۳۲۱۷۷۶
۷ نظر
۵۰۱۲
۷ نظر
۵۰۱۲
پ

بازار حجاب در فشن شوها داغ می شود!

اخیرا برندهای مطرح دنیا مانند دولچه گابانا کلکسیونی از لباس های خود را برای زنان مسلمان روانه بازار کردند که توجهات بسیاری را به خود جلب کرد.

برترین ها: اخیرا برندهای مطرح دنیا مانند دولچه گابانا کلکسیونی از لباس های خود را برای زنان مسلمان روانه بازار کردند که توجهات بسیاری را به خود جلب کرد.

اگر چه در این میان برخی طراحان عکس العمل بد و شدیدی از خود نشان دادند و ادعا کردند که حجاب زیبایی زن را پنهان می کند اما همین نقد شدید برخی طراحان دیگر را واداشت تا در جواب به آنها کلکسیون جدیدی را روانه بازار کنند که در آن حجاب و بی حجابی در کنار هم به نمایش در آمدند.

بازار حجاب در فشن شوها داغ می شود!

«Farida Temraz» یکی از طراحان مطرح جهان در این باره می گوید: «یک برند واقعی سعی می کند که با تمام مردم جهان ارتباط برقرار کند. طراحان باید طرز فکرهای متفاوت مخاطبان را درک کنند و مطابق آنها محصولات خود را طراحی کنند. به عنوان مثال دولچه گابانا هم لباس هایی برای مشتریان ثابت خود و هم لباس هایی مانند چادر، برای قشر مسلمان طراحی کرد.»«Mohannad Kojak» هم طراح مصری است که در این باره می گوید: «ما نمی توانیم جلوی افراد با حجاب را بگیریم. آنها اعتقادات خاص خود را دارند و من هم به آنها احترام می گذارم. من می خواهم که آنها در لباس هایی که طراحی کرده ام، احساس راحتی و امنیت کنند. به نظر من فرقی میان افراد با حجاب و بی حجاب نیست و ما تنها می خواهیم که هر دوی آنها را در لباس هایمان زیباتر نشان دهیم.»

بازار حجاب در فشن شوها داغ می شود!

سارا حجازی، طراح مصری با حجابی است که در فشن شوهای نیویورک، پاریس و دبی جوایز بسیاری دریافت کرده است. او می گوید: «مهم نیست مذهب یا سبک لباس پوشیدن افراد چگونه است، من در هر صورت برای نظر دیگران احترام قائلم. زنان باحجاب هم این حق را دارند تا مانند دیگران زیباترین لباس ها را به تن کنند و مطابق مد روز پیش روند.»

بازار حجاب در فشن شوها داغ می شود!

بازار حجاب در فشن شوها داغ می شود!

«Temraz» هم یکی دیگر از طراحان اهل هلند است که در تایید حرف های سارا حجازی می گوید: «هر کسی فرهنگ خاص خودش را دارد و ما نباید فرهنگ های دیگر را به دلیل اختلاف نظرهایی که با ما دارند، نقد کنیم. هر کسی آزاد است هر طوری که دوست دارد لباس بپوشد. طراحان واقعی هم هنرمندانی هستند که با خلاقیت و درک این تفاوت ها زیباترین محصولات را روانه بازار کنند.»

در ماه گذشته «Aya Mahmoud»، طراح مصری، «فشن شوی حجاب» را تیتر بسیاری از روزنامه ها کرد. هدف این هنرمند از شو، سازگاری حجاب و مد است. او می گوید: «حجاب ابدا به معنای زشتی نیست. اگر ما به آزادی اعتقاد داریم، پس باید بگذاریم هر کسی هر جوری که دوست دارد لباس بپوشد. تمام تلاش من هم این است که لباس هایی طراحی کنم که زنان در آن زیباتر شوند و احساس راحتی کنند.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • زینب

      من امید دارم یه روزی حجاب همه دنیا رو می گیره

    • منتقد

      چه اشکالی داره ؟همه در کنار هم اینجوری هرکسی مطابق ایده و اعتقادش پوشش مورد علاقه اش رو انتخاب میکنه و از اون استفاده میکنه. اینجوری همه مطابق سلیقه شون به روز خواهند بود.

    • بدون نام

      چه خوبه که به افکار هم احترام بذاریم

    • سپیده

      ممنون بابت مطالب خوبتون.
      لطفا مدل لباس اسلامی زیاد بذارید

    • بدون نام

      واقعا خوب بود. مرسی

    • بدون نام

      این نشون میده اونها به با همه عقاید احترام میزان نه اینکه بخوان حجاب جای پوشش اونا رو بگیره

    • بدون نام

      متاسفم برای همه ی کسانی که میگن هر کسی با هر پوششی که میخواد ظاهر بشه
      به اطلاع همه میرسانم خداوند که در قرآن فرموده حجاب واجب و ضروری هست و لازمه
      و اجباری بخاطر اینه که حجاب جز اعتقادات نیست
      اعتقادات مربوط به افکار شخص هست
      و حجاب یک رفتار اجتماعی هست
      چطوره که در اروپا شکل همه خانه ها یک جوره چون اگه ظاهر و شکل خونه ها با هم تفاوت داشته باشه رفتار اجتماعی زیر پا گذاشته میشه و ظاهر شهر بهم میخوره
      حجاب هم رفتار اجتماعی ست که باید حفظ بشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج