۳۲۴۳۴۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ترابیان: دلالها برندهای معتبر را معرفی کردند

دبیر کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال گفت: لیل اینکه کمپانی ها نمی آمدند به این خاطر بود که زیر فشار آمریکا و تحریم های این کشور بودند.

کاپ: عباس ترابیان درباره بحث اسپانسر تیم ملی اظهار داشت: من به عنوان نماینده فدراسیون فوتبال در جهت جذب اسپانسرهای مختلف ورود کرده ام. باید به صراحت بگویم کمپانی های معتبری مثل نایک، آدیداس و پوما هرگز مستقیما به ما رجوع نکردند و هروقت از طرف آنها کسی به سمت ما رجوع کرده دلالی بوده که می خواست اجناس را به ما بفروشد. دلیل اینکه کمپانی ها نمی آمدند به این خاطر بود که زیر فشار آمریکا و تحریم های این کشور بودند و ممکن بود منافع خود را از دست بدهند. زیرا هیچ کشوری با ۷۵ میلیون جمعیت از دست اینها خارج نمی شود.

وی افزود: طی یک فراخوانی از طرف درخشان که در روزنامه های کثیرالانتشار اعلام شد که اگر یک کمپانی علاقه مند به حضور در این مزایده شرکت کند. در این سه کمپانی ما اهمیت فراوانی به کیفیت لباس ها دادیم به خصوص در جنبه مورد پسند بودن در تیم ملی بزرگسالان. پیراهن هایی که به صورت رایگان که در اختیار تیم های ملی قرار می دهد. مهم ترین مساله هم پولی بود که این شرکت در اختیار ما قرار می دهد. شرکت آل اشپورت حقانیت خود را ثابت کرده بود و در شرایطی که ما در تنگنا بودیم به ما کمک کرد. لازم است بار دیگر از آل اشپورت تشکر کنم. اما آل اشپورت حاضر نبود به جز لباسی که رایگان در اختیار ما قرار می دهد پولی هم به ما بدهد. البته دو شرکت دیگر پول هم می دادند ولی شرکت جیووا اولین چک خود را در اختیار فدراسیون قرار دادند. همچنین آنها ۹۰ درصد برای پیراهن ها به ما تخفیف می دهند. مبلغ چک این شرکت ۱۰۰ هزار دلار است. با توجه به پولی که آنها برای ما پرداخت می کنند و همچنین تخفیفی که ازلیست عمده فروشی خود به ما ارائه می کنند قیمت لباس های آنها برای ما به اندازه لباس هایی می شود که از منیریه وارد می کنیم.

ترابیان درباره کیفیت لباس ها گفت: باید پارچه لباس هایی باشد که خودش خنک کننده باشد. زیرا بازیکن در هوای گرم بیش از یک و نیم یا حتی دو لیتر آب بدن خود را از دست می دهد. همین مساله باعث شد که فدراسیون تاکید موکد روی کیفیت لباس داشته باشد. با حضور افراد مطلع نوع لباس ها را مشخص کردیم و نمونه های سفید و قرمز لباس در اختیار ما قرار داده شده است.

وی ادامه داد: تا آنجا که مقررات فدراسیون و شرایط یک معامله تجاری اجازه می دهد من فکر می کنم که هیچ مشکلی وجود نخواهد داشت. درخشان به ایران هم خواهد آمد و در این باره توضیحاتی خواهد داد.

ترابیان خاطرنشان کرد: خود من هم دوست داشتم که یکی از سه شرکت برتر تجاری با ما قرارداد ببندد اما فشارهای آمریکا اجازه نمی دهد که آنها با ما قرارداد ببندند. من نمی خواهم در گمانه زنی های سیاسی و بحث های انتخاب فدراسیون ورود کنم و من تنها در ارتباط با مسائل بازاریابی تلاش می کنم تا سلامت کاری خود را ادامه دهم. درخشان امتحان خود را در این مملکت پس داده است و روی همین اصل بود که ما قرارداد امضا کردیم.

وی درپایان درباره کی روش گفت: من در این باره صحبت نمی کنم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج