۳۱۸۶۴۵
۱۱ نظر
۵۰۰۷
۱۱ نظر
۵۰۰۷
پ

خودکشی دختر و پسر ۳۰ ساله عاشق

دادستان رباط‌کریم از وقوع یک مورد خودکشی با قرص برنج خبر داد و گفت: برای این موضوع پرونده تشکیل شده و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

روزنامه ایران: دادستان رباط‌کریم از وقوع یک مورد خودکشی با قرص برنج خبر داد و گفت: برای این موضوع پرونده تشکیل شده و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

«حجت‌الاسلام قاسم‌پور» گفت: ۲۴ فروردین ماه پسر و دختری حدوداً ۳۰ ساله خود را با داروهای غیرمجاز مسموم کردند که این اتفاق منجر به مرگ دختر شد و پسر همچنان در کما و بیهوشی است.

وی ادامه داد: در تحقیقات نخست مشخص شده این دختر و پسر با قرار قبلی اقدام به این کار کرده‌اند و پیش از این با یکدیگر رابطه دوستی برقرار کرده و قصد ازدواج داشتند که خانواده پسر با این وصلت مخالف بودند.

حجت‌الاسلام قاسم‌پور افزود: خودکشی در خانه مستقل دختر اتفاق افتاده که وی مطلقه و صاحب یک فرزند بوده است. دادستان رباط‌کریم تصریح کرد: برای این موضوع پرونده تشکیل شده و در حال حاضر در دادسراست و تحقیقات در این مورد ادامه دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • user

      بيچاره بچه اش. قرباني عشق بچه شده

    • امید

      ای خاک بر سر! تعجب میکنم چرا جوانان مجرد با زنان مطلقه ازدواج میکنن؟!!!

      پاسخ ها

      • مهناز

        کمی رو طرز بیانتون کار کنید بعد اظهار نظر کنید !

      • user

        واقعا برات متاسفم
        ولی سعی کن این جور ماجرا ها برات یه درسی بشه تا طرز فکرتو عوض کنی نشه یه موقع این نوع طرز فکر باعث بشه تو هم مثل خانواده این آقا باعث نابودی زندگی عزیزت بشی چون بعدش دیگه پشیمانی سودی نخواهد داشت
        کاش یاد میگرفتیم که زندگی هرکسی به خودش بستگی داره و هر انسانی آزاده خودش شریک زندگی خودش رو انتخاب کنه کی گفته خانواده کسی بودن بهمون این حق رو میده که تو شخصی ترین مسئله زندگیش دخالت مستقیم داشته باشیم نهایتش اینه که راه خوب و بد رو نشون بدیم و بعد بذاریم هرکسی خودش برای زندگیش تصمیم بگیره
        مسلما این خانواده الان هر لحضه خودشون رو مقصر مرگ دو جوون میدونن ولی دیگه چه فایده

      • امید

        قابل توجه خانم مهناز و user محترم! اولا که طرز بیانم بی ادبانه نبود که آیاشما در مقامی هستین که بخواین مرا مورد نصحیت قرار بدین.؟اگرچه از انتقاد بجا هرگزفرار نمیکنم. اصلا هم معتقد به اظهار نظر در خصوص زندگی شخصی کسی نیستم بلکه نظرم کلی بود.ضمنا همچنان به این معتقدم که زنان مطلقه امروزی مثل یک ویروس افتادن به جون پسران جوان مجرد و دارن اونا رو با هر ترفندی جذب میکنند.! بهتراست شما مطالعات خود رو در زمینه ازدواج جوانان مجرد با زنان مطلقه بیشترکنید و ببینید چه چیزهایی رو نمیدانستید ! من به ابعاد چرایی این قضیه کار دارم و نه اینکه مثلا چرا اینا خودکشی کردن. گرچه نمیتوان از اتفاقات پیرامونی این قضیه براحتی عبور کنیم! همیشه معتقد بودم آنچه باعث بدبختی و یا خوشبختی انسانها میشود در درجه نسخت عقل انسانهاست. به امید روزی که همه ما قبل از انجام کاری عقل خود رابکار بندیم و از احساسی بودن دست برداریم!

    • user

      جای تاسف است

    • بدون نام

      حداقل به بچه اش فکر میکرد

    • بدون نام

      خاك بر سر همچين مادري
      يك عمر بچش رو از داشتن مادر محروم كرد براي مشكلي لاينحل نبود.

    • بدون نام

      بابامن تاحالادوتازن طلاق دادم بازم دنبال دخترمیگردم اونم ازنوع سرمایه دار

    • بدون نام

      من نمی فهمم این خانم که طلاق گرفته یه بچه هم داره دوباره چرا می خواسته ازدواج کنه از بابای بچش خیری ندیده چگونه از شوهر دوم می خواسته خیر ببینه اگر زندگی بلد بود که همون زندگی اولشو درست می کرد به اشتباه دوم چرا فکر می کرده بدشم این روزا نمی دونم چرا ازدواج با زنان مطلقه زیاد شده لابد چون اونا راصین به این که جشنی گرفته نشه پسرای خوب هم برای تخلیه جنسی بالاخره احتیاج دارن راه شرعی ازدواج را انتخاب کنن هم کم هزینه و راحت

    • بدون نام

      اقای امید خواستم بهت بگم مگه زن سی ساله ی مطلقه ادم نیست .؟؟در ضمن ادم که نباید تا اخر عمرش مجرد بمونه ؟؟؟در ضمن تو‌هر وقت خواستی زن بگیری مواظب باش با مطلقه ازدواج نکنی ....چشم و‌گوشت رو‌خوب خوب باز کن ..تو‌وکیل وصی مردم نشو ..برو‌خود را باش ...شاید این خانم با شوهر اولش سر دخانیات مشکل داشته و‌طلاق گرفته اصلا شاید شوهرش مرده بود ه ..حالا دیگه نباید زندگی واسه اش جریان داشته باشه ؟؟؟؟چه حرفیه اخه ؟؟؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج