۳۲۳۰۷۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

تاریخ به سود بایرن است یا اتلتیکو؟

شب گذشته در ویسنته کالدرون، اتلتیکو موفق شد بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان را با یک گل از بایرن برده و در یک قدمی رسیدن به فینال قرار بگیرد.

ورزش سه: شب گذشته در ویسنته کالدرون، اتلتیکو موفق شد بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان را با یک گل از بایرن برده و در یک قدمی رسیدن به فینال قرار بگیرد.

هم اتلتیکو و هم بایرن خوشبین هستند که تیم صعود کننده به فینال باشند. اتلتیکویی ها به صعودشان بسیار امیدوارند و نگاهی به تاریخ این باشگاه نیز نشان می دهد که این امیدواری چندان هم بی دلیل نیست.

سفید و سرخ های مادریدی تاکنون در مراحل حذفی رقابت های اروپایی، ۹ بار بازی رفت را در زمین خود با یک گل پیروز شده اند و در ۶ مورد به مرحله بعد رفته اند. از سال ۱۹۹۳ که اتلتیکو در مقابل اوفی یونان با وجود برتری خانگی ۱-۰ در بازی رفت در بازی برگشت حذف شد، همواره این تیم توانسته با پیروزی ۱-۰ در بازی رفت، به مرحله بعد صعود کند. از سال ۹۳ تاکنون سه بار این اتفاق رخ داده است.

در سوی دیگر اما بایرنی ها نیز کاملا به صعودشان به فینال خوشبین هستند چون باواریایی ها متخصص عوض کردن شکست ۱-۰ بازی رفت در بازی برگشت هستند. بایرن ۷ بار در چنین شراطی قرار گرفته و ۵ بار صعود کرده است. تنها دو بار در سال های ۱۹۹۰ و ۲۰۱۴ این تیم نتوانسته چنین کاری را مقابل میلان و رئال انجام دهد.

از سال ۱۹۸۶ تا به امروز، ۸ بار تیمی که بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان را ۱-۰ پیروز شده در نهایت به فینال راه یافته و تنها یک بار تیم ۱-۰ بازنده در بازی رفت، موفق به فینالیست شدن شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج