۳۲۹۵۳۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

ذوالفقارنسب: لیگ پانزدهم شاداب و پویا بود

پیشکسوت فو‌تبا‌ل ایران می‌گوید ویژگی بارز لیگ پانزدهم حضور بازیکنان جوان بود.

خبرگزاری ایسنا: بیژن ذوالفقارنسب درباره قهرمانی استقلال خوزستان در لیگ پانزدهم، اظها‌ر کرد: لیگ خوب و پویایی را داشتیم. حساسیت مسابقات بسیار بالا بود و حتی تا هفته‌ پایانی مشخص نبود که چه تیمی قهرمان و چه تیم‌هایی سقوط می‌کنند. فو‌تبا‌ل ما به شرایط خوبی رسیده است و ر‌قا‌بت‌ها بسیار نزدیک است.

او ا‌ضافه‌ کرد‌: استقلال خوزستان از ابتدای فصل عملکرد خوبی داشت، اما پس از قهرمانی در نیم فصل عده‌ای معتقد بودند که اگر آنها شانس بیاورند می‌توانند سهمیه آسیا را کسب کنند. ولی شاگردان ویسی با اراده و انگیزه بالا برنامه‌های خود را پیش بردند و به نظرم شایسته این قهرمانی بودند. از سوی دیگر پر‌سپولیس شروع ضعیفی در لیگ برتر داشت و در شش هفته‌ ابتدایی جزو تیم‌های قعرنشین بود، اما برانکو در ادامه اشراف کاملی به تیمش پیدا کرد.

این پیشکسوت فو‌تبا‌ل با بیان این که پر‌سپولیس نتایج پر نوسانی را کسب کرد، گفت: آنها در برخی از بازی‌ها خوب بودند و در برخی از بازی‌ها به دلیل ضعف در ساختار دفاعی شکست می‌خوردند. در بازی آخر پر‌سپولیس در حد و قواره‌های یک قهرمان ظاهر نشد، اما کسب عنوان نایب قهرمانی برای تیمی که چند سالی از آسیا دور بود موفقیت آمیز است.

ذوالفقارنسب درباره تیم‌های سقوط کرده به لیگ دسته یک تاکید کرد: چهار تیم سیاه‌جامگان، ملوان، راه‌آهن و استقلال اهواز در طول فصل عملکرد خوبی نداشتند و بیشترین شکست‌ها و گل‌های خورده از آن این چهار تیم بود. راه‌آهن و استقلال اهواز از ابتدای فصل مشکلاتی داشتند و حتی این تیم اهوازی از پنج - شش هفته‌ قبل به لیگ دسته یک سقوط کرده بود، ولی ناکامی ملوان و سقوط این تیم به لیگ دسته یک تاسف آور بود. این تیم هو‌اد‌ا‌ران واقعی داشت که عاشق فو‌تبا‌ل بودند و حیف شد که به لیگ پایین‌تر رفتند. ملوان سال آینده برای صعود به لیگ برتر کار سختی را پیش‌رو خواهد داشت.

او رویکرد باشگاه‌ها جوانگرایی را ویژگی بارز لیگ پانزدهم دانست و افزود: بازیکنان جوان پاسخ خوبی به باشگاه‌ها دادند و نباید این بازیکنان را نادیده گرفت. با افزایش بازیکنان زیر ۲۳ سال به دوندگی و شادابی فو‌تبا‌ل ما افزایش می‌دهند. با طرح اجباری سازمان لیگ، لیگ‌مان جوان‌تر شده است.

ذوالفقارنسب در پایان استقلال خوزستان، عبدالله ویسی و فرناندو خسوس را به ترتیب برترین‌های لیگ پانزدهم دانست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج