلم های کمدی رمانتیک طرفداران فراوانی دارند و از کمدین های قدیمی مانند رزالیند راسل بگیرید تا ریچارد کرتیس، خنده دار ترین و بامزه ترین بازیگران مستعد ژانر کمدی را در بهترین فیلم های کمدی تمام دوران ها می توانیم تماشا کنید. وبسایت امپایر لیستی از این فیلم های کمدی رمانتیک که بهترین های ژانر خود محسوب می شوند را ارائه داده است که در زیر از آنها نام برده ایم.

"درخشش ابدی یک ذهن پاک" (Eternal Sunshine of the Spotless Mind)

بهترین فیلم های کمدی رمانتیک تمام دوران ها (1)

در میان تمام فیلم های رام-کام (کمدی-رمانتیک) این لیست، شاید این فیلم که محصول سال ۲۰۰۴ است، تنها فیلمی باشد که با روند زمانی برعکس داخل یک مغز اتفاق می افتد. فیلمنامه چارلی کافمن که برنده جایزه اسکار نیز شد بطور حیرت انگیزی اوریجینال و بی بدیل است که مخاطب را گیج کرده و در عین حال کاملاً وی را مسحور خود می کند. این فیلم همچنین روشنگرانه ترین فیلم اوست که این سوال را مطرح می کند: اگر می توانستید رابطه شکست خورده ای را از خاطرات خود پاک کنید، آیا این کار را می کردید؟


"ساقدوش ها" (Bridesmaids)

بهترین فیلم های کمدی رمانتیک تمام دوران ها (1)

می دانید که بهترین دوست انسان که از دوران پیش دبستانی همیشه با او بوده است، هرگز وی را تنها نخواهد گذاشت؟ فیلم "ساقدوش ها" محصول سال ۲۰۱۱ به این موضوع می پردازد که وقتی بهترین دوست انسان عشق زندگی اش را پیدا می کند چه اتفاقی می افتد. فیلم پل فایگ داستان عاشقانه بانمک بین کریستن ویگ و کریس اوداود را روایت می کند. حتماً این فیلم را تماشا کنید زیرا داستان بسیار خنده داری دارد.


"پانصد روز سامِر" ((500) Days of Summer)

بهترین فیلم های کمدی رمانتیک تمام دوران ها (1)

اگر صحنه نهایی احمقانه این فیلم ساخته شده در سال ۲۰۰۹ را نادیده بگیرید، این فیلم کمدی رمانتیک زیبایی است که داستان آن کاملاً نو بوده و با مهارت بالایی فراز و نشیب آن ساخته شده است. البته ساختار روایی آن طوری است که تارانتینو را نیز در جایش میخکوب می کند. البته این فیلم شاید تنها فیلمی در تاریخ سینما باشد که آهنگ You Make My Dreams Come True از گروه Hall & Oates کاملاً نشسته است و با داستان همخوانی دارد.


"در یک شب اتفاق افتاد" (It Happened One Night)

بهترین فیلم های کمدی رمانتیک تمام دوران ها (1)

اینکه این فیلم کمدی اسکروبال، اولین فیلمی بود که در مهمترین رشته های اسکار، پنج جایزه برد (بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، بهترین بازیگر مرد، بهترین بازیگر زن و بهترین فیلمنامه) دلیل خوبی دارد. کلودت کولبرت و کلارک گیبل در این فیلم نقش های اول زن و مرد را دارند و فرانک کاپرا این فیلم را کارگردانی می کند. بنابراین دلیل کافی برای تماشای این کمدی مهم و مشهور ساخته سال ۱۹۳۴ دارید، بنابراین آن را از دست ندهید.


"شانزده شمع" (Sixteen Candles)

بهترین فیلم های کمدی رمانتیک تمام دوران ها (1)

زندگی سامانتا (با بازی مولی رینگوالد) خیلی هم برایش آسان نیست: او روزهایش را با رویاپردازی درباره پسر محبوب مدرسه می گذراند در حالیکه یک پسر سال اولی دنبالش افتاده است. از همه اینها گذشته، مراسم عروسی خواهرش باعث شده که والدین و اطرافیانش تولد شانزده سالگی او را فراموش کنند. این فیلم که محصول سال ۱۹۸۴ است، با وجود صحنه های خنده دار کلاس درس، جشن های مدرسه و اتفاقات جالب و بامزه دیگر لحظات شادی را برای بیننده به خصوص دخترهای همسن و سال سامانتا که حس هایی شبیه به او دارند رقم می زند.


"10 چیز درباره تو که از آنها متنفرم" (10 Things I Hate About You)

بهترین فیلم های کمدی رمانتیک تمام دوران ها (1)

اگر به فیلمی نیاز دارید که شما را یاد آن بیندازد که چقدر دلتان برای بازیگر نابغه ای مانند هیث لجر تنگ شده، این فیلم خنده دار سال ۱۹۹۹ که فیلمی خنده دار با برداشتی از نمایشنامه کمدی "رام کردن زن سرکش" نوشته ویلیام شکسپیر است را تماشا کنید. لجر در اینجا در نقش پاتریک ورونا در مقابل جولیا استایلز در نقش کت استراتفورد بازی می کند. در سالی که پر از فیلم های خوب بود، این کمدی رمانتیک از فضای ژانر دبیرستانی بهترین استفاده را برد و خودی در میان فیلم های دیگر نشان داد.


"همه خواستگارهای مری" (There's Something About Mary)

بهترین فیلم های کمدی رمانتیک تمام دوران ها (1)

بعد از آنکه یک اتفاق ناخوشایند باعث می شود تد (با بازی بن استیلر) نتواند در مراسم مهمانی پایان تحصیل با مری (با بازی کامرون دیاز) شرکت کند، وی ۱۳ سال فقط به این فکر می کند که اگر می شد چه می شد! وی تصمیم می گیرد یک کارآگاه خصوصی (با بازی مت دیلون) استخدام کند و یک پسرک تحویل پیتزا (با بازی لی اوانز) را وارد ماجرا کند که در نهایت این دو نیز عاشق مری می شوند. ما هم نمی دانیم مری چه چیزی دارد که همه عاشقش می شوند، شاید مدل موهای ژل زده اش باشد! این فیلم که در سال ۱۹۹۸ ساخته شده یکی از خنده دارترین فیلم های رمانتیکی است که کامرون دیاز در آن به زیبایی نقش آفرینی کرده است.


"هر چی خواستی بگو..." (Say Anything…)

بهترین فیلم های کمدی رمانتیک تمام دوران ها (1)

کمتر نویسنده یا کارگردانی هست که آنقدر آماده باشد که برای اولین تلاش خود در سینما چنین فیلمی بسازد. و باید بگوییم که کامرون کرو هرگز در کارگردانی یک فیلم بهتر از این عمل نکرده است. وی در فیلم " هر چی خواستی بگو..." محصول سال ۱۹۸۹، واقعیت موجود در رابطه ها را هدف قرار داده و البته بهترین بازیگر مرد را برای نقش اول فیلمش پیدا کرده است. با تماشای این فیلم به این نتیجه می رسید که کاش وی و جان کیوساک بیشتر با هم کار می کردند، ولی حداقل این فیلم در اختیار علاقمندان کمدی رمانتیک هست که آن را تماشا کنند و لذت ببرند.


"منشی همه کاره او" (His Girl Friday)

بهترین فیلم های کمدی رمانتیک تمام دوران ها (1)

اگر علاقه شما به فیلم های کمدی رمانتیک بیشتر به سمت حاضرجوابی های ماهرانه و رابطه جالب و گیرای بین نقش های فیلم مایل است، هرگز از تماشای فیلم کلاسیک هاوارد هاکس پشیمان نخواهید شد. کری گرانت در این فیلم در نقش والتر برنز کاریزماتیک و گزارشگر سوپراستار او هیلدی جانسون (با بازی رزالیند راسل) در شرف ازدواج است که ماجراهایی خنده دار برایشان پیش می آید. با آنکه این فیلم ساخته سال ۱۹۴۰ است ولی حال و هوای آن اصلاً خسته کننده نیست.

ادامه دارد...
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حمید

      سلام
      خسته نباشید
      لطفا در مورد معرفی بهترین فیلم های کمدی سینمای هند هم مطلب بزارید.
      ممنون

    • سین میم

      پانصد روز سامِر به نظرم بیشتر یه داستان غمباره تا کمدی.... :|

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج