اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۲۵۴۵۲
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

روزنامه انگلیسی ایندیپندنت:

دونالد ترامپ به معجزه نیاز دارد

روزنامه انگلیسی ایندیپندنت در گزارشی با اشاره به نتایج نظرسنجی‌ها نوشته نامزد پیشتاز جمهوری‌خواهان برای ورود به کاخ سفید به معجزه نیاز خواهد داشت.

خبرگزاری فارس: پایگاه اینترنتی روزنامه انگلیسی «ایندیپندنت» روز پنجشنبه با اشاره به نتایج یک نظرسنجی اخیر نوشته «دونالد ترامپ»، نامزد پیشتاز جمهوری‌خواهان در رأی‌گیری‌های درون‌حزبی انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، برای شکست «هیلاری کلینتون» در مرحله بعدی انتخابات و راهیابی به کاخ سفید، نیازمند معجزه خواهد بود.

«اینتدیپندنت» با اشاره به قهرمانی تیم فوتبال «لستر سیتی» در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس یا رأی احتمالی مردم انگلیس به خروج این کشور از اتحادیه اروپا در هفته‌های آتی تأیید کرده که سال ۲۰۱۶ سالی با رخدادهای عجیب است و پرسیده: «پس چرا نباید ترامپ با پیروزی و راهیابی به کاخ سفید، همه را شگفت‌زده نکند؟ به هر حال، دموکرات‌ها هشت سال کاخ سفید را در اختیار داشته‌اند؛ در شرایط عادی، تمایل هیئت‌های انتخابی برای تغییر به جمهوری‌خواهان فرصتی برای پیروزی می‌دهد.»

این روزنامه پس از اشاره به ضعف‌های هیلاری کلینتون، وزیر خارجه اسبق آمریکا برای رقابت جهت ورود به کاخ سفید، می‌نویسد: «اما ضعف‌ها او وقتی در برابر ترامپ، قرار داده شوند، کمرنگ به نظر میرسند.»

ایندیپندنت با اشاره به نتایج نظرسنجی‌ها نوشته، ورود ترامپ به کاخ سفید، اگر اتفاق بیفتد، معجزه است: «طبق نظرسنجی‌ها، ۵۵ درصد از آمریکایی‌ها به کلینتون نگرش منفی دارند. درباره ترامپ، این رقم ۶۶ درصد، یعنی دو سوم مردم آمریکا است.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج