adexo3
۳۲۴۶۴
۲۰ نظر
۵۰۰۲
۲۰ نظر
۵۰۰۲
پ

پاسخ قاطع مایلی‌ کهن به رویانیان

در جامعه‌ای که امثال ایشان خود را متعادل می‌دانند، آنهم با صرف میلیاردها تومان پول از جیب مملکت، من به خودم افتخار می‌کنم که نامتعادل باشم و به این افتخارم می‌بالم.

خبرگزاری مهر: سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال و پیشکسوت تیم پرسپولیس با اشاره به اظهار نظر مدیر عامل این باشگاه گفت: در جامعه‌ای که امثال ایشان خود را متعادل می‌دانند، آنهم با صرف میلیاردها تومان پول از جیب مملکت، من به خودم افتخار می‌کنم که نامتعادل باشم و به این افتخارم می‌بالم.

انتقادات محمد مایلی کهن از عملکرد تیم پرسپولیس در دیدار مقابل نفت تهران، واکنش تند رویانیان را به دنبال داشت که این پیشکسوت پرسپولیس را به عدم تعادل محکوم کرد.

محمد مایلی‌کهن در این خصوص به خبرنگار مهر اظهار داشت: متاسفانه کسی که فرق توپ و هندوانه را نمی‌داند به خاطر خودشیفتگی و عشق شهرت خود را متخصص و متعادل می‌داند و من را به نداشتن تعادل متهم می‌کند و عجب اینکه میلیاردها تومان از پول مردم این کشور را به هدر داده است و پای مربیانی ریخته که تا به حال تیم نتوانسته است، نتیجه بگیرد.

وی در ادامه افزود: متاسفانه تیم ریشه‌دار و پرطرفدار پرسپولیس در فصل گذشته در رتبه دوازدهم جدول ایستاد و وعده داد که این فصل چه‌ها خواهد کرد، چون فصل گذشته خودش تیم را نبسته بود. این فصل را هم دیگر همه می‌بینند وضعیت تیم چگونه است.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان خاطر نشان کرد: آیا غیر از این است که همه اینها ناشی از مدیریت این آقای متعادل است؟! متاسفانه هنوز هیچی از فصل نگذشته است، وعده فصل دیگر را می‌دهد!

مایلی کهن افزود: رویانیان نمی‌خواهد بپذیرد که ورزش به ویژه فوتبال به عنوان یک ابر ورزش پادگان نیست که بتواند با توپ و تشر همه چیز را برای مدتی آرام نگاه دارد.

وی همچنین یادآور شد: رویانیان تا چندی پیش عنوان می‌کرد مایلی کهن سر ما خراب شده که بیاید و تیم پرسپولیس را بگیرد. از آنجائیکه آدم‌هایی که راست نمی‌گویند کم حافظه هستند، دیروز مدیرعامل پرسپولیس در اظهار نظری متفاوت گفته است، مایلی کهن چون در ابتدای فصل جلالی را به من پیشنهاد کرده بود و نپذیرفتیم از ما ناراحت است.

خدا را شکر مشخص شد، به گفته ایشان من برای خودم کاری نکردم و به دنبال حضور شخصی دیگر در پرسپولیس بوده‌ام. آیا این پیشنهاد، پیشنهاد بدی بوده است؟

مایلی کهن تصریح کرد: یکبار به رویانیان گفتم و بازهم یادآور می‌شوم که در ورزش به خصوص در فوتبال بیش از جاهای دیگر نیاز به تخصص و حتی سوپرتخصص احساس می‌شود و هرکسی نمی‌تواند بدون هیچگونه پیشینه تجربی، تحصیلاتی و صرفا به دلیل خودشیفتگی و عشق شهرت بیاید و در این عرصه مدیریت کند.

وی افزود: رویانیان شاید در جاهای دیگر آنهم به دلیل آنکه تابلوی نتایجی نبوده است، احساس کند آدم موفقی بوده اما به هیچ عنوان اینطور نیست. بدون شک اگر در جاهای دیگر هم تابلویی وجود داشت و نتایج را نشان می‌داد شرایطش به مراتب بدتر از فوتبال و ورزش بود اما به دلیل نبودن تابلوی نتایج ایشان می‌تواند برای کارهای گذشته خود هر تعبیری را به کار ببرد.

این پیشکسوت فوتبال ایران خاطرنشان کرد: رویانیان باید بداند که در ورزش شهرت وجود دارد اما یقین بداند که بعد از مدتی تمام می‌شود. ایشان که امروز به شهرت خوبی رسیده است، ورزش را رها کند و برود.

مایلی کهن از رویانیان به عنوان یکی از عوامل حمله‌هایی که امروز به فوتبالی‌ها می‌شود یاد کرد و گفت: متاسفانه رویانیان به خاطر عدم تخصص کافی به فوتبال آمد و کارهایی انجام داد که شما امروز می‌بینید حداکثر حملات متوجه فوتبالیست‌هاست، آنهم در شرایطی که آنها نقشی در این خصوص ندارند.

وی تصریح کرد: فوتبال نیاز به اهالی فن خود دارد و یقین بدانید مشکلات پرسپولیس بعد از رفتن رویانیان عیان می‌شود و دامن‌گیر این تیم خواهد شد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس خاطر نشان کرد: رویانیان عنوان کرده است من تعادل ندارم، ایرادی ندارد. در جامعه‌ای که امثال ایشان خود را متعادل می‌دانند، آنهم با صرف میلیاردها تومان پول از جیب مملکت، من به خودم افتخار می‌کنم که نامتعادل باشم و به این افتخارم می‌بالم.

وی در خاتمه تصریح کرد: رویانیان باید یادش باشد که خودش را کاملا نشان داده است و در جاهای دیگر هم اگر تابلویی وجود داشت، کاملا عملکرد او را مشخص می‌کرد و نشان می‌داد در جاهای دیگر با رابطه پست گرفته نه ضابطه.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی

      دمش گرم خوب جواب دندان شکنی بهش داده. کسی هم نیست بهش بگه آخه تو رو چه به فوتبال؟
      همین کارها رو میکنن که فوتبال ما اینقدر افت کرده. (مدیران بی تجربه)

      پاسخ ها

      • مملي

        البته خود حاجي مايلي هم چيزي بارش نيستا...

      • بدون نام

        لازم به ذکر است که حاجی تو فوتسال هم چیزی نشد وبا بحث تبانی فوتسال را در آسیا دوم کرد و شیرازه فوتسال را هم از هم پاشاند .
        احتمالا امسال بلایی که سر فوتسال آورد بر سر فوتبال می آورد یعنی یک تبانی دیگر با تیم پیرمردها

    • بدون نام

      مشت اول 100000 تومان
      چرا همش دعوای توی فوتبال؟؟بابا عشق،صفا،صمیمیت،.........

    • حمید

      چیزی نمیشه گفت بجز اظهار تاسف...

    • حسین

      عجب ادم گیری هست این مایلی کهن. قلعه نویی رو ول کرد گیر داد به رویانیان.اگه راست میگی یه تیم واسه خودت پیدا کن.

    • mmkkk

      تا وقتی این بگو مگو ها در ورزش این مملکت هست هیچی نمشویم

    • آبي ارام

      روبانيان با جرات حرف حق رو به مايلي كهن گفته چون ايشون در رفتارهاي خيلي متفاوت از خودشون اين و به همه ثابت كرده اند دايي و قلعه نوعي هم از ديگر دسته گل هاي ايشون هستند اما بي تجربگي روبانيان هم كاملا ايشونو ا يك مدير با سياست دور ميكنه چون وقتي تيم نتيجه خوبي نميگيره نبايد جو رو خرابتر كرد و با اين نكته مايلي موافقم .

      پاسخ ها

      • حسین

        دوست عزیز ! چه جرئتی داره آقای رویانیان ؟؟ همنطوریکه در ستاد سوخت هم فقط حرف زد و عمل نکرد و در نتیجه امروزه شاهد وضعیت ناگوار اقتصادی مردم هستیم!! یادتان رفته آن مصاحبه های ایشان و نشان دادن آن جداول!! در مصاحبه های مکرر که همه چیز تحت کنترل است و افزایش قیمتها نا چیز خواهد بود!!!!؟؟؟ اتفاقا" آقای مالی کهن آدم پر جرئتی است که به این شخص پر مدعا جواب مناسب داده ؟ چرا کس دیگری بطور آشکار از این مدیر خود باور انتقاد نمی کند !؟ بدون تعصب بفرمائید ایشان بعد از صرف چند صد میلیارد تومان با آنهمه جنجال و کمی لطفی به بازیکنان عاشق پرسپولیس(علی کریمی ها و غیره ) چه کار مثبتی انجام داده ؟؟ جز اینکه نتیجه حاصله منفی در تاریخ فوتبال پرسپولیس و حتی در سایر تیم های ضعیف بی سابقه بوده است!!؟؟

    • بدون نام

      از رویانیان خوشم نمیاد اما از مایلی کهن حالم به هم می خوره
      از این آدمای زیرآب زنیه که فقط به فکر خودشه
      حالا اگر همین رویانیان یه پستی پولی چیزی بهش داده بود بیا و ببین که چه به به و چه چهی می کرد...

    • بدون نام

      راستی چرا جند وقت یک بار مایلی کهن با یکی درگیر میشود ؟! با دایی عابدینی با قلعه نوئی با فیروز کریمی با کفاشیان با پروین و....... به این جمله که در اذر 88 خطاب به عابدینی گفته توجه کنید : شما راست می‌گویید که من دیوانه‌ام. اگر دیوانه نبودم در دنیایی که شما عاقله مردش هستید همان بهتر که من دیوانه‌اش باشم... حال به جمله امروزش درباره رویانیان چقدر شبیه به هم است:
      رویانیان عنوان کرده است من تعادل ندارم، ایرادی ندارد. در جامعه‌ای که امثال ایشان خود را متعادل می‌دانند، من به خودم افتخار می‌کنم که نامتعادل باشم و به این افتخارم می‌بالم........

    • حمید

      سوخت- نیروی انتظامی - فوتبال
      ما که گیچ شدیم آچار فرانسه ست
      فقط زدو خورد
      که میخوایم بازی کنیک تو وقت اضافی ؟!!

    • علیرضا

      دم مایلی گرم که خوب گذاشت تو کاسه این آقای رویانیان
      من ایشونو دوست دارم اما معتقدم ایشون با اومدن تو فوتبال که یا باید گرگ باشی بتونی توش دووم بیاری کار کنی یا باید فوتبالی باشی خودشو خراب کرد و چیزی جز شهرت نمی خواست
      متاسفم براش
      چون اون دنیای خودشو با خرج که چه عرض کنم حروم کردن بیت المال خراب کرد نمی دونم واقعا چطور میخواد جواب بده

    • حسین

      ُ این مشگلات بوجود آمده چیزی نیست جزء نتیجه نفرین مستضعفین جامعه که متاسفانه با این تورم و گرانی لجام گسیخه در مقابل حداقل خواسته های خانواده خود شرمنده میشوند و هیچ چیز برای یک مرد بد تر از شرمندگی در مقابل خانواده خود نیست !!؟؟ اما از طرفی نیر همین مردم شاهد هستند که برای جذب برخی از فوتبالیست های صرفا" مادی صد ها میلیارد تومان هزینه می شود و طبق گفته آقای شیرین سرپرست تیم کذائی که هیچ گونه سابقه ای در زمینه مسئولیت خود ندارد (برنامه نود دیشب) حداقل 15 دستگاه خودروی چند صد میلیونی به بازی کنان فوق تحویل شده است !!؟؟ البته ایشان نیز ضمن عنوان کردن اینکه سربازی کوچک هستم !؟ ابتدا منکر این موضوع بود که با مستندات ارائه شده توسط آقای فردوسی پور ناگزیر به پذرفتن آن شدند !!؟؟ مگر میتوان از آه و نفرین این درماندگان در امان بود !!؟؟ طبیعی است که در چهار بازی گذشته نتیجه های آنچنانی را کسب کنند و تا"سف بار تر اینکه وقتی اخیرا" از آقای رویانیان سئوال میشود که هزینه اخیر برای به اصطلاح گسترش زمینه های دیگر ورزشی در این باشگاه از کجا تا"مین میشود !! میفرمایند*** به کسی ربطی ندارد*** !!!!

    • علی

      بدون شک اگر در جاهای دیگر هم تابلویی وجود داشت و نتایج را نشان می‌داد شرایطش به مراتب بدتر از فوتبال و ورزش بود اما به دلیل نبودن تابلوی نتایج ایشان می‌تواند برای کارهای گذشته خود هر تعبیری را به کار ببرد.
      "واقعا این تیکه رو گل گفتی .نه تنها ایشون بلکه خیلی کسان دیگر اگر مثل فوتبال تابلو داشتن خوب میشد تفاوت حرف تا عملشون رو بفهمی"

    • حسین

      با سلام و عرض خسته نباشید به مدیر محترم و همکاران ایشان در این سایت . تشکر میکنم که همواره نظرات گوناگون را بدون مصلحت اندیشی های کذائی منتشر میکنید !؟ چرا که سایت های که می گویند وظیفه ما اطلاع رسانی است و دانستن حق مردم است !!! اگر کامنت ها با خط فکری و اهداف کذائی ایشان مطابقت نداشته باشد !! همواره آن را سانسور میکنند ؟؟ البته بند هم بیکار نبودم لیست هائی به همراه کامنت های روز جامعه بطور مستند تهیه کرده ام که در موقع مناسب به هر وسیله ای که شده آنها را منتشر خواهم کرد !! با تشکر مجدد

    • طاها

      بحث حمايت از مايلي كهن نيست عين واقعيته با سي ميليارد پول بي زبون ميدونيدا چقدر ميشد اشتغال ايجاد كرد

    • ali adelli

      آقاجون ... این مایلی کهن خیلی وقته مایله مربی بشه اما نمیشه چون ایشونم اینکاره نیس والا ... مایلی جون رابطه ات با پروین که خوبه عزیزم ... برو ایشون تا برات تیم پیدا کنه ... اینقدر این آشفته بازارو آشفته تر نکن بابا جون ....
      رویانیان ! عزیزم ، دستت درد نکنه . تو کارت روکردی بیا برو همون سوخت یا 110 زبار امثال عابدینی ها بیان سرو سامان بدن ....
      یک دکتر یا آمپول زن قهاری رو هم پیدا کنین آمپول غیرت برا بعضی از این سوسول بازیکنا بزنه
      این میشه کل حل مشکل پرسپولیس

    • بدون نام

      این فوتبالی که من از بچگی تا چند وقت پیش طرفدارش بودم حالا اصلا تمایل به دیدنش ندارم چون این مشکلات تو فوتبال اصلا ربطی به مربی ویا مدیر عامل نداره هرچند که باید متخصص باشندولی فوتبالیستها اشباع شدند و بی غیرت شدند که تا مدتها کاری نمیشه براش کرد وتنها راهش اینه که فوتبال برای چند سال تعطیل بشه و نون یه سری آدم دلال آجر بشه وتشنگی توی فوتبالیستهای جوان زیاد بشه وبا التماس به فوتبال جذب بشن نه با رابطه و دلال بازی اونوقت فوتبال بهتر میشه ونیازی به مربی خارجی و ... نیست والسلام

    • حامد

      متا سفانه آقای رویانیان فقط مدعی این هستند که تونستند پول به تیم پیروزی تزریق کنند. اولا این پول از بیت المال و نفوذیست که ایشان دارد و دوما تزریق پول به یک سازمان وظیفه مدیر مالی است نه مدیر عامل. در واقع مدیر عامل وظایفه دیگری دارد که ما در عملکرد آقای رویانیان ندیدیم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج