کد خبر: ۳۲۵۹۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۱ - ۱۱:۵۳
تعداد بازدید: ۱۱۴۵۰۵
تعداد نظرات: ۱۶۵ نظر
هر چند پژمان منتظری اصرار زیادی به پخش نشدن عکس های عروسی اش در سایت های اینترنتی داشت، چند روز بعد از برگزاری این مراسم بسیاری از عکس های بازیکنان حاضر در این مراسم در سایت ها پخش شد.

برترین مجله اینترنتی ایران

تماشا: یکی از اتفاقات خوب هفته گذشته برای استقلالی ها عروسی پژمان منتظری بازیکن خوش اخلاق این تیم بود. منتظری مراسم عروسی خودش را در یکی از باغ های حوالی کرج برگزار کرد و جالب اینکه به خاطر برگزاری مراسم عروسی مدافع استقلالی ها، تمرین روز دوشنبه هم تعطیل بود.

در این مراسم همه بازیکنان استقلال و ... حضور داشتند. کریم انصاری فرد و مهرداد پولادی هم پرسپولیسی های حاضر در این مراسم بودند. هر چند فتح الله زاده و قلعه نویی از غایبان سرشناس این مهمانی بودند اما حمید بابازاده به نمایندگی از کادر فنی آبی ها در این مراسم حاضر شده بود.

قلعه نویی روز بعد از عروسی، مبلغ 5 میلیون تومان بابت هدیه عروسی به پژمان منتظر داد و فتح الله زاده هم قول هدیه دادن چند سکه تمام بهار آزادی را به او داد. هر چند پژمان منتظری اصرار زیادی به پخش نشدن عکس های عروسی اش در سایت های اینترنتی داشت، چند روز بعد از برگزاری این مراسم بسیاری از عکس های بازیکنان حاضر در این مراسم در سایت ها پخش شد.

جالب اینکه در اکثر عکس ها یکی از مهمان های این مراسم در کنار بازیکنان حضور دارد. به نظر می رسد او تمام وقتش در عروسی بازیکن استقلال را به ثبت عکس های یادگاری با مهمان های سرشناس گذرانده باشد. او روز بعد هم همه عکس ها را در صفحه اجتماعی اش گذاشته تا به دوستانش ثابت کند در مراسم عروسی پژمان منتظری حضور داشته است!


























بازدید از صفحه اول
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱۶۵
FRANCE
|
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۱
پاسخ
13
107
برترین ها جان اینا که همش عکس دامادی هست نه عروسی.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۱
پاسخ
2
72
ایشا.... خوشبخت بشن ا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۱
پاسخ
61
35
کروات مگه ممنوع نیست؟!!!!!!!!
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۱
ممنوع نیست ولی نشون دادن چقد بد سلیقه ان تو انتخاب کراوات!مخصوصا انصاریفرد .آخه این چه رنگیه؟
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۲
چرا باید ممنوع باشه؟
بده آدم شیک باشه
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۲
ممنوع! حرامه
نظر محمد حسین
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۳
جالبیش اینه که همشون کروات زدن،غیر اون خارجیه
نظر yac
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۳
کراوات زشته از کلمات فارسی استفاده کنید(دراز اویز تزیینی)
نظر شیوا*
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۵
دراز اویز تزئینی چه گناهی کرد که ممنوع شد؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۱
پاسخ
4
46
***ایشالا مبارکش باشه***
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۱
پاسخ
4
37
***ایشالا مبارکش باشه***
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۱
پاسخ
5
36
بنده خدا مثلا گفته بود پخش نشه
راحتی نداره
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۱
پاسخ
4
28
دوسته پژمانه خب
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۱
پاسخ
7
43
حالا کی هست این ندیدپدید؟!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۱
پاسخ
76
30
چرا ملت فکر میکنن با کراوات قشنگ تر میشن؟
پاسخ ها
نظر user
| UNITED STATES |
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۱
چون قشنگ تر میشن.
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۲
چون کراوات نظم میاره و نمیتونی هرجوری بخوای لباس بپوشی و تیپ بزنی
نظر نگين
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۳
چون شما فكر ميكني قشنگ نميشن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۱
پاسخ
36
48
اون خارجیه کراوات نزده.ملت ما از خارجیها هم خارجی ترن
پاسخ ها
نظر ایران
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۱
واقعا ما ایرانیان دیگه شورش را در اوردیم چیزی که 10سال پیش مد بوده اه...
نظر نازان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۳
چون به نظرش مهم نبوده و جزو مهمانهای نزدیک نبودخ آقا محسن ! اگر شما حتی توی فیلم های این خارجی ها هم ببینید تو مراسم تدفین هم کراوات می زنند حالا چه به عروسی هاشون!!
نظر الهام
| UNITED STATES |
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۶
وای خدایا میگه کراوات 10 ساله پیش مد بوده آخه حتما لازم نیست که جواب بدی
نظر آیدا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۸
آخه کی گفته نظر بدی 10 سال پیش مد بود!!!!!!!! یه چیزی بگو نگن از پشت هیمالیا اومدی!!!!!!!!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۱
پاسخ
8
39
این یارو کیه تو همه عکسا هستش؟؟؟
پاسخ ها
نظر SaEeD&G
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۲
برای منم جای سؤاله که این کیه!!؟؟
نظر سوري
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۳
بنظرم اين يارو صاحب دوربيني بوده كه اين عكسا باهاش گرفته شده يعني اينكه ايشون همون كسيه كه عكسارو پخش كرده.به نظرشمااستدلالمه درسته؟
نظر SaEeD&G
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۳
مثل اسمت اشتباه کردی
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
این همون دست های پشته پرده ی استقلالی هاست که اشکار شده
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۱
پاسخ
38
70
پرسپولییییس!!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۱
پاسخ
24
64
مبارک باشه
ایول به کریم انصاری فرد
پاسخ ها
نظر zahra seven
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۱
سلام داداشی خودتی همونی که تو فال روزانه دو ماه پیش میومدی بیا اونجا دلموو واست تنگید
نظر حسن71
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۲
سلام اره همونم چشم اونجا هم میام
البته مثل سابق کامل نمیام بعضی وقتها میام
اخه ترم جدید شروع شد و این ترم 20 واحد گرفتم و درسام سنگین هستند
نظر Melody
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۳
سلام حسن 71 کجا بودییییییییییییییییییییییییییی؟
نظر حسن71
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۳
سلام ماهی که گذشت را اصلا خ.نه نبودم اول با خانواده رفتم مسافرت بعد که برگشتم با بچه های دانشگاه مجردی رفتم مسافرت جا همتون خالی خیلی خوش گذشت البته دو سه باری اومدم تو سایت ولی نظر ندادم
نظر zahra seven
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۳
هرجا هستی موفق باشی خوشحال شدم خودتی اخه تا من اومدم تو مجله شما هم رفتین خورد تو ذوقم
نظر Melody
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۵
موفق باشی حسن71 جان*
نظر حسن71
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۵
مرسی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۱
پاسخ
17
11
دقت کردین خود داماد کراوات نزده؟
پاسخ ها
نظر حسن71
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۲
داماد پاپیون سفید زده
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۱
پاسخ
2
15
یعنی این باباهه تو کف بوده با فوتبالیست ها توی جشن دامادی پژمان عکس بگیره بعد اینور اونور درز بده هــــــا.
میدونستم تیترتون الکیه.فقط اومدم عکس خود پژمان رو تو لباس دامادی ببینم.
***مبارکش باشه.انشالله خوشبخت بشه گل پسر استقلال***
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۱
پاسخ
54
5
کرواتی ها مثل لباس وصله دار می مانند چون در فرهنگ عموم مردم این تکه پارچه جایی ندارد.
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۲
مگه اشکال شرعی داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۱
پاسخ
16
66
چرا ما را دعوت نکردی.ترسیدی نیمکت نشین بشی از طرف فرهاد مجیدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۱
پاسخ
48
8
سامويل كه جند سال در انكليس بوده كروات نزده بعد ما نديد بديد ها همه كروات زديم واقعا كه متاسفم براي اين ملت
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۲
رییس جمهور کشورهای مختلف که کراوات میزنند ندید بدیدن؟!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۱
پاسخ
4
30
همچین نوشته عکس های لو رفته من فکر کردم همه رو با جنس گرفتن..؟!!
پاسخ ها
نظر مهرآنا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۸
ایول خیلی باحال گفتی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۲
پاسخ
2
20
با آرزوي خوشبختي براي پژمان عزيز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۲
پاسخ
41
74
استقلال سوراخه
پاسخ ها
نظر fati
| UNITED STATES |
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۲
پرسپولیس گل میخوره میگه زمین صابونیه***زمین رو پاک میکنن میگه هوا بارونیه
پرسپولیس ته جدول سوراخه
نظر امیرح
| UNITED KINGDOM |
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۲
به عمل کار برآید..!
باشه بابا تیم شما اصلن سوراخ نشده. 2تا هم از سپاهان تناول فرمودید! نوش جان
نظر آبي ارام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۳
اي روتو برم هييييييييييييييييي
نظر zahra seven
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۳
الان کجای جدول تشریف دارین لنگ سوراخ .....
نظر هلنا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۴
هر جای جدول باشه عشقه*************
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
پرسپولیس یعنی 0-6 ((((((((((-:
نظر لیدا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۲
خیلی مبارکککککککککککک"
نظر امیر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
کدوم همونی که پایین جدوله-همونیکه استقلال بهش لایی میزد میشناسمش
پرسپولیس قهرمان تو لیگ برتر بمان""""لطفا بمان اگه بری کی شما رو ببره؟؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۲
پاسخ
4
31
الهي قسمت ما بشه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۲
پاسخ
3
24
بادا بادا خیلی مبارک بادا
ولی ای کاش حدو حریم خصوصی افراد پاس نگهداشته بشه دریک جامعه مدنی که امیدوارم نمیریم وببینیم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۲
پاسخ
36
58
اینا پول خیلی از جوونها رو میخورن از بیت المال استفاده میکنند برای به نمایش دراوردن کت و شلوارها و کرواتاتوشن. غرب زده ها
پاسخ ها
نظر نازی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۳
به نظر شما در جشن عروسی چی باید پوشید؟خودتون چی می پوشین؟نه واقعا دوست دارم جوابت بدونم.
نظر eli
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۴
Doste Aziz yekam fk kon bad harf bezan...ba lebas rahati biad arusi???
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۲
پاسخ
5
16
شماهم که حسابی معروفترش کردین!!!!!!!!!!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۲
پاسخ
20
6
سلااااااااااام اولا عروسی اقاپژمان مبارک دوماکریییییییم جون خیلی ماه شدی!!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۲
پاسخ
56
25
کت وپیراهن مشکی کروات آبی !!!!!!!!!!
سکـــــــــــــــــــــــــــــــــــوتــــــــــــــــــــــــــــــــ
پاسخ ها
نظر Melody
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۳
+++++++++++++++++++++++++++++
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۲
پاسخ
5
25
چرا تیپ بیشترشون یه جوریه!!!خب درست لباس میپوشیدن مخصوصا اون امیرآبادی و انصاریفرد!!!!!!!!!!!!!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۲
پاسخ
111
5
کروات بر اساس نظر مراجع، شبیه شدن به غربی هاست و حرام است. ربطی هم به خارج رفته و نرفته نداره
پاسخ ها
نظر شیوا*
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۵
کاش میشد منفی رو دوبار زد مدیریت رسیدگی کنید لطفا ممنون
UNITED STATES
|
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۲
پاسخ
3
38
سلام مبارک شون باشه این پیوند .
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۲
پاسخ
2
9
chera ma hamishe adat darim be salighe ha tohin konim khob!!!!!!!!!!!behtare yekam yad begirim ehteram be saligheharo!! mobaraaaaaaaket bashe modafe ba akhlaghe timemooon ss.omidvaram khoshbakht she
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۲
پاسخ
39
47
چرا بعضی ها با کراوات مشکل دارن ؟؟!! کراوات مثل تراز می مونه, کسیکه کراوات می زنه مجبوره سایر پوشش خودش را مرتب نگه داره و در حفظ ظاهرش بیشتر تلاش کنه. تا حالا کسی را دیدید کراوات بزنه و مثلا پیرهن و یا شلوارش چروک داشته باشه یا موهاش ژولیده باشه ؟ کراوات حتی باعث میشه آدم صاف بایسته و صاف راه بره. البته صوای از اینا زیبائی خودش را هم داره.
UNITED STATES
|
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۲
پاسخ
53
21
دم حنیف گرم ...
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۲
پاسخ
56
23
ایشالله خوشبخت شن،ولی آقا رسولی که نوشتی استقلال سوراخه داداش چه ربطی داشت به این موضوع؟بی جنبه.
پاسخ ها
نظر زز
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۳
سوراخه دیگه ه ه ه ه ه
نظر امیر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
می بینیم کدوم تیم سوراخه!پرسپولیس دیگه
UNITED KINGDOM
|
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۲
پاسخ
9
23
من نمیدونم چرا یه عده اینقدر نسبت به کراوات خصمانه نگاه میکنن بابا یکی بیاد مشکلش رو بمن بگه!؟ خوب دوستان مخالف،شماها استفاده نکنید.چرا اینقدر بد حمله میکنید؟! یعده دوست دارن یعده نه.سلیقه ست دیگه
پاسخ ها
نظر zahra seven
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۳
+++++++
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۳
پاسخ
23
5
همه رو ول كنين ...فقط كت وپراهن مشكي و كراوات آبي .....
ايول كريم پرسپوليسي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۳
پاسخ
3
29
چرا بسیاری از نظر دهنده ها اینقر با کراوات مشکل دارن آیامشکل کل کشور فقط و فقط کراواته ؟ خیلی متاسفم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۳
پاسخ
13
3
مسخره بود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۳
پاسخ
24
16
منم بودم 5 میلیون میدادم این پول های مفدی که اینا دارن هنر نکرده دیگه نمیدونن با این پولا چیکار کنن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۳
پاسخ
1
6
ایشالله خوشبخت بشن ....
-
|
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۳
پاسخ
33
8
سلام.من پرسپولیسی هستم.واسه پژمان آرزوی خوشبختی میکنم.عکساش قشنگ هستن و دلیلی نداره که نخواد به دست طرفداراش برسه.انقد ندید بازی در نیارید لطفا
AUSTRIA
|
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۳
پاسخ
1
6
keravat khube, akhe chera range meshki tu arusi?
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۳
پاسخ
0
34
با سلام. بابا یکی دیگه عروس شده یکی دیگه داماد.اونوقت شما افتاذیذ به جون هم که کی چی پوشیده.جسارت نباشه ولی اسم زنا بد در رفته.اسمونو گزاشتن خاله زنک. زشته بخدااا. موفق و سربلندو پیروز باشید
پاسخ ها
نظر حسین99
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
مبارکش باشه.حرف حسابو شما زدید.استقلالی ها همیشه بد صلیقه اند حتی تو انتخاب رنگ ابی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۳
پاسخ
11
1
baba yeki be man bege aslan pejman montazari ki hast akhe????nemishnasamesh....ma aslan tu bagh nistim, hahahahahahahahaha,,,,bache ha ba ham bahs nakonid har kasi ye shakhsiyati dare dige,,dusetun daram
نظر مهندس کامپیوتر
| درباره عکس های لو رفته از عروسی پژمان منتظری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۳
پاسخ
60
10
آرزوی خوشبختی نکنین!!!
با حق الناس هیچ کسی خوشبخت نمیشه!!! دادن پول افراد ساده ای مثل شمارو میخورن که بیاید اینجا چرت و پرت بگید و مشغول الکی باشید!!!
من به عنوان یک ایرانی از پول بیت المالی که به این افراد بی سواد میدن نمیگذرم!!! پول من و شماست در جیب یک مشت مف خوررررررررر
ای پسری که میای نظر میدی، دوست نداشتی ت جای اون بودی و فقط حداقل پول ازدواج ساده داشته باشی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خواهش میکنم با تفکر نظر بنویسید
مهندس ا.ا
پاسخ ها
نظر پرسپولیسی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۴
هان؟؟
بابا دمت گرم مگه انگار عکس عوامل اختلاس رو دیدی؟؟؟
همه دوست دارن جای بهتری داشته باشند این که معلومه ولی بخیل هم نیستیم
هزینه ی که میشه اگه بازده داشته باشه مهم نیست یعد سرمگرم کردن مردم هم یکی از بازده هاست و.....
من پرسپولیسیم اما این پژمان رو خیلی دوست دارم با غیرت و تعصب بازی میکنه مبارکش باشه
و یه چیزی شما که مهندسی چرا مثل ما ساده ها این پیج رو باز کردی یا سرچ کردی ؟؟؟؟
نظر zahra seven
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۴
به بازیکن ربطی نداره مدیران به اصطلاح محترم که تا بازیکن ی مبلغی میگه سری قبول میکنن مشکل از اوناست این همه اختلاسی ها میخورن داغ نکردی به اینا که رسید اسمون تپید
نظر پرسپولیسی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۴
به مدیر هم ربطی نداره .اون هم واسه جوابگویی به هواداران و رسانه دنبال بازیکن بهتر و بی شک گرون تر هستن اما همین رقابت باعث افزایش قیمت و قیمت کاذب میشه.
رویه ی جاری غلطه مهره ها تا وقتی توی نقششونن و فقط بازی ها فرق میکنه نه نقش ها فوتبالمون همین شکلیه.
نظر امیرح
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۴
مهندس!!!! از دوستان،خواهش کردی با تفکر نظر بدن.آیا خودت خیلی متفکرانه و منطقی نظر دادی؟!
دوست عزیز؛هیچ وقت واسه هم میهنت آرزوی شوم بختی نکن. شما عملن گفتید که امیدوارید پژمان بدبخت بشه. این درست نیست.نظرات پرسپولیسی و خانم زهرا سون رو تایید میکنم.و از توضیحات تکمیلی چشم پوشی میکنم. اما هرگز موافق کامنت شما که بازیکن هارو مفت خور و بی سواد قلمداد کردید موافق نیستم. همونطور که شما برای مهندسی زحمت کشیدید اینان هم برای ورزش زحمت کشیدن (کیفیتش رو کار ندارم.زحمته رو میگم)
شما با این نظرتون کاری کردید که من هم بعنوان مهندس کامپیوتر این مملکت سرخورده بشم ازینکه همکار و هم رشته ای مثل شما دارم.
کما اینکه حقوق بنده شاید یک صدم قرار داد این آقا(پژمان) نباشه.
ان شالله همه از جمله من و شما خوشبخت بشیم.
نظر مهندس کامپیوتر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
واقعا متاسفم!!! آقای پرسپولیسی منم طرفدار پرسپولیسم!! این پیچ را برای این باز کردم چون میل شده بود بهم!! در ضمن من برای همه آرزوی خوشبختی میکنم ولی بد نیست نگاهی به خودت بندازی که ببینی چقد فرق داری با این فوتبالیست ها؟؟؟ تا حالا کسی رو جلوی دوربین فحش دادی؟؟ مهارتهای اونا بیشتره؟؟؟
من شاگرهامو بفرستم بهتر بازی میکنن تا این افراد!! در ضمن بد نیست به مدرک تحصیلی نیز نگاهی بیندازید تا باورت بشه دوست خوب!!ما زحمت نمیکشیم؟؟؟ من خودم دان دو شیترویو هستم خیلی بیشتر از این افراد تمرین داشتم ولی اینا چیکار میکنن؟؟؟ فکر نمی کنید شما ها این افراد رو پرو کردید؟؟؟ آقای مهندسی که ابراز تاسف میکنی از جیب دانشجویان با خبری که این طوری حرف میزنی؟؟؟ از دانشجویان کامپیوتری که خودم دارم و به خاطر پولش ترک تحصیل کردن با خبری؟؟؟ از سکه و دلار خبر داری؟؟؟ بخیل بودن با عدالت فرق داره!!! این آقایون هیچ چیزی بیشتر از شما ندارن!! خیلی هاشون آرزوی عکس انداختن زیر برج آزادی رو داشتن!! راستی نظرت آقای مهندس درباره کشور عراق چیه؟؟؟ افرادی که با ما میجنگیدن و حالا دارن پول میلیلاردی تو فوتبال میگیرن؟؟؟ نظرت درباره ی ماشین هایی که فقط میتونی تو خواب ببینی و این افراد دارن چیه؟؟؟ این فوتبالیستها رو اول مدیران بعدشم تماشاچی ها و پرو کردند!!
هزینه بشه منم هیچ بخیل نیستم ولی در صورتی که جواب داشته باشه و خروجی نه این فوتبال!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
به امید آگاهی بیشتر مردم ایران زمین!!
نظر نسرین
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۸
کاملا با نظرت موافقم.واقعا پول مفته که تو جیب اینها میره.
نظر خون آبی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۲
چه ربطی به این بنده خدا داره مگه اون خواسته که وضع اینطوری باشه.در ضمن این بنده خدا به جز 5 میلیون کادوی قلعه اصلا پولی نگرفته حتی از فصل قبل هم نگرفته ماشین هم نداره.پول مردمو اونایی میخورن که با چک دولتی بازیکن میخرن و بنز و بی ام و هم بهشون میدن.هنوزم که هنوزه هیچ استقلالی یه قرون پول نگرفته اینهمه هم بازدهی داشتن ولی پرسپولیسیا...!
UNITED STATES
|
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۳
پاسخ
1
28
cheghad javade in yaru k ba hame ax gerefte
-
|
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۳
پاسخ
4
2
عكس هاي عروسيش لو رفت يا خواستند لو بره كدوم؟؟ اين عكس ها كه بيشتر محبوبيت مياره تا مخروبيت.
نظر کاپیتان حامد
| درباره عکس های لو رفته از عروسی پژمان منتظری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۳
پاسخ
4
9
ههههههههههه من جزغاله ی اون یارو ام که تو همه عکسا هستش!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۳
پاسخ
0
5
عکس آخریه روداشته باش !چشاشون شبیه چشای جنگ ستارگانه...‍!!!!!!!!!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۳
پاسخ
1
12
اون کیه که همش تو عکسه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۳
پاسخ
34
4
اول اینکه هر کی باشه یا هر کاره ای که باشه یه جوان ایرانی عروسیش مبارکش باشه تا ما بگیم مبارک نباشه چیزی درست میشه؟ دوما این نظرات چیه که مینویسید یکی پیدا نمیشه یه جمله درست بنویسه با نظر اقا مهندس موافقم البته با اون جمله ای که گفت حق مارو خوردن چه جوانانی که پول یه عقد ساده رو هم ندارن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۴
پاسخ
0
5
من تازه این اقا پژمانو دیدمش به هرحال مبارکش باشه ایشالا عکسای بچه هاش....
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۴
پاسخ
0
5
اگه کت یه سایز بزرگتربودبهتربور ومجبورنبود توعکسا همش کت روبکشه ودکمه رو می بست
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۴
پاسخ
0
15
بعضیا فقط پول دارن و سلیقه صفففففر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۴
پاسخ
0
11
چه بیکار حالا فکر کرده با ویلیام لوی عکس انداخته چه زستی هم گرفته عکس اخریه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۴
پاسخ
0
35
اقا پژمان مبارك باشه.ايشاا..خوشبخت باشي.همه ما يه شب عروسي تو زندگيمون داريم ساده يا مجلل...به اميد خوشبختي همه مون...
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۴
پاسخ
3
29
اتفاقا انصاري فرد وبرهاني ازهمه فوتباليستياخوشگلترن هرچي بپوشن خوش تيپن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۴
پاسخ
54
1
سرور هر چیییییی لنگییییه،امیییر قلعه نوعییییه.
UNITED STATES
|
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۴
پاسخ
1
10
کروات یا نام دقیق تر آن هروات واژه ایست پارسی
-
|
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۴
پاسخ
1
5
همچین گفتید لو رفته گفتیم چی لو رفت . اطلاعات محرمانه انرژی هسته ای لو رفت اینطوری تیترش نکردید بابا
پاسخ ها
نظر حسین99
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
دمت گرم زدی تو خال.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۴
پاسخ
1
7
واقعا فوتبالیستهای ما با این همه پولی که می گیرند باز هم بد تیپ هستند.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۴
پاسخ
0
3
اتفاقا خوبه کراوات. نظم بیشتری پیدا میکنن آقایون. شیکتر میشن.
اونایی که میگن بده ، به نظر شما بهتره که یقه باز باشه ؟؟؟بعضی ها هم که ماشاا... انقدر بی نظمن و یقشون زیادی باز میکنن ، ادم حالش بهم میخوره..
بازم هرکی یه نظری داره...
ان شاا...خوشبخت شن
نظر کاپیتان حامد
| درباره عکس های لو رفته از عروسی پژمان منتظری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۴
پاسخ
25
1
من که هنوزم باورم نمیشه پژمان ازدواج کرده باشه ولی مبارکش باشه ایشالله خوشبخت بشن همیشه شاد و خوشحال باشن غم تو زندگیشون معنی نداشته باشه.ولی خدایی تیپاشون خیلی ضایه بود اصلا فکر نمیکردم اینجوری تیپ بزنن!بهترین تیپا هم آرش بود لیام!ولی حنیف هم مردونه تیپ زده بود خوشم اومد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۴
پاسخ
0
5
همچین گفته عکسا لو رفت پیش خودم گفتم هههههههههههوووووووووووووو کدوم عکسااااااا! وای خیالم راحت شد نیست,اومدم در راه نجات بشریت گام بردارم هااا! به هر حال که عروسیش مبارک باشه بازکم یه کادر بسه بیاااااااااااااا ههههههههههههههههوووو
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۵
پاسخ
1
11
کاش عکس عروس و داماد رو در کنار هم پخش کرده بودید
پاسخ ها
نظر user
| UNITED STATES |
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۵
چششششششم حتما دفعه بعد!!!!!!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
پاسخ
9
1
یه چیز میگم بهم نخندید
ولش کن نمیگم بهم می خندید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
پاسخ
6
1
داش پژمان مبارکت باشه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
پاسخ
0
1
ایول حسن 71 مرسی دقت.
من برعکس اون حسن که گفته با کروات مخالفه موافقم. هم شیکه هم ایرانیه اصلا هم خارجکی نیس.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
پاسخ
1
1
ایول داش کریم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
پاسخ
0
14
cheshme esteghlaliha roshan
rasti aghaye ghalae noyi zahmat keshide ba daramade milyardi faghat 5 milyun dadan
man az tarafe khodam va dustane ghermezam be hame tarafdarane esteghlal tabrik migam
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
پاسخ
4
126
کی هست اصلا یارو
پاسخ ها
نظر خون آبی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۲
چه طرز حرف زدنه؟چطوری راجع به کسی که نمیشناسی اینکوری میگی؟هر کی هست آدمه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۸
پاسخ
0
4
بابا کراوات رو ول کنید پژمان کو پَ؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۸
پاسخ
0
3
سلام مبارک باشه این کارا یعنی چی که چی بشه عکس مردمو پخش می کنید بین همه؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۸
پاسخ
148
3
سید مهدی رحمتی -آرش برهانی -عمران زاده وخود داماد از همه خوشکلترن استقلال قهرمان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۲
پاسخ
1
0
کدوم بازی کنا بودن؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۸
پاسخ
19
1
حنیف مال خودمه دوستش دارم عشق منه
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
خدا خیرت بده این رو بیا به دوستای من بگو همش میگن من حنیف رو دوست دارم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
پاسخ
1
14
دوست داشتم عکس عروسم بود!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۷
پاسخ
6
2
همه عكسهاخوشگل بودمخصوصاحنيف
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۱
پاسخ
0
0
damad ham midoonesteh oon yaroo kheyli zigileh o ba avalin aks yaroo ro pichoondeh o farar
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۱
پاسخ
0
0
avalan hamash aks damadie na aroosi dovvoman ansarifard khianatkar to jame esteghlali ha chikar mikone sevvoman faghat perspolis
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۵
پاسخ
2
2
اینجا که چیزی لو نرفتتتتتتتتتتتتتتهههههه فقط تا حالا با لباس ورزشی می دیدیمشون حالا با کت و شلوار
UNITED STATES
|
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۸
پاسخ
2
31
بابا خوشتون نياد واسه كي يا نظر ميدين اينا اصلا بلد نيستن بازي كنن شما از چي اينا خشتون اومده از وقتي اين برو بچ سوسول امدن روي كار تيم ملي هم به فنا رفت از بس به قرو فرشون ميرسن ديگه.. . ،ماكه بارساي هستيم،من ديونه اون لحظه هستم كه مسي بعد از زدن گل هميشه دستاشو ميگره سمت اسمان و از خدا سپاسگزاري ميكنه توي استقلال پيروز همچن چيزي شما ديديد تكرار ميكنم ديديد؟؟؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۳۰
پاسخ
9
1
عشق هست فقط سياوش
نظر مینا شیروانی
| درباره عکس های لو رفته از عروسی پژمان منتظری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۵
پاسخ
5
0
اه اه چقدر کم بود
UNITED KINGDOM
|
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۲
پاسخ
4
0
KHILI AKSAIE BEDARD NAKHORI BOD
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۵
پاسخ
6
2
خیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی لی خوب نبود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۲
پاسخ
1
4
پژمان جان مبارک
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۴
پاسخ
2
1
چند تا عروس دارشم بذار
باتشکر
UNITED STATES
|
۰۴:۵۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
پاسخ
0
0
pas arus ku
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۲
پاسخ
225
233
استقلالي ها يادتون نره كه 6 تا خوردين
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۳
پاسخ
2
1
مبارک باشه ولی دیگه کمتر از علی کریمی لایی بخور تا کمتر ابروت پیش خانومت بره سعی کن تو میتونی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۳
پاسخ
0
255
فقط جواد و عشق است
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۶
پاسخ
0
0
خو شبختی رابرای اوناآرزومیکنم
UNITED STATES
|
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۱
پاسخ
58
0
هالم بهم خورد ایشششششششششششششششششششششششششششششش
NETHERLANDS
|
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۴
پاسخ
0
1
مردشوره خودتو وسایتت رو هم بردارن کجای این عکس لو رفته است وقت ملت تلف می کنی
نظر غزل استقلالی
| درباره عکس های لو رفته از عروسی پژمان منتظری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۷
پاسخ
0
1
بالاخره ازدواج کرد دفاع از استقلال وظیفه ی تازه داماد استقلالی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
پاسخ
32
0
واقعا خجالت داره که فرهنگ ایران باستان رو با کروات زدن میخوان نشون بدهند-به شما ها هم میگن با کلاس-؟؟؟؟اقای رحمتی چوب خدا صدا نداره -برو فرهنگ و ایمانتو قوی کن تا موقع پنالتی وقتی صدای اقا امام رضا (ع)میزنی اقا جوابتو بده-شماها یعنی الگوهای جامعه ماهستید ؟البته جای تاسف داره برای کسانی که شماها رو بجای شهدا الگوهای زندگیشون قرار میدهند.!!!!!!!!!!!
UNITED KINGDOM
|
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۵
پاسخ
0
0
بروبابا مارو مسخره کردین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷
پاسخ
0
0
پس عروس کو چه الکی بابا اینا فقط مهمونی دوره هم گرفتن
نظر ابی استقلالی
| درباره عکس های لو رفته از عروسی پژمان منتظری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
پاسخ
0
0
میگم چراشماگیرکردیدبهکروات زورتون میادکه اوناازشماخوشتی÷ تراندهاننننننننننننننننننننن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۰
پاسخ
0
0
انشاءالله خوشبخت شن؛ولی حرف هايی كه بچه هازدن خيلي مضخرف بودن. آخه يکي بياد به من بگه به پرسپلیسیاچه كه ميان درمورد استقلالی ها نظرميدن اونادراندازه ای نيستن که بيان درمورد استقلال نظربدن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
پاسخ
0
0
فقط حنیفو عشق است
-
|
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
پاسخ
0
0
چرا پرسپولیسی توش نبود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۵
پاسخ
0
0
کارتون قشنگ نبود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۹
پاسخ
0
0
تنها گذاشتنتون اصلا کار عاقلا نیی نبود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۹
پاسخ
0
0
عاشقتم پژی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۹
پاسخ
0
0
وا بقیه کوشن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
پاسخ
0
0
فکرکنم یارو خیلی خیلی اوغدی بوده که با همه عکس گرفته
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
پاسخ
0
0
تا چه حد بد لباس اخــــه... اخه دوماد با پاپیون سفید؟! لا اقل ارش کراواتشو صاف میکرد... طالب لو هم یه کراوات قشنگ انتخاب میکرد... اه اه اه؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
پاسخ