اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۲۹۳۲۹
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

خبر بد برای بیرانوند: برانکو او را نمی خواهد

دلمان برای بنده خدا علیرضا بیرانوند می سوزد. دروازه بان ملی پوش نفت تهران امسال تقریبا هر روز یکی دو مصاحبه در مورد علاقه اش به پرسپولیس و حضور در این تیم داشته و برای کار کردن با برانکو خودش را به آب و آتش زده است.

آی اسپورت: دلمان برای بنده خدا علیرضا بیرانوند می سوزد. دروازه بان ملی پوش نفت تهران امسال تقریبا هر روز یکی دو مصاحبه در مورد علاقه اش به پرسپولیس و حضور در این تیم داشته و برای کار کردن با برانکو خودش را به آب و آتش زده است.

اما در شرایطی که پیش از این گفته می شد بیرانوند گزینه اصلی برانکو برای جانشینی سوشا مکانی است اما انگار سرمربی پرسپولیس برنامه ای برای جذب این دروازه بان ندارد و دنبال گلرهای دیگری است.

روزنامه ایران ورزشی در گزارشی به گزینه های مورد نظر برانکو برای پست دروازه بانی اشاره کرده و نوشته: اولویت اول برانکو، رشید مظاهری گلر موفق ذوب‌آهن، سپس محمدرضا اخباری و بعد علیرضا حقیقی است. در این میان مظاهری با باشگاهش قرارداد دارد و ذوبی‌ها به این راحتی‌ها به او رضایتنامه نمی‌دهند. اخباری هم که باید برای ادامه دوران خدمت سربازی‌اش در تراکتورسازی بماند. غیر از اینها و البته حقیقی، از بیرانوند هم به عنوان دیگر گزینه سرخ‌ها برای پست دروازه‌بانی نام برده می‌شود اما بیشتر از اینکه برانکو دنبال این گلر باشد باشگاه پرسپولیس او را می‌خواهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسین هادی

      امسال ازدروازبانی ضربه خوردیم،سال دیگه ام انگا همین وضعیته،همون نیم فصل اگه بیروانوند رو خریده بودیم چقدعالی بود حالا قهرمان بودیم،متاسفم ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج