جاباما
۳۲۴۲۶۶
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

زمان احتمالی عرضه بنزین دو نرخی

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با بیان اینکه پیام هشدار قطع سهمیه گازوئیل برای خودروهای فاقد بیمه صادر شده است،گفت:درصورت صدور مصوبه دولت، عرضه بنزین از نیمه دوم امسال دونرخی می‌شود.

خبرگزاری مهر: مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با بیان اینکه پیام هشدار قطع سهمیه گازوئیل برای خودروهای فاقد بیمه صادر شده است،گفت:درصورت صدور مصوبه دولت، عرضه بنزین از نیمه دوم امسال دونرخی می‌شود.

سیدناصر سجادی درباره آخرین وضعیت عرضه بنزین در کشور گفت: تاکنون هیچ گونه مصوبه‌ای مبنی بر تغییر قیمت و یا عرضه بنزین چندنرخی از سوی دولت تصویب و ابلاغ نشده است.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با اعلام اینکه در صورت صدور مصوبه جدید امکان عرضه بنزین دونرخی در سطح جایگاه‌های سوخت کشور وجود دارد، تصریح کرد: سامانه هوشمند سوخت از زیرساخت‌ها و برنامه‌های متعددی برخوردار بوده که در صورت مصوبه عرضه بنزین دونرخی، امکان اعمال تغییرات جدید در سامانه و عرضه بنزین چندنرخی وجود دارد.

این مقام مسئول همچنین در خصوص زمانبندی عرضه بنزین دونرخی اظهار داشت: پیش‌بینی می‌شود در صورتی که مصوبه‌ای صادر شود، از نیمه دوم امسال امکان عرضه دونرخی وجود داشته باشد، اما تاکنون مصوبه‌ای مبنی بر عرضه بنزین دو یا چندنرخی به شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ابلاغ نشده است.

سجادی در خصوص قطع سهمیه گازوئیل خودروهای فاقد بیمه شخص ثالث هم توضیح داد: از هفته جاری پیام هشدار به خودروهای سنگین فاقد بیمه شخص ثالث ارائه شده است.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با تاکید بر اینکه براساس ارزیابی‌های انجام شده هم‌اکنون حدود ۹۵ هزار دستگاه خودروی سنگین در کشور فاقد بیمه شخص ثالث هستند، تاکید کرد: در مرحله دوم هم از خردادماه امسال یک پیام هشدار به این دسته از خودروسواران در زمان سوختگیری با کارت هوشمند ارائه خواهد شد.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه تمامی خودروهای سنگین فاقد بیمه شخص ثالث حداکثر تا خردادماه فرصت دارند تا نسبت به رفع این مشکل اقدام کنند، یادآور شد: از خردادماه امسال و پس از ارائه دو مرحله هشدار در زمان سوختگیری، کارت گازوئیل این دسته از خودروها غیرفعال خود شد.

این عضو هیات مدیره شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی تاکید کرد: بر این اساس در صورت عدم رفع مشکل بیمه و غیرفعال شدن کارت‌های گازوئیل، امکان سوختگیری توسط این دسته از خودروها در هیچ یک از جایگاه‌های سوخت کشور وجود ندارد.

وی درباره میزان صرفه‌جویی در مصرف گازوئیل با قطع سهمیه خودروهای فاقد بیمه شخص ثالث، گفت: براساس برآوردها پیش‌بینی می‌شود روزانه ۱.۸ تا ۲ میلیون لیتر در مصرف گازوئیل کشور صرفه‌جویی حاصل شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      دمش گرم روحانی تا الان هر چی قول داده داره عملی میشه ...قرار بود همه چی با برجام قیمتش درست و ارزان بشه واقعا دستش درد نکنه ....

    • فرهاد

      بنزین دونرخی کلاهی گشادبرسرملت ایران بعدازمدتی دوباره تک نرخی می شودباقیمت گرانتراین ترفندسالهاست برای ملت بیچاره اجرامی شود.خوب رگ خوابمان راپیداکردند.هرروزفریادکنیم دیروزمان بهترازامروز و امروزمان بهترازفردایمان است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج