۳۲۹۳۵۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

جزییات بمب‌گذاری در اولدترافورد

باشگاه منچستریونایتد اعلام کرد بازی معوقه این تیم برابر بورنموث در هفته پایانی لیگ برتر، فردا شب (سه‌شنبه) برگزار خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم: در حالی که قرار بود از ساعت ۱۸:۳۰ روز گذشته (یکشنبه) در هفته پایانی لیگ برتر، منچستریونایتد در ورزشگاه اولدترافورد از بورنموث پذیرایی کند، پلیس ۳۰ دقیقه پیش از شروع بازی به بسته‌ای در ورزشگاه مشکوک شد و ابتدا دو سکوی «سرالکس فرگوسن» و «استرتفورد اِند» را از تماشاگر خالی کرد و در ادامه از کلیه حاضرین در ورزشگاه خواست که به‌دلیل مشکوک بودن به بمب‌گذاری، محل را هر چه سریع‌تر ترک کنند. هواداران بورنموث در جایگاه «استرتفورد اِند» مستقر بودند.

این بازی در ابتدا ۴۵ دقیقه به تعویق افتاد، اما در ادامه پلیس در ورزشگاه اولدترافورد وضعیت قرمز اعلام کرد و به جستجو برای یافتن مواد منفجره احتمالی کار گذاشته شده در سکوها پرداخت. پلیس توصیه کرد که این بازی برگزار نشود و در نهایت با اعلام رسمی انجام آن به تاریخی دیگر موکول شد.

پلیس منچستر پس از اتفاقات رخ‌داده به نشریه «دیلی‌میل» خبر داد که یک بمب ساختگی که از طریق سیم‌هایی به تلفن همراهی وصل بود اشتباهاً در یکی از سرویس‌های بهداشتی ورزشگاه اولدترافورد به جا مانده بود. در واقع این ماکت بمب که اتفاقاً ظاهری کاملاً شبیه به بمب داشته به اشتباه از چند روز پیش توسط یک کمپانی آموزشی که یک مانور امنیتی را در این ورزشگاه برگزار کرده بود، جا مانده بود.

باشگاه منچستریونایتد اعلام کرد، این بازی سه‌شنبه شب ساعت ۱۱:۳۰ به وقت تهران برگزار خواهد شد و هوادارانی که بلیت بازی روز یکشنبه را داشته‌اند، پول بلیت‌های‌شان را برمی‌گرداند و روز سه‌شنبه بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای می‌توانند در ورزشگاه حضور پیدا کنند تا آخرین بازی تیم‌شان را در این فصل لیگ برتر تماشا کنند.

با تساوی یک - یک شب گذشته (یکشنبه) منچسترسیتی در خانه سوانزی، حالا منچستریونایتد تنها در صورتی می‌تواند سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند که با اختلاف ۱۹ گل بورنموث را در بازی معوقه خود شکست دهد که بسیار بعید به‌نظر می‌رسد، چنین نتیجه‌ای رقم بخورد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج