۳۲۳۴۱۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ذوالفقاری: بازی با الهلال جنبه حیثیتی دارد

سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز، گفت‌: بازی با الهلال تشریفاتی نیست و این مسابقه برایمان جنبه حیثیتی دارد.

خبرگزاری فارس: ایوب ذوالفقاری در مورد وضعیت تراکتورسازی تصریح کرد: وضعیت تیم خوب است. بازیکنان با تمرینات منظمی که برگزار می‌کنند در شرایط آمادگی به سر می‌برند و کم کم خود را آماده دیدار مقابل الهلال می‌کنند. فردا صبح به تهران سفر می‌کنیم و سپس ساعت ۱۷ و ۳۰ عصر راهی مسقط خواهیم شد.

وی در مورد پیروزی پر گل تراکتورسازی مقابل ملوان عنوان کرد: به شخصه نگران این بازی بودم. چرا که ملوان تیم خوبی است و هواداران ما هم با این تیم کری دارند خدا را شکر بازیکنان ما عملکرد بسیار خوبی داشتند و توانستند با نتیجه ۴ بر ۲ به پیروزی برسند. در دیدار مقابل سیاه جامگان هم بد بازی نکردیم ولی بازیکنان به دلیل سفرهای پیاپی خسته شده بودند. حالا هم آماده دیدار مقابل الهلال می‌شویم تا در این مسابقه نتیجه بگیریم.

سرپرست تراکتورسازی در رابطه با اینکه صعود تیم به مرحله بعد قطعی شده است و آیا این مسئله انگیزه بازیکنان را از دیدار برگشت مقابل الهلال کم کرده است گفت: خیر، این مسابقه برای ما حیثیتی است و تمام تلاشمان را می‌کنیم تا سه امتیاز را بگیریم. اگر از چند بازیکنی که کمتر به میدان رفتند هم استفاده کنیم به این معنی نیست که انگیزه کمی داریم. بازیکنان ذخیره هم نفرات بسیار با کیفیتی هستند که در بسیاری از مسابقات کم حال تیم بودند. تراکتورسازی ۲۰ بازیکن دارد که همه از کیفیت بالایی برخوردار هستند. که هر کدام اگر درون زمین قرار بگیرند می‌توانند عملکرد خوبی داشته باشند.

وی در مورد اینکه سرمربی الهلال برکنار شده و به نظر می‌رسد آن‌ها شرایط خوبی ندارند گفت: معمولا وقتی سرمربی یک تیم تغییر می‌کند به نوعی به تیم شوک وارد می‌شود و در یکی دو مسابقه اول نتایج بهتری کسب می‌شود.باید تمرکز کافی داشته باشیم تا بتوانیم بهترین نتیجه را بگیریم.

ذوالفقاری در مورد دیدار آینده تراکتورسازی در لیگ برتر مقابل استقلال و اینکه آیا تیمش همچنان امیدی به کسب سهمیه دارد عنوان کرد: همه با امید زندگی می‌کنند می‌دانیم که اگر در دو مسابقه آینده برنده شویم شانسمان برای کسب سهمیه بالا می‌رود. اعضای تیم همقسم شدند تا حداقل سهمیه را بگیریم و بتوانیم آن‌را به هواداران تقدیم کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج