۳۱۸۶۴۶
۵۰۲۱
۵۰۲۱
پ

چتر هوشمند هم رسید! +عکس

این چتر جدید به نام Oombrella رقیب سرسختی برای چتر جادویی مری پاپینز شده است! نه تنها این چتر آب و هوا را پیش بینی می کند بلکه دیگر گم هم نمی شود.

برترین ها: این چتر جدید به نام Oombrella رقیب سرسختی برای چتر جادویی مری پاپینز شده است! نه تنها این چتر آب و هوا را پیش بینی می کند بلکه دیگر گم هم نمی شود. این چتر با یک برنامه بر روی گوشی های هوشمند منطبق می شود که 30 دقیقه زود تر آب و هوار را برای کاربر آن پیش بینی می کند و همچنین در صورت جا ماندن به کاربر یادآوری می کند تا چترش را بردارد. این چتر یک مزیت دیگر نیز دارد: هیچ وقت پشت و رو نمی شود.

چتر هوشمند هم رسید! +عکس

شرکت فرانسوی Wezzoo این چتر به رنگ رنگین کمان را طراحی کرده که دو مدل دارد: کلاسیک و مدرن. مدل کلاسیک آن ۹۴ سانتی متر طول دارد و دسته ی آن منحنی شکل است در حالی که مدل مدرن آن ۲۴ سانتی متر است و دسته ای صاف دارد. شرکت این چتر را "ایستگاه آب و هوایی سیار" می داند که در سطح آن سنسور هایی تعبیه شده که اطلاعاتی مانند رطوبت، نور، فشار و دما را ثبت می کند. چتر قبل از هشدار دادن درباره ی زمان بارش باران این اطلاعات را در کنار اطلاعاتی از شبکه های اجتماعی جمع آوری و پردازش می کند.

اگر به طور اتفاقی در یک روز بارانی چتر را در مکانی جا بگذارید، هشدارهایی از طریق سیستم جی پی اس برای شما ارسال می شود تا حتما چتر را بردارید.

چتر هوشمند هم رسید! +عکس

الکساندر از Escabo design studio می گوید:" ما میخواستیم از نظر طراحی نیز این چتر فراموش نشدنی باشد. ما جنس خاصی را در این محصول استفاده کرده ایم. انگار که شما شفق قطبی را در دست گرفته اید. نور تاثیر فوق العاده ای بر سطح چتر دارد و سطح آن همیشه در حال تغییر است. این جنس واقعا این چتر را منحصر به فرد می نماید." کپسولی که چتر را هوشمند می سازد در دسته ی آن تعبیه شده است.

چتر هوشمند هم رسید! +عکس

این چتر پاییز امسال به بازار عرضه خواهد شد. طبق گفته ی سخنگوی شرکت قیمت آن ۸۶ دلار بوده اما قیمت پیش فروش آن در کیک استارتر ۶۴ دلار خواهد بود. برای آنهایی هم که چتر فعلی خود را ترجیح می دهند شرکت کپسول این محصول را به طور جداگانه برای هوشمند سازی هرگونه چتر به بازار ارایه می دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج