adexo3
۳۲۰۵۳۵
۳ نظر
۵۰۱۱
۳ نظر
۵۰۱۱
پ

سرقت نافرجام از بانک تجارت در تهران

سارق سابقه‌داری که با تخریب، وارد ساختمان شعبه بانک تجارتی در شرق پایتخت شده بود، نتوانست هیچ پولی را به سرقت برد و دست خالی از معرکه گریخت و در کمتر از ۴۸ ساعت در دام پلیس گرفتار شد.

خبرگزاری تسنیم: سارق سابقه‌داری که با تخریب، وارد ساختمان شعبه بانک تجارتی در شرق پایتخت شده بود، نتوانست هیچ پولی را به سرقت برد و دست خالی از معرکه گریخت و در کمتر از ۴۸ ساعت در دام پلیس گرفتار شد.

سرهنگ سلمان آدینه‌وند با اشاره به سرقت نافرجام یک سارق سابقه‌دار به شعبه بانک تجارتی در شرق استان تهران اظهار کرد: در جریان این سرقت نافرجام که در نیمه‌های شب اتفاق افتاده بود، سارقی که قصد سرقت از اموال و وجوه نقد داخل بانک را داشت، با تخریب سازه شعبه بانک تجارت در خاتون‌آباد، موفق به ورود به بانک شد.

فرمانده انتظامی پاکدشت افزود: سارق پس از ورود به شعبه بانک، به سراغ صندوق‌های بانک رفت و با تخریب این صندوق‌ها قصد سرقت از این بانک را داشت که خوشبختانه به دلیل به کار افتادن سیستم امنیتی بانک، فرصت سرقت را پیدا نکرد و از محل متواری شد.

وی ادامه داد: پس از وقوع این سرقت نافرجام، کارآگاهان پلیس با حضور در صحنه سرقت به بررسی موضوع و سرنخ‌های به جا مانده پرداختند و موفق شدند پس از جمع‌آوری مدارک و اسناد، سارق سابقه‌دار این بانک را شناسایی کنند.

آدینه‌وند با بیان اینکه متهم شناسایی شده در پرونده خود دارای ۱۰ سابقه کیفری نیز بوده است، گفت: به دنبال شناسایی این سارق سابقه‌دار، مأموران پلیس موفق شدند او را در کمتر از ۴۸ ساعت، در مخفیگاهش دستگیر کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مرد نگهبان

      خوب حالا اگر این بنده خدا مثل خیلی از سارقین بانک و طلافروشی بود که قبل از ورود یا بعد از ورود سیستمهای امنیتی را از کار می انداخت چی؟ الان چی داشتید که بگید؟ اصلا صداشو در می آوردید؟

      خودتون نوشتید وقتی رفته توی بانک و افتاده به جون گاوصندوقها سیستمها شروع به ونگ ونگ کردند، یعنی در واقع این بند خدا اصلا این کاره نبوده، چرا که اگر این کاره بود و تونسته بود بدون ونگ ونگ سیستمهای مثلا امنیتی وارد بانک بشه، مستقیم میرفت سیستمهای مثلا امنیتی را از کار مینداخت بعد با یه دیلم یا حتی کلنگ درب گاوصندوق را باز میکرد.

      مشکل کلی اینه که مدیران بانکی با بهانه اینکه اولا شبها مبلغ قابل توجهی تو صندوق نیست و همچنین اگر هم سرقت بشه بیمه خسارت را پرداخت میکنه از تجهیز بانکها به گاوصندوقهای ضد دیلم و ضد قفل گشایی و ضد برش خود داری میکنند ولی خوب یکی به مدیران بانکها بگه خودتون و مال اموال بانک به جهنم ولی با این بی توجهی، جوانهای بی کار جامعه را ترغیب به سرقت میکنید و کسی که ممکن بود با اطمینان ازغیر ممکن بودن سرقت از گاوصندوق دزد نشه، به یک دزد تبدیل میکنید و بعد خودتونو میکشید کنار و با اطلاع از وضعیت جرم و جنایت در جامعه سر تکون میدید و میگید کی بود کی بود من نبودم.

      اینو به یاد داشته باشیم که در اماکنی که اموال با ارزش در خزانه و گاوصندوقها نگهداری میشوند، مهم نیست که دیوار و درب ورودی چقدر محکم و مقاوم باشند، چون به هر حال سارقین یک راهی برای ورود پیدا میکنند ولی مهم اینه که خزانه یا گاوصندوق غیر قابل نفوذ باشه، یعنی در واقع گاوصندوقهای اماکن حساس با گاوصندوقهایی جایگزین شوند که امکان باز کردن درب آنها از طریق دیلم زنی، رمز گشایی، برش بدنه و همچنین زورگیری رمز و کلید وجود نداشته باشه و این مهم ممکن نمیشه مگه اینکه توی جامعه ما جا بیفته که اگر میخواهیم سیستم یا تجهیزاتی بخریم که سرقت را غیر ممکن کنه، حتما از شرکتها یا فروشندگان معتبری خرید کنیم که برای سیستمها یا تجهیزاتشون ضمانت پرداخت خسارت در صورت وقوع سرقت را ارائه مینمایند، چون اگر شرکت یا فروشنده ای حاضر شد چنین ضمانتی را صادر کنه، نشون میده هم سرقت را میشناسه و هم روشهای غیر ممکن کردن سرقت را و هم اطمینان داره که سیستمها یا تجهیزاتی که ارائه میکنه توانایی غیر ممکن کردن نفوذ سارقین را دارند.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اولش فک کردم نوشتهی شمام تو ضیحی از متنه ولی اشتب کردم داداش یکم مراعات کن

    • بدون نام

      ناراحت نشو مرد نگهبان. یکی مثل خاوری براحتی سه سوت خیلی خیلی خیلی بیشتر از اینها را میدزده یه آب هم روش، بی خیال

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج