۳۲۹۳۱۶
۷ نظر
۵۰۰۱
۷ نظر
۵۰۰۱
پ

افشای ۳ فساد مالی در سازمان بازنشستگی

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در آذرماه سال گذشته در نشستی خبری «سه فساد بزرگ مالی در صندوق بازنشستگی در دولت قبل» را افشا کرد.

خبرگزاری ایسنا: مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در آذرماه سال گذشته در نشستی خبری «سه فساد بزرگ مالی در صندوق بازنشستگی در دولت قبل» را افشا کرد.

اکنون یکی از پرونده‌های فساد مالی یادشده درباره سوءاستفاده از یک ملک مسکونی تجاری که خسران بیش از دو میلیارد تومانی به صندوق بازنشستگی وارد کرده است در دست بررسی است و دادگاه مربوط به آن در روز سه‌شنبه جاری تشکیل می‌شود.

کربلایی رئیس هیئت مدیره هلدینگ عمران و ساختمان صندوق بازنشستگی کشوری در این باره به ایسنا، گفت: این ملک در سال ۸۸ با یک چهارم قیمت به یک شرکت اجاره داده شده و اکنون مستاجر آن را تخلیه نمی‌کند.

وی اظهار کرد: از سال ۹۳ به دنبال تخلیه این ملک بوده‌ایم. این ملک باید تبدیل به احسن و عواید آن صرف ارتقای وضعیت بازنشستگان شود.

وی افزود: این ملک چندهزار متری در بهترین نقطه تهران همانند نگین انگشتری است و نباید از آن سوءاستفاده شود، برآورد کرده‌ایم بهای این ملک بالغ بر متری ۲۵ میلیون تومان باشد و از محل این قرارداد از سال ۸۸ تاکنون دو میلیارد تومان خسران به صندوق بازنشستگی وارد شده است.

وی در ادامه به ارائه توضیحات بیشتری در خصوص این ملک پرداخت و گفت: در سال ۸۸ ملکی با ۳۸۵۰ مترمربع زیربنا و ۱۹۱۹ متر اعیانی در بهترین نقطه تهران واقع در الهیه، انتهای خیابان مریم شرقی، بدون رعایت ضوابط قانونی به یک شرکت سرمایه‌گذاری به یک چهارم ارزش واقعی آن اجاره داده می‌شود.

وی افزود: پس از کارشناسی‌های انجام شده مشخص شد که در آن زمان اجاره بهای آن ملک ۴۰ میلیون تومان بوده ولی ۱۰ میلیون تومان به آن شرکت اجاره داده شده است.

رئیس هیئت مدیره هلدینگ عمران و ساختمان صندوق بازنشستگی کشوری با بیان اینکه پس از مدتی بخشی از این ملک کاربری تجاری می‌گیرد گفت: این قرارداد سال‌ها با شرکت مذکور تمدید می‌شود. پس از اطلاع ما، دیگر این قرارداد تمدید نشد و آخرین مهلت تخلیه اسفندماه سال ۱۳۹۳ تعیین شد.

کربلایی ادامه داد: این در حالی است که مستاجر ملک را تخلیه نمی‌کند و به صورت درون گروهی بخش تجاری ملک را به یکی از شرکت‌های اقماری‌اش واگذار می‌کند. این شرکت اقماری داعیه سرقفلی و حق کسب و پیشه دارد در صورتی که این شرکت همان "شرکت ز" است و چون درون گروهی واگذار شده حق سرقفلی از آن زائل است.

وی به صدور رای تخلیه کل ملک از سوی شعبه ۱۰۸ مجتمع قضایی عدالت اشاره کرد وگفت: اکنون پرونده در دست بررسی و رسیدگی است و روز سه شنبه ۲۸ اردیبهشت ماه دادگاه مربوط برگزار می‌شود و امیدواریم احقاق حق صورت پذیرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پیام

      دولت قبل

    • کاربر

      چرا از احمدی نژاد سوال نمیکنند که معاونین شما چیکاره بودند در زمان تصدی خود که این همه فساد متوجه جامعه شد من خواهش میکنم مسولین امر دخالت کنند و محاکمه کنند این خسران به نظم جامعه و اعتماد مردم ضربه میزند که شاهد هستیم

    • ترسو

      پس # حراست # اين سازمانها و ادارات و موسسات ، دقيقا ، به چكاري مشغولند ؟!

    • بدون نام

      وای به دولت قبل

    • رسول

      وای بر این مملکت و فقر و بیدبختیو حوانان بیکارو ومعتاد و تضاد تبقاطیو و اقا زاده ها و کشور ثروتمند و مردو بی پول وای بر ما

    • هرمان

      سلام یک مثالی هست که میگن ازهول حلیم افتاد توی دیگ. آیا احمدی نژاد چیزی را خورد واز کشور خارج کرد.آیا احمدی نژاد نبود که غنای 20دزصد را شروع کرد آیا احمدی نژاد نبود فردو رااز سانتریفیوژ به چندین هزاررساند وآقا تعجب می کنم. که بجای معیشت ملت بدنبال سدراهی برای احمدی نژاد افتاده آید اما ما پابرهنگان هم آنهایی هستیم که خمینی کبیر بخاطرمان فرزندش را شهید کردند ما هم آنانهایی هستیم که نردبان شدیم تا عده ای دولتمرد بالا بروند بارای ما اما قرار نبود پلکان راپس ازبالارفتن خراب کنید آب سنگین اراک افتخار مابود غنی سازی 20دزصد غرور وعزت وغظمت رهبروملت بود شما دولت 11 هم غرور مارا قلب مارا ازبیخ درآوردین وبجایش سیمان پرکردین. دیگر چکاری ناتمام است. رکود وکرانی پدرمعنوی راهم نگران کرده وآقا. حقوق بازنشستگان را 2 ماه نگهداشته آید برای چه چراوقتی دولت کم میاره دست درجیب کم دست پاها میکنه. هنوزهم دنبال خراب کردن یک بچه بسیجی یک معلم ویک انسان شریف هستین که مبادابیاد ودوباره آمریکایی ها رانگران کنه اما میزان رای 75میلیون پابرهنگان است که احمدی نژاد را به ریاست جمهوری اسلامی ایران دعوت میکند حق پیروز است مرگ برامریکا

    • بدون نام

      آخه 2میلیاردچیزیه که شماداریدآبرو طرف جلو زن و بچه اش ودوست وآشنا میبریدآنهم پس از شکایت و حکایت(پول یه اپارتمان نقلی)؟ تشریف ببرید باز نشستگان ومستمربگیران دایمی تاابدوهرماه باچنان درآمدی بیگیرید.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج