۳۲۴۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

ستاره می‌شوید؛ با ۷۰۰هزار تا ۴ میلیون تومان

چطور در ماهواره‌ دیده شویم!؟

برای این‌که صدای شما به شبکه‌های ماهواره‌ای راه پیدا کند، باید کلیپ بسازید که قیمت بسیار بالایی دارد و کف این هزینه ۶میلیون تومان است!


چطور در ماهواره‌ دیده شویم!؟

شاید در آگهی‌ها و تبلیغ‌ها دیده باشید که برخی خدمات تهیه و تولید آلبوم موسیقی ارائه می‌کنند که پخش آن‌ها را از شبکه‌های ماهواره وعده می‌دهند و به خواننده‌های تازه سر بر آورده نوید ستاره شدن و ماندگاری می‌دهند.

در تماس ما با این مراکز در مورد شرایط و هزینه ساخت آهنگ مشخص شد بیشتر این مراکز و استودیوها با هر نوع شرایط و هزینه‌ای، آهنگی مورد علاقه فرد را می‌سازند. البته تعداد اندکی از این موسسسات به دلیل داشتن مجوز از وزارت ارشاد، فعالیت‌های قانونی انجام می‌دادند و برای مثال با خواننده‌های خانم کار نمی‌کردند.

یکی از این استودیوها، برای ساختن تک آهنگ، مبلغ 700 هزار تومان را اعلام می‌کند و همین استودیو، برای این‌که فرد را ستاره کند، کلیپ او را با مبلغی بالغ بر 4 میلیون تومان می‌سازد و تضمین می‌کند که آن را از شبکه‌هایی مثل PMC پخش کند.

مسوول استودیویی دیگر که باز هم با همان شرایط مورد ذکر شده بالا، کلیپ می‌سازد و آن را بین‌المللی می‌کند، برای هر تک آهنگ ( یک ترک یا قطعه)، مبلغ یک میلیون تومان دریافت می‌کند.

یکی از حرفه‌ای ترین تیم‌های موسیقی! که در ایران فعالیت می‌کنند، قیمت تک آهنگ‌هایشان را از 90 هزار تومان به بالا می‌دانند. مسوول این تیم درباره هزینه تولید و پخش آهنگ به خبرنگار ما می‌گوید: قیمت تمام شده یک آهنگ بستگی به این دارد که شما انتظار چه طور آهنگی را از ما دارید و در چه سبک و سیاقی باشد. البته شما باید نمونه کارهای ما را ببینید و اگر خواستید از بین آن‌ها، انتخاب کنید. با رضایت تمرین‌کننده‌ها، آثارشان را بعد از تولید برای فروش می‌گذاریم.

وی با تاکید بر این‌که صد درصد از ضبط کارهای خانم‌ها استقبال می‌کند، می‌گوید: اتفاقا چندین خواننده خانم در اینجا داریم که صدای خیلی خوبی دارند و کارهایشان را تولید کردیم. برای پخش صدای خانم‌ها خیلی تلاش می‌کنیم، به این معنی که این‌ها کارها را می‌خوانند تا دیده شوند و ما هم در وهله اول مبنا را بر فروش می‌گذاریم چون اگر کاری پخش مناسبی داشته باشد، افراد بیشتری هم آن را گوش می‌کنند و فرد مورد نظر شناخته شده‌تر می‌شود. برای مثال، بعد از آن که کار شما تولید و پخش شد، فرد دیگری از صدای شما خوشش می‌آید و تصمیم می‌گیرد با شما فیت دهد، بنابراین مبنای ما بر روی پخش کار است.

مسوول این تیم موسیقی درباره راه‌یابی به شبکه‌های بین‌المللی نیز بیان می‌کند: برای این‌که صدای شما به شبکه‌های ماهواره‌ای راه پیدا کند، باید کلیپ بسازید که قیمت بسیار بالایی دارد. با کسانی که من همکاری می‌کنم و دارای کد هستند، آقایان «س و ن» هستند، هزینه‌ای بالغ بر 6 میلیون خواهد داشت که با تضمین و شرط پخش از شبکه‌های ماهواره‌ای که عموما PMC است، این هزینه را تقبل می‌کنید.

تنظیم، تولید کلیپ‌ها و آهنگ‌های به قولی زیرزمینی که در بیشتر موارد از شبکه‌های ماهواره‌ای پخش می‌شوند، در حالی تولید و پخش می‌شود که هنوز قانون مشخصی برای این تولید این محصولات و تبلیغات آن تدوین نشده است.

منبع: خبرگزاری برنا

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج