جاباما
۳۲۱۱۳
۶ نظر
۵۰۰۹
۶ نظر
۵۰۰۹
پ

مقدماتی جام جهانی؛ لبنان - ایران ساعت ۱۸:۳۰

تیم ملی فوتبال ایران سه شنبه ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه در بیروت به مصاف لبنان می رود تا سومین دیدار خود را در چارچوب مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل انجام دهد.

ایسنا: تیم ملی فوتبال ایران سه شنبه ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه در بیروت به مصاف لبنان می رود تا سومین دیدار خود را در چارچوب مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل انجام دهد.


تیم ملی فوتبال ایران در حالی برای انجام سومین دیدارش در چارچوب مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل، سه شنبه رو در روی لبنان قرار می گیرد که تاکنون از دو بازی گذشته خود موفق به کسب چهار امتیاز شده و با این تعداد امتیاز در پس از کره جنوبی در جایگاه دوم جدول قرار گرفته است.

تیم های ایران و لبنان تاکنون هفت بار در دیدارهای رسمی برابر یکدیگر صف آرایی کرده اند که از این تعداد، شش بازی به سود ایران خاتمه یافته و یک دیدار هم به تساوی کشیده شده است. تیم ملی ایران در چهار بازی از هفت دیداری که در برابر لبنان انجام داده، مهمان بوده که تنها تساوی به دست آمده در تاریخ دیدارهای دو تیم در یکی از همین بازی ها رخ داده است.

ایران در دیدارهایش برابر لبنان ۱۶ گل به ثمر رسانده و این در حالی است که دروازه ایران تاکنون در برابر این حریف عرب زبان باز نشده است. پر گل ترین دیدارهای دو تیم هم به سال های ۲۰۰۰ و ۲۰۰۴ باز می گردد که در هر دو دیدار ملی پوشان کشورمان موفق شده اند با نتیجه ۴ بر صفر از سد حریف بگذرند.

دیدار تیم های ایران و لبنان در حالی برگزار می شود که لبنانی ها برای باقی ماندن در کورس رقابت صعود به جام جهانی نیاز مبرمی به پیروزی برابر ایران دارند و از سوی دیگر، ایران با توجه به نمایش نه چندان مطلوب در دو دیدار قبلی انگیزه بالایی برای درخشش در این بازی دارد. ایران روی کاغذ، با آسان ترین حریف گروهش دیدار می کند اما همیشه تیم هایی که روی کاغذ ضعیف‌تر هستند از انگیزه بیشتر و استرس کمتری در دیدار با تیم های بزرگتر برخوردار هستند.

مقدماتی جام جهانی؛ لبنان - ایران ساعت 18:30

یکی از مسائلی که پیش از دیدار ایران و لبنان پیرامون تیم ملی به وجود آمده بود، تصمیم عجیب ملی پوشان مبنی بر تحریم رسانه ها بود! البته به نظر می رسد که این تصمیم که می رفت تبدیل به یک بحران غیر قابل حل و یک حاشیه بی دلیل برای تیم ملی شود، در نخستین تمرین تیم ملی در لبنان شکسته شده است. محمدرضا خلعتبری، هادی عقیلی و مهدی رحمتی، سه ملی پوشی هستند که در حاشیه تمرین تیم ملی در لبنان با رسانه های گروهی حاضر در محل تمرین به گفت و گو پرداخته و متفق القول از پیروزی ایران برابر حریف و فراهم بودن تمام شرایط لازم برای تحقق این امر سخن گفته اند.

فارغ از تمام این مسائل و جدا از این که بازیکنان تیم ملی قصد دارند تحریم رسانه ها را بار دیگر از سر بگیرند یا خیر، و سوای این که در بازگشت تیم ملی از لبنان چه اتفاقاتی رخ خواهد داد و چه اظهارنظرهایی صورت خواهد پذیرفت، امید می رود که تیم ملی با دستی پر و با کسب هر سه امتیاز بازی - که بسیار حائز اهمیت است - به میهن بازگردد.

ایران در صورت پیروزی برابر لبنان، با کسب هفت امتیاز، راه خود را برای رسیدن یه جام جهانی برزیل بیش از پیش هموار می کند. در این میان نتایج اخیر تیم ملی در دیدارهای دوستانه مردم و کارشناسان فوتبال را نسبت به نتیجه گیری تیم ملی در ادامه مسابقات دچار نگرانی کرده است. چنان که حمیدرضا صدر، یکی از کارشناسان فوتبال در گفت و گو با ایسنا از نگرانی مردم سخن گفته و اظهار کرده بود که وی هم مانند مردم نگران وضعیت تیم ملی است و دلش برای نتایج این تیم شور می زند!

در پایان، شنیدن صحبت های سرمربی تیم ملی فوتبال نیز در آستانه دیدار برابر لبنان خالی از لطف نیست. کارلوس کی روش در گفت‌وگو با رسانه‌های گروهی حاضر در لبنان اظهار كرد: "تیم ایران با شناخت کامل به مصاف لبنان می‌رود. وی درباره ارزیابی خود از بازی لبنان و استرالیا با توجه به حضورش در این دیدار گفت: تیم لبنان با وجود شکست در این دیدار تیم ضعیف و دست و پا بسته‌ای نیست و تلاش خواهد کرد از فرصت میزبانی برای کسب نتیجه استفاده کند. بنابراين ما هرگز لبنان را دست کم نمی‌گیریم و با برنامه در برابر این تیم قرار خواهیم گرفت. هدف ما کسب ۳ امتیاز این دیدار خواهد بود. "

تیم ملی ایران امروز (دوشنبه) صبح ساعت ۹ و نیم، آخرین تمرین خود را در محل اصلی مسابقه در ورزشگاه المدینه الریاضیه بیروت برگزار خواهد كرد و سپس ساعت ۱۲ ظهر سرمربیان دو تیم ایران و لبنان در کنفرانس خبري شرکت خواهند کرد. همچنین امروز، مهدی محمدنبی دبیرکل و هادی آیت‌اللهی نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال به بیروت خواهند آمد و در کنار تیم خواهند بود.

در دیگر دیدار روز سه شنبه، ازبک ها در خانه خود از کره جنوبی صدرنشین پذیرایی می کنند. این دیدار هم در ساعت ۱۹ به وقت ایران برگزار می شود. قطر در اين هفته استراحت مي‌كند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سارا

      خیلی مسخره ست که همش رحمتی رو میرذاره توی دروازه در صورتی که شاید بازی حقیقی خیلی خیلی بهتر باشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        are.

    • بدون نام

      aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrreeeeeeeeeeeeeeeee

    • نیما77

      این عکس اشتباه است

    • امیر

      ایران لبنان را 2 بر صفر خواهد برد و کره را 2 بر یک می برد این پیش بینی من است

    • مصطفی

      ایران این سری لبنان رو 6 تایی میکنه حالا ببینید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج