۳۲۵۵۲۶
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

همه به تماشاخانه باران بروید

نمایشنامه «به مناسبت ورود اشکان» نوشته پوریا کاکاوند و کارگردانی شادی شاه علی در حمایت از انجمن خیریه اوتیسم ایران در تماشاخانه باران خوانش می شود.

خبرگزاری مهر: نمایشنامه «به مناسبت ورود اشکان» نوشته پوریا کاکاوند و کارگردانی شادی شاه علی در حمایت از انجمن خیریه اوتیسم ایران در تماشاخانه باران خوانش می شود.

شادی شاه علی کارگردان نمایشنامه خوانی «به مناسبت ورود اشکان» درباره این خوانش گفت: قرار است نمایشنامه «به مناسبت ورود اشکان» نوشته پوریا کاکاوند را برای حمایت از انجمن خیریه اوتیسم ایران نمایشنامه خوانی کنیم و تمام عواید این اجرا قرار است به این انجمن تعلق بگیرد. از آنجا که این نمایشنامه به تازگی منتشر شده و من نیز قبلا اجرای خوب خودِ پوریا کاکاوند را دیده بودم تصمیم گرفتم آن را برای خوانش انتخاب کنم.

همه به تماشاخانه باران بروید

وی ادامه داد: این نمایشنامه خوانی شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه ساعت ۲۰:۳۰ در تماشاخانه باران برگزار می شود. از آنجا که استقبال از فروش بلیت این برنامه خیلی زیاد بوده امکان دارد هفته آینده نیز یک اجرای دیگر در تماشاخانه باران داشته باشیم که البته زمان دقیق آن بعدا اطلاع رسانی خواهد شد.

شاه علی درباره ترکیب خوانش‌گران این نمایشنامه خوانی بیان کرد: گروه بازیگران این نمایشنامه خوانی به ترتیب خوانش ناهید مسلمی، کاوه خداشناس، هانیه هاشمی، شیوا ابراهیمی، پوریا رحیمی سام، عبدالله روا، سارا رسول زاده، مسعود کرامتی و خودم هستند. خوشبختانه از آنجا که این نمایشنامه خوانی یک اجرای خیریه خواهد بود بازیگران نیز از آن استقبال کردند و پذیرفتند که در کنار ما باشند.

وی در پایان صحبت هایش متذکر شد: این نمایش با حمایت معاونت فرهنگی هنری دانشگاه علامه برگزار می شود و زمانی که مسئولان دانشگاه متوجه شدند این اجرا به صورت خیریه خواهد بود از ما حمایت کردند و در این قدم خیر سهیم شدند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج