۳۲۱۲۴۰
۱۳ نظر
۵۰۰۶
۱۳ نظر
۵۰۰۶
پ

راز قتل زن سوادکوهی برملا شد

ساعت یک بامداد ۲۲ فروردین ماه بود که خودروی گشت پلیس سوادکوه شمالی در زیر نور زرد رنگی که روی آسفالت سیاه جاده پاشیده می‌شد، چهره هراسان و پر از گل و لای کودکی را دید.

روزنامه ایران: ساعت یک بامداد ۲۲ فروردین ماه بود که خودروی گشت پلیس سوادکوه شمالی در زیر نور زرد رنگی که روی آسفالت سیاه جاده پاشیده می‌شد، چهره هراسان و پر از گل و لای کودکی را دید.

مأموران هنوز از شوک این واقعه رها نشده بودند که در چند متر آنطرف‌تر در کنار رودخانه با جسد زن جوانی روبه‌رو شدند.

با پیدا شدن این جسد به دستور «شیرسوار» رئیس دادگستری سوادکوه شمالی تصویری از کودک پیدا شده برای مأموران همه کشور مخابره شده و عکسی از او در روزنامه ایران به چاپ رسید.

چند روز بعد از چاپ عکس این کودک دو ساله بود که یک زن ناشناس در تماس با مأموران نیروی انتظامی سوادکوه شمالی آنان را در جریان اطلاعاتی از مشخصات این کودک قرار داد.

وی بی‌آن‌که خود را معرفی کند ادعا کرد زن جوانی را به همراه این کودک بارها در داخل مغازه یک مرد در منطقه فیروزکوه دیده است. قبل از آنکه پلیس نشانی مرد را بپرسد زن تماس گیرنده تلفن را قطع کرد.

مأموران پلیس که این زن را به‌عنوان تنها سرنخ خود برای فاش ساختن حقیقت می‌دانستند با ردیابی‌های تخصصی خود سرانجام پس از چند روز ردی از زن تماس گیرنده در فیروز کوه به دست آورده و او را بازداشت کردند و تحت تحقیق قرار دادند.

این زن که باور نداشت به این زودی ردیابی شده باشد در این باره به مأموران گفت: چون می‌ترسیدم برایم اتفاقی بیفتد تلفن را قطع کردم. من بارها این کودک را به همراه زن جوانی در داخل فروشگاهی دیده ام.

با توجه به این اظهارات بود که مأموران به فیروزکوه عزیمت کرده و مرد فروشنده را بازداشت کردند.
او در حالی که در مراحل مقدماتی بازجویی‌ها منکر هر گونه اطلاعی از ماجرا شده بود سرانجام لب به اعتراف گشود و پرده از راز این جنایت برداشت.

وی در اعترافات خود گفت: 4 سال بود که با این زن که خود را فاطمه معرفی کرده بود آشنا شده بودم. او در جریان این رابطه از من باردار شد. از آن روز به هر بهانه‌ای به در مغازه‌ام می‌آمد و از من اخاذی می‌کرد. کودک ما دو ساله شده بود و مزاحمت‌های این زن هم بیشتر از قبل. یک روز که خیلی عصبانی شده بودم او را به همراه یکی از دوستانم سوار خودرویم کرده به منطقه سوادکوه شمالی بردم. در داخل خودرو با هم جر و بحث کردیم. از شدت عصبانیت او را خفه کردم. جسد را در حاشیه رودخانه رها کرده و چند متر آنطرف‌تر بچه را نیز رها کردم و به فیروز کوه برگشتم.

به دستور شیرسوار رئیس دادگستری سوادکوه شمالی قرار است آزمایش دی ان ای درباره رابطه این مرد و کودک رها شده گرفته شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ارشین

      چه ادم های بیشرفی پیدا میشه،

    • بدون نام

      حال آدم از این همه جرم، جنایت و خیانت بهم میخوره.!

    • مریم

      تو جامعه ای که مرد ازاده هر کاری بکنه این میشه دیگه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگه خوب بخونید متوجه میشید یه زن هم اون وسط بوده

      • غزل

        شما هم اگه خوب بخونید خنومه می خواسته باشه این مرد بوده که می خواسته پنهون باشه!!!
        بدور بودن از آنچه کردی و شونه خالی کردن نشونه ی نسان بودن نیست خودت ببین کدوم در رفتن!!!!بودن یا نبودن زن که چیزی و دگر گون نمی کنه ....باید دید کی مرد میدونه و کی نامرد آدم کش و آدم فروش!!!

    • احسان

      ای وای بر سر اون وجدان نداشته ات و اون عقل و شعورت

    • محمد

      اینها از نسل حیوانات درنده هستند و ذره ای از انسانیت و وجدان و ترحم چیزی نمیدانند بطوری که حتی به کودک 2 ساله خودش هم رحم نمیکند و در تاریکی شب رهایش میکند ذره ای حتی عاتفه حیوانی هم ندارد تا به بچه خودش رحم کند

    • محمد

      اینها از نسل حیوانات درنده هستند و ذره ای از انسانیت و وجدان و ترحم چیزی نمیدانند بطوری که حتی به کودک 2 ساله خودش هم رحم نمیکند و در تاریکی شب رهایش میکند ذره ای حتی عاتفه حیوانی هم ندارد تا به بچه خودش رحم کند

    • بدون نام

      به كجا چنين شتابان !!!!!
      كجا داريم ميريم

    • محمد

      تو از داعش هم بدتر بودی وای چطور تونستی چنین کاری بکنی لعنت خداوند بتو ... باور کنید از شنیدن این خبر اشک چشام جاری شد لعنت خدا بتو لعنت خدا هزاران بار بتو ای بی عاطفه

    • محمد

      تو از داعش هم بدتر بودی وای چطور تونستی چنین کاری بکنی لعنت خداوند بتو ... باور کنید از شنیدن این خبر اشک چشام جاری شد لعنت خدا بتو لعنت خدا هزاران بار بتو ای بی عاطفه

    • بدون نام

      مرد دیدی سلام منم بهش برسون

    • بدون نام

      ینی این مرده یکم انسانیت تو وجودش نبوده به بچه ی خودشم رحم نکرده اخه این حیوان نه ببخشید توهین میشه به حیوانات این موجود غریب چه طور می تونسته شب بخوابه ینی یه ذره هم دلش به حاصل گناهش که اون بچه بوده دلش نمی سوخته اخه این چه موجودیه ،،کاش اعدام کنن همچین ادمی رو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج