adexo3
۳۲۹۷۶۵
۲۶ نظر
۵۰۰۳
۲۶ نظر
۵۰۰۳
پ

شوالیه آواز ایران: واقعا برایتان متاسفم

شهرام ناظری نسبت به لغو کنسرتش به نام «ناگفته‌ها» در شهرستان نیشابور، واکنش نشان داد.

روزنامه قانون: شهرام ناظری نسبت به لغو کنسرتش به نام «ناگفته‌ها» در شهرستان نیشابور، واکنش نشان داد.

این خواننده پیشکسوت موسیقی سنتی ایران اظهار کرد: موضوع لغوکنسرت‌ها دیگر چرایی ندارد اما برگزاری کنسرت در نیشابور به علت سابقه تاریخی و فرهنگی این شهر، همچنین وجود عطار و خیام در آن نسبت به سایر نواحی خراسان استثنا بود. اما با تغییر و تحولاتی که اخیرا در سطح مسئولان این شهر رخ داده نه تنها شرایط را برای برگزاری رویدادهای فرهنگی در این شهر نسبت به سابق بهتر نکرده بلکه حالا شرایط از گذشته هم سخت‌تر شده است.

متاسفانه امروزه شرایط به گونه‌ای‌ است که مسائلی که از نظر اخلاقی نیاز به برخورد دارد مورد توجه قرار نمی‌گیرند و در عوض با موسیقی که یک پدیده آسمانی و معنوی‌ است - آن هم با وجود اشعار فاخری که ما برای موسیقی استفاده می‌کنیم - برخورد می‌شود.

شوالیه آواز ایران: واقعا برایتان متاسفم

وی ادامه داد: من حسابم از افرادی که کشور را ترک کرده‌اند جداست. علی‌رغم تمام امکاناتی که در کشور برایم مهیا بوده و هست ۳۷ سال است به عشق کشور، مردم سرزمینم و برای آنها مقاومت کرده‌ام و‌ در ایران مانده‌ام. من همیشه برای کشورم مجانی کار کرده‌ام و هیچ چشم‌داشت مالی از زادگاهم نداشته‌ام.

در این سال‌ها نه حتی ریالی از صداوسیما یا نهاد دیگری حقوق گرفته‌ام، نه درخواست امکانات و تسهیلاتی مانند وام و غیره داشته‌ام ولی با من این‌طور رفتار می‌شود. اگر این مشکلات برای کسی به‌ وجود می‌آمد که خارج از کشور زندگی می‌کند و حالا به دلیل شرایط یا برنامه‌ای به ایران بازگشته، با من که با وجود تمام سختی‌ها و مصائب این همه سال است که در کشورم مانده‌ام و آن را ترک نکرده‌ام متفاوت بود. چنین برخوردی با کسی که عاشق کشورش است جای تاسف دارد.

ناظری با اشاره به مجوز‌های اخذشده برای این کنسرت اظهار کرد: کنسرت ما تمام مجوزهای لازم را از ارشاد داشته است اما مسئله این است که برای ارشاد یک نفر یا دو نفر تصمیم‌گیرنده نیستند. هر کسی می‌تواند بیاید و بنا بر تصمیمات خودش عمل کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اینم میره طاقتش تموم میشه بالاخره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بهتر، بره به سلامت خوش اومده

      • روزی روزگاری

        به به چه جوابی ! بهتره بره بسلامت!!!

      • بدون نام

        ادم های نادان . برسد ساسی مانکن تون رو گوش بدید شما رو چی به شهرم ناظری

    • بدون نام

      کشور شعبون بی مخ ها...

    • فرزاد

      بی خیال شهرام جون.شما هرچی بگی اینا باز کار خودشون رو میکنن...

    • user

      خدا حفظ شان کند کسانی را که با جان ودل از فرهنگ ایران دفاع می کنند همین هابودند که در زمان حکومت..ه ایران از زبان فارسی محافظت کردند والا ما هم مثل مصر باید زبان مان به..تبدیل می شد

    • حامد

      استاد شما در قلب ملت جا دارید و خداست که عزت میبخشد . یا حق .

    • ممد خان

      عده ای هستند در ایران همه هنرها ( فاخر و مبتذل ) را یکی می بینند این کار بسیار خطرناک و موجب از هم پاشیدگی فرهنگ در جامعه ایران می شود که متاسفانه تا حدودی نیز شده است .
      اگر همینطور پیش برود ما در آینده نزدیک شاهد بی بند و باری های اخلاقی فرهنگی بیشتری در جامعه می شویم . متاسفانه با استاد برزگ آواز عرفانی و فاخر ایران مثل .. و... برخورد می کنند این یک فاجعه فرهنگی برای ایران است .بها دادن به موسیقی پاپ - راک- رپ -و...غربی و دور شدن از موسیقی فاخر ایرانی که مزین به اشعار حافظ و سعدی و مولانا و عطار... است

    • بدون نام

      مملکت

    • ایرانبان

      استاد شرمنده ایم که با بزرگانی مثل شما اینگونه برخورد میشود ... دولت فرانسه به شما لقب شوالیه داد و دولت ما هنوز اندر خم یک کوچه است ... این فقط موسیقی نیست که هر کسی دسور لغوشو میده سینما هم همینه .... این آدمها هر چیزی که حس کنند نشان شادی و غرور مردمه را برنمی تابند ... خود من در حسرت رفتن کنسرت استاد شجریان سوختم ولی استاد اواز ایران حق خواندن در کشورشو ندارد .... استاد ما شرمنده ایم بابت این اوضاع

    • بدون نام

      ما هم متاسفیم!!مخصوصا برای کسانی که افکار طالبانی ویا داعشی دارند!!

    • صومعه سرایی

      تو بمان. تویی که صدای مردانه ات صدای غیرت مردان ایرانی است. تویی که صدایت هیجانی ترین لحظه های انقلاب را در کنار و حضور امام این امت، به فریاد برخاست.
      از این نا مهربانی ها آزرده خاطر مشو چرا که مجوز صدای تو تایی امام را دارد.
      تو با خدای خود انداز کار و دل خوش دار ....

    • امید

      واقعا متاسفم ! ایشان از خوانندگان موسیقی سنتی کشور هستن و سعی در زنده نگهداشتن آن دارن چرا این برخورد را دارن! آنوقت توقع داریم نسل کنونی به موسیقی سنتی وفا دار باشن؟!

    • بدون نام

      مسلک شجریانو پیش گرفته.

      پاسخ ها

      • مهدی

        نخست وضو بگیر پس از اون نام استاد شجریان رو کامل بهبه زبان بیار .... .

    • sara

      ما تا نهایت نهایت پشتیبان و همراه مردان بزرگ و نیک روزگار خودمان هستیم و همه ی این نا مهربانی ها را همانند شما تاب می اوریم .امیدوارم روزی امثال این ادمها قدر شما که سرمایه و باعث افتخار و مباهات کشور هستید را بدانند و با کوته اندیشی شمارا ناراحت نکنند.

    • ناشناس

      حق با استاد شهرام ناظري است . واقعا بايد به حال مسئولين شهر مشهد افسوس خورد .

    • بدون نام

      فقط تتلو.

    • شناس

      خوب راه حل اینست که قاونی وضع شود که
      وقتی وزارت ارشاد مجوز کنسرتی را داد در
      صورت لغو آن پس از گرفتن این مجوز ، کسانیکه مسبب این لغو شوند خسرات برگزار کنندگان کنسرت را هم باید بپردازند.
      به همین راحتی

    • هم میهن

      درود بر استاد بزرگ

    • سوران

      واقعا متاسفم..
      کنسرت استاد ناظری چرا اخه?از خداشون هم باشه بیاد اونجا اجرا کنن.،

    • user

      من چند باری توفیق شرکت در کنسرت های استاد شجریان رو داشتم و تعجب می کنم چرا باید همچین کنسرتی رو لغو کنن در این کنسرت ها نه خبری از قشر جوان هست جون اون ها موسیقی خاص خودشون رو دوست دارن نه بی حجابی و چه میدونم این حرفای که میزنن و بهانه هایی که میگیرن در کنسرت استاد شجریان جایی نداره

    • بانی

      بی کس وطن
      تاسف

    • روزی روزگاری

      روزی روزگاری ما ملت و کسانیکه در راس قرار داشتن با مغزها و نخبگان مملکت و استادان و هنرمندان همین کارها را کردیم و هنوزهم برخی همان کارها رامیکنند و راحت و بدون آنکه اصلا در مورد مساله کمی فکر کنیم یا در موردش مطالعه ای داشته باشیم چون از خود بزرگ بینی مفرط در رنج هستیم و کسی را بجز خودمان نمی بینیم ! راحت میگوئیم برود ! بروند ! اصلا" ...

    • آرزو

      استاد عزيزم ، در كشورى كه ناو جنگى را در اختيار ... و امثال اون ميگذارند تا اراجيف شان را به خورد جوانان ما بدهند، حق بده كه آنقدر سليقه ى موسيقى شان پايين آمده باشد كه بخواهند جا را براى ناظرى ها و شجريان ها تنگ كنند، غافل از اينكه هنوز هستند كسانى كه سره را از ناسره تشخيص ميدهند و موسيقى فاخر شما را بسيار ارج مى نهند. صداى آسمانى تان جاودانه باد .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج