adexo3
۳۲۵۰۴۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

رضایی: پورغلامی باید کتبی استعفا دهد

مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: مطمئن باشید که این اتفاق هیچ وقت در باشگاه سایپا رخ نمی دهد که با مربی که به تیم دیگری تعهد دارد مذاکره کند.

کاپ: بیت الله رضایی در رابطه با جلسه امروز خود با فرهاد پورغلامی برای پذیرش سرمربیگری سایپا اظهار داشت: ما از دیروز پیشنهاد سرمربیگری را به فرهاد پورغلامی دادیم اما به نظر می رسد او مایل به پذیرش چنین سمتی نیست. البته در جلسه امروز هم به او گفتم که اگر می خواهد استعفا بدهد باید به صورت کتبی این موضوع را به باشگاه اعلام کند. نه تنها او بلکه هر کدام از اعضای کادر فنی قصد جدایی دارند باید نامه کتبی به ما بزنند و آن وقت است که ما می توانیم با آن موافقت کنیم یا مخالفت.

وی ادامه داد: تا این لحظه هیچ گونه استعفای کتبی به دست ما نرسیده و منتظریم او تصمیم نهایی خود را به ما اعلام کند. هیچ نگرانی وجود ندارد و مطمئنا بهترین تصمیم را برای دو بازی آینده خواهیم گرفت.

مدیرعامل باشگاه سایپا در پاسخ به این سوال که از امروز چه کسی به عنوان سرمربی در تمرینات این تیم شرکت می کند تصریح کرد: اینها مسائل درون باشگاهی است و مطمئن باشید هیچ مشکلی برای ما به وجود نمی آید. باید برای انتخاب سرمربی بعدی تیم رزومه گزینه هایی که داریم را بررسی کنیم و پس از تصویب در هیات مدیره بهترین تصمیم را خواهیم گرفت.

رضایی در پایان در واکنش به اینکه گفته می شود با یحیی گل محمدی برای فصل آینده مذاکره کرده است، گفت: این خبر به هیچ عنوان صحت ندارد و اصلا دور از اخلاق و منش ورزشی است که بخواهیم با سرمربی یک تیم دیگر مذاکره کنیم. مطمئن باشید که این اتفاق هیچ وقت در باشگاه سایپا رخ نمی دهد که با مربی که به تیم دیگری تعهد دارد مذاکره کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج