۳۲۳۰۰۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

آلونسو: در آلیانس آره‌نا جبران می‌کنیم

ستاره اسپانیایی بایرن مونیخ از نتیجه به دست آمده در دیدار برابر اتلتیکو راضی نیست، با این حال او ایمان دارد که در آلیانس آره‌نا شرایط متفاوت خواهد شد.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از روزنامه آس اسپانیا، بایرن مونیخ در دیدار رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ویسنته کالدرون به مصاف اتلتیکو مادرید رفت و این دیدار در نهایت با پیروزی یک بر صفر میزبان به پایان رسید تا کار شاگردان گواردیولا برای صعود به فینال سخت شود.

ژابی آلونسو اعتراف کرد که بایرن نتیجه خوبی به دست نیاورد، با این حال او ایمان دارد که در آلیانس آره‌نا بهتر از دیدار رفت بازی خواهند کرد.

هافبک اسپانیایی بایرن مونیخ گفت: شاید الان بازیکنان اتلتیکو مادرید خود را در فینال میلان ببینند اما باید به آنها بگویم که ۹۰ دقیقه دیگر باقی مانده است و ما امید خود را از دست نداده‌ایم. نتوانستیم نتیجه‌ای را که به دنبال آن بودیم به دست آوریم اما امید خود را از دست نمی‌دهیم.

او ادامه داد: اتلتیکو مادرید همچنان که انتظار داشتیم بازی دفاعی را در دستور کار خود قرار داد. بازی کردن برابر چنین تیمی همواره سخت است. الان دیدار برگشت باقی مانده است و باید برای صعود به دور بعد بهترین نمایش را داشته باشیم. باید یاد بگیریم که شکایت نکنیم و حرف خود را در میدان بزنیم. احتمال هر نتیجه‌ای وجود دارد و ایمان دارم که در آلیانس آره‌نا بهتر ظاهر خواهیم شد.

گواردیولا بعد از بازی به انتقاد از چمن نامطلوب ورزشگاه ویسنته کالدرون پرداخته بود. آلونسو در این باره گفت: به هر حال این هم جزئی از فوتبال است و باید با آن کنار آمد.

دیدار برگشت دو تیم هفته آینده در آلیانس آره‌نا برگزار خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج