adexo3
۳۲۱۶۰
۵۴ نظر
۵۰۱۱
۵۴ نظر
۵۰۱۱
پ

توهین یک فیلم به پیامبر، خشم مسلمانان و کشتن سفیر آمریکا در لیبی +تکمیلی

در پي اكران فيلمي در آمريكا كه در آن به پيامبر اكرم (ص) توهين شده است، مردم مصر و ليبي به سفارتخانه‌ و كنسولگري‌هاي آمريكا حمله كردند و با پايين كشيدن و آتش زدن پرچم آمريكا خشم خود را نشان دادند.

ایسنا: در پي اكران فيلمي در آمريكا كه در آن به پيامبر اكرم (ص) توهين شده است، مردم مصر و ليبي به سفارتخانه‌ و كنسولگري‌هاي آمريكا حمله كردند و با پايين كشيدن و آتش زدن پرچم آمريكا خشم خود را نشان دادند.

به گفته منابع امنيتي ليبي مردم خشمگين بنغازي ليبي با حمله به كنسولگري آمريكا در اين شهر، يك كارمند آمريكايي اين كنسولگري را كشتند و يك تن ديگر را زخمي كردند.

اين حمله كه توسط گروه اسلامگراي «انصارالشريعه» صورت گرفت در اعتراض به اكران فيلمي موهن به پيامبر اكرم (ص) در سينماهاي آمريكا صورت گرفت. مهاجمان با استفاده از سلاح‌هاي سبك و آر.پي‌.جي به ساختمان كنسولگري آمريكا حمله كردند كه در اين حمله يك كارمند آمريكايي سفارتخانه كشته و يك تن ديگر زخمي شد.

يونس الشريف، معاون وزير كشور ليبي در اين باره گفت: غير از اين دو آمريكايي بقيه اعضاي كنسولگري آمريكا سالم هستند و آسيبي به آنها نرسيده است.

قبل از تشديد حملات افراد مسلح گرداني از انقلابيون تحت فرمان نيروهاي دولتي توانستند كنسول و بقيه كارمندان كنسولگري آمريكا را از محل درگيري‌ها خارج كنند.

بنا به گفته شاهدان، افراد مسلح كه تعداد آنها ۶۰ تا ۷۰ تن برآورد شده‌، با ورود به كنسولگري آمريكا در بنغازي، پرچم آمريكا پايين كشيده و بر ديوارهاي آن شعارهاي اسلامي نوشتند.

مردم مصر نيز با حمله به سفارتخانه آمريكا با بالا رفتن از ديوار پرچم آمريكا را پايين كشيدند.

در اين تظاهرات كه هزاران مصري در آن شركت داشتند، شعارهايي عليه دولت آمريكا به خاطر مجوز پخش چنين فيلم‌هايي سر داده شد.

اين تظاهرات كه با دعوت گروه‌هاي سلفي و حزب النور برگزار شد اواخر روز به خشونت كشيده شد و تظاهركنندگان با حمله به سفارتخانه آمريكا، پرچم اين كشور را پايين كشيده و پرچم‌هايي با مضامين اسلامي برافراشتند.

ويكتوريا نولاند، سخنگوي وزارت خارجه آمريكا با محكوم كردن و تاييد اين رخدادها گفت كه آمريكا با شديدترين عبارت‌هاي ممكن حمله به كنسولگري خود در ليبي و كادر ديپلماتيكش را محكوم مي‌كند.

هیلاری کلینتون، وزیر خارجه آمریکا نيز کشته شدن یکی از کارمندان کنسولگری آمریکا در بنغازی را رسما تایید کرد.

پیش از آن عبدالمنعم الهور، سخنگوی شورای عالی امنیت لیبی گفته بود که از تعداد دیگر مجروحان این درگیری هنوز اطلاعات دقیقی در دست نیست."

یکی از گزارشگران خبرگزاری رویترز در بنغازی هم گفته است که او شخصا سه مامور لیبیایی حفاظت از کنسولگری آمریکا را دیده که زخمی شده بودند.

بنابر گزارش‌ها، مردان مسلحی با پرتاب بمب های آتش زا و شلیک به سوی ساختمان کنسولگری به این مرکز دیپلماتیک حمله ور شده اند.

ماموران حفاظتی کنسولگری با پاسخ دادن آتش تلاش کرده اند که در برابر مهاجمان مقاومت کنند اما به گفته مقام‌های لیبی آنها نتوانسته‌اند در برابر این حمله مدت زیادی دوام بیاورند.

پرچم آمریکا روز سه شنبه به خاطر سالگرد حملات یازدهم سپتامبر نیمه افراشته بود.

با این حال وزارت خارجه آمریکا در ساعات پایانی روز سه شنبه اعلام کرد که پلیس مصر موفق شده است که تمامی معترضان را از محوطه و اطراف سفارت آمریکا در قاهره دور کند.

سفارت آمریکا در قاهره با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که آمریکا هرگونه اقدام "افراد منحرف" برای توهین به مسلمانان را محکوم می کند چنانکه هرگونه بی حرمتی به همه ادیان را محکوم می کند.

به گزارش پايگاه اينترنتي شبكه خبري الجزيره، در بخشی از این بیانیه آمده: "ما سوء استفاده از آزادی بیان به منظور اهانت به باورها و اعتقادات دیگران را قویا محکوم می کنیم."

بنابر گزارشی که نشریه وال استریت ژورنال منتشر کرده، نام این فیلم "بی گناهی مسلمانان" (Innocence of Muslims) است که توسط یک موسسه ساختمانی و املاک اسرائیلی - آمریکایی تهیه شده و در آن به آنچه "تظاهر و ریاکاری اسلام" ادعا شده اشاره می‌شود.


سفیر آمریکا در لیبی کشته شد


تابناک: منابع خبری از قتل سفیر آمریکا در کشور لیبی در نتیجه خشم مردم از توهین به پیامبر اسلام در یک فیلم آمریکایی خبر می‌دهند.

منابع رسمی لیبی به رویترز گفته‌اند که سفیر و سه کارمند آمریکایی در حمله‌ای راکتی کشته شده‌اند. یک کارمند سفارت ایالات متحده در لیبی که در این باره مورد سئوال قرار گرفته، در پاسخ گفته است: "ما در این مورد اطلاع خاصی نداریم". اما گفته است که سفارت آمریکا، مرگ یک نفر را تائید می‌کند.

سفیر آمریکا در لیبی که بدست مردم خشمگین به قتل رسید (عکس بالا سمت چپ)

توهین یک فیلم به پیامبر، خشم مسلمانان و کشتن سفیر آمریکا در لیبی +تکمیلی

یک مقام در دولت لیبی گفته‌ است که پس از این که تظاهرکنندگان خشمگین به کنسولگری آمریکا حمله کرده و دست به تیراندازی زده و یک کارمند آن را کشته‌اند، سفیر در راه مکانی امن بوده است. وی گفت که سفیر و سه کارمند دیگر زمانی کشته شده‌اند که افراد مسلح یک راکت به سمت خودروی آنها شلیک کردند. سفارت آمریکا یک هواپیمای نظامی اعزام کرده است تا جنازه این افراد به تریپولی و سپس ایالات متحده منتقل شود.

وزارت خارجه امریکا هنوز این خبر را نه تائید و نه رد نکرده‌اند. محل دیپلماتیک ایالات متحده در شرق لیبی بعد از درگیری‌های خشونت‌بار تخلیه شده بود و افراد خشمگین بعد از حمله به ساختمان آن، آن را به آتش کشیدند.

خشونت‌ها بخشی از اعتراضات علیه یک فیلم آماتور آمریکایی است که نسبت به پیامبر اکرم (ص)، توهین‌آمیز دانسته شده است. حوادث مشابهی در قاهره پایتخت مصر نیز به وقوع پیوسته است. در قاهره افراد مسلح از دیوار سفارت آمریکا بالا رفته و پرچم این کشور را پایین کشیده و آتش زدند.

فیلم مورد بحث توسط یک گروه مستقر در آمریکا تولید شده است که شامل تری جونز کشیش آمریکایی است که توهین وی به قران در گذشته باعث اعتراضات شدیدی شد. در سالگرد حمله یازده سپتامبر، این کشیش آمریکایی، ویدئویی را در تبلیغ فیلم فوق منتشر کرده است.

در تظاهرات در مقابل سفارت آمریکا حدود دو هزار نفر شرکت داشته‌اند و خواستار ممنوعیت فیلم و عذرخواهی آمریکا شده و خواستار اقدام محمد مرسی رئیس‌جمهور مصر در این مورد شده‌اند.

سفارت آمریکا در قاهره در بیانیه‌ای "تلاش مستمر عده‌ای گمراه برای توهین به احساسات مسلمانان" را محکوم کرده است. احمد بن حلی معاون دبیر کل اتحادیه عرب نیز این فیلم را محکوم کرده است.


ليبي: قاتلان سفير آمريکا هوادارن قذافي بودند

واحد مرکزی خبر: معاون وزیر کشور لیبی عاملان حمله به مقر کنسو لگری آمریکا در بنغازی را که به کشته شدن سفیر آمریکا در لیبی و سه تن دیگر از کارکنان کنسولگری انجامید هواداران معمر قذافی خواند.

به گزارش ونیس الشارف در کنفرانس مطبوعاتی امروزش گفت: «‌در این هجوم کنسولگری آمریکا نیز بی احتیاطی کرد زیرا آنان از قبل می دانستند قرار است چنین تجمعی برگزار شود و چنین اتفاقاتی در کشورهای عربی کاملا قابل پیش بینی است».

به گزارش پایگاه خبری البشیر، الشارف افزود: « با همه دشواری هایی که در مسیر تحقیقات در این حادثه وجود دارد اما تحقیقات ما از شب گذشته و با هدف شناسایی عوامل اصلی حمله به کنسولگری آغاز شده است اما آنچه پیداست اینکه بقایای رژیم سابق از این فرصت سوء استفاده کردند و به نظر می رسد این اقدامشان، اقدامی تلافی جویانه در تحویل عبدالله سنوسی مدیر سرویس اطلاعاتی رژیم قذافی به طرابلس بوده است».

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بهنام

      به سفیر چه ربطی داره آخه؟!

    • میلاد

      به اینا میگن مرد

    • محسن

      توهین و کشتن از نظر من هر دو مردودن ولی نمی دونم چرا این توهین کردن ها همیشه ادامه داره در صورتی که اونا نتیجه این کار رو می دونن

    • منشور

      اینکه بریزند تو سفارت و سفیر و کارمندان اون سفارت را بکشند زیاد باب میل من نیست ولی لازم میدونم حرکاتی انجام بشه که دیگه هیچ کسی جرات نکنه به ذهنش خطور کنه به مقدسات توهین بکنه
      کسی را بجای کسی بازخواست نمیکنند لذا تفکر من اینه که سازندگان این اثر نباید خواب راحتی داشته باشند چون باید هدف اصلی اونها باشند
      اگه مستقیما به اونها حمله بشه تاثیر خیلی زیادی داره

    • بدون نام

      این فیلم محصول هلنده آمریکا چیکارس ؟
      دوما خود پاکستان که دختران زنا کار را در ملاء عام مورد تجاوز قرار میده از پیامبر دفاع میکنه ؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        درجواب شماکه می گوییدمحصول هلنده من همه جاحتی بی بی سی و....خوندم که توآمریکاساخته شده وسرمایه گذارآن هم یک نفراسرائیلی است دوما چون دریک نقطه جنایت انجام گرفته همه دنیا ومسلمانان فاسدوفاسق هستند شمامعلوم است که مسلمان نیستی وگرنه غیرت داشتی

    • بدون نام

      !

    • آشنای غریب

      جناب ناشناس باید اونقدر فهمیده باشی که بتونی فرق این دو کارو درک کنی و بدونی تنها پاکستانیها مسلمان نیستند. هرکس اگه به اندازه ی ارزنی از انسانیت و آزادگی بویی برده باشه به عمق این فاجعه پی میبره . پیامبر ما فقط یک انسان و فرستاده ی خدا نبود بلکه یک الگوی انسانیت و عینیت تفکر یک انسان مسلمان بود. پس توهین به شخصیت پیامبر در واقع توهین به ذات انسانیته؛ هرکس دوست داره شرافتو انسانیتش لگد مال بشه ساکت بشینه حتی مسیحی و یهودی...

    • Agha Amir

      kaC esme filmesho midoonew?a

      پاسخ ها

      • 120

        اگه توی متن بالا بخونی اسم فیلمشو هم به انگلیسی هم فارسی نوشته
        "بی گناهی مسلمانان" (Innocence of Muslims)

      • محمد

        "بی گناهی مسلمانان" (Innocence of Muslims)

    • عسل

      بیچاره سفیرا چه گناهی داشتن باید اون کارگردان بی شرفو میگرفتن و تیکه تیکه اش میکردند.

      پاسخ ها

      • م. م

        بعضی که میخوان روشنفکر باشن همیشه برای غرب و غربی ها و حتی رئیس رؤسای آمریکا و اسرائیل دلسوزیشون میگیره اما برای مردم بیچاره ای که به دستور و عمل و نقشه های همین آدما کشته و تکه تکه میشن نصف اونا هم دلشون نمیسوزه . من که نفرت عمیقی ازشون دارم. هر چی سرشون بیاد حقشونه. سفرای آمریکا و اسرائیل و انگلیس جاسوس و عمال این استعمارگران . هر کسی رو نمیفرستن برای سفارت بخصوص تو این کشورها . . .

    • سعید

      من زیاد کشتن سفیر رو نمی پسندم . چون از لحاظ قانون و شرع هم اون گناهکار نبوده بلکه دولت گناهکاره . ولی باید تهید و اعتراض به صورت گسترده انجام بشه .. الان یهودی ها از این جریان میتونند سواستفاده کنند. چهره اسلام را بد نمایش بدن . میتونند بگن اینها طرفداران همون پیامبرن که بهش توهین شده . ولی در کل باید اعتراض شدید باشه مخصوصا از طرف دولتهای اسلامی .

    • سعید

      اتفاقا کار درستی کردن که سفیرو کشتن...یه سوال میپرسم این همه ادم تو تو عراق و افغانستان مردن ایا همه اونا القاعده تا طالبان بودن؟ با شما هستم که دارین میزنین تو سر خودتون که چرا سفیرو کشتن چرا از مرگ هزاران زن و بچه ی افغان و عراقی ناراحت نمیشین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آفرین .
        درد دل من همینه.

      • حمید

        همین برادران عراقی 8سال با ما جنگیدندو افقانها هنوز دارن تو ایران جنایت میکنند

      • آیسان

        دقیقا من با حمید موافقم شما داری سنگ کی رو به سینه می زنی ؟همون عراقی های...؟؟

    • عیسی مسیح

      اسم فیلم: بی گناهی مسلمانان

    • از تهران

      متاسفم که هنوز موجوداتی وجود دارن که به ساحت پیامبر دلسوز و مهربان اسلام جسارت می کنن.این گستاخی نسبت به پیشوایان دینی، شنیع ترین و حقیرانه ترین نوع تجاوز به آزادی پیروان آن رادمردان است و هیچ نسبتی هم با آزادی نداره.

    • باران

      متاسفم خیلی بی شعورن!
      حق ندارن ب مقدسات قیه توهین کنن...!

    • علی

      با سلام خدمت تمام مسلمانان جهان . من این کار را محکوم میکنم و به کسانی مثل ادامهای مریض که نه از خدا خبر دارن نه از پیامبران خدا اعلام میکنم این کار به ظرر خودشان است اون قدر ظعیف شدن که دست به چنین کار پست غیر بشر دوستانه میکن با این کار فقط مسلمانان به درست بودن راه محمد ص که مظهر دوستی و مهربانی است و خودشان به راه شیطان کشیده میشوند به شکر خدا هر به مسلمانان جهان افزوده میشه و لعنت خدا بر شیاطین

    • زیتون

      اسلام علیک یا رسول الله.

      پاسخ ها

      • مسعود

        همین یک نفری که مخالفت کرده با این جمله خود این افراد باعث میشن تا بی شرفهایی پیدا بشن تا اجازه توهین به خودشون بدهند
        آخه با این جمله مشکل داری که مخالفت کردی پس تو هم از اون دست آدمها هستی

    • بدون نام

      کار خیلی زشتی انجام دادند که به پیامبر...

    • مسلمان

      لعنت بر شیطان

      پاسخ ها

      • مسعود

        باز هم ببینید یک شیطان پرست لعنت بر شیطان رو مخالفت کرده عامل بدبختی همه بشر از ازل تا ابد همین ملعون که خود خدا لعنش کرده پس تو ای شیطان پرست لعنت خدا بر شیطان و شیطان پرستان

    • علیرضا نصری

      توهین به پیامبر اوج تنزل غربه

    • رسول

      متاسفانه قبلا هم به قران توهین کردند هیچ حکمی برا انها صادر نشد والان جرات میکنند همه چیز پیامبر وخدا را هم زیر سوال میبرند
      باید مثل امام که حکم اعدام برا سلمان رشدی صادر کرد مراجع جرات به خود بدند وحکم اعدام با سازندگان فیلم صادر کنند
      حال که علما حکم صادر نمیکنند ما هر امریکایی و صهیونیستی را دیدیم هرجای عالم باشه همه با هم شریکند باید مثل سفیر اونا درلیبی اعدام بشند تا هیچ کسی جرات چنین توهینی به مقدسات اسلام نداشته باشه

    • مصطفی

      تاریخ تکرار می شود.روزی به خاندان نبوت وعلی(ع) توهین شد و بخاطر...سکوت کردندوالان.............
      باعث تاسف است که بعضی ها دم ازفرهنگ وآزادی بیان میزنند حال آنکه آن را با توهین به مقدسات اشباه گرفته اند.آری آمریکا و صهیونیسم بدانند هنوز مردم ایران وجهان اسلام بدور از تمامی مسایل ومشکلات موجود پای دین پیامبر خود ایستاده اند.

    • هادي پور

      ايشاالله كه امام زمان زودتر ظهور كند

    • سیده فاطمه

      خیلی بی شعورین مجازات این کاراتون میبینن تو این دنیا و اون دنیا یادتون باشه به جد من بی حرمتی کردین همیشه الهی اسایش و ارامش نداشته باشین ایران سربلند خواهد بود

    • عسل

      آقا سعید.اگه سفیر ما رو تو یه کشور دیگه به گناه کس دیگه ای بکشن تو خوشحال میشی. من میگم اونایی که گناهکارن باید مجازات بشن. کی گفته ما از مرگ عراقی ها و افغانی ها ناراحت نمیشیم. کشته شدن بی گناه ناراحتی داره حالا هرکی میخواد باشه.

    • آریان

      توهین به مقدسات ادیان بزرگ والهی به جکم انسانیت بسیار زشت است اما مرگ سفیر آمریکا ممکن است واقعا به دست مسلمانان معترض به این عمل شنیع نباشد بلکه آغاز بهانه ای جدید باشد برای ادامه سناریوی اسلام هراسی و اسلام ستیزی غرب
      اما در هرصورت توهین به پاکترین و مهربانترین انسان پیامبر گرامیمان محکوم است

    • هادی

      اون کارگردان رو باید اعدام کرد... به خدا ناسزا نمی گم !
      غیر از مسلمان بودن، غیر از مذهبی، مسیحی، بودایی، یهودی و ... بودن هر انسانی، انسانهای شریف رو دوست داره ...

    • میثم

      این فیلم در مورد چیه؟می خوام دقیقأ بدانم چه توهینی به حضرت محمد(ص) شده است؟ توهین به مقدسات انسانها کار انسانهای شیطان صفت است.منهم به نوبه خودم و به عنوان یک انسان این کار را محکوم میکنم.

    • siros

      خدا لعنتشون کنه.

    • سعید رهنان

      دمتون گرم بچه ها

    • سارا

      امريكا گنده تر از دهنت حرف ميزني تو هيچي نيستي خفه شو اشغال عوضي

      پاسخ ها

      • آیسان

        همه کار احتیاج به فکر داره مخصوصا نظر دادن!

    • سحر

      سلام بچه ها دم همتون گرم
      من جایی خوندم اسم فیلم"جنگجویان صحرا" است
      تازه بازیگران این فیلم اعلام کردند که دیالوگهای این فیلم صداگذاری شده است و آنها از انجام چنین کاری بی خبر بودند...
      به هر حال...
      از نظر من این توهین تنها به پیامبر نبود بلکه توهینی به تمام بشریت بود و بشریت نتونسته اونجور که باید جوابگوی این توهین باشه
      حداقل کاری که ایرانی ها میتونستن انجام بدن این بوده که در تمامی استانهای کشور روزی خاص را برای اعتراض به این بی حرمتی قرار دهند که ...

    • ایرانی

      با عرض احترام به همه دوستان.بابا اینا چسبیدن به سود فروش این فیلما کی از مقدسات یادشون میاد.هرچی ما شلوقش کنیم اونا بیشتر سود میبرن.

    • حصاری

      مهمترین هدفی که پشت اینکارها هست؟؟میدونید چیه؟؟؟مگه چند وقته که از توهین به امام هادی گذشته.فقط چندماه!!!هدف عادی شدن توهین است اونادیگه به تظاهرات نگاه نمی کنند بلکه به روند عادی شدن دلخوشن،انگار دارن بایه تظاهرات روز جمعه وسمینار وچندتاسرود وآهنگ برای پیامبرسرگرممون میکند.بعدش مثل حجاب دخترااین مسئله وقت گذرانی خیلی ها میشه.مااز«اطیعواالرسول»چقدرعقبیم

    • shadi

      امریکابایدمجازات شه.ولی یادشون باشه با این کاراشون فقط ضعف بودنشونو نشون دادان وهیچ غلطی نمیتونند بکنند.

    • daniyal 7

      یکی دیگه فیلم رو ساخته سفیر بیچاره رو میکشن - آخه به اون بدبخت چه ربطی داره ؟ خوب برو اون یارو رو بکش خیلی آرنولدی

    • مسعود

      بسم الله الرحمن الرحیم
      الهم صلی علی محمد و آل محمد وعجل فرجهم
      ابتدا بگم کشتن انسان کاری است ناپسند اما وقتی کسی به جان و ناموس و مال تجاوز میکنه خود خدا اجازه کشتن اون فرد رو میده اما این مسئله برای یک فرد مطرح میشه وقتی بحث اهانت به مقدسات حالا هر دین یا ملیتی مقدسات و ارزشهایی داره که چنانچه به اون توهین بشه یعنی به یک جماعت توهین شده حالا اون جماعت مسلمانان هستند که هرچی جلوتر میریم توهین به مقدسات بیشتر میشه اما انشاله با ظهور آقا حضرت مهدی عج همه این توهین کننده ها نابود میشن
      دوستان ای کاش همه ما کمی رو بیاریم به خدا و نماز تا انقدر ما رو ضعیف ندونند
      و آخر دوستان موقع رای دادن خوب دقت کنید بعضی جمله ها و حرف ها اگر رای منفی بدید یعنی شما هم با این بی شرمی موافقید کمی بیشتر دقت کنید

    • fer

      سلام مسلمانان باید ریشه این همه فساد را از بین ببرند آمین

    • بدون نام

      باسلام به دوست داران اهل بیت (ص)
      با این کاراشون و بی حرمتیها و توهین کردنها چی رو ثابت میکنن معرفت یا فرهنگ یا پیشرفت یا علم یا تکنولوژی یا... نهایت پست فطرتی و بی وجدانی بودن خودشون در طول تاریخ ثبت میشه. خدا لعنتتون کنه یزیدیان زمان

    • princess

      من با نظر حمید و عسل موافقم! کشتن ادم بی گناه در هر حال کار درستی نیست! چه سفیر باشه چه ادم معمولی.

    • مصطفی

      به نظر من هر کی تو دولت آمریکا هست یعنی سیاست های این کشور و زور گویی هاشو قبول داره. پس نتیجه می گیریم کشتن سفیر کار خوبی بوده است چون نماینده دولت آمریکا بوده. پس باید مثل یک سگ کشته بشه.

    • saber

      چو تکوین جهان را ساز کردن
      نخست از نور او آغاز کردند
      محمد مصطفای آفرینش
      محمد نور چشم اهل بینش
      شب اسرا چو در عرش خدا گشت
      فکان قاب قوسینش سزا گشت
      محمد شافع روز پسین است
      محمد رحمت للعالمین است
      محمد فاتح بدر و حنین است
      محمد مرشد راه حسین است
      محمد هم بشیر و هم نذیر است
      محمد در دو عالم بی نطیر است
      محمد محرم اسرار عشق است
      محمد مطلع انوار عشق است
      محمد صاحب دختی چو زهراست
      محمد زینت ام ابیهاست
      محمد معجز خلق الهی است
      که بی نورش سیاهی در سیاهی است
      چو دریای وجودش بی کران است
      در اوصافش سخن بس ناتوان است

    • سارا

      امريكا غلط مي كنه بااسرايل هيچ غلطي نمي تونه بكنه زر ميزنه اقام ابولفضل همچين ميزنه مثل اعلاميه مي چسبن به ديوار

    • سارا

      السلام عليك يابن رسوالله

    • سارا

      اشهدان محمدرسوالله

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج