۳۲۵۹۰۰
۱۱ نظر
۵۰۰۹
۱۱ نظر
۵۰۰۹
پ

سارقان آدم‌ کُش را شناسایی کنید +عکس

معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از مردم خواست تا تصویر دو سارق که به ضرب گلوله اقدام به قتل مالباخته در خیابان کرده و متواری شده بودند را شناسایی کنند.

خبرگزاری ایسنا: معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از مردم خواست تا تصویر دو سارق که به ضرب گلوله اقدام به قتل مالباخته در خیابان کرده و متواری شده بودند را شناسایی کنند.

در ساعت ۱۷ روز نهم اسفندماه سال گذشته یک فقره قتل در محدوده غرب تهران به مرکز فوریت های پلیسی مخابره شد که با حضور مأموران در محل و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد دو نفر به صورت پیاده و همراه داشتن دو قبضه اسلحه کمری اقدام به قتل شخصی به نام سعید . پ ۵۷ ساله کرده و به سرعت از محل متواری شدند.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمد و به دستور بازپرس شعبه پنجم دادسرای ناحیه ۲۷ تهران، پرونده برای رسیدگی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

با حضور کارآگاهان اداره دهم در محل وقوع جنایت و انجام تحقیقات میدانی، کارآگاهان موفق به شناسایی تعدادی از اهالی و کسبه محل شدند که شاهد صحنه جنایت بوده اما به علت مسلح بودن هر دو سارق به سلاح کمری و خشونت بالای آنها، موفق به کمک رسانی به مقتول نشدند.

شاهدان صحنه جنایت در اظهارات خود گفتند: دو مرد حدودا ۴۰ الی ۴۵ ساله ناگهان به سمت متوفی حمله ور شده و با نشان دادن اسلحه قصد سرقت از او را داشتند که با مقاومت وی روبرو شدند و نهایتا سارقین با شلیک دو گلوله فرد را به قتل رسانده و خودشان از محل متواری شدند.

در تحقیقات از خانواده مقتول ، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که مقتول از چندی پیش برای تأمین هزینه عمل جراحی اقدام به تهیه وام از یکی از شعبات بانکی کرده و در روز جنایت قصد داشته تا مقدمات انجام عمل جراحی را آماده کند که سارقان اقدام به سرقت کیف دستی و کشتن وی کرده اند.

در ادامه رسیدگی به پرونده و با بررسی تصاویر سیستم های مداربسته در محدوده وقوع جنایت، کارآگاهان موفق به شناسایی تصاویر دو سارق زورگیر مسلح توسط شاهدان صحنه سرقت شدند.

بر اساس اعلام مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی پایتخت، سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، دراین باره گفت: با توجه به حساسیت ایجاد شده در خصوص پرونده و در ادامه اقدامات پلیسی برای شناسایی متهمان، دستور انتشار بدون پوشش تصاویر هر دو متهم تحت تعقیب پلیس آگاهی از سوی مقام قضایی صادر شده است، لذا از کلیه شهروندان درخواست می شود تا در صورت شناسایی هویت این دو جنایتکار، هرگونه اطلاعات در خصوص مشخصات و مخفیگاه آنها را به صورت شبانه روزی با شماره تماس های ۵۱۰۵۵۱۲۳ و ۵۱۰۵۵۱۴۱ در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند.

سارقان آدم‌ کُش را شناسایی کنید +عکس
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اى خداى من ، اى كاش پليس نامحسوس براى اين جرايم صورت بگيرد

    • بدون نام

      زودتر بگیرن اعدام کنن این پست فطرت ها رو، بنده خدا ببین چقد اون پول عمل براش مهم بوده که جونشو بخاطرش داده، خدا رحمتش کنه

    • سوران

      چرا تو تلویزیون این خبر رو نشون نمی دن تا همه ببینن؟
      شاید زودتر شناسایی بشن.

      پاسخ ها

      • تک تیرانداز

        چ.نکه تو امیرکا فقط قتل انجام میشه

    • بدون نام

      پول عمل ،هزینه پزشکی ،آدم چقدربایدپست فطرت باشه که این پول ازگلوش پایین بره ،خدانشناسا حداقل اختلاص کنیدآبرومندانه تره ،اسمتون هم باحروفی مثل ب ز ج ش منتشرمیکنن

    • بدون نام

      دوتا مرد گنده بی خاصیت که به جای اینکه برن کار کنن با دزدی و کشتن ادمای بیگناه پول بدست میارن...متاسفم

    • بدون نام

      ای به فدای زبونت تک تیر انداز ...چونکه فقط تو‌امریکا قتل انجام میگیره وبسسسسسس.

    • بدون نام

      ای به فدای زبونت تک تیر انداز ...چونکه فقط تو‌امریکا قتل انجام میگیره وبسسسسسس.

    • بدون نام

      پول وام...خرج عمل...دزد قاتل...مرگ
      جلل خالق

    • لورا

      خیلی وحشتناکه، اینها اسلحه از کجا آوردن که اقدام به آدمکشی و سرقت میکنن؟

    • ایرانی

      ایرانی ها بهشون میدون داده بشه، اکثرا قاتل و دزد میشن.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج