۳۲۹۳۵۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

رانیری: امشب پیتزا نمی‌خورم!

سرمربی تیم فوتبال لستر از عملکرد مردانش در آخرین بازی این فصل خود تقدیر و تمجید کرد، اما گفت که در شب تمام شدن مأموریت مردانش در لیگ برتر غذای مورد علاقه‌اش را نخواهد خورد.

خبرگزاری تسنیم: لسترسیتی، قهرمان زودهنگام فصل ۱۶-۲۰۱۵ لیگ برتر انگلیس، در آخرین هفته از این رقابت‌ها در خانه چلسی، قهرمان فصل گذشته رقابت‌ها یک - یک مساوی کرد تا فصل را با ۱۰ امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم جدول، آرسنال به پایان برساند.

کلودیو رانیری، سرمربی لسترسیتی در پایان این بازی که در ابتدای آن هنگام ورود به میدان از سوی بازیکنان و هواداران تیم پیشین خود تشویق شده بود، گفت: حس فوق‌العاده‌ای داشتم. جوی استثنایی برای بازی ساخته شده بود و من می‌خواهم از هواداران خودمان و هواداران چلسی قدردانی کنم. همه چیز حیرت‌آور بود. مهم بود که فصل را به‌خوبی به پایان برسانیم و یک بازی خوب هم ارائه کردیم. دو تیم موقعیت‌های خوبی داشتند. آفرین به بازیکنان دو تیم. آنها در این هوای گرم واقعاً تلاش کردند.

رانیری درباره رمز موفقیت تیمش در این فصل گفت: قدرت ما در اتحادمان است و جنگیدن برای یکدیگر. ما باید درک کنیم که چه اتفاقی رخ داده است و پس از آن فصل‌مان را مرور می‌‌کنیم.

رانیری به پیتزا علاقه فراوانی دارد و به‌همین دلیل خبرنگاران از او پرسیدند که آیا در جشن پایان فصل تیمش غذای مورد علاقه‌اش را خواهد خورد که او گفت: نه امشب پیتزا نمی‌خوردم، چون رئیس باشگاه همه ما را به شام دعوت کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج