۳۲۲۲۹۱
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

علوی: امنیت بی بدیلی بر کشور حاکم است

وزیر اطلاعات گفت: در سال گذشته از نظر شاخص امنیت کشور ما سیر صعودی داشت و سال ۹۴ با همت و همدلی و همکاری دستگاه های مختلف یکی از امن ترین سال های کشور بود.

خبرآنلاین: وزیر اطلاعات گفت: در سال گذشته از نظر شاخص امنیت کشور ما سیر صعودی داشت و سال ۹۴ با همت و همدلی و همکاری دستگاه های مختلف یکی از امن ترین سال های کشور بود.

حجت الاسلام سید محمود علوی در دومین نشست شورای اداری استان هرمزگان، عنوان کرد: در سال ۹۴ به برکت نامگذاری مقام معظم رهبری به واقع همدلی و همزبانی در کشور وجود داشت و دستاوردهای بسیار خوبی به لحاظ معنوی و سیاسی در این سال داشتیم.

وی ادامه داد: در سال گذشته از نظر شاخص امنیت کشور ما سیر صعودی داشت و سال ۹۴ با همت و همدلی و همکاری دستگاه های مختلف یکی از امن ترین سال های کشور بود که با همدلی و همزبانی سالی آرام همراه با حماسه های پرشکوه رقم خورد.

وزیر اطلاعات با اشاره به برگزاری دو انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در سال ۹۴ افزود: فضای آرام و امنیت کشور موجب شد تا یکی از آرام ترین انتخابات در کشور برگزار شود و شاهد نشاط و شور و اشتیاق مردم برای حضور در صحنه بودیم.

علوی تصریح کرد: موفقیت های سال ۹۴ بستر را فراهم کرد تا خواسته مقام معظم رهبری برای تحقق اقتصاد مقاومتی در عرصه عمل در سال ۹۵ فراهم شود.

وی به نقش مهم مردم در اقتصاد اشاره کرد و بیان داشت: پیوند تنگانگی میان شکوفایی اقتصادی و امنیت وجود دارد و خوشبختانه همه مردم درک می کنند که در کشور ما امنیتی بی بدیل حکم فرماست که اشراف اطلاعاتی و هم افزایی و تلاش نیروهای امنیتی و اطلاعاتی کشور این امنیت را برای ما به وجود آورده است.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه جامعه اطلاعاتی و نیروهای مسلح و قضایی با یکدیگر همدلی تنگاتنگی دارند، اظهار داشت: ارتش و سپاه، نیروی انتظامی، وزارت اطلاعات، بسیج، قوه قضائیه، وزارت کشور، ستاد کل نیروهای مسلح و وزارت دفاع و دستگاه های مختلفی که در امنیت نقش دارند همدلی و همکاری خوبی با هم دارند که نتیجه آن وجود امنیت بی بدیل در کشور است.

علوی وحدت و فضای برادری میان اقوام و مذاهب مختلف در کشور را بسیار خوب برشمرد و گفت: در مناطق مختلف کشور وحدت و همدلی وجود دارد که از جمله مولفه های اثرگذار در امنیت کشور است.

وی اضافه کرد: دستگاه امنیتی کشور با روش های نرم افزاری از بروز نا امنی ها پیشگیری می کند.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه امنیت مناسبی برای سرمایه گذاری در ایران فراهم شده است، عنوان کرد: بسیاری از سرمایه گذاران علاقه مند هستند در جمهوری اسلامی ایران به دلیل امنیت پایدار موجود در کشور سرمایه گذاری کنند و باید بتوانیم با این سرمایه گذاری ها و بالا بردن تولید شرایط مناسب برای تحقق اقتصاد مقاومتی را فراهم کنیم.

علوی تاکید کرد: منابع کشور باید با دقت هزینه و تبدیل به سرمایه گذاری و فرصت های شغلی شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نظرات کلا سانسوره !میدونیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج