۳۲۶۶۶۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

ارایه خدمات ترک سیگار به دانشجویان

مدیرکل دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان از تجهیز مراکز بهداشت و درمان دانشگاه ها برای ارایه خدمات ترک سیگار به دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه خبر داد.

خبرگزاری مهر: مدیرکل دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان از تجهیز مراکز بهداشت و درمان دانشگاه ها برای ارایه خدمات ترک سیگار به دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه خبر داد.

دکتر حمید یعقوبی با اشاره به طرح دانشگاه عاری از دخانیات گفت: در بحث دانشگاه بدون دخانیات درحال تدوین برنامه ای هستیم و این برنامه چند بخش دارد.

وی ادامه داد: یکی از بخشهای این برنامه به سیاست دانشگاه ها در رابطه با دخانیات باز می گردد که باید توسط وزارت علوم مشخص شود.

مدیرکل دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان افزود: بخش دیگر برنامه دانشگاه بدون دخانیات به هنجارسازی باز می گردد، مانند هنجارهای مربوط به محیط های فیزیکی عاری از دخانیات و همچنین هنجارهای اجتماعی و ذهنی دانشجویان، کارکنان و اساتید دانشگاه که در این رابطه باید تغییر کند.

یعقوبی افزود: سپس به سراغ شاخص بعدی که آموزش به دانشجویان، کارکنان و اساتید است می رویم، قطعا براساس این آموزشی که ارایه می شود و با فرهنگ سازی که صورت می گیرد عده ای از کارکنان، اساتید و دانشجویانی که سیگار مصرف می کنند، علاقمند می شوند سیگار خود را ترک کنند.

وی ادامه داد: براساس این مساله از مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها خواسته ایم که مجهز شده و برای ارایه خدمات ترک سیگار به دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه که مراجعه می کنند آماده باشند.

یعقوبی افزود: درحال حاضر درمرحله تدوین برنامه هستیم که از اول مهر طرح دانشگاه عاری از دخانیات اجرا می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج