۳۲۵۶۴۵
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

روحانی عازم کرمان می شود

استاندار کرمان گفت: رئیس جمهور و هیأت همراه سه‌شنبه ۲۱ اردیبهشت‌ماه به استان کرمان سفر می‌کنند.

خبرگزاری فارس: علیرضا رزم‌حسینی عصر امروز در نشست خبری با اشاره به سفر رئیس جمهور به کرمان اظهار داشت: رئیس جمهور و هیأت همراه از جمله معاونان و وزرا سه‌شنبه ۲۱ اردیبهشت‌ماه به استان کرمان سفر می‌کنند.

وی با اشاره به اجرای مقدمات سفر رئیس جمهور به استان کرمان گفت: کرمان جزء استا‌ن‌های پیشگام در زمینه استفاده از ظرفیت‌های غیردولتی است و هفته گذشته جلسه‌ای با حضور ۷۰ شرکت اقتصادی و بانک‌ها در تهران برگزار شد.

رزم‌حسینی عنوان کرد: در این جلسه تعداد دیگری از شرکت‌ها و سرمایه‌گذاران برای حضور در کرمان و اعلام آمادگی کردند و ظرفیت‌های خوبی برای کرمان ایجاد شده است.

استاندار کرمان گفت: جلسه‌ای هم با کرمانیان موفق ساکن تهران داشتیم و نقطه نظر آنها را جویا شدیم که به اطلاع رئیس جمهور رسانده می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری مراسم استقبال از رئیس جمهور در فرودگاه کرمان و گفت‌گوی کوتاه با رسانه‌ها ابراز داشت: نخستین دیدار رئیس جمهور با مردم کرمان در مصلی امام علی(ع) است.

رزم‌حسینی خاطرنشان کرد: وزرا و معاونان رئیس جمهور به عنوان نماینده به شهرستان‌ها سفر می‌کنند و با مردم و مسئولان دیدار خواهند داشت.
استاندار کرمان بیان داشت: رئیس جمهور در سفر به کرمان جلسه‌ای با برگزیدگان و نخبگان 11 قشر شامل فرهنگی، دانشگاهی، خانواده شهدا، کارگران، عشایر و ... دارند و در جمع آنها به سخنرانی می‌پردازد.

وی با اشاره به جلسه توسعه و برنامه‌ریزی استان کرمان با حضور محمد نهاوندیان رئیس دفتر رئیس جمهور اظهار داشت: چند پروژه بزرگ در استان آماده بهره‌برداری است که به صورت ویدیو کنفرانس صورت می‌گیرد.

رزم‌حسینی همچنین از افتتاح و کلنگ‌زنی چند پروژه در سفر رئیس جمهور به کرمان خبر داد و گفت: شورای اداری استان با حضور رئیس جمهور برگزار و احتمالا کتاب اقتصاد مقاومتی کرمان رونمایی می‌شود

وی افزود: عصر روز دوشنبه 20 اردیبهشت ماه دیداری با کرمانیان مقیم خارج از کشور با حضور شریعتمداری معاون اجرایی رئیس جمهور در هتل پارس کرمان برگزار می‌شود.

استاندار کرمان ابراز داشت: چند پروژه مهم از جمله آب که دغدغه استان کرمان است در سفر رئیس جمهور به این استان مطرح می‌شود و مطمئنا دستاوردهای خوبی را نیز خواهیم داشت.

وی بیان داشت: انتظار داریم همان گونه که میهمان‌نوازی کرمانی‌ها همواره شهره عام و خاص ایرانیان بوده است، استقبال باشکوهی از ریاست جمهوری به عمل آورده و این میهمان‌نوازی مجددا یادآوری شود.

استاندار کرمان با اشاره به برگزاری چند رویداد مهم در استان کرمان در روزهای آینده گفت: جشنواره موسیقی نواحی ایران از 17 اردیبهشت‌ماه در کرمان آغاز و دبیرخانه دائمی موسیقی نواحی کشور نیز بعد از 10 سال در این استان راه‌اندازی شده است.

رزم‌حسینی افزود: هفته آینده جشنواره اقوام کشور نیز به میزبانی دانشگاه آزاد کرمان آغاز می‌شود که نشان از توجه ویژه استان کرمان به حوزه فرهنگ و هنر در سال جاری است.

وی ادامه داد: در روزهای 22 و 23 اردیبهشت‌ماه کنفرانس ملی اقتصاد کشاورزی را در کرمان برگزار می‌کنیم و در حال حاضر نیز بزرگترین ماراتن جهانی در کویر شهداد در حال برگزاری است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج